Hoop dat je van sticky brownies houdt haha pun intendedquote:
Ow oké, misschien ga ik maar trainen danquote:Op zondag 12 mei 2019 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoop dat je van sticky brownies houdt haha pun intended
Ieuwquote:Op zondag 12 mei 2019 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoop dat je van sticky brownies houdt haha pun intended
Ja zou beetje lullig zijn anders he. Hoef geen ons waarvan je de stats niet weet. Straks is het slecht en dan heb je daar je benen voor open gegooid.quote:
Je weet hoe kinderen verwekt worden?quote:Op zondag 12 mei 2019 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jullie toekomstige kinderen, het beste van Chloro en het beste van Crono.
Nee bedoel gewoon browniesquote:
Misschien krijg je wel korting als je tegen die tijd nog wat zieke bekkenbodemspieren over hebt.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:15 schreef Myrr het volgende:
Als ik ooit wanhopig ga worden om seks en ben vrijgezel dan ga ik dat doen en laat ik hem de hele nacht werken voor zijn geld.
Beetje eicellen in elkaars mond overgeven toch?quote:Op zondag 12 mei 2019 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je weet hoe kinderen verwekt worden?
Nee.quote:
Ja kan wel, maar dan krijg je droge brownies en daar is nog nooit iemand gelukkig van gewordenquote:
Ik welquote:Op zondag 12 mei 2019 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar dan krijg je droge brownies en daar is nog nooit iemand gelukkig van geworden
Oké, dan ben ik benieuwd naar jouw browniesquote:Op zondag 12 mei 2019 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar dan krijg je droge brownies en daar is nog nooit iemand gelukkig van geworden
Sticky is nasty.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat magquote:
Nee man, is lekkerquote:
Met karamelsaus, echt lekker, nu al zin in weerquote:Op zondag 12 mei 2019 22:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oké, dan ben ik benieuwd naar jouw brownies
Mooiquote:
Browniecheesecake is pas lekkerquote:Op zondag 12 mei 2019 22:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb nu allemaal beelden van wat echt lekker is.
Echt low standardsquote:
Doe er wat aanquote:Op zondag 12 mei 2019 22:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik merk dat onze gesprekken vrij stroef zijn vandaag
Ik ben inmiddels wanhopig geil. Zou haar eten.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
zelfs jou? je hangt al de hele avond over haar heen te kwijlen
Netjes, ga nog even door geniet er echt vanquote:Op zondag 12 mei 2019 22:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
zelfs jou? je hangt al de hele avond over haar heen te kwijlen
Twixcheesecakequote:
Kom je bijna?quote:Op zondag 12 mei 2019 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Netjes, ga nog even door geniet er echt van
Ligt aan hoe stoned iemand is.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deed je maar je bestquote:
Girl. Ik wil.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Twixcheesecake
Bastognebodem, karamelcheesecakevulling, karamel, chocoladelaagje
Echt hemels
Er past inmiddels een Amerikaanse ijskast in, alhoewel inmiddels.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar dan kun je zelfs een geglaceerde drol voorschotelenquote:
nee ga slapen, ben kapotquote:Op zondag 12 mei 2019 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bruvquote:Op zondag 12 mei 2019 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar dan kun je zelfs een geglaceerde drol voorschotelen
Zal je morgen volledige recept sturenquote:
Ik denk dat jij zeker wel meer dan dit kuntquote:
Dont let me down zoals altijd.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal je morgen volledige recept sturen
Brood als diner?quote:Op zondag 12 mei 2019 22:29 schreef Myrr het volgende:
Heb een club sandwich op maar os inmiddels al 6 uur geleden dus krijg weer trek.
Mis chips in het leven.
Pls stopquote:Op zondag 12 mei 2019 22:29 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dont let me down zoals altijd.
Je mag ook filmpje van jezelf sturen.
Jij bent niet goed hequote:Op zondag 12 mei 2019 22:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Zeker je kleine pik in je handen he viespeuk?
Pak alsjeblieft die vibrator van je en ga spelenquote:
Vaak wel jaquote:Op zondag 12 mei 2019 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk dat jij zeker wel meer dan dit kunt
Nou ging eigenlijk lunchen maar schoonmoeder is zo traaaaaag dat we pas om 4 uur zaten en in die tent waren ze ook traag dus had pas half 5 eten.quote:
Vanmorgen al gedaan.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pak alsjeblieft die vibrator van je en ga spelen
Doe danquote:
We wachten af.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:32 schreef Cronometer het volgende:
Godsamme zeg, lager dan dit wordt het niet met mij.
Ik ga zo eerst weer een mooie wandeling maken met de honden, misschien krijg ik daar energie vanquote:
Lacteer je al?quote:Op zondag 12 mei 2019 22:32 schreef Cronometer het volgende:
Godsamme zeg, lager dan dit wordt het niet met mij.
Wil er liever niet bij stilstaanquote:Op zondag 12 mei 2019 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er past inmiddels een Amerikaanse ijskast in, alhoewel inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |