Brood als diner?quote:Op zondag 12 mei 2019 22:29 schreef Myrr het volgende:
Heb een club sandwich op maar os inmiddels al 6 uur geleden dus krijg weer trek.
Mis chips in het leven.
Pls stopquote:Op zondag 12 mei 2019 22:29 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dont let me down zoals altijd.
Je mag ook filmpje van jezelf sturen.
Jij bent niet goed hequote:Op zondag 12 mei 2019 22:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Zeker je kleine pik in je handen he viespeuk?
Pak alsjeblieft die vibrator van je en ga spelenquote:
Vaak wel jaquote:Op zondag 12 mei 2019 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk dat jij zeker wel meer dan dit kunt
Nou ging eigenlijk lunchen maar schoonmoeder is zo traaaaaag dat we pas om 4 uur zaten en in die tent waren ze ook traag dus had pas half 5 eten.quote:
Vanmorgen al gedaan.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pak alsjeblieft die vibrator van je en ga spelen
Doe danquote:
We wachten af.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:32 schreef Cronometer het volgende:
Godsamme zeg, lager dan dit wordt het niet met mij.
Ik ga zo eerst weer een mooie wandeling maken met de honden, misschien krijg ik daar energie vanquote:
Lacteer je al?quote:Op zondag 12 mei 2019 22:32 schreef Cronometer het volgende:
Wil er liever niet bij stilstaanquote:Op zondag 12 mei 2019 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er past inmiddels een Amerikaanse ijskast in, alhoewel inmiddels.
Je bent hard op weg voor aandachtshoer van het jaarquote:Op zondag 12 mei 2019 22:32 schreef Cronometer het volgende:
Je weet het keer op keer anders toch weer te flikkenquote:Op zondag 12 mei 2019 22:32 schreef Cronometer het volgende:
Laten we dit niet te snel roepenquote:Op zondag 12 mei 2019 22:32 schreef Cronometer het volgende:
Flamarande bestaat niet meer iddquote:Op zondag 12 mei 2019 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent hard op weg voor aandachtshoer van het jaar
Succes, het is een mooie avondquote:Op zondag 12 mei 2019 22:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst weer een mooie wandeling maken met de honden, misschien krijg ik daar energie van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |