Komt goed D. tnx. Straks even F1-cafe kijken, of er nog wat nieuws is. Fijne nacht alvast allemaal.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:16 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom
niet te lang bij stil blijven staan
Doei vriend.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:16 schreef Five4Nine het volgende:
Ik moet pissen.
Dan ga ik roken.
Dan drink ik nog 1 speciaal biertje.
Dan check ik buienradar.
Dan pak ik mijn fiets mits het droog blijft.
Dan ga ik iets eten.
Dan ga ik ook iets drinken.
Daarna weet ik het nog niet. Maar dat is iedere avond anders.
De mazzel iedereen. Sorry weer voor mijn grote mond zo nu en dan. Dat is iets wat ik gewoon niet onder controle heb. Ook niet als ik straks de deur uit ga dus het het is altijd maar afwachten waar het 549 strand.
DOEI!
Is het al zo laat ?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:17 schreef D. het volgende:
Wel ben ik bang dat ik de volgende TT niet ga kapen
Klinkt als een goed moment op ook afscheid te nemenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Komt goed D. tnx. Straks even F1-cafe kijken, of er nog wat nieuws is. Fijne nacht alvast allemaal.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:16 schreef Five4Nine het volgende:
Ik moet pissen.
Dan ga ik roken.
Dan drink ik nog 1 speciaal biertje.
Dan check ik buienradar.
Dan pak ik mijn fiets mits het droog blijft.
Dan ga ik iets eten.
Dan ga ik ook iets drinken.
Daarna weet ik het nog niet. Maar dat is iedere avond anders.
De mazzel iedereen. Sorry weer voor mijn grote mond zo nu en dan. Dat is iets wat ik gewoon niet onder controle heb. Ook niet als ik straks de deur uit ga dus het het is altijd maar afwachten waar het 549 strand.
DOEI!
Ja, tot straksquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Komt goed D. tnx. Straks even F1-cafe kijken, of er nog wat nieuws is. Fijne nacht alvast allemaal.
Trustenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:19 schreef D. het volgende:
[..]
Klinkt als een goed moment op ook afscheid te nemen
Trusten y'all
Als ik door kan slapen heb je geen last van me hoor.quote:
Zie? Daar ben je alweer.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als ik door kan slapen heb je geen last van me hoor.
10-05-2019, 23.52.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Wanneer ben je eigenlijk moslim geworden, Lyza?
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
10-05-2019, 23.52.
Maar ik ben er alweer overheen.
O ja, dan heb je het ergste wel gehad.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
10-05-2019, 23.52.
Maar ik ben er alweer overheen.
Dat is wel een traumatische eerste iftar, gewoon niks eten ja dan ben je er zo klaar meequote:
Spare ribsquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, spare-ribs gegeten vanavond. Ligt wat zwaar op de maag.
ik geloof je will me killen maar ik vind de naomi topic weer nietquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat is wel een traumatische eerste iftar, gewoon niks eten ja dan ben je er zo klaar mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |