quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik geloof je will me killen maar ik vind de naomi topic weer niet
Lekkah. Milieutechnisch heb ik niet echt een bijdrage geleverd vandaag. Tilly zal teleurgesteld zijn.quote:
nee dat problem is ik wollt gisteren en update plaatsen heb ik maar vergetenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:31 schreef TillyB het volgende:
[..]Lieve schat als je 'Naomi fok' googlet zie je het meteen staan
UTO / [Inwoners] Naomi #3
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik geloof je will me killen maar ik vind de naomi topic weer niet
Meer omdat je zo'n slechte smaak hebtquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Lekkah. Milieutechnisch heb ik niet echt een bijdrage geleverd vandaag. Tilly zal teleurgesteld zijn.
kan gebeurenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat problem is ik wollt gisteren en update plaatsen heb ik maar vergeten
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat zou geen verrassing meer moeten zijn.
Wat is dat met die herres?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
hij zet herres hij zet herres op die flank als luckybastard![]()
type gewoon naomi in en je cache doet de restquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat problem is ik wollt gisteren en update plaatsen heb ik maar vergeten
quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kiek dan wie d'r wakker schiet.
Niet onbeperkt nee, maar heb ook niet alles opgegeten.
Oh dattehquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
kan eigenlijk niet meer nu ze verloren hebben maar het blijft nogal hangen dat herres
Ik moet toch vaker naar het Jeugdjournaal kijken, denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
kan eigenlijk niet meer nu ze verloren hebben maar het blijft nogal hangen dat herres
Een musical? Welke?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt een leuke film voor een musical, ik heb Elvis laten dansen op het slot lied
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moet toch vaker naar het Jeugdjournaal kijken, denk ik.
NIET SPOILERENIKMEOTHEMNOGZIENquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt een leuke film voor een musical, ik heb Elvis laten dansen op het slot lied
Ik heb weinig ervaring met musicals en dat wil ik ook graag zo houden. Wat een ellende lijkt me dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:42 schreef Lyza666 het volgende:
Ik werd ooit eens door een vriendin meegesleept naar allerlei musicals. Wan ellende.
En nee Scrut, ze was het niet eens waard
Waarom ging je dan mee?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:42 schreef Lyza666 het volgende:
Ik werd ooit eens door een vriendin meegesleept naar allerlei musicals. Wan ellende.
En nee Scrut, ze was het niet eens waard
Ik ben alweer vergeten waar het over ging. China en Trump weet ik nog, maar verder?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O man, het grotemensenjournaal om 8 uur was weer zó slecht vandaag
Was ze het ook niet waard?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En mee gedeind bij Malle Babbe en kont geschreeuwd
China en Trump was al verschrikkelijk door het commentaar van de correspondent. Farrage: dat het allemaal wel te begrijpen was dat de Brexit-partij zo groot wordt en dan vervolgens een vrouw aan het woord die de conservatives liars en traitors noemt. Über naar de beurs: gewoon maar niet even zeggen dat die jaarlijks nog steeds miljarden verlies draaien ...quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben alweer vergeten waar het over ging. China en Trump weet ik nog, maar verder?
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En mee gedeind bij Malle Babbe en kont geschreeuwd
Dat had je toch aan kunnen zien komen als ze van musicals hield?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Toen had ik nog de illusie dat ze het wel waard zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |