Het zou wel oneerlijk zijn als ik iemand zou beoordelen op haar slechte smaakquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat had je toch aan kunnen zien komen als ze van musicals hield?
Musicals zijn gewoon seksloos.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:52 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het zou wel oneerlijk zijn als ik iemand zou beoordelen op haar slechte smaak
Tja, ik heb wat minder kritisch gekeken en ik vond het vooral saai. De informatiedichtheid ligt altijd vrij laag. Ik vond die vrouw in het Farrage-item wel een goede afspiegeling van de aanhang, wat was daar mis mee? Over Über zeiden ze wel dat het bedrijf nog nooit winst had gemaakt, maar inderdaad niet dat de verliezen zo groot zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
China en Trump was al verschrikkelijk door het commentaar van de correspondent. Farrage: dat het allemaal wel te begrijpen was dat de Brexit-partij zo groot wordt en dan vervolgens een vrouw aan het woord die de conservatives liars en traitors noemt. Über naar de beurs: gewoon maar niet even zeggen dat die jaarlijks nog steeds miljarden verlies draaien ...
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Aan de overkant staat weer de grijze Canta op de stoep geparkeerd. Die is van iemand die daar op bezoek is en die gaat dan midden in de nacht weg. Ding start alleen nooit, staat meestal een kwartier te proberen en op één of andere manier zijn er uiteindelijk dan toch altijd midden in de nacht voorbijgangers te vinden die hem dan even aanduwen
Nou misschien was het ook wel even handig geweest om aan te geven dat Farrage zelf de grootste leugenaar van allemaal is.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ik heb wat minder kritisch gekeken en ik vond het vooral saai. De informatiedichtheid ligt altijd vrij laag. Ik vond die vrouw in het Farrage-item wel een goede afspiegeling van de aanhang, wat was daar mis mee? Over Über zeiden ze wel dat het bedrijf nog nooit winst had gemaakt, maar inderdaad niet dat de verliezen zo groot zijn.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:56 schreef TillyB het volgende:
Ik ben nog nooit naar musicals geweest maar vrees dat ik het misschien wel zou kunnen waarderen
nietspoileren!!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja ik vond Mama Mia op TV ook best geinig eigenlijk
In het theater gezienquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja ik vond Mama Mia op TV ook best geinig eigenlijk
Nee, begin 2000 geloof ikquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, die musicalchick was ook nog eens van recente datum?
Ja dus.quote:
Dat weet de kijker zo onderhand toch wel? En anders wil de kijker dat niet weten.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou misschien was het ook wel even handig geweest om aan te geven dat Farrage zelf de grootste leugenaar van allemaal is.
Oh die vind ik zo verschrikkelijk, lelijk en aanstellerigquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, begin 2000 geloof ik
[..]
Ja dus.
Hij is wel trouwquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu kan-ie het een maandlang zelf weer terugvinden.
Die brengen ze iedere 10 jaar opnieuw op de planken geloof ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die mjoesiekal veel nieuwer was.
Tot Simone niet meer kanquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die brengen ze iedere 10 jaar opnieuw op de planken geloof ik.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:06 schreef Ghostbuster het volgende:
En een godsvermogen die musicals 2 x soldaat van Oranje + een pauze tafel 198 euro
Oh, die aftakeling heb ik gemist.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Christel was leuk totdat ze langzaam in een UTO hobbit veranderde
nee hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is je moeder weggerend? apart om deze tijd
Jawel hoor maar was daar wel gestopt volgens mijquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:10 schreef TillyB het volgende:
Over uto gesproken, Romy rookte toch nooit? Zie nu soms in een flits een peuk voorbij komen
Oh okquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jawel hoor maar was daar wel gestopt volgens mij
Hij zit toch ook op insta, die debiele moeke wordt in elke story getagd, met locatiebepalingen alles erbijquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij durft geen 2 tabbladen meer te openen met die faal laptop
Ja het is lamlendigheid ookquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij zit toch ook op insta, die debiele moeke wordt in elke story getagd, met locatiebepalingen alles erbij
De watquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Fucking Elvis probeert de sputnik weer op zijn rug te nemen
Wat was de sputnik ook alweer? Ik neem aan dat je geen satellieten in het hok hebt?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Fucking Elvis probeert de sputnik weer op zijn rug te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |