Het zou wel oneerlijk zijn als ik iemand zou beoordelen op haar slechte smaakquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat had je toch aan kunnen zien komen als ze van musicals hield?
Musicals zijn gewoon seksloos.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:52 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het zou wel oneerlijk zijn als ik iemand zou beoordelen op haar slechte smaak
Tja, ik heb wat minder kritisch gekeken en ik vond het vooral saai. De informatiedichtheid ligt altijd vrij laag. Ik vond die vrouw in het Farrage-item wel een goede afspiegeling van de aanhang, wat was daar mis mee? Over Über zeiden ze wel dat het bedrijf nog nooit winst had gemaakt, maar inderdaad niet dat de verliezen zo groot zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
China en Trump was al verschrikkelijk door het commentaar van de correspondent. Farrage: dat het allemaal wel te begrijpen was dat de Brexit-partij zo groot wordt en dan vervolgens een vrouw aan het woord die de conservatives liars en traitors noemt. Über naar de beurs: gewoon maar niet even zeggen dat die jaarlijks nog steeds miljarden verlies draaien ...
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Aan de overkant staat weer de grijze Canta op de stoep geparkeerd. Die is van iemand die daar op bezoek is en die gaat dan midden in de nacht weg. Ding start alleen nooit, staat meestal een kwartier te proberen en op één of andere manier zijn er uiteindelijk dan toch altijd midden in de nacht voorbijgangers te vinden die hem dan even aanduwen
Nou misschien was het ook wel even handig geweest om aan te geven dat Farrage zelf de grootste leugenaar van allemaal is.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ik heb wat minder kritisch gekeken en ik vond het vooral saai. De informatiedichtheid ligt altijd vrij laag. Ik vond die vrouw in het Farrage-item wel een goede afspiegeling van de aanhang, wat was daar mis mee? Over Über zeiden ze wel dat het bedrijf nog nooit winst had gemaakt, maar inderdaad niet dat de verliezen zo groot zijn.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:56 schreef TillyB het volgende:
Ik ben nog nooit naar musicals geweest maar vrees dat ik het misschien wel zou kunnen waarderen
nietspoileren!!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja ik vond Mama Mia op TV ook best geinig eigenlijk
In het theater gezienquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja ik vond Mama Mia op TV ook best geinig eigenlijk
Nee, begin 2000 geloof ikquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, die musicalchick was ook nog eens van recente datum?
Ja dus.quote:
Dat weet de kijker zo onderhand toch wel? En anders wil de kijker dat niet weten.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou misschien was het ook wel even handig geweest om aan te geven dat Farrage zelf de grootste leugenaar van allemaal is.
Oh die vind ik zo verschrikkelijk, lelijk en aanstellerigquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, begin 2000 geloof ik
[..]
Ja dus.
Hij is wel trouwquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu kan-ie het een maandlang zelf weer terugvinden.
Die brengen ze iedere 10 jaar opnieuw op de planken geloof ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die mjoesiekal veel nieuwer was.
Tot Simone niet meer kanquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die brengen ze iedere 10 jaar opnieuw op de planken geloof ik.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:06 schreef Ghostbuster het volgende:
En een godsvermogen die musicals 2 x soldaat van Oranje + een pauze tafel 198 euro
Oh, die aftakeling heb ik gemist.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Christel was leuk totdat ze langzaam in een UTO hobbit veranderde
nee hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is je moeder weggerend? apart om deze tijd
Jawel hoor maar was daar wel gestopt volgens mijquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:10 schreef TillyB het volgende:
Over uto gesproken, Romy rookte toch nooit? Zie nu soms in een flits een peuk voorbij komen
Oh okquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jawel hoor maar was daar wel gestopt volgens mij
Hij zit toch ook op insta, die debiele moeke wordt in elke story getagd, met locatiebepalingen alles erbijquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij durft geen 2 tabbladen meer te openen met die faal laptop
Ja het is lamlendigheid ookquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij zit toch ook op insta, die debiele moeke wordt in elke story getagd, met locatiebepalingen alles erbij
De watquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Fucking Elvis probeert de sputnik weer op zijn rug te nemen
Wat was de sputnik ook alweer? Ik neem aan dat je geen satellieten in het hok hebt?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Fucking Elvis probeert de sputnik weer op zijn rug te nemen
Ga je verhausen?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ja, dat is alvast voor ná de verhuizing.
Twijfel. Dit huis is niets, maar wel mooie omgeving. Fijn huis in mooie omgeving is lastig te vinden.quote:
@Charmian schijnt nog een lekkere marinade daarvoor te hebbenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Typte koopeenkud in, maar dan kom je op heul ander vlees uit.
Hoezo is het niets?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Twijfel. Dit huis is niets, maar wel mooie omgeving. Fijn huis in mooie omgeving is lastig te vinden.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
@:Charmian schijnt nog een lekkere marinade daarvoor te hebben
Truste Salvanizerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik druk mijn snor ook maar eens en gun mijn ogen wat rust.
[ afbeelding ]
Trusten
Trusten, Scrut.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Trusten!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Gewoon die schutting bij je ouders er weer uitslopen en een boomhut van bouwenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Een Tiny House is weer aan allerlei regels en voorwaarden verbonden. Schiet niet op.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gewoon die schutting bij je ouders er weer uitslopen en een boomhut van bouwen
Waar je zin in hebtquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het is ook een optie om daar te gaan wonen, later als ik groot ben, maar die tuin is zo allejezus groot en moet toch onderhouden worden.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Het is een eengezinswoning zonder enige charme. Het is praktisch, maar daar is ook alles mee gezegd.quote:
Klinkt primaquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is een eengezinswoning zonder enige charme. Het is praktisch, maar daar is ook alles mee gezegd.
Goedemorgen mevrouw.quote:
Ja, eerst even wakker worden met koffie en ontbijt. Wilt u ook een broodje?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 07:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Een fijne dag gewenst meneer. De zon schijnt.
Graag, met maanzaad als het kan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 07:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, eerst even wakker worden met koffie en ontbijt. Wilt u ook een broodje?
Wel een goed idee.quote:
Lekker!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 07:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel een goed idee.
* Superbadeendje trekt schoenen aan en gaat even naar de supermarkt.
Ja, ovenbroodjes halen.quote:
Morgen chufi.quote:
Stomme winkel had nog geen zaadbrood. Kaiserbroodje ook goed?quote:
Het is maar goed dat ik die ook maar gehaald heb.quote:
En wakker worden.quote:
Heb ik al op, ik ben nu met een broodje kaas en een glas melk bezig.quote:
ik drink bijna nooit melk..quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik al op, ik ben nu met een broodje kaas en een glas melk bezig.
Ik drink ook een liter per dag meestal volle maar niet elke dag.quote:
Het is gewoon te lekkerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik drink ook een liter per dag meestal volle maar niet elke dag.
Mwa, het wordt op mijn werk meer gewaardeerd dan een blik bier op je bureau.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa, het wordt op mijn werk meer gewaardeerd dan een blik bier op je bureau.
Ik zie op kantoor meestal gewoon koffie en theequote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa, het wordt op mijn werk meer gewaardeerd dan een blik bier op je bureau.
Ja, nooit echt melk of zo tenzij pauzequote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie op kantoor meestal gewoon koffie en thee
dat iddquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, nooit echt melk of zo tenzij pauze
De ene kantine is de andere niet. Waar ik nu werk is het een aanrecht, koffieding en een tafel met stoelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:26 schreef chufi het volgende:
Maar het verschilt ook of er wel of geen kantine is natuurlijk
koelkastje voor persoonlijke dingetjes ..quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De ene kantine is de andere niet. Waar ik nu werk is het een aanrecht, koffieding en een tafel met stoelen.
Morgen, hoe gaat het?quote:
Ja klopt..quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat was gewoon omdat we in de jaren 70 een melkoverschot hadden
Oh ja, die ook. Ik heb eens gewerkt bij een bedrijf die had een kantine waar het gemiddelde restaurant u tegen zegt.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:32 schreef chufi het volgende:
[..]
koelkastje voor persoonlijke dingetjes ..
Ja het verschilt per geval en lokatiequote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja, die ook. Ik heb eens gewerkt bij een bedrijf die had een kantine waar het gemiddelde restaurant u tegen zegt.
En in eigen beheer, voor 2,5 euro had je riant te eten.
De melkplas en boterberg.quote:
quote:
Toch wel bruin brood?quote:
Jij weet.quote:
Gerapste kaas met roomboter mengen en dan op roggebrood smeren.quote:
spannendquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga zo paar broodjes maken pics volgen
Noem je mij eenquote:
Niet eens meegerekendquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:44 schreef chufi het volgende:
[..]
als grondstof van : bier, wijn , wisky etc
* Superbadeendje Tubular Bells opzet.quote:
En stroopwafels.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:47 schreef cafca het volgende:
Als ik een tijdje in het byutenland ben geweest verlang ik meestal wel erg naar een beker nederlandse melk![]()
En andijviestamppot met een gehaktbalquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:47 schreef cafca het volgende:
Als ik een tijdje in het byutenland ben geweest verlang ik meestal wel erg naar een beker nederlandse melk![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* Superbadeendje Tubular Bells opzet.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:47 schreef cafca het volgende:
quote:
Je mag hooguit 1x per week op de bank zitten.quote:
Dat kreeg ik deze week pas te horen .. sorryquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je mag hooguit 1x per week op de bank zitten.
was al ooit hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha op die manier ... 1 keer zal het je lukken
Geldt alleen voor mij?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De ongeschreven regels zijn hier niet altijd even duidelijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kreeg ik deze week pas te horen .. sorry
De rest is toch een kloon van jou?quote:
Als ChufGod hier heb ik natuurlijk wel wat privilegesquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De ongeschreven regels zijn hier niet altijd even duidelijk.
Ik heb nog nooit gehoord van deze regelquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Verwarrendquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De rest is toch een kloon van jou?
Die regel geld ook niet voor jou.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord van deze regel
Hij is niet alleen ongeschreven, maar ook ongehoordquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord van deze regel
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die regel geld ook niet voor jou.
Hou jij hem voor mij even vast?quote:
Zo vaak zit ik ook niet op de bankquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die regel geld ook niet voor jou.
Bij deze dus opgeheven.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:02 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is niet alleen ongeschreven, maar ook ongehoord
Flink ontbijtje wordt dat, die kat is lekker met wat citroensap er over.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn brood beleg plus bonus kat op pic
[ afbeelding ]
Zeg, jongedame...quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Flink ontbijtje wordt dat, die kat is lekker met wat citroensap er over.
Kat is niet voor consumptie doeleindenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:
Denk dat ie graag helpt consumerenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kat is niet voor consumptie doeleinden
Broodje D.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te hard, @:Lucky2Bastard was vannacht nog op zoek
quote:
ik zie hem niet eens.. zeker weer ergens in de bosjesquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wel voor knuffeldoeleindenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat ziet er erg lekker uit, FF. Doet me denken aan de tijd dat ik nog in H'sum werkte en iedere middag naar Délifrance wandelde, om iets dergelijks te scoren.quote:
Rechtsonder.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:40 schreef chufi het volgende:
[..]
ik zie hem niet eens.. zeker weer ergens in de bosjes
De schobbejak.quote:
quote:
Straks moederdaglunch hier, omdat dochter morgen moet werken.quote:
Ik ben nog bezig om ze op een rijtje te zetten.quote:
Ik ook niet, en helemaal niet 3 in 1 middag.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gezellig
Ik hou niet zo van verjaardagen
Ook gezellig.. lekker dan rustig aan doen, maar is wel vervelend als je wel veel wilt doenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Straks moederdaglunch hier, omdat dochter morgen moet werken.
Verder wil ik vanalles, maar kan niet zoveel met mijn arm.
Wel een voordeel dat je overal snel wegkunt "omdat je nog 2 andere verjaardagen hebt"quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet, en helemaal niet 3 in 1 middag.
Wat voor rijtje wordt het een vier op een rij?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig om ze op een rijtje te zetten.
Ja dat is zoquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Wel een voordeel dat je overal snel wegkunt "omdat je nog 2 andere verjaardagen hebt"
Nee dat is wel een beetje veel van het goeie idd.. Veel succes *plezier* dan maarquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet, en helemaal niet 3 in 1 middag.
Dank! Jij ook met wat je gaat doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat is wel een beetje veel van het goeie idd.. Veel succes *plezier* dan maar
Komt goed, tis prachtig weer alleen beetje fris nogquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dank! Jij ook met wat je gaat doen.
Het is wel waar, mijn haar zit volkomen wild en ben behoorlijk ongeschoren.quote:
Ja dat frisse blijft nog wel even.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komt goed, tis prachtig weer alleen beetje fris nog
bosjesman-look is wel in tegenwoordigquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is wel waar, mijn haar zit volkomen wild en ben behoorlijk ongeschoren.
Nou, meestal scheer ik mij wel om de twee dagen, en doe mijn haar een beetje modelleren.quote:
Ik wist niet dat je langs komt.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:00 schreef Prisha het volgende:
Good meurning! Vannacht is het laat geworden...ik doe het lekker rustig aan nu, ben me aan het amuseren met de ESF repetities...en straks richting DenHaag voor de fok meet
Is dat nog steeds die cake van je verjaardag?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je langs komt.
* Superbadeendje cake in de oven schuift.
Veel plezier,doe de groetjes.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:00 schreef Prisha het volgende:
Good meurning! Vannacht is het laat geworden...ik doe het lekker rustig aan nu, ben me aan het amuseren met de ESF repetities...en straks richting DenHaag voor de fok meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |