Tel Nederland niet mee, alleen Perez kan het aardig hier.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou dan zoveel matige analisten
Snap ik, die man had zelf een aantal issuesquote:Op zondag 12 mei 2019 22:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Maar ben een rustige jongen dus heb nooit problemen.
Nee niet doenquote:
Ja, maae niet de enigequote:Op zondag 12 mei 2019 22:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Snap ik, die man had zelf een aantal issues
I do.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
laat haar maar ze heeft ook een balkon in haar slaapkamer
Maar jij neukt dus SE?quote:Op zondag 12 mei 2019 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kan niet lang meer duren voor labiele lenaquote:Op zondag 12 mei 2019 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
succes?quote:Op zondag 12 mei 2019 22:59 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ga morgen nicotinepleisters halen.
Awwww vies vies oud mannetje.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan niet lang meer duren voor labiele lena
Een jaar klopt niet.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm zou ik tips aannemen van een wanhopige dame die al jaar droog staat?
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Een jaar klopt niet.
Je neemt mn post te serieus denk ik. Maar t gaat niet zo lekker tussen jullie, ben je daarom zo chago?
Niet die sloopkogels waar jij van houdt, maar toch wel een mooi stevig setje al zeg ik het zelfquote:Op zondag 12 mei 2019 23:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij hebt geen tieten.
Nee, grapje hoor.
Negeer dan ouwe knakker.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stop er maar gewoon mee, vermoeiend mens
wat heb ik jou nou weer misdaan?quote:Op zondag 12 mei 2019 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stop er maar gewoon mee, vermoeiend mens
wat loop je nou tof te doenquote:Op zondag 12 mei 2019 23:09 schreef Cronometer het volgende:
[..]
T komt wel goed, gewoon even lief tegen haar doen.
Mijn hart gestolenquote:Op zondag 12 mei 2019 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat heb ik jou nou weer misdaan?
hoe jong ben jij?quote:Op zondag 12 mei 2019 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij las ik dat jij 35 bent, niet bepaald een jong duifje
Jij bent 50 opaquote:Op zondag 12 mei 2019 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij las ik dat jij 35 bent, niet bepaald een jong duifje
Denk dat 12 mods te veel eer is voor deze SCquote:Op zondag 12 mei 2019 23:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Soms zijn hier 12 mods tegelijk en soms hele dag niks
Hoe zit dit? #durftevragen
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:15 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hjb, ik gun je juist een goede relatie.
Gewoon, ik zag jou de laatste post maken en opende het topic.quote:
wrm draai je alles omquote:Op zondag 12 mei 2019 23:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ze voelt zich onzeker. Doe daar iets mee ipv je druk maken om mijn posts.
Waarom probeer je me nu te beschadigenquote:Op zondag 12 mei 2019 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oppassen met prof hoor, sof is ook nog steeds spoorloos
maar dan moet er ook altijd zo'n auto met sirenes achter je rijdenquote:Op zondag 12 mei 2019 23:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou wel wat zwarter willen zijn zodat ik harder kan rennen
Ja snap ik, heb die vraag al heel vaak gehad en vind dit zo veel te leuk ondanks het blozenquote:Op zondag 12 mei 2019 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon, ik zag jou de laatste post maken en opende het topic.
Ik ben nog steeds benieuwd naar het antwoord op mijn vraag, beste prof
Lief dat je me waarschuwt, maar ik ben niet bang voor prof.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oppassen met prof hoor, sof is ook nog steeds spoorloos
Is vast een mp3 bestand voorquote:Op zondag 12 mei 2019 23:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar dan moet er ook altijd zo'n auto met sirenes achter je rijden
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom probeer je me nu te beschadigen
Mysterieus weer.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja snap ik, heb die vraag al heel vaak gehad en vind dit zo veel te leuk ondanks het blozen
Intimiderend? :squote:Op zondag 12 mei 2019 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief dat je me waarschuwt, maar ik ben niet bang voor prof.
Nou, beetje dan want soms kan hij wel intimiderend over komen.
is gwn z'n onzekerheidquote:Op zondag 12 mei 2019 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief dat je me waarschuwt, maar ik ben niet bang voor prof.
Nou, beetje dan want soms kan hij wel intimiderend over komen.
Is altijd met jou, laat ik je weer toe in mijn leven en dan prik je me met een passer in de nekquote:
story of my lifequote:Op zondag 12 mei 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is altijd met jou, laat ik je weer toe in mijn leven en dan prik je me met een passer in de nek
Oeh, lekker. Nu negeer ik je niet meer.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet die sloopkogels waar jij van houdt, maar toch wel een mooi stevig setje al zeg ik het zelf
Probeer gewoon niet te reageren.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jou negeren willen we allemaal wel, maar er is geen ontkomen aan
Vind het veel te heftig maar goed als jij dat zo ervaartquote:Op zondag 12 mei 2019 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat intimiderend het wel goed omschrijft.
[..]
Ah dat verklaart.
Zie jij liever HK hier posten?quote:Op zondag 12 mei 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan doen jullie. Rare mensen.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maak jezelf niet zo belangrijk
Tuurlijk welquote:Op zondag 12 mei 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
HPLC hoorquote:Op zondag 12 mei 2019 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Die flippie was toxh geclaimed door mortie
Ik vind het niet een dergelijke kwestiequote:Op zondag 12 mei 2019 23:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gast
Ga jou toch ook niet vragen moet ik je vader of je moeder neerschieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |