Ga je verhausen?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ja, dat is alvast voor ná de verhuizing.
Twijfel. Dit huis is niets, maar wel mooie omgeving. Fijn huis in mooie omgeving is lastig te vinden.quote:
@Charmian schijnt nog een lekkere marinade daarvoor te hebbenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Typte koopeenkud in, maar dan kom je op heul ander vlees uit.
Hoezo is het niets?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Twijfel. Dit huis is niets, maar wel mooie omgeving. Fijn huis in mooie omgeving is lastig te vinden.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
@:Charmian schijnt nog een lekkere marinade daarvoor te hebben
Truste Salvanizerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik druk mijn snor ook maar eens en gun mijn ogen wat rust.
[ afbeelding ]
Trusten
Trusten, Scrut.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Trusten!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Gewoon die schutting bij je ouders er weer uitslopen en een boomhut van bouwenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Een Tiny House is weer aan allerlei regels en voorwaarden verbonden. Schiet niet op.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gewoon die schutting bij je ouders er weer uitslopen en een boomhut van bouwen
Waar je zin in hebtquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het is ook een optie om daar te gaan wonen, later als ik groot ben, maar die tuin is zo allejezus groot en moet toch onderhouden worden.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Het is een eengezinswoning zonder enige charme. Het is praktisch, maar daar is ook alles mee gezegd.quote:
Klinkt primaquote:Op zaterdag 11 mei 2019 01:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is een eengezinswoning zonder enige charme. Het is praktisch, maar daar is ook alles mee gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |