Echt low standardsquote:
Doe er wat aanquote:Op zondag 12 mei 2019 22:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik merk dat onze gesprekken vrij stroef zijn vandaag
Ik ben inmiddels wanhopig geil. Zou haar eten.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
zelfs jou? je hangt al de hele avond over haar heen te kwijlen
Netjes, ga nog even door geniet er echt vanquote:Op zondag 12 mei 2019 22:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
zelfs jou? je hangt al de hele avond over haar heen te kwijlen
Twixcheesecakequote:
Kom je bijna?quote:Op zondag 12 mei 2019 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Netjes, ga nog even door geniet er echt van
Ligt aan hoe stoned iemand is.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar dan krijg je droge brownies en daar is nog nooit iemand gelukkig van geworden
Deed je maar je bestquote:
Girl. Ik wil.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Twixcheesecake
Bastognebodem, karamelcheesecakevulling, karamel, chocoladelaagje
Echt hemels
Er past inmiddels een Amerikaanse ijskast in, alhoewel inmiddels.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar dan kun je zelfs een geglaceerde drol voorschotelenquote:
nee ga slapen, ben kapotquote:Op zondag 12 mei 2019 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bruvquote:Op zondag 12 mei 2019 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar dan kun je zelfs een geglaceerde drol voorschotelen
Zal je morgen volledige recept sturenquote:
Ik denk dat jij zeker wel meer dan dit kuntquote:
Dont let me down zoals altijd.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal je morgen volledige recept sturen
Brood als diner?quote:Op zondag 12 mei 2019 22:29 schreef Myrr het volgende:
Heb een club sandwich op maar os inmiddels al 6 uur geleden dus krijg weer trek.
Mis chips in het leven.
Pls stopquote:Op zondag 12 mei 2019 22:29 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dont let me down zoals altijd.
Je mag ook filmpje van jezelf sturen.
Jij bent niet goed hequote:Op zondag 12 mei 2019 22:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Zeker je kleine pik in je handen he viespeuk?
Pak alsjeblieft die vibrator van je en ga spelenquote:
Vaak wel jaquote:Op zondag 12 mei 2019 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk dat jij zeker wel meer dan dit kunt
Nou ging eigenlijk lunchen maar schoonmoeder is zo traaaaaag dat we pas om 4 uur zaten en in die tent waren ze ook traag dus had pas half 5 eten.quote:
Vanmorgen al gedaan.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pak alsjeblieft die vibrator van je en ga spelen
Doe danquote:
We wachten af.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:32 schreef Cronometer het volgende:
Godsamme zeg, lager dan dit wordt het niet met mij.
Ik ga zo eerst weer een mooie wandeling maken met de honden, misschien krijg ik daar energie vanquote:
Lacteer je al?quote:Op zondag 12 mei 2019 22:32 schreef Cronometer het volgende:
Wil er liever niet bij stilstaanquote:Op zondag 12 mei 2019 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er past inmiddels een Amerikaanse ijskast in, alhoewel inmiddels.
Je bent hard op weg voor aandachtshoer van het jaarquote:Op zondag 12 mei 2019 22:32 schreef Cronometer het volgende:
Je weet het keer op keer anders toch weer te flikkenquote:Op zondag 12 mei 2019 22:32 schreef Cronometer het volgende:
Laten we dit niet te snel roepenquote:Op zondag 12 mei 2019 22:32 schreef Cronometer het volgende:
Flamarande bestaat niet meer iddquote:Op zondag 12 mei 2019 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent hard op weg voor aandachtshoer van het jaar
Succes, het is een mooie avondquote:Op zondag 12 mei 2019 22:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst weer een mooie wandeling maken met de honden, misschien krijg ik daar energie van
Wow wat, echt?quote:Op zondag 12 mei 2019 22:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat was die ene met die pvv logo vogel wenkbrauwen toch
Waar is die
Is dat echt hetgeen je raar vindtquote:Op zondag 12 mei 2019 22:34 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Weet je wat raar is, alle mongolen die mij aandachtshoer noemen blijven mij aandacht geven.
Hoe komt datquote:Op zondag 12 mei 2019 22:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik vind het tot nu toe een beetje tegenvallen
Hey, ik heb nog een dm voor je, zit eindelijk laptopquote:Op zondag 12 mei 2019 22:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat was die ene met die pvv logo vogel wenkbrauwen toch
Waar is die
Denk het welquote:Op zondag 12 mei 2019 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar liggen Ivan en zijn zwakzinnige broertje Pjotr nu op te kwijlen of is ze nog niet weg?
Ja. Fok is mijn uitlaatklep. Irl doe ik niet zo. Of zijn jullie zo dom dat jullie dat niet zien? Iedereen voelt zich hier zo goed terwijl jullie hier niet van af te krijgen zijnquote:
Blufquote:Op zondag 12 mei 2019 22:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey, ik heb nog een dm voor je, zit eindelijk laptop
Ik ben al warmquote:Op zondag 12 mei 2019 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb weer zin in lepeltje lepeltje met jou
Vroeger was het ook wel een baas jaquote:Op zondag 12 mei 2019 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alleen hierom is mourinho al verrijking voor voetbal geweest
Je houdt het in ieder geval wel levend hierquote:Op zondag 12 mei 2019 22:37 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja. Fok is mijn uitlaatklep. Irl doe ik niet zo. Of zijn jullie zo dom dat jullie dat niet zien? Iedereen voelt zich hier zo goed terwijl jullie hier niet van af te krijgen zijn
Haha nou zo zacht is het niet, is net stroquote:Op zondag 12 mei 2019 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dan zo met mn hand door je aziatische zachte haar, kan het nu al voelen
Zeg dan een x dank je wel kutquote:Op zondag 12 mei 2019 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je houdt het in ieder geval wel levend hier
Lekker tochquote:
wel goede analist trouwensquote:Op zondag 12 mei 2019 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vroeger was het ook wel een baas ja
Dank je wel kutquote:
Maak het nou niet kapotquote:Op zondag 12 mei 2019 22:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nou zo zacht is het niet, is net stro
Is goedquote:Op zondag 12 mei 2019 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maak het nou niet kapot
Het is zacht, klaar.
Misschien moet je na het wandelen even douchen. Knap je van opquote:
Misschien ga ik dat doenquote:Op zondag 12 mei 2019 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien moet je na het wandelen even douchen. Knap je van op
Gewoon doen.quote:
Je moerquote:Op zondag 12 mei 2019 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel met conditioner pls
Of wat die wijven hier gebruiken ben de naam alweer kwijt
Wat enig.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Ik ben nu laatste afl van Undercover aan het kijken
Niet. Je bent ah fokken.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Ik ben nu laatste afl van Undercover aan het kijken
Kan multitaskenquote:
Haha hjbquote:
en brugginkquote:Op zondag 12 mei 2019 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alsof dat zo lastig is. Alleen Valentijn Driesen kan dat niet volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |