Je weet hoe kinderen verwekt worden?quote:Op zondag 12 mei 2019 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jullie toekomstige kinderen, het beste van Chloro en het beste van Crono.
Nee bedoel gewoon browniesquote:
Misschien krijg je wel korting als je tegen die tijd nog wat zieke bekkenbodemspieren over hebt.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:15 schreef Myrr het volgende:
Als ik ooit wanhopig ga worden om seks en ben vrijgezel dan ga ik dat doen en laat ik hem de hele nacht werken voor zijn geld.
Beetje eicellen in elkaars mond overgeven toch?quote:Op zondag 12 mei 2019 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je weet hoe kinderen verwekt worden?
Nee.quote:
Ja kan wel, maar dan krijg je droge brownies en daar is nog nooit iemand gelukkig van gewordenquote:
Ik welquote:Op zondag 12 mei 2019 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar dan krijg je droge brownies en daar is nog nooit iemand gelukkig van geworden
Oké, dan ben ik benieuwd naar jouw browniesquote:Op zondag 12 mei 2019 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar dan krijg je droge brownies en daar is nog nooit iemand gelukkig van geworden
Sticky is nasty.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat magquote:
Nee man, is lekkerquote:
Met karamelsaus, echt lekker, nu al zin in weerquote:Op zondag 12 mei 2019 22:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oké, dan ben ik benieuwd naar jouw brownies
Mooiquote:
Browniecheesecake is pas lekkerquote:Op zondag 12 mei 2019 22:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb nu allemaal beelden van wat echt lekker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |