Ja, probeer maar wat mysterie te cultiveren, maar alle lof voor je tepelhof.quote:
waar is de andere sc met de echte klb ers?quote:
Dat geflopte project van Vanillekwark bedoel je?quote:Op maandag 13 mei 2019 01:14 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
waar is de andere sc met de echte klb ers?
Dat succes van vdansquote:Op maandag 13 mei 2019 01:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat geflopte project van Vanillekwark bedoel je?
Ja ik kijk dit echt voor het eerst ook.quote:
Jij haat alles en iedereen hier. Hoezo blijf jij terugkomen?quote:Op maandag 13 mei 2019 01:16 schreef Catkiller het volgende:
Blijkt maar dat je geen topics vol krijgt met poep en plas grapjes en dezelfde uitspraak, steeds maar weer.
Zelfde reden als jij, denk ik.quote:Op maandag 13 mei 2019 02:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij haat alles en iedereen hier. Hoezo blijf jij terugkomen?
Een gave zwerfkat kan ik altijd immens waarderen ja.quote:
Ben je een alcoholverslaafde dwerg dan dat je geen gratis vrouw kunt krijgen?quote:Op maandag 13 mei 2019 06:26 schreef Catkiller het volgende:
130 euro voor een uur. Waaronder pijpen zonder condoom. Wat ik nu vertel is GEEN grap maar ze deed dit zo goed dat ik recht in haar mond spoot. Helaas kreeg ik daarna geen stijve meer en is het bij knuffelen gebleven 🤗🤣
Ben geen verslaafdequote:Op maandag 13 mei 2019 06:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je een alcoholverslaafde dwerg dan dat je geen gratis vrouw kunt krijgen?
Bedankt Hans.quote:Op maandag 13 mei 2019 06:26 schreef Catkiller het volgende:
130 euro voor een uur. Waaronder pijpen zonder condoom. Wat ik nu vertel is GEEN grap maar ze deed dit zo goed dat ik recht in haar mond spoot. Helaas kreeg ik daarna geen stijve meer en is het bij knuffelen gebleven 🤗🤣
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |