SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JR-Style-93 op 12-05-2019 21:41:01 ]Oh.![]()
is wat mij betreft ook het beste Ajax sinds 96quote:Op zondag 12 mei 2019 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is in elk geval het beste seizoen van Ajax wat ik ooit heb meegemaakt.
Wel jammer dat het volgend jaar alleen maar minder kan worden eigenlijk.![]()
Wat een seizoen, mooi dat we de prijzen gepakt hebben
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
De dominantie die bij tijd en wijle tentoongespreid werd was echt niet minder indrukwekkend dan in 94/95/96, en dan te bedenken dat de financiele verschillen sindsdien geëxplodeerd zijn. Dit is een waanzinnig bijzonder team. Ik denk dat het verschil er meer in zat dat het ajax van midden jaren '90 Europees makkelijker scoorde (hoewel dat niet te zien is in de uitslagen).quote:Op zondag 12 mei 2019 18:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
is wat mij betreft ook het beste Ajax sinds 96Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
,,Ik heb voor aanvang van het seizoen gezegd dat Ajax de grote favoriet was. Als je zoveel geld kunt investeren, dan ben je gewoon de favoriet. Maar ik heb ook gezegd dat de favoriet niet altijd kampioen wordt. Ik kan nu verder allerlei mooie dingen gaan vertellen, maar wij worden geen kampioen. Dat is zonde’', aldus Van Bommel.
Van Bommel bewijst zich weer als ultieme zuurpruim.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
De dubbel en halve finale CL
Godverdomme wat vetLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Niet helemaal waar. Ajax was destijds van een 10 miljoen begroting waar Van Gaal mee moest beginnen naar 25 miljoen begroting aan het gaan, terwijl Milan al op 150 miljoen zat, het zwarte geld niet meegerekend. Real ook iets in die orde van grootte.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De dominantie die bij tijd en wijle tentoongespreid werd was echt niet minder indrukwekkend dan in 94/95/96, en dan te bedenken dat de financiele verschillen sindsdien geëxplodeerd zijn. Dit is een waanzinnig bijzonder team. Ik denk dat het verschil er meer in zat dat het ajax van midden jaren '90 Europees makkelijker scoorde (hoewel dat niet te zien is in de uitslagen).
Het was wel iets makkelijker omdat spelers minder snel weg gingen vanwege de 3 buitenlander regel en omdat het landskampioenen waren in de EC1. Maar die waren daardoor ook weer sterker dan nu. Maar dat Ajax heerste ook echt, was voetballend nooit de underdog. Dit huidige Ajax moest het hebben van goede fases laten tellen, terwijl ze maar net bij het niveau konden aanklampen, dat ging woensdag dan een keer net fout omdat ze die twee wedstrijden de vorm niet echt hadden.
Ik heb meer van dit Ajax genoten, juist omdat ze hoog moesten reiken en minder degelijk waren. Maar Ajax 95 was wel een heel stuk beter, een echt machtig team dat de wereld ook versteld deed staan.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
en het is maar 2 jaar geleden dat we in de finale van de Europa league stonden.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:25 schreef Drekkoning het volgende:
De dubbel en halve finale CL
Godverdomme wat vet![]()
Het trainerschap is niet voor hem weggelegd denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:25 schreef Zeroku het volgende:
,,Ik heb voor aanvang van het seizoen gezegd dat Ajax de grote favoriet was. Als je zoveel geld kunt investeren, dan ben je gewoon de favoriet. Maar ik heb ook gezegd dat de favoriet niet altijd kampioen wordt. Ik kan nu verder allerlei mooie dingen gaan vertellen, maar wij worden geen kampioen. Dat is zonde’', aldus Van Bommel.
Van Bommel bewijst zich weer als ultieme zuurpruim.![]()
Hoezo is Bommel hier een zuurpruim?quote:Op zondag 12 mei 2019 18:25 schreef Zeroku het volgende:
Van Bommel bewijst zich weer als ultieme zuurpruim.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
blijft moeilijk vergelijken, doorselecteren was toen nog in zekere mate mogelijk, tegenstand in CL minder dan nu, ze waren toen wat dominanter denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De dominantie die bij tijd en wijle tentoongespreid werd was echt niet minder indrukwekkend dan in 94/95/96, en dan te bedenken dat de financiele verschillen sindsdien geëxplodeerd zijn. Dit is een waanzinnig bijzonder team. Ik denk dat het verschil er meer in zat dat het ajax van midden jaren '90 Europees makkelijker scoorde (hoewel dat niet te zien is in de uitslagen).
Maar zeker met je eens dat dit een bijzonder elftal is, hopelijk zakken ze volgend seizoen niet te ver weg.![]()
Tadictwitter:AFCAjax twitterde op zondag 12-05-2019 om 18:33:12What is this? 😂Sale at @suitsupply? 🤪#ajautr https://t.co/4o2dJyYTx1 reageer retweet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
De verschillen waren waarschijnlijk inderdaad vooral kleiner door de gedwongen grotere honkvastheid van spelers, daar heb je gelijk in en het klopt zeker dat Ajax toentertijd in wedstrijden ook stabieler was. Die twee tweede helften tegen Spurs was het Ajax van 95 niet overkomen. Maar als je 1994/1995 sec beschouwt waren de wedstrijden tegen AEK niet fantastisch, tegen Rapid al helemaal niet en de eerste wedstrijd tegen Milan was vooral een verrassing. Hajduk eerste wedstrijd ook slecht, tweede goed en Bayern was lang heel spannend (totaan de treffer van Finidi). Ajax-Milan was ook vooral spannend en alle youngsters stonden zichtbaar stijf van de zenuwen, dat kwartje had ook de andere kant op kunnen vallen.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Ajax was destijds van een 10 miljoen begroting waar Van Gaal mee moest beginnen naar 25 miljoen begroting aan het gaan, terwijl Milan al op 150 miljoen zat, het zwarte geld niet meegerekend. Real ook iets in die orde van grootte.
Het was wel iets makkelijker omdat spelers minder snel weg gingen vanwege de 3 buitenlander regel en omdat het landskampioenen waren in de EC1. Maar die waren daardoor ook weer sterker dan nu. Maar dat Ajax heerste ook echt, was voetballend nooit de underdog. Dit huidige Ajax moest het hebben van goede fases laten tellen, terwijl ze maar net bij het niveau konden aanklampen, dat ging woensdag dan een keer net fout omdat ze die twee wedstrijden de vorm niet echt hadden.
Ik heb meer van dit Ajax genoten, juist omdat ze hoog moesten reiken en minder degelijk waren. Maar Ajax 95 was wel een heel stuk beter, een echt machtig team dat de wereld ook versteld deed staan.
Bij dit Ajax heb ik de laatste twee maanden het gevoel dat ze met de wedstrijd beter en dominanter worden (uitgezonderd die twee kuthelften tegen Spurs) en dat ze als dit team bij elkaar zou blijven ook eenzelfde Europees seizoen zou kunnen draaien als Ajax 95/96 .Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Wtf zo'n lage begrotingquote:Op zondag 12 mei 2019 18:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Ajax was destijds van een 10 miljoen begroting waar Van Gaal mee moest beginnen naar 25 miljoen begroting aan het gaan, terwijl Milan al op 150 miljoen zat, het zwarte geld niet meegerekend. Real ook iets in die orde van grootte.
Ik heb meer van dit Ajax genoten, juist omdat ze hoog moesten reiken en minder degelijk waren. Maar Ajax 95 was wel een heel stuk beter, een echt machtig team dat de wereld ook versteld deed staan.![]()
Ajax heeft nu al een te lage met 90 miljoen eigenlijk, een club als Benfica zit al op 150 miljoen in een kleiner land.Oh.![]()
Dat je als Nederlandse club verbitterd kijkt naar de enorme zakken geld in de grote competities vind ik logisch. Maar Van Bommel vist met PSV in precies dezelfde vijfer als Ajax en had er qua financien precies zo voor kunnen staan. Dus het is onterecht om het geld dan op zo'n passief agressieve manier te noemen.![]()
Zo, geen voetbal kunnen zien nog, maar wat een heerlijke backfire voor v. Bommel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zo'n verkeken kans op de voorlaatste speeldag komt hard aan, daar voel je nog wel een klein jaartje de naweeën van.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:38 schreef Monolith het volgende:
Zo, geen voetbal kunnen zien nog, maar wat een heerlijke backfire voor v. Bommel.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
quote:Op zondag 12 mei 2019 18:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zo'n verkeken kans op de voorlaatste speeldag komt hard aan, daar voel je nog wel een klein jaartje de naweeën van., ik begon er pas weer in te geloven in die thuiswedstrijd tegen hun, dat ze het toen niet afmaakten heeft ook wel door gedreund denk ik
![]()
Tuurlijk. Maar nog even een speciale felicitatie voor jou. En voor mijn vriend @Taradoquote:Op zondag 12 mei 2019 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maatHad jij iedereen hier al gefeliciteerd?
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
dank je maatquote:Op zondag 12 mei 2019 18:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar nog even een speciale felicitatie voor jou. En voor mijn vriend @:Tarado![]()
![]()
Ploeg 94/95 speelde veel meer controlerend en zou in die tijd een 2-0 inderdaad nooit weggegeven hebben. Maar ik vraag me af of je anno 2019 nog zo zou kunnen spelen, fysieke kracht en loopvermogen binnen voetbal is zo enorm toegenomen.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De verschillen waren waarschijnlijk inderdaad vooral kleiner door de gedwongen grotere honkvastheid van spelers, daar heb je gelijk in en het klopt zeker dat Ajax toentertijd in wedstrijden ook stabieler was. Die twee tweede helften tegen Spurs was het Ajax van 95 niet overkomen. Maar als je 1994/1995 sec beschouwt waren de wedstrijden tegen AEK niet fantastisch, tegen Rapid al helemaal niet en de eerste wedstrijd tegen Milan was vooral een verrassing. Hajduk eerste wedstrijd ook slecht, tweede goed en Bayern was lang heel spannend (totaan de treffer van Finidi). Ajax-Milan was ook vooral spannend en alle youngsters stonden zichtbaar stijf van de zenuwen, dat kwartje had ook de andere kant op kunnen vallen.
Bij dit Ajax heb ik de laatste twee maanden het gevoel dat ze met de wedstrijd beter en dominanter worden (uitgezonderd die twee kuthelften tegen Spurs) en dat ze als dit team bij elkaar zou blijven ook eenzelfde Europees seizoen zou kunnen draaien als Ajax 95/96 .
En top dat Ajax titel binnen sleept vandaag, leukste ploeg die ik vele jaren gezien heb in Nederland."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Dat was positioneel zo verschrikkelijk sterk. Een bak talent en Rijkaard.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ploeg 94/95 speelde veel meer controlerend en zou in die tijd een 2-0 inderdaad nooit weggegeven hebben. Maar ik vraag me af of je anno 2019 nog zo zou kunnen spelen, fysieke kracht en loopvermogen binnen voetbal is zo enorm toegenomen.
En top dat Ajax titel binnen sleept vandaag, leukste ploeg die ik vele jaren gezien heb in Nederland.
PSV in 2005 was voor een groot gedeelte op het conto van Cocu. En een goed inkoopbeleid.
Maar Cocu en Rijkaard waren toen ze terugkwamen nog enorm goed.
Dat is het knappe van Ajax dit seizoen. Die hebben zo een speler niet. De Ligt is de Cocu/Rijkaard van dit Ajax.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Alles is mogelijk in voetbal. Het kan gewoon nog voor PSVquote:De ploeg van Van Bommel moet op de slotdag nu een verschil van drie punten en veertien goals met Ajax goedmake![]()
Bedankt vriendquote:Op zondag 12 mei 2019 18:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar nog even een speciale felicitatie voor jou. En voor mijn vriend @:Tarado![]()
![]()
Frenkie is ook echt wel een enorm stabiele factor op dat middenveld. Het is in die zin wel knap dat je as gedragen wordt door twee broekies.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat was positioneel zo verschrikkelijk sterk. Een bak talent en Rijkaard.
PSV in 2005 was voor een groot gedeelte op het conto van Cocu. En een goed inkoopbeleid.
Dat is het knappe van Ajax dit seizoen. Die hebben zo een speler niet. De Ligt is de Cocu/Rijkaard van dit Ajax.
Met dat middenveld met Cocu, v. Bommel en Vogel was in 2005 ook niet veel mis trouwens.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Alles kan. Jij kunt ook van je fiets flikkeren, met je vingers onder een trein komen en nooit meer kunnen typen.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:58 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Alles is mogelijk in voetbal. Het kan gewoon nog voor PSVVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
laten we alsjeblieft Rijkaard en Cocu niet in dezelfde categorie proberen te stoppen. Iets met "mag de veters strikken van".quote:Op zondag 12 mei 2019 18:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat was positioneel zo verschrikkelijk sterk. Een bak talent en Rijkaard.
Dat is het knappe van Ajax dit seizoen. Die hebben zo een speler niet. De Ligt is de Cocu/Rijkaard van dit Ajax.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Kan zijn, maar Cocu sleepte PSV toen wel naar de halve finales dus een terechte vergelijking.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:02 schreef manny het volgende:
[..]
laten we alsjeblieft Rijkaard en Cocu niet in dezelfde categorie proberen te stoppen. Iets met "mag de veters strikken van".![]()
Ik denk dat je Rijkaard onderschat. Die was nog erg goed bij terugkomst.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:02 schreef manny het volgende:
[..]
laten we alsjeblieft Rijkaard en Cocu niet in dezelfde categorie proberen te stoppen. Iets met "mag de veters strikken van".Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
leuk grapje. zag ik niet van mijlenver aankomen.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat je Rijkaard onderschat. Die was nog erg goed bij terugkomst.proberen is de eerste stap naar falen
Dat is ook allemaal weer waar, maar je zou ook kunnen stellen dat het huidige team eigenlijk wat verder in zijn ontwikkeling is dan dat van toen. Kluivert en Seedorf kwamen echt net kijken, Litmanen had net zijn rol gevonden en was pas heel kort een goede speler. Het was nog een beetje een ruwe diamant en het volgende seizoen begonnen ze pas echt te laten zien wat ze konden. Tegenstanders waren een veel grotere onbekende, je kon jonge spelers niet zo goed voorbereiden en de jeugdopleiding was ook nog niet zo goed in het op jonge leeftijd klaarstomen, met name tactisch.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De verschillen waren waarschijnlijk inderdaad vooral kleiner door de gedwongen grotere honkvastheid van spelers, daar heb je gelijk in en het klopt zeker dat Ajax toentertijd in wedstrijden ook stabieler was. Die twee tweede helften tegen Spurs was het Ajax van 95 niet overkomen. Maar als je 1994/1995 sec beschouwt waren de wedstrijden tegen AEK niet fantastisch, tegen Rapid al helemaal niet en de eerste wedstrijd tegen Milan was vooral een verrassing. Hajduk eerste wedstrijd ook slecht, tweede goed en Bayern was lang heel spannend (totaan de treffer van Finidi). Ajax-Milan was ook vooral spannend en alle youngsters stonden zichtbaar stijf van de zenuwen, dat kwartje had ook de andere kant op kunnen vallen.
Bij dit Ajax heb ik de laatste twee maanden het gevoel dat ze met de wedstrijd beter en dominanter worden (uitgezonderd die twee kuthelften tegen Spurs) en dat ze als dit team bij elkaar zou blijven ook eenzelfde Europees seizoen zou kunnen draaien als Ajax 95/96 .
Het is vooral een aardverschil. Dat Ajax was een reus in wording, verpest door Bosman en de doping van Juve. Dit Ajax is een dwerg die ongenadig hard kan uithalen. Echt soeverein zijn in topwedstrijden is niet wat er in dit team zit.Dat klopt. Ajax kwam uit een heel diep dal, belastingaffaires, geen cent te makken. Een misschien nog wel grotere verdienste van Van Gaal voor de club is dat hij begin jaren 90 met dubbeltjes en kwartjes Ajax naar een niveau hoger heeft getild, waardoor ook de begroting kon groeien naar een enigzins acceptabel niveau.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtf zo'n lage begroting![]()
Ajax heeft nu al een te lage met 90 miljoen eigenlijk, een club als Benfica zit al op 150 miljoen in een kleiner land.
Ik ben dan ook nooit zo negatief geweest over de kansen van Ajax in Europa want qua financiele verhoudingen is er niet zo heel veranderd. Hou je talenten een jaar langer vast, verkoop de grootste talenten aan de absolute top en zorg voor meer ervan spelers juist om de jonge talenten te laten bloeien. Ajax heeft juist een voordeel met de eredivisie, in de PL is het veel moeilijker om succesvol talenten te brengen. Het waren andere dingen waarop het al die jaren fout ging.
De scouting mag nog wel wat verbeterd, het verkoopbeleid strakker en beter getimed, maar ik zie Ajax best een stabiele Europese subtopper worden. EL kanshebber, K.O. fase CL om het jaar halen. Van daaruit kun je dan eens een echt goed jaar hebben en gekke dingen doen.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar nog even een speciale felicitatie voor jou. En voor mijn vriend @:TaradoDit, dus.![]()
Je komt dan ook niet heel erg snugger over dus een complete verrassing is het niet.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:15 schreef manny het volgende:
[..]
leuk grapje. zag ik niet van mijlenver aankomen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Nou.. Zeer zeker het mooiste voetbal getoond maar in de onderlinge wedstrijden tegen psv wel twee keer weggetikt.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:00 schreef Vriezzer het volgende:
Dik en dik verdiend kampioen geworden. Prachtig!![]()
Lang geleden dat ik Ajax iets gunde, maar dit seizoen is wel fenomenaal. Sympathiek elftal, fantastisch jaar. Gefeliciteerd.![]()
Broekiequote:Op zondag 12 mei 2019 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is in elk geval het beste seizoen van Ajax wat ik ooit heb meegemaakt.
Wel jammer dat het volgend jaar alleen maar minder kan worden eigenlijk.
Bij Ajax komen de goede jaren meestal met 2 (soms met 3) tegelijk dus we hebben nog minimaal een jaar tegoed.
Het staat en valt met wat de kern van Ajax doet. Als er 1 of 2 weggaan dan is dat op te vangen. Zijn het er meer moet er weer gebouwd worden.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Rijkaard was inderdaad de absolute wereldtop. Daar mag je geen enkele speler van het huidige ajax elftal mee vergelijken. Die zijn allemaal minstens 5 klasse minder.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:02 schreef manny het volgende:
[..]
laten we alsjeblieft Rijkaard en Cocu niet in dezelfde categorie proberen te stoppen. Iets met "mag de veters strikken van".![]()
Als hij anders reageert istie arrogantquote:
Hij heeft gelijk. Het is nog niet gedaan hoe theoretisch het ook is geworden.
Als iets dat duidelijk heeft gemaakt is het wel afgelopen woensdag.Beatus vir qui suffert tentationem.
Ja. Dit Ajax heeft nu 1x de beker en (even vooruitlopend op woensdag) 1x landstitel. En een halve finale CL en een finale EL.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:28 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Rijkaard was inderdaad de absolute wereldtop. Daar mag je geen enkele speler van het huidige ajax elftal mee vergelijken. Die zijn allemaal minstens 5 klasse minder.
Dat is niks in vergelijking met het Ajax van rond 1995-1996 en al helemaal niks in vergelijking met de jaren 70.Beatus vir qui suffert tentationem.
Het is ook gewoon zwaar disrespectvol naar je tegenstander om een kampioenschap te vieren voordat het officieel is.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Als hij anders reageert istie arrogant
Als iets dat duidelijk heeft gemaakt is het wel afgelopen woensdag.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Terechte kampioen. Van harte. Normaal gesproken ook met veel meer punten voorsprong en ik ben bang dat dit komende jaren zo blijft. PSV heeft eerste seizoenshelft natuurlijk veel beter gepresteerd dan ze daadwerkelijk zijn.![]()
Mja, het is maar zeer de vraag wat Ajax volgend seizoen overhoudt. PSV is wat de selectie betreft een stuk stabieler de laatste jaren.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:34 schreef fetX het volgende:
Terechte kampioen. Van harte. Normaal gesproken ook met veel meer punten voorsprong en ik ben bang dat dit komende jaren zo blijft. PSV heeft eerste seizoenshelft natuurlijk veel beter gepresteerd dan ze daadwerkelijk zijn.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Als je met zoveel meer geld niet in staat bent een betere selectie neer te zetten doe je iets verkeerd. Selectie van psv is echt niet geweldig hoor. Lozano gaat weg, Bergwijn wss ook. Dan blijft er niet veel over.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, het is maar zeer de vraag wat Ajax volgend seizoen overhoudt. PSV is wat de selectie betreft een stuk stabieler de laatste jaren.![]()
En Ten Hag moet blijven, ook belangrijk.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, het is maar zeer de vraag wat Ajax volgend seizoen overhoudt. PSV is wat de selectie betreft een stuk stabieler de laatste jaren.![]()
AJAXX
#34 voor AppieAs long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Wat een onzinquote:Op zondag 12 mei 2019 19:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Als hij anders reageert istie arrogant
Als iets dat duidelijk heeft gemaakt is het wel afgelopen woensdag.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Ja ik geloof daar ook wel in hoor, alleen zijn we nu erg afhankelijk van Overmars als TD en is het de vraag hoe zijn opvolger het daarna gaat doen bijvoorbeeld. Maar qua potentie moet Ajax gewoon net als een Porto kunnen presteren met 3x in de vijf jaar CL-overwintering en in die twee jaar zonder een goede EL-run maken (minimaal halve finale).quote:Op zondag 12 mei 2019 19:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat klopt. Ajax kwam uit een heel diep dal, belastingaffaires, geen cent te makken. Een misschien nog wel grotere verdienste van Van Gaal voor de club is dat hij begin jaren 90 met dubbeltjes en kwartjes Ajax naar een niveau hoger heeft getild, waardoor ook de begroting kon groeien naar een enigzins acceptabel niveau.
Ik ben dan ook nooit zo negatief geweest over de kansen van Ajax in Europa want qua financiele verhoudingen is er niet zo heel veranderd. Hou je talenten een jaar langer vast, verkoop de grootste talenten aan de absolute top en zorg voor meer ervan spelers juist om de jonge talenten te laten bloeien. Ajax heeft juist een voordeel met de eredivisie, in de PL is het veel moeilijker om succesvol talenten te brengen. Het waren andere dingen waarop het al die jaren fout ging.
De scouting mag nog wel wat verbeterd, het verkoopbeleid strakker en beter getimed, maar ik zie Ajax best een stabiele Europese subtopper worden. EL kanshebber, K.O. fase CL om het jaar halen. Van daaruit kun je dan eens een echt goed jaar hebben en gekke dingen doen.Oh.![]()
De Ligt, De Jong en Ziyech heb ik al afscheid van genomen.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Broekie
Bij Ajax komen de goede jaren meestal met 2 (soms met 3) tegelijk dus we hebben nog minimaal een jaar tegoed.
Het staat en valt met wat de kern van Ajax doet. Als er 1 of 2 weggaan dan is dat op te vangen. Zijn het er meer moet er weer gebouwd worden.
Hoop vooral dat Donny en Neres nog wel blijven.Oh.![]()
Toch moet ik nog zien dat Lozano en Bergwijn weggaan. Ik had het vertrek van Lozano na vorig seizoen eigenlijk wel verwacht en dit seizoen was hij toch vrij matig.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je met zoveel meer geld niet in staat bent een betere selectie neer te zetten doe je iets verkeerd. Selectie van psv is echt niet geweldig hoor. Lozano gaat weg, Bergwijn wss ook. Dan blijft er niet veel over.
Bergwijn is natuurlijk wel een talent, maar heeft in mijn ogen ook geen grandioos seizoen.
Bij Ajax is de Jong vertrokken, de Ligt gaat ook een met een beetje pech ook spelers als vd Beek en Ziyech. Dan ben je toch echt wel heel wat kwijt.
Ajax heeft met Magallan en Bandé toch relatief prijzige aankopen gedaan die niet veel voorstellen. Er moet op veel posities toch echt nog wel een flinke versterking bij in zo'n geval.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Eens. Een team bouwen kost veel tijd.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch moet ik nog zien dat Lozano en Bergwijn weggaan. Ik had het vertrek van Lozano na vorig seizoen eigenlijk wel verwacht en dit seizoen was hij toch vrij matig.
Bergwijn is natuurlijk wel een talent, maar heeft in mijn ogen ook geen grandioos seizoen.
Bij Ajax is de Jong vertrokken, de Ligt gaat ook een met een beetje pech ook spelers als vd Beek en Ziyech. Dan ben je toch echt wel heel wat kwijt.
Ajax heeft met Magallan en Bandé toch relatief prijzige aankopen gedaan die niet veel voorstellen. Er moet op veel posities toch echt nog wel een flinke versterking bij in zo'n geval.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Vind sowieso dat PSV gezien de selectie een geweldig seizoen heeft gedraaid.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch moet ik nog zien dat Lozano en Bergwijn weggaan. Ik had het vertrek van Lozano na vorig seizoen eigenlijk wel verwacht en dit seizoen was hij toch vrij matig.
Bergwijn is natuurlijk wel een talent, maar heeft in mijn ogen ook geen grandioos seizoen.Tot nu toe zijn de versterkingen van Ajax niet je van het, dus er moet nog genoeg gebeuren. Toch heb je zoveel meer mogelijkheden dan andere clubs in de Eredivisie. Je bent echt verplicht volgend jaar weer kampioen te worden.quote:Bij Ajax is de Jong vertrokken, de Ligt gaat ook een met een beetje pech ook spelers als vd Beek en Ziyech. Dan ben je toch echt wel heel wat kwijt.
Ajax heeft met Magallan en Bandé toch relatief prijzige aankopen gedaan die niet veel voorstellen. Er moet op veel posities toch echt nog wel een flinke versterking bij in zo'n geval.![]()
twitter:bart_sanders twitterde op zondag 12-05-2019 om 19:43:38Nico Tagliafico heeft met #Ajax afgesproken dat hij na dit seizoen voor minimaal ¤20 miljoen weg mag. Alles daarboven zal worden gedeeld tussen speler en club. (Via @Rondo) reageer retweet
Oh.![]()
de Ligt is momenteel de meest waardevolle (nog niet verkochte) speler van Ajax.
Hij zou van Dijk wel eens kunnen verstoten van de troon als duurste verdediger ooit.![]()
Heb je een bron voor die getallen?quote:Op zondag 12 mei 2019 18:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Ajax was destijds van een 10 miljoen begroting waar Van Gaal mee moest beginnen naar 25 miljoen begroting aan het gaan, terwijl Milan al op 150 miljoen zat, het zwarte geld niet meegerekend. Real ook iets in die orde van grootte.Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
tier?quote:Op zondag 12 mei 2019 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:bart_sanders twitterde op zondag 12-05-2019 om 19:43:38Nico Tagliafico heeft met #Ajax afgesproken dat hij na dit seizoen voor minimaal ¤20 miljoen weg mag. Alles daarboven zal worden gedeeld tussen speler en club. (Via @:Rondo) reageer retweet
![]()
1 van de 3 beste linksbacks van de wereld dit seizoen. 50 miljoen zou mij niks verbazenquote:Op zondag 12 mei 2019 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:bart_sanders twitterde op zondag 12-05-2019 om 19:43:38Nico Tagliafico heeft met #Ajax afgesproken dat hij na dit seizoen voor minimaal ¤20 miljoen weg mag. Alles daarboven zal worden gedeeld tussen speler en club. (Via @:Rondo) reageer retweet
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
oh ennuh
KAMPIOENUHHH!!!
Het zou overigens na VOLGEND seizoen zijn.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ja dat bedoelde hij ook.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Het zou overigens na VOLGEND seizoen zijn.
Zullen ook wel de voorwaarden zijn voor zijn nieuwe contract, prima deal.Oh.![]()
Die gaat echt dronken zijn tot het nieuwe seizoen begint.quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik zit NL-BE voor het EURO -17 te kijken en de wedstrijd is overwegens slecht maar Brobbey fungeert wel erg sterk als aanspeelpunt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
quote:Op zondag 12 mei 2019 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is een foto in het stadion, wat denk je zelf?![]()
![]()
Tagliafico gaat binnenlopen koekoek. Goede dealquote:Op zondag 12 mei 2019 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
![]()
GENOTquote:Op zondag 12 mei 2019 20:32 schreef Heeinz het volgende:
De Ligt gaat woensdag gewoon die fucking schaal in de lucht houden, wat een heerlijke gedachte
Gewoon zo herpakken na woensdag, voor zover iemand nog twijfelde of Ajax aanspraak kon maken. Nou hier is hij danHeerlijk zeg en dat na zo'n klote begin van de wedstrijd.
Lekker de dubbel pakken, wanneer deden we dat voor 't laatst (ik googl't anders nog wel eens).
Wat gebeurt er straks btw bij de Johan Cruijf wedstrijd? Spelen we dan tegen Willem 2 als verliezend bekerfinalist of tegen de nummer 2 van de Eredivisie?![]()
Tegen PSV jaquote:Op zondag 12 mei 2019 20:38 schreef LethalNinja het volgende:
Gewoon zo herpakken na woensdag, voor zover iemand nog twijfelde of Ajax aanspraak kon maken. Nou hier is hij danHeerlijk zeg en dat na zo'n klote begin van de wedstrijd.
Lekker de dubbel pakken, wanneer deden we dat voor 't laatst (ik googl't anders nog wel eens).
Wat gebeurt er straks btw bij de Johan Cruijf wedstrijd? Spelen we dan tegen Willem 2 als verliezend bekerfinalist of tegen de nummer 2 van de Eredivisie?![]()
Nr 2 Eredivisie.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:38 schreef LethalNinja het volgende:
2002quote:Op zondag 12 mei 2019 20:38 schreef LethalNinja het volgende:
Lekker de dubbel pakken, wanneer deden we dat voor 't laatst (ik googl't anders nog wel eens).Oh.![]()
thxoh wat een heerlijke zondag zo
en ondertussen al lekker speculeren over wat er bij het volgend seizoen voor nieuwe talenten bijkomen
![]()
![]()
Thuis tegen PSV ja (al was het altijd al in de Arena natuurlijk, maar nu is het officieel een thuiswedstrijd voor Ajax)quote:![]()
Iemand al een fijne compilatie gemaakt van Luuk de Jong z'n zure kutkop vandaag? Daar doen we het immers allemaal voor!Voor al uw FIFA lijstjes!
Het is al 2 jaar niet meer in de arena, maar in het stadion van de kampioen.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Thuis tegen PSV ja (al was het altijd al in de Arena natuurlijk, maar nu is het officieel een thuiswedstrijd voor Ajax)VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ben vooral benieuwd van wie die gruwelijk dikke Mercedes is achter Tadic en Huntelaar.quote:
Verder is Huntelaar natuurlijk een god, ook in dit filmpje weerOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En de Jong! 90 MINUTEN LANG!!!!!!quote:Op zondag 12 mei 2019 21:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd van wie die gruwelijk dikke Mercedes is achter Tadic en Huntelaar.
Verder is Huntelaar natuurlijk een god, ook in dit filmpje weer
Oh ja, dacht dat het pas vanaf vorig jaar was, maar Feyenoord speelde jaar daarvoor ook al thuis tegen Vitessequote:Op zondag 12 mei 2019 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is al 2 jaar niet meer in de arena, maar in het stadion van de kampioen.![]()
ja, die zou ik ook wel willen stiften idd, maar nog liever die vriendin van Neresquote:
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hopelijk De Ligt en Ziyech nog weg. Dat hebben ze verdiend en dit is het beste moment om weg te gaan. Volgend seizoen kan weer heel anders zijn.
Hopelijk komen er topspelers voor terug. Odegaard schijnt wel zieke statistieken te hebben maar Perez wilt veel geld zien ondanks dat niemand geïnteresseerd in hem is.![]()
Man man man, geen wonder dat die jongen altijd lacht!quote:Op zondag 12 mei 2019 21:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
https://instagram.com/mikkykiemeney?igshid=1s80v1g5vbk
Np.Voor al uw FIFA lijstjes!
Ik zie geen fototjes in geile lingerie. Erg tegenvallendquote:Op zondag 12 mei 2019 21:12 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Man man man, geen wonder dat die jongen altijd lacht!![]()
![]()
Van de sponsor.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd van wie die gruwelijk dikke Mercedes is achter Tadic en Huntelaar.
Verder is Huntelaar natuurlijk een god, ook in dit filmpje weer![]()
Frenkie klapte eerst wel dicht met z'n rugtasje op, kwam later gelukkig terug voor de herkansing.quote:![]()
Volgend seizoen gewoon tussenjaartje.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:09 schreef Vollenhoven het volgende:
Hopelijk De Ligt en Ziyech nog weg. Dat hebben ze verdiend en dit is het beste moment om weg te gaan. Volgend seizoen kan weer heel anders zijn.
Hopelijk komen er topspelers voor terug. Odegaard schijnt wel zieke statistieken te hebben maar Perez wilt veel geld zien ondanks dat niemand geïnteresseerd in hem is.graag op anoniem![]()
Brobbey, wat een beer is datDie loopt gewoon een rij Belgjes voorbij terwijl er twee aan zijn arm hangen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
ff lekker smullen op de PSV fora. wat schept mijn verbazing; Het Ajax topic is daar met 32000+ berichten groter dan het hele PSV Algemeen subforum. Hilarisch en bevestigt mijn stelling dat PSV supporters niet voor hun club zijn, maar vooral tegen Ajax.
https://psvnetwerk.forum2go.nl/eredivisie-f4.html
![]()
![]()
In de Arena gewoon verdiend gewonnen, dus nee.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:24 schreef Daario het volgende:
[..]
Nou.. Zeer zeker het mooiste voetbal getoond maar in de onderlinge wedstrijden tegen psv wel twee keer weggetikt."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Wat een heerlijke dag was dit... we hebben er lang op moeten wachten maar eindelijk weer de beste van NL![]()
![]()
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Woensdag blijft zuur, maar aan de andere kant had je dan nog steeds geen CL gewonnen, en ik gok dat we er tegen Liverpool vanaf waren gegaan... het is goed zo, beide nationale prijzen zijn gewoon weer van ons en Europees heb ik genotenquote:Op zondag 12 mei 2019 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die een dubbel (lol) gevoel houdt?
Nee, ik ook wel. Eigenlijk blij dat het weekend erop zit, maar ook weer geen zin in de nieuwe week.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die een dubbel (lol) gevoel houdt?![]()
Heb ik ook wel een beetje.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die een dubbel (lol) gevoel houdt?![]()
Vandaag hielp wel bij het verwerken ervan.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die een dubbel (lol) gevoel houdt?Oh.![]()
Ook genoten van Mark van Bommelquote:Op zondag 12 mei 2019 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaag hielp wel bij het verwerken ervan.![]()
Die was heerlijk chagrijnig ja.quote:Dit decennium 5 kampioenschappen, 5 tweede plaatsen, 2 bekers, één Europa League finale en één halve finale CL.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:18 schreef Timooon het volgende:
[..]
En daarmee de lijn van minstens 1 dubbel per decennium vanaf de jaren 60 doorgezet.
Volgend decennium maar wat meer.Oh.![]()
Heeft een nieuw record te pakken als speler; 5x op rij 2e worden in Eredivisiequote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Hé, je weet inmiddels wat een decennium isquote:Op zondag 12 mei 2019 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was heerlijk chagrijnig ja.
[..]
Dit decennium 5 kampioenschappen, 5 tweede plaatsen, 2 bekers, één Europa League finale en één halve finale CL.
Volgend decennium maar wat meer.![]()
![]()
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hé, je weet inmiddels wat een decennium is
Oh.![]()
Was hij vorig jaar geen kampioen?quote:Op zondag 12 mei 2019 23:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Heeft een nieuw record te pakken als speler; 5x op rij 2e worden in Eredivisie![]()
twitter:LuukkJanssen twitterde op zondag 12-05-2019 om 16:31:32Dit wil ik jullie niet ontnemen, de aftocht van Luuk de Jong. #PSV #Ajax #azPSV #AJAutr https://t.co/sKp7cxzymi reageer retweet
![]()
Ik dacht even dat we al 2 jaar van die drollenvanger af waren.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was hij nog in dienst bij Ajax, dus dat lijkt me niet.![]()
Vorig seizoen was hij ook een vrij lange periode geblesseerd, dus ik begrijp de verwarring.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:10 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik dacht even dat we al 2 jaar van die drollenvanger af waren.Oh.![]()
Dat sowieso. Het Ajax van dit seizoen is ook vrij kwetsbaar gebleken in cruciale duels. In de competitie hebben we toch vrij kansloos verloren tegen PSV uit, Feyenoord uit en AZ uit. Dat zou het Ajax van 95/96 niet zijn overkomen.quote:Op zondag 12 mei 2019 18:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb meer van dit Ajax genoten, juist omdat ze hoog moesten reiken en minder degelijk waren. Maar Ajax 95 was wel een heel stuk beter, een echt machtig team dat de wereld ook versteld deed staan.
Ik zag trouwens dat het voor het eerst sinds 1998 is dat Ajax kampioen wordt met meer dan 80 punten. Dat is op zich ook wel een mooie prestatie.
[ Bericht 4% gewijzigd door Shreyas op 13-05-2019 00:32:36 ]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Zowel tegen PSV als Feyenoord miste je het normale, op elkaar ingespeelde centrale verdedigingsduo. Dat zorgde voor zoveel onzekerheid. En die 6-2 was geflatteerd (maar niet onverdiend).quote:Op maandag 13 mei 2019 00:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat sowieso. Het Ajax van dit seizoen is ook vrij kwetsbaar gebleken in cruciale duels. In de competitie hebben we toch vrij kansloos verloren tegen PSV uit, Feyenoord uit en AZ uit. Dat zou het Ajax van 95/96 niet zijn overkomen.
En zo’n offday als tegen AZ en Heracles zit er elk seizoen wel bij, die hebben Liverpool en Barcelona ook.
De reservebank was wel echt te matig dit seizoen.![]()
Jij met de overwinning gisterquote:Op maandag 13 mei 2019 04:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd met de dik verdiende titel!![]()
![]()
viergever was toch van “if you cant beat them, join them”. nou maakt ie die social media niet zelf natuurlijk...
op zich altijd zn best gedaan voor ons aller ajax en prima dat ie nu min of meer onzichtbaar in eindhoven rondloopt.proberen is de eerste stap naar falen
Bedankt maat!quote:Op maandag 13 mei 2019 04:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd met de dik verdiende titel!![]()
Gefeliciteerd mannen. Mooi dagje gister. Feestje in en rondom de Arena was ook wel even lekker na woensdag.Uitvinder van de biersmiley.![]()
De wissel van ziyech gisteren, hij kreeg er bijna tranen in de ogen van volgens mij, van de ovatie.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
We hebben beelden nodig !quote:Op maandag 13 mei 2019 08:13 schreef Smoofie het volgende:
De wissel van ziyech gisteren, hij kreeg er bijna tranen in de ogen van volgens mij, van de ovatie.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Doet toch wel een beetje zeer om te beseffen dat Frenkie dan echt gaat nu.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
niet nu, na woensdag pas hoor.quote:Op maandag 13 mei 2019 08:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Doet toch wel een beetje zeer om te beseffen dat Frenkie dan echt gaat nu.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
heel jammer ja, sowieso dat dit team uit elkaar valtquote:Op maandag 13 mei 2019 08:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Doet toch wel een beetje zeer om te beseffen dat Frenkie dan echt gaat nu.![]()
Daarom BeNeliga of BundesNederligaquote:Op maandag 13 mei 2019 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
heel jammer ja, sowieso dat dit team uit elkaar valtAFCA
Klasbakken, het is ze van harte gegund. Knappe prestatie na dat debacle van afgelopen woensdag. PSV had zich beter op het eigen onvermogen kunnen richten dan zich af te vragen of Ajax last zou hebben van afgelopen woensdag"Hoka Hey!"![]()
Huntelaar heeft een G63 AMG.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Verder is Huntelaar natuurlijk een god, ook in dit filmpje weer
Die krijgt ieder jaar een bloemetje van de belastingdienst
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
PSV heeft veel meer punten dan eigenlijk zou moeten. Ajax zou eigenlijk al lang kampioen moeten zijn, psv heeft het gewoon heel goed gedaan dit seizoen, dat ze het zo lang nog hebben volgehouden en eigenlijk nog bijna kampioen zijn geworden is een wonder te noemen.quote:Op maandag 13 mei 2019 08:30 schreef matspontius het volgende:
Klasbakken, het is ze van harte gegund. Knappe prestatie na dat debacle van afgelopen woensdag. PSV had zich beter op het eigen onvermogen kunnen richten dan zich af te vragen of Ajax last zou hebben van afgelopen woensdagFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
oh en Anderlecht
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Veel meer dan moeten is natuurlijk relatief.quote:Op maandag 13 mei 2019 08:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
PSV heeft veel meer punten dan eigenlijk zou moeten. Ajax zou eigenlijk al lang kampioen moeten zijn, psv heeft het gewoon heel goed gedaan dit seizoen, dat ze het zo lang nog hebben volgehouden en eigenlijk nog bijna kampioen zijn geworden is een wonder te noemen.
Ze hebben wel enorm veel geluk gehad en waarschijnlijk lukt ze dat niet nog een seizoen. Daarnaast waren ze in oktober al klaar in de CL en in de beker, Bommel heeft verkeerd gegokt.
Ben zo blij met die dubbel, niet te krap zeg.![]()
PSV heeft het gewoon laten liggen, net als dat Ajax dat had gedaan als PSV kampioen was geworden. Beide clubs hebben onnodig punten laten liggen, maar aan de andere kant hebben ze in de eerste seizoenshelft veel punten gepakt die ze vaak niet zouden pakken.
Cruciaal was Ajax-PSV. Op dat moment vijf punten voorsprong voor PSV, maar die konden geen puntje pakken tegen tien man. Sterker nog, ze werden verslagen. Dat was wel zo'n beetje de ommekeer.![]()
Het is wel mooi dat de ploeg die vol mee heeft gestreden op alle mogelijke fronten de titel pakt. Na woensdag een welverdiende vakantie.![]()
Zelfs de die hard psver op mijn werk was het erover eens dat van Bommel veel te veel met Ajax bezig is, wat een treurige vent is het ook.![]()
Dat er dan voor de winterstop steeds gesuggereerd werd dat het feit dat Ajax overwinterde in Europa het nog wel eens zou kunnen opbreken en dan stoot je door naar de halve finale en pak je alsnog die dubbel
-nee-![]()
Die hebben in de Eredivisie wel echt bijzonder veel punten gepakt gezien hun selectie. Dat je het kampioenschap dan op de 33e speeldag verspeelt is nogal kut ja.quote:Op maandag 13 mei 2019 08:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
Psv heeft gewoon een intens kutseizoen![]()
woensdag alle ballen op Tadic?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zou mooi zijn als Tadic nog die twee doelpunten inloopt en er overheen gaat.quote:
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ok. Wat een seizoen. Pff. Toch blij dat het niet op de laatste dag aankomt. Ergens speelt er toch altijd zo een doemscenario.
Straks nog wel de pijn als we de CL finale krijgen. Dan gaat die wond weer even lekker open.... zucht.
Maar goed. Glas is meer dan half vol: Vooralsnog geen leegloop, weer eens wat prijzen, volgend jaar maar 1 voorronde CL en we hebben een nog beter gevulde bankrekening. We zouden er slechter voor kunnen staan.proberen is de eerste stap naar falen
Guiltyquote:Op maandag 13 mei 2019 09:01 schreef Marsenal het volgende:
Dat er dan voor de winterstop steeds gesuggereerd werd dat het feit dat Ajax overwinterde in Europa het nog wel eens zou kunnen opbreken en dan stoot je door naar de halve finale en pak je alsnog die dubbel![]()
Hopen dat Liverpool Tottenham helemaal de moeder vernedert.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:16 schreef manny het volgende:
Ok. Wat een seizoen. Pff. Toch blij dat het niet op de laatste dag aankomt. Ergens speelt er toch altijd zo een doemscenario.
Straks nog wel de pijn als we de CL finale krijgen. Dan gaat die wond weer even lekker open.... zucht.
Maar goed. Glas is meer dan half vol: Vooralsnog geen leegloop, weer eens wat prijzen, volgend jaar maar 1 voorronde CL en we hebben een nog beter gevulde bankrekening. We zouden er slechter voor kunnen staan.![]()
2 voorrondes toch?quote:Op maandag 13 mei 2019 09:16 schreef manny het volgende:
Maar goed. Glas is meer dan half vol: Vooralsnog geen leegloop, weer eens wat prijzen, volgend jaar maar 1 voorronde CL en we hebben een nog beter gevulde bankrekening. We zouden er slechter voor kunnen staan.![]()
Van der vaart zei het wel mooi gister op de vraag waarom PSV zo veel slechter draaide na de winterstop. "Ze wonnen voor de winterstop heel veel in de laatste minuten. Sommige mensen noemen dat kwaliteit, ik noem dat gewoon mazzel. Dat houdt een keer op." (Ongeveer dan.)quote:Op maandag 13 mei 2019 08:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
PSV heeft veel meer punten dan eigenlijk zou moeten. Ajax zou eigenlijk al lang kampioen moeten zijn, psv heeft het gewoon heel goed gedaan dit seizoen, dat ze het zo lang nog hebben volgehouden en eigenlijk nog bijna kampioen zijn geworden is een wonder te noemen.![]()
Dan gooit je trainer alle ballen op de Eredivisie, laat hij het Europees en in de beker gewoon lopen, en dan aan het einde van het jaar heb je nog niks. Ja, dan heb je echt een intens kutseizoen meegemaakt als PSV supporter.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Die hebben in de Eredivisie wel echt bijzonder veel punten gepakt gezien hun selectie. Dat je het kampioenschap dan op de 33e speeldag verspeelt is nogal kut ja.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wel een beetje Nederland - Ajax in de finale.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hopen dat Liverpool Tottenham helemaal de moeder vernedert.![]()
Europees hebben ze het niet laten lopen, daar hebben ze ook naar hun mogelijkheden gepresteerd.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dan gooit je trainer alle ballen op de Eredivisie, laat hij het Europees en in de beker gewoon lopen, en dan aan het einde van het jaar heb je nog niks. Ja, dan heb je echt een intens kutseizoen meegemaakt als PSV supporter.
Alleen de beker, ja, dat was een (inschattings)fout![]()
De dubbel en halve finale CL, ik denk niet dat we dat ooit nog meemaken, wat een seizoen. En wat een heerlijk elftal ook, eigenlijk vind ik het stuk voor stuk prachtige spelers qua persoonlijkheid en techniek. En dan heb je nog Tadic, beetje eng, wel gruwelijk goed.
![]()
Die zat veel te hard te grijnzen toen het over Barcelona ging. Vertrek van Ziyech zou ik ook vrede mee hebben, het is goed geweest zo, ik gun hem een mooie transfer.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:29 schreef Simmertje het volgende:
Bidden dat de Ligt nog een jaartje blijft en als dan Ziyech ook nog blijft kom ik spontaan klaar.
Rest blijft wmb.![]()
Je bent officieel nog altijd geen kampioenquote:Op maandag 13 mei 2019 09:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Woensdag is niet zo heel interessant meer... Het is toch al binnen.
![]()
Hup Hollandquote:Op maandag 13 mei 2019 09:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel een beetje Nederland - Ajax in de finale.![]()
![]()
maar nerveus hoeven we ook niet te wordenquote:Op maandag 13 mei 2019 09:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je bent officieel nog altijd geen kampioen.
![]()
![]()
Goh...quote:Op maandag 13 mei 2019 09:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je bent officieel nog altijd geen kampioen.
![]()
Als odegaard komt en donny blijft....en dolberg weer goed wordt hebben we wel een goed middenvenveld en aanvalAFCA
Zijn er wel 2, vorig jaar had PSV geluk dat er een landskampioen de CL won waardoor dat ticket elke keer werd doorgeschoven tot aan de voorrondes ofzo.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, één. PSV speelde vorig jaar ook maar eentje, tegen BATE.VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Ik vraag me af of Real Odegaard wel wil verkopen. Op huurbasis zou ik het een matige transfer vinden.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:41 schreef Smoofie het volgende:
Als odegaard komt en donny blijft....en dolberg weer goed wordt hebben we wel een goed middenvenveld en aanval![]()
Verkoop met terugkoopclausule o.i.d. zie ik ze nog wel doen, hij is toch niet goed genoeg voor Real tenzij hij zich echt spectaculair gaat ontwikkelen.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Real Odegaard wel wil verkopen. Op huurbasis zou ik het een matige transfer vinden.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Real Madrid won en die waren geen landskampioen toch?quote:Op maandag 13 mei 2019 09:42 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Zijn er wel 2, vorig jaar had PSV geluk dat er een landskampioen de CL won waardoor dat ticket elke keer werd doorgeschoven tot aan de voorrondes ofzo.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Voor ¤110,- (!!!) maar even een Tagliafico shirtje aangeschaft voor de voetbaltrainingen komend seizoen. Wat een geld joh.
Nu ook nog maar hopen dat hij nummer 31 wil behouden.Ajacied.![]()
Nederland staat lager op de ranglijst, dus sowieso twee voorronden.quote:Op maandag 13 mei 2019 10:00 schreef MaxC het volgende:
[..]
Real Madrid won en die waren geen landskampioen toch?![]()
https://www.soccerfanshop(...)-patches-ajax-shirt/quote:Op maandag 13 mei 2019 10:24 schreef Smoofie het volgende:
Waar kan ik een CL badge halen voor een shirt?Ik ben inmiddels overleden![]()
28 juli al JC schaal, zal PSV wel met B-team komen aangezien het midden in hun voorronde valt. Kut prijs eigenlijk die alleen nog door Feyenoord serieus genomen wordt.![]()
Vrij goedkoop neef. Ik kocht het laatste Seedorf AC Milan shirt met alle badges voor 175 geloof ikquote:Op maandag 13 mei 2019 10:05 schreef Liftdeur het volgende:
Voor ¤110,- (!!!) maar even een Tagliafico shirtje aangeschaft voor de voetbaltrainingen komend seizoen. Wat een geld joh.
Nu ook nog maar hopen dat hij nummer 31 wil behouden.![]()
![]()
![]()
Jezusquote:Op maandag 13 mei 2019 10:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vrij goedkoop neef. Ik kocht het laatste Seedorf AC Milan shirt met alle badges voor 175 geloof ik![]()
Wat een geld verdienen ze daar ook mee he.
Ajacied.![]()
Jupquote:Op maandag 13 mei 2019 10:58 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
JezusWat een geld verdienen ze daar ook mee he.
![]()
![]()
Ze konden Europees toch niet veel meer? PSV heeft niet zo’n geweldige selectie hoor.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dan gooit je trainer alle ballen op de Eredivisie, laat hij het Europees en in de beker gewoon lopen, en dan aan het einde van het jaar heb je nog niks. Ja, dan heb je echt een intens kutseizoen meegemaakt als PSV supporter.![]()
Tegen Tottenham Hotspur kan je verliezen in de laatste minuut.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze konden Europees toch niet veel meer? PSV heeft niet zo’n geweldige selectie hoor.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
met smart wachten op kale en kokkie hoor!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Oostenrijk dacht ikquote:Op maandag 13 mei 2019 10:02 schreef Simmertje het volgende:
Ging geloof ik om de EL winnaar dat jaar, maar dit jaar gaat deze plek naar Tsjechië geloof ik.![]()
Scherpen nog een jaartje aan Emmen verhuren?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die heb ik ook... Ook de laatste destijds..quote:Op maandag 13 mei 2019 10:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vrij goedkoop neef. Ik kocht het laatste Seedorf AC Milan shirt met alle badges voor 175 geloof ik![]()
![]()
Die witte of die andere? Ik heb de wittequote:Op maandag 13 mei 2019 11:22 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Die heb ik ook... Ook de laatste destijds..![]()
Door zijn vertrek zijn we kampioen geworden.quote:Op maandag 13 mei 2019 07:02 schreef manny het volgende:
viergever was toch van “if you cant beat them, join them”. nou maakt ie die social media niet zelf natuurlijk...
op zich altijd zn best gedaan voor ons aller ajax en prima dat ie nu min of meer onzichtbaar in eindhoven rondloopt.![]()
Als PSV- supporter: goed gedaan Ajax, terechte kampioen met uiteindelijk mooi voetbal. Gun het De Ligt en De Jong vooral wel.
Mogen wij wel in ieder geval de topscorer dit seizoen![]()
![]()
quote:Op maandag 13 mei 2019 11:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Door zijn vertrek zijn we kampioen geworden.![]()
het blijven van Ziyech vind ik toch wel iets belangrijker![]()
Ik zou het eigenlijk wel heel erg lachen vinden als Tadic alsnog topscorer wordt.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:24 schreef Ciscus het volgende:
Als PSV- supporter: goed gedaan Ajax, terechte kampioen met uiteindelijk mooi voetbal. Gun het De Ligt en De Jong vooral wel.
Mogen wij wel in ieder geval de topscorer dit seizoen
Fuck the EBU.![]()
hattrick is goed mogelijk, gewoon alle ballen op Tadic, en Luuk die niet scoort.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk wel heel erg lachen vinden als Tadic alsnog topscorer wordt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
2 goals toch? moet kunnenquote:Op maandag 13 mei 2019 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk wel heel erg lachen vinden als Tadic alsnog topscorer wordt.![]()
Ja, staat nu nog twee goals achter. Dus is zeker mogelijk.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
En anders bij alle goals die Tadic niet maakt een protest indienen dat Tadic 'm toch wel degelijk als laatste raakte en het doelpunt maakte.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
En hij mag penalties nemen. Luuk niet.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, staat nu nog twee goals achter. Dus is zeker mogelijk.![]()
Ik wil de zilveren/goudenquote:Op maandag 13 mei 2019 10:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
https://www.soccerfanshop(...)-patches-ajax-shirt/AFCA
piep piepquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Neemt Tadic ze altijd al bij Ajax eigenlijk?quote:Op maandag 13 mei 2019 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal hij echt wel mogen denk ik deze laatste wedstrijd, Lozano is er niet![]()
dan is ajax kampioenquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dacht van wel, eentje gemist tot nu toequote:Op maandag 13 mei 2019 11:37 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Neemt Tadic ze altijd al bij Ajax eigenlijk?![]()
Zo bedoel ik dat niet. Dat hoort er gewoon bij. Ricky van Wolfswinkel heeft ooit een mooie transfer gemaakt obv zijn moyenne (alleen maar penalties zo'n beetje)quote:![]()
Nee, dezelfde methode als bij Onana. Leren bij Ajax/Jong-Ajax en tips krijgen van Edwin.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:22 schreef mokkiemok het volgende:
Scherpen nog een jaartje aan Emmen verhuren?Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Tadic dacht ik 9 goals uit penalties, maar ook zonder dat heeft hij z'n waarde echt wel bewezenquote:Op maandag 13 mei 2019 11:39 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Zo bedoel ik dat niet. Dat hoort er gewoon bij. Ricky van Wolfswinkel heeft ooit een mooie transfer gemaakt obv zijn moyenne (alleen maar penalties zo'n beetje)![]()
Mocht je nou het gevoel hebben dat je nutteloos werk doet, realiseer dan dat er iemand voor de zekerheid met een kampioensschaal naar PSV-Heracles moet.![]()
quote:Op maandag 13 mei 2019 11:40 schreef PicoMMP het volgende:
Mocht je nou het gevoel hebben dat je nutteloos werk doet, realiseer dan dat er iemand voor de zekerheid met een kampioensschaal naar PSV-Heracles moet.
Ajacied.![]()
Mocht je nou het gevoel hebben dat je nutteloos werk doet, realiseer dan dat er iemand voor de zekerheid met een kampioensschaal naar PSV-Heracles moet.![]()
![]()
Mocht je nou het gevoel hebben dat je nutteloos werk doet, realiseer dan dat er iemand voor de zekerheid met een kampioensschaal naar PSV-Heracles moet.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik bedoelde meer als zowel Tadic als L. de Jong allebei op evenveel doelpunten eindigen.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Fuck the EBU.![]()
dan komt er nog een wedstrijd 1 tegen 1 met een golden goal regel.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer als zowel Tadic als L. de Jong allebei op evenveel doelpunten eindigen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mocht je nou het gevoel hebben dat je nutteloos werk doet, realiseer dan dat er iemand voor de zekerheid met een kampioensschaal naar PSV-Heracles moet._
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Post van de dag waardig ditquote:Op maandag 13 mei 2019 11:40 schreef PicoMMP het volgende:
Mocht je nou het gevoel hebben dat je nutteloos werk doet, realiseer dan dat er iemand voor de zekerheid met een kampioensschaal naar PSV-Heracles moet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ja, dat kan. gaat alleen niet gebeuren ben ik bang.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:53 schreef AmaninFull het volgende:
Wat denken jullie, kan Ziyech overtuigd worden om nog een jaar te blijven?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag 13 mei 2019 11:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan komt er nog een wedstrijd 1 tegen 1 met een golden goal regel.
Fuck the EBU.![]()
Nee, en ik gun hem ook wel een mooie transfer eigenlijk.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:53 schreef AmaninFull het volgende:
Wat denken jullie, kan Ziyech overtuigd worden om nog een jaar te blijven?Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
dan zijn er twee topscorersquote:
ooit eens gelezen iets over assists, maar dat is volgens mij geen waarde.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gisteren in de Arena, wta een wedstrijden daarna een prachtig feest rondom het stadion. Echt heerlijk
Ajax
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Ik ook wel, maar ik vrees dat dit team dan bijna al z'n creativiteit en heel wat 'gif' kwijt is. Waar vind je een speler zoals Ziyech? Misschien die Marin?quote:Op maandag 13 mei 2019 11:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, en ik gun hem ook wel een mooie transfer eigenlijk.![]()
Thanks voor je reactie.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan zijn er twee topscorers
ooit eens gelezen iets over assists, maar dat is volgens mij geen waarde.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
bij vtbl hadden ze het over Maher. (dat ging meer over in vergelijking met Frenkie)quote:Op maandag 13 mei 2019 12:02 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ik vrees dat dit team dan bijna al z'n creativiteit en heel wat 'gif' kwijt is. Waar vind je een speler zoals Ziyech? Misschien die Marin?
Odegaard zou kunnen op de flank ipv ziyechFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Odegaard Tadic Neres zou wel goddelijke aanval zijnFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Odegaard -- Tadic -- Neres
-------Marin --- op de Beek
-----------Mazraoui
Nico - Blind - Alvarez - VeltmanFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als Marin iets heeft dan is het wel gif. En net zo'n goede trap als Ziyech ook. Alleen is het geen creativeling zoals Ziyech. Maar daar zou Odegaard perfect voor zijn. Middenveld Marin-Odegaard-Van de Beek zie ik wel zitten.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:02 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ik vrees dat dit team dan bijna al z'n creativiteit en heel wat 'gif' kwijt is. Waar vind je een speler zoals Ziyech? Misschien die Marin?Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Martinez hebben we al gekocht he, niet Alvarezquote:Op maandag 13 mei 2019 12:06 schreef mokkiemok het volgende:
Odegaard -- Tadic -- Neres
-------Marin --- op de Beek
-----------Mazraoui
Nico - Blind - Alvarez - Veltman
Martinez staat in de top 5 grootste verdedigende talenten ter wereld (ook in FM)![]()
dat was voor achter nico toch?quote:Op maandag 13 mei 2019 12:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Martinez hebben we al gekocht he, niet Alvarez
Martinez staat in de top 5 grootste verdedigende talenten ter wereld (ook in FM)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ok, nou zet die daar dan maar, moet er nog steeds wel wat bij voor de verdediging.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij kan ook als CV spelen. Zoals Blind eigenlijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je hebt Schuurs ook nog he.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ok, nou zet die daar dan maar, moet er nog steeds wel wat bij voor de verdediging.![]()
volgend seizoen hopelijk weer 40+ wedstrijden dus die krijgt genoeg minuten, jaar erop mogelijk basis.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Marin is wel een ander soort speler, en ik betwijfel of je Ziyech in deze vorm 1 op 1 kunt vervangen.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:02 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ik vrees dat dit team dan bijna al z'n creativiteit en heel wat 'gif' kwijt is. Waar vind je een speler zoals Ziyech? Misschien die Marin?
Maar ik hoop op Odegaard, eventueel aangevuld met een exotische verrassing.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Brobbeastquote:Op maandag 13 mei 2019 12:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Marin is wel een ander soort speler, en ik betwijfel of je Ziyech in deze vorm 1 op 1 kunt vervangen.
Maar ik hoop op Odegaard, eventueel aangevuld met een exotische verrassing.![]()
![]()
Mocht je nou het gevoel hebben dat je nutteloos werk doet, realiseer dan dat er iemand voor de zekerheid met een kampioensschaal naar PSV-Heracles moet.!!!!!!!!!!!!!!!1
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Met onze spitsen in de toekomst zit het toch wel goed, ben erg benieuwd hoe Traoré en Brobbey het gaan doen, in beiden zit genoeg potentie
Tegenstanders gonna be BLACKEDquote:Op maandag 13 mei 2019 13:01 schreef TheVulture het volgende:
Met onze spitsen in de toekomst zit het toch wel goed, ben erg benieuwd hoe Traoré en Brobbey het gaan doen, in beiden zit genoeg potentie
@Poepz0r![]()
Brobbey is zo goed voor zijn leeftijd. Wat een godquote:Op maandag 13 mei 2019 13:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tegenstanders gonna be BLACKED
@:poepZ0r![]()
![]()
wellicht als ze hem wat kunnen vertellen over welke aankopen ze gaan doen en welk salaris meneer hakim kan gaan verdienen als hij blijft.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:53 schreef AmaninFull het volgende:
Wat denken jullie, kan Ziyech overtuigd worden om nog een jaar te blijven?
ik neem aan dat hij het ook naar zijn zin heeft gehad de laatste maandenproberen is de eerste stap naar falen
Of net als wat ik las over nico boven een bepaald bedrag mag hij in de transfer opbrengst meedelen.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:07 schreef manny het volgende:
[..]
wellicht als ze hem wat kunnen vertellen over welke aankopen ze gaan doen en welk salaris meneer hakim kan gaan verdienen als hij blijft.
ik neem aan dat hij het ook naar zijn zin heeft gehad de laatste maandenNo bitch to me![]()
Als we nu meteen iedereen behouden zijn we ze volgend seizoen alsnog allemaal kwijtkan je ze toch beter over meerdere seizoenen verkopen en ondertussen andere spelers inpassen.
Oh.![]()
Brobbey was gisteren tegen België puur genot, die won echt elk duel en de Belgen om hem heen leken een soort van fruitvliegjes.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:01 schreef TheVulture het volgende:
Met onze spitsen in de toekomst zit het toch wel goed, ben erg benieuwd hoe Traoré en Brobbey het gaan doen, in beiden zit genoeg potentieIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
https://www.vi.nl/nieuws/(...)s-een-teleurstellingquote:"Nick Viergever is de eerste speler in de historie van het Nederlands voetbal die vijf seizoenen op rij tweede wordt in de Eredivisie."
Hier moest ik stiekem wel een beetje om lachen![]()
![]()
in kindercompetities zegt dat vooralsnog weinigquote:Op maandag 13 mei 2019 13:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Brobbey was gisteren tegen België puur genot, die won echt elk duel en de Belgen om hem heen leken een soort van fruitvliegjes.![]()
quote:Op maandag 13 mei 2019 13:16 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)s-een-teleurstelling
Hier moest ik stiekem wel een beetje om lachen![]()
![]()
quote:Op maandag 13 mei 2019 13:16 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Hier moest ik stiekem wel een beetje om lachenmet zijn kwaliteiten toch nog een hele prestatie
![]()
haten op viergever is wel het meest kansloze wat je kan doen.
prima gozer met een prima carriere, wedstrijd tegen schalke zal ik nooit vergeten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Iddquote:Op maandag 13 mei 2019 13:17 schreef mokkiemok het volgende:
prima gozer met een prima carriere, wedstrijd tegen schalke zal ik nooit vergeten.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
lachen is toch geen hatenquote:Op maandag 13 mei 2019 13:17 schreef mokkiemok het volgende:
prima gozer met een prima carriere, wedstrijd tegen schalke zal ik nooit vergeten.![]()
ook lachen om viergever is erg sneu.quote:
meer dan prima speler.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
If you can't beat them, join themquote:Op maandag 13 mei 2019 13:16 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Hier moest ik stiekem wel een beetje om lachen
Toegegeven heeft ie dit jaar weinig persoonlijke fouten gemaakt, minder dan bij AjaxOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Daarom was het ook wel stiekem. Die goal van hem bij Schalke vergeet ik nooit! Maar dit ging vooral om de reden dat hij bij PSV ging ballen. Hij dacht daar wel even kampioen te worden, want PSVquote:Op maandag 13 mei 2019 13:17 schreef mokkiemok het volgende:
prima gozer met een prima carriere, wedstrijd tegen schalke zal ik nooit vergeten.![]()
Best bijzonder ook dat hij daarheen ging en niet naar de Bundesliga (Leverkusen had toen interesse voor hem na het 16/17 seizoen)quote:Op maandag 13 mei 2019 13:16 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Hier moest ik stiekem wel een beetje om lachenOh.![]()
wat een onzin, als iemand weggaat en zegt dat hij nu kampioen gaat worden en die wordt het niet mag je hem echt wel uitlachen hoorquote:Op maandag 13 mei 2019 13:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ook lachen om viergever is erg sneu.
meer dan prima speler.![]()
Nja hij had af en toe wat cringe teksten als "Bij PSV weten ze wel hoe het is om kampioen te worden".quote:Op maandag 13 mei 2019 13:17 schreef mokkiemok het volgende:
prima gozer met een prima carriere, wedstrijd tegen schalke zal ik nooit vergeten.Oh.![]()
hij ging weg omdat Ajax hem compleet aan de kant gezet heeft.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:22 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Daarom was het ook wel stiekem. Die goal van hem bij Schalke vergeet ik nooit! Maar dit ging vooral om de reden dat hij wegging en bij PSV ging ballen. Hij dacht daar wel even kampioen te worden, want PSV
de reden dat hij bij psv ging voetballen is omdat die wel waarde in hem zagen, en hij neit hoger op kan dan de eredivisie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
'Hier weten ze inmiddels wél allemaal hoe het voelt om de titel te pakken. Daar ging het het afgelopen seizoen bij PSV om. Winnen. Het hoefde niet altijd mooi voetbal te zijn'quote:Op maandag 13 mei 2019 13:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij ging weg omdat Ajax hem compleet aan de kant gezet heeft.
de reden dat hij bij psv ging voetballen is omdat die wel waarde in hem zagen, en hij neit hoger op kan dan de eredivisie.
- Nick Viergever, Juli 2018
Best wel een sneer naar Ajax wat mij betreft.![]()
Klopt, maar hij is wel slim, attent en opvallend taakbewust, dat zegt me misschien ook nog wel meer dan zijn fysieke voorsprong.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
in kindercompetities zegt dat vooralsnog weinigIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |