Mysterieus weer.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja snap ik, heb die vraag al heel vaak gehad en vind dit zo veel te leuk ondanks het blozen
Intimiderend? :squote:Op zondag 12 mei 2019 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief dat je me waarschuwt, maar ik ben niet bang voor prof.
Nou, beetje dan want soms kan hij wel intimiderend over komen.
is gwn z'n onzekerheidquote:Op zondag 12 mei 2019 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief dat je me waarschuwt, maar ik ben niet bang voor prof.
Nou, beetje dan want soms kan hij wel intimiderend over komen.
Is altijd met jou, laat ik je weer toe in mijn leven en dan prik je me met een passer in de nekquote:
story of my lifequote:Op zondag 12 mei 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is altijd met jou, laat ik je weer toe in mijn leven en dan prik je me met een passer in de nek
Oeh, lekker. Nu negeer ik je niet meer.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet die sloopkogels waar jij van houdt, maar toch wel een mooi stevig setje al zeg ik het zelf
Probeer gewoon niet te reageren.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jou negeren willen we allemaal wel, maar er is geen ontkomen aan
Vind het veel te heftig maar goed als jij dat zo ervaartquote:Op zondag 12 mei 2019 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat intimiderend het wel goed omschrijft.
[..]
Ah dat verklaart.
Zie jij liever HK hier posten?quote:Op zondag 12 mei 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan doen jullie. Rare mensen.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maak jezelf niet zo belangrijk
Tuurlijk welquote:Op zondag 12 mei 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
HPLC hoorquote:Op zondag 12 mei 2019 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Die flippie was toxh geclaimed door mortie
Ik vind het niet een dergelijke kwestiequote:Op zondag 12 mei 2019 23:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gast
Ga jou toch ook niet vragen moet ik je vader of je moeder neerschieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |