Ook gezellig.. lekker dan rustig aan doen, maar is wel vervelend als je wel veel wilt doenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Straks moederdaglunch hier, omdat dochter morgen moet werken.
Verder wil ik vanalles, maar kan niet zoveel met mijn arm.
Wel een voordeel dat je overal snel wegkunt "omdat je nog 2 andere verjaardagen hebt"quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet, en helemaal niet 3 in 1 middag.
Wat voor rijtje wordt het een vier op een rij?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig om ze op een rijtje te zetten.
Ja dat is zoquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Wel een voordeel dat je overal snel wegkunt "omdat je nog 2 andere verjaardagen hebt"
Nee dat is wel een beetje veel van het goeie idd.. Veel succes *plezier* dan maarquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet, en helemaal niet 3 in 1 middag.
Dank! Jij ook met wat je gaat doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat is wel een beetje veel van het goeie idd.. Veel succes *plezier* dan maar
Komt goed, tis prachtig weer alleen beetje fris nogquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dank! Jij ook met wat je gaat doen.
Het is wel waar, mijn haar zit volkomen wild en ben behoorlijk ongeschoren.quote:
Ja dat frisse blijft nog wel even.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komt goed, tis prachtig weer alleen beetje fris nog
bosjesman-look is wel in tegenwoordigquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is wel waar, mijn haar zit volkomen wild en ben behoorlijk ongeschoren.
Nou, meestal scheer ik mij wel om de twee dagen, en doe mijn haar een beetje modelleren.quote:
Ik wist niet dat je langs komt.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:00 schreef Prisha het volgende:
Good meurning! Vannacht is het laat geworden...ik doe het lekker rustig aan nu, ben me aan het amuseren met de ESF repetities...en straks richting DenHaag voor de fok meet
Is dat nog steeds die cake van je verjaardag?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je langs komt.
* Superbadeendje cake in de oven schuift.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |