Hij heeft a shoulder to cry on becomes a dick to ride on verkeerd begrepen denk ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En? Hoeveel pussy heeft die sad guy act je al opgeleverd? Verdrink je er al in?
Van het weekend lekker klussen, eindelijk de plantenbakken bouwen.quote:
Daar ben ik dan weer niet jaloers opquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Zal aan je denken als ik wiskey achterover sla
Da's allemaal wel tof.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Van het weekend lekker klussen, eindelijk de plantenbakken bouwen.
Maandag/dinsdag vrijgezellenfeestje in Schotland.
Wie bedenkt een vrijgezellenfeestje op maandag?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Een genie.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wie bedenkt een vrijgezellenfeestje op maandag?
Dubbel genie.quote:
Tof, veel plezier!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Nog een weekjequote:
Dus alleen grote praatjes??quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Nja beetje gelul natuurlijk.
Ben zelf aardig stabiel en saai.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Welkom op fok. Of dacht je echt dat ze allemaal 30 cm in de broek hadden hangen?
Van die zeemlappen van 30cm uit je muffin hebben hangenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:07 schreef Halimede het volgende:
Ik heb overigens wel 30cmeven voor de duidelijkheid
lekker om op te kauwenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van die zeemlappen van 30cm uit je muffin hebben hangen
Godverdomme wat lullen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van die zeemlappen van 30cm uit je muffin hebben hangen
Ze is in Engelandquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze post even niet vanwege mch.
Fok pauze.
Plezier maken buiten fok is ook wel eens fijnquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en ze heeft gewoon wifi. Maar toch post ze niet hier op fok.
Fok is plezier makenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Plezier maken buiten fok is ook wel eens fijn
Interieur ontwerper gok ikquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:54 schreef Halimede het volgende:
[..]
Jahoor, ZZP
sinds mijn 18e. Speculeer maar over wat ik doe![]()
![]()
Webshop.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:54 schreef Halimede het volgende:
[..]
Jahoor, ZZP
![]()
Ze heeft toch groot gelijk, fokken is pure verveling bestrijding.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en ze heeft gewoon wifi. Maar toch post ze niet hier op fok.
MCH heb zijn Excel niet goed bijgehouden want ik weet het wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:54 schreef Halimede het volgende:
[..]
Jahoor, ZZP
![]()
Jij weet misschien wat ik nu doe, maar niet wat ik vanaf mijn 18e heb gedaan. Of ik moet mijn vingers voorbij hebben getypedquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
MCH heb zijn Excel niet goed bijgehouden want ik weet het wel.
Je verkocht gebruikte slipjes?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:06 schreef Halimede het volgende:
[..]
Jij weet misschien wat ik nu doe, maar niet wat ik vanaf mijn 18e heb gedaan. Of ik moet mijn vingers voorbij hebben getyped
Omdat je zomaar uit je anonimiteit getrokken kan worden?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snap niet zo goed dat mensen zich inhouden vanwege MCH.
Tuurlijk, hij is een naar ventje soms. Maar waarom zou je je iets van hem aantrekken?
Ik wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snap niet zo goed dat mensen zich inhouden vanwege MCH.
Tuurlijk, hij is een naar ventje soms. Maar waarom zou je je iets van hem aantrekken?
Maandagquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
LekkerWanneer ga je op reis? En hoe doe je dat met de mannen?
Mooie oplossingquote:
Wij hadden ooit fazanten in onze spouw. Nog steeds weleens last van aangezien ze alle isolatie hebben opgegeten.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mooie oplossingEn oh dat is al bijna
Ik ben nog altijd een beetje gevoelig voor het geluid van fazanten. Reed een paard die er echt panisch voor was, moet daar nog altijd aan denken wanneer ik er weer eentje hoor
Ja dat snap ikquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mooie oplossingEn oh dat is al bijna
Ik ben nog altijd een beetje gevoelig voor het geluid van fazanten. Reed een paard die er echt panisch voor was, moet daar nog altijd aan denken wanneer ik er weer eentje hoor
Ik heb geen flauw idee wat voor geluid een fazant maakt. Zijn die ook zo luid dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. t Is ook geen mooi geluid of zo
.
Kalkoenen klinken ook zo heerlijk. Werkt wel als een tiet als je een paard met de oortjes erop op de foto moet zien te krijgenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. t Is ook geen mooi geluid of zo
.
Jaquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat voor geluid een fazant maakt. Zijn die ook zo luid dan?
Dat geloof ikquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kalkoenen klinken ook zo heerlijk. Werkt wel als een tiet als je een paard met de oortjes erop op de foto moet zien te krijgen
Te nauw!!Te nauw!!Te nauw!!Te nauw!!Te nauw!!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat voor geluid een fazant maakt. Zijn die ook zo luid dan?
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Te nauw!!Te nauw!!Te nauw!!Te nauw!!Te nauw!!
Sow niet van jou verwacht. Hij doet verder niemand kwaad. Ja soms is ie irritant maar zelf ook onzeker. Toch?quote:
Er staat geen forum admin bij mijn naam dacht ik.quote:
Waarom zou ik dat doenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat je zomaar uit je anonimiteit getrokken kan worden?
Ik ben wel bang dat je straks eens goed raad waar ik woon, je het hele dorp af gaat en in een keer voor mijn deur staatquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doenDoor mijn hooggeleidsheidgraad heb ik gewoon een goed geheugen, daar heb je niet eens een excel voor nodig
Je woont in het kustste gebied van Nederland, daar komt bijna niemand voor z'n plezier. En verder ben ik het wel eens met gcjoelquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:47 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ben wel bang dat je straks eens goed raad waar ik woon, je het hele dorp af gaat en in een keer voor mijn deur staat
Halimede is de buurvrouw van Faxie?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Je woont in het kustste gebied van Nederland, daar komt bijna niemand voor z'n plezier. En verder ben ik het wel eens met gcjoel
Niet het kutste gebied want ik woon erquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Je woont in het kustste gebied van Nederland, daar komt bijna niemand voor z'n plezier. En verder ben ik het wel eens met gcjoel
Kuststequote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee stiekem vind ik het lege landschap daar heel mooi meen ik serieusquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:50 schreef Halimede het volgende:
[..]
Niet het kutste gebied want ik woon er![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:45 schreef Halimede het volgende:
Ik heb merels in mijn dak die af en toe rond vliegen om op mijn auto te schijten. Kut vogels, net duitsers
Het gaat hier om vertrouwen MCH.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Gelukkig doe jij er alles aan om mijn positie in te nemen, waarvoor dankquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het gaat hier om vertrouwen MCH.
Een paar dames geven aan zich in te houden of zelfs weg te blijven.
Wat ga je hier aan doen?
Dat was meer een opmerking in algemene zin om aan te geven dat mensen graag anoniem blijven op internet.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doenDoor mijn hooggeleidsheidgraad heb ik gewoon een goed geheugen, daar heb je niet eens een excel voor nodig
Doet ie maar op zijn eigen forum.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sow niet van jou verwacht. Hij doet verder niemand kwaad. Ja soms is ie irritant maar zelf ook onzeker. Toch?
Praktische uitdaging, ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staat geen forum admin bij mijn naam dacht ik.
Maar je hebt vast wel connecties.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staat geen forum admin bij mijn naam dacht ik.
Tof spel is datquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben What remains of Edith Finch aan het spelen.
Vet emotioneel
Gratis bij de ps+ deze maand.quote:
Oei.... ik ga niks verklappenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gratis bij de ps+ deze maand.
Samen met Overcooked.
Wel leuk, maar emo tot nu toe. Ben hier niet voor gemaakt man
Idontcarequote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, maar banaanvragen leveren toch bans op?
Gewoon een blijheidsoverload nemen met overcooked, gezellig samen met Loka spelenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samen met Overcooked.
Die is er niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Gewoon een blijheidsoverload nemen met overcooked, gezellig samen met Loka spelen
Eens op de steam wishlist pleuren dan.quote:
*rent naar de Playstation*quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samen met Overcooked.
Zal niet duur zijn toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eens op de steam wishlist pleuren dan.
quote:
Is ook lekker kort spelletje.quote:
Wat voor meet?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal niet duur zijn toch?
[..]
Is meet in Rotje.
[..]
Is ook lekker kort spelletje.
Heb hem bijna uit nu.
Oei dat is niet echt m'n ding hahaquote:
In de kroeg daar?quote:
Ik ga denk ik wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oei dat is niet echt m'n ding haha![]()
Maar zou er ook niet vrij voor krijgen gok ik. Collega heeft operatie gehad en ligt er 6 weken uit, dus dagjes tussendoor pakken zit er niet echt meer in voorlopig vrees ik.
Ik weet niet. Het is een kroeg waar ze al jaren komen. Is dat " de kroeg" ?quote:
Ja, haha. Ben er zelf ook een keer geweest. Is erg gezellig.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Het is een kroeg waar ze al jaren komen. Is dat " de kroeg" ?
Oehquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga denk ik wel.
Flipje is er. En Naatje ken ik ook wel.
Plus ik zie dat Chipszak er is. Misschien dat die me nog herkent.
Geen zin dit jaar?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, haha. Ben er zelf ook een keer geweest. Is erg gezellig.
Waaromquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:35 schreef Faxie het volgende:
Energie zit de laatste weken echt op een fucking dieptepunt
dit is mijn hele leven maatquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:35 schreef Faxie het volgende:
Energie zit de laatste weken echt op een fucking dieptepunt
Is erg ver, dan moet ik er alleen naartoe en ik ga kijken met of mn zusje(s) of een vriendin.quote:
Bedankt, nu hoef ik niet terug te lezen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Zei Loka gisteren ook al, dacht altijd dat het aan haar lag
Dat weet ik niet, daarom vraag ik het aan jouquote:
Ja weet ik veelquote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, daarom vraag ik het aan jou
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, daarom vraag ik het aan jou
Café 't halve maatjequote:
Zie jou even subtiel de hele reden van je aanwezigheid als laatste benoemen. Smooth.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga denk ik wel.
Flipje is er. En Naatje ken ik ook wel.
Plus ik zie dat Chipszak er is. Misschien dat die me nog herkent.
Ik zag het ook meteen. Ze heeft als model gewerkt toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zie jou even subtiel de hele reden van je aanwezigheid als laatste benoemen. Smooth.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zie jou even subtiel de hele reden van je aanwezigheid als laatste benoemen. Smooth.
Hehehe, trut.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hehehe, trut.
Alsof ik haar aan ga spreken.
Da's toch geen Rotterdam johquote:
Vorige vriendin liet me niet meer alleen naar festivals gaan nadat ik haar had ontmoet daarquote:
Loka weet dat ze niets te vrezen heeft. Jullie passen veel te goed bij elkaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vorige vriendin liet me niet meer alleen naar festivals gaan nadat ik haar had ontmoet daar
My bad dan.quote:
Dat is wel weer waar.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Loka weet dat ze niets te vrezen heeft. Jullie passen veel te goed bij elkaar.
Ligt eraan waar ie woont.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:54 schreef MCH het volgende:
Hoelang kan een kat met je meelopen voordat hij z'n huis niet meer kan vinden?
Heeeel erg langquote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:54 schreef MCH het volgende:
Wil je er weer een catnappen voor je verzameling?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:54 schreef MCH het volgende:
Die ruikt vast dat je in de buurt komtquote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:36 schreef Harmankardon het volgende:
50 fucking Plus als bovenste bij de Stemwijzer
Nou nee, kadden lijkt me niks in de stad, ben nu in een dorpquote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wil je er weer een catnappen voor je verzameling?
Jeetje, wat doe je daar dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Nou nee, kadden lijkt me niks in de stad, ben nu in een dorp
Paard,die moet je tijdje missenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:48 schreef Samzz het volgende:
Slaap ik morgen uit of ga ik morgen met t paard naar het strand.
Dilemma.
Ik ga sowieso naar m'n knollie. Maar de vraag is, s ochtends en strand of s middags en geen strandquote:
Daarom strand, even fijn voor de verkansiequote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga sowieso naar m'n knollie. Maar de vraag is, s ochtends en strand of s middags en geen strand.
Had ik ook. En Geertje stond ook best hoog.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:36 schreef Harmankardon het volgende:
Wat voor iets heb je gekocht voor je nieuwe huisquote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:25 schreef Debsterr het volgende:
Gisteravond mooi stukje kunst gekocht op de expositie
https://www.instagram.com(...)&igshid=ld1comzk3mso de rechter, in een perspex box gepresenteerdquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor iets heb je gekocht voor je nieuwe huis
Ik had Jezus Leeft in de top 3quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:36 schreef Harmankardon het volgende:
Geen idee, niet eens naar gekeken. Zag dat van de regio/piratenpartij net zo hoog stond. En sp/pvda op 1/2.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lol.
Wat had je met ze overeenkomstig?
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)&igshid=ld1comzk3mso de rechter, in een perspex box gepresenteerd.
Leuk, ik ga m'n geld tellen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lunch al gehad. Nu maar eens mijn huis opruimen.
Hoe was het sporten?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:43 schreef Allures het volgende:
Ik moet zo ook nog opruimen
En taart maken voor mijn mama morgen
En daarna mijn sneakers naar de sneaker cleaner brengencool idee vind ik dat
Saai. Er zat een foutje in het rooster dus ik kom aan en de les is het voorbijquote:
Bestaat dat? Sneaker cleaner.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:43 schreef Allures het volgende:
Ik moet zo ook nog opruimen
En taart maken voor mijn mama morgen
En daarna mijn sneakers naar de sneaker cleaner brengencool idee vind ik dat
Warme bakker?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:47 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee. Ik zet ze gewoon bij de bakker binnen en zeg maak er wat van
Wat voor hondquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:16 schreef Allures het volgende:
Jurk met hondjesprint gekocht
Maatje kleiner dan normaal. Hoop dat ie past. Volgens mijn meetlint moet het kunnen maar toch alrijd spannend
Volgens mij zijn het Schotse terriersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dat hier ook trouwens met huizen. Een paar vrienden willen hier in de buurt komen wonen maar pfoe. Als ik van ze hoor hoe dat tegenwoordig gaat en met wat voor prijzen...
dacht iedereen daar maar zo goed over na voor ze een dier namenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Schotse terriërs.Zelf tegenwoordig helemaal fan van Welsh terriërs, maar zou ze zelf niet hoeven te hebben. Part-time hond is even het hoogst haalbare.
Je kan dieren ook door kinderen vervangen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:06 schreef Allures het volgende:
[..]
dacht iedereen daar maar zo goed over na voor ze een dier namen
Ja dat is nog ergerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan dieren ook door kinderen vervangen.
Ik ben nog altijd superblij dat onze hond niet "weg" moest. Dat was niet goed voor mijn hart geweest.
Ik ben vanaf vanmorgen half negen in de weerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier is de was ook weer weg; moet nog even opruimen maar even tijd om op de bank te zitten.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:38 schreef Allures het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het Schotse terriersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dat hier ook trouwens met huizen. Een paar vrienden willen hier in de buurt komen wonen maar pfoe. Als ik van ze hoor hoe dat tegenwoordig gaat en met wat voor prijzen...die is leuk
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Salade met tonijnsteak of thais met garnalen hier.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:22 schreef Debsterr het volgende:
Zo boodschappen doen maar wat eten we vanavond?
Detective Pikachu?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:23 schreef Debsterr het volgende:
Ik was trouwens vanmiddag naar de Pokémon film en hij was echt heel leuk!
Hmm, dat klinkt wel goed. Iets met veel groenten word het sowieso want weinig gehad de laatste dagen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Salade met tonijnsteak of thais met garnalen hier.
[..]
Detective Pikachu?
Nesteldrang?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Muur eindelijk geverfdMoet nog een keer.
quote:
Neutrale kleur of kun je op basis van de kleur al afleiden of het een jongen of een meisje wordt?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Muur eindelijk geverfdMoet nog een keer.
Natroze, mijn favoriete kleurquote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neutrale kleur of kun je op basis van de kleur al afleiden of het een jongen of een meisje wordt?
Indirect ja. Dat hij die muur verft in verband met de verkoop van het huis, omdat hij naar een huis met tuin wil gaan verhuizen.quote:
Uiteraard. Eerst tuin dan de baby.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Indirect ja. Dat hij die muur verft in verband met de verkoop van het huis, omdat hij naar een huis met tuin wil gaan verhuizen.
Misschien heet zijn vriendin het al op Funda laten zetten "om te kijken of er interesse is".quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Voor je het weet staat je huis in de verkoop.
High five!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:29 schreef MissMSX het volgende:
Weer een FOK!ker van mijn lijstje kunnen schrappen
Vertel me meerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:29 schreef MissMSX het volgende:
Weer een FOK!ker van mijn lijstje kunnen schrappen
Pics van de babykamerquote:
Ja, gewoon.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien heet zijn vriendin het al op Funda laten zetten "om te kijken of er interesse is".
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien heet zijn vriendin het al op Funda laten zetten "om te kijken of er interesse is".
Koffie gedronken. Was gezellig.quote:
Ik ga niks eten want ben al de hele dag aan het snaaienquote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:22 schreef Debsterr het volgende:
Zo boodschappen doen maar wat eten we vanavond?
Oeh, lekkerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:44 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ga niks eten want ben al de hele dag aan het snaaien
Net restje van de rijstepapspullie op gegeten bij het maken van de rijstevlaai![]()
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:03 schreef Elvi het volgende:
Ik ben pindakaas-chocolade bonbons aan het maken voor m'n moeder
Ik blijf dit leuk vinden.quote:
Ik ook. Lage standaarden hèquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt goed.
[..]
Ik blijf dit leuk vinden.
Bak je wel eens met matcha?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:06 schreef Allures het volgende:
Ik ben eigenlijk wel weer een keer toe aan een leuke nieuwe bak uitdaging
Serieus?quote:
Ja. Matchabahquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Serieus?
Matchacake, matchakoekjes, matchaijs, matchaanything
Raar mensquote:
Misschien moet je met haar ook eens koffie drinken.quote:
neequote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien moet je met haar ook eens koffie drinken.
Thee danquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien moet je met haar ook eens koffie drinken.
Hipsterquote:
quote:
Nu nog even langs de benzinepomp om een restant van de dagvoorraad flora goedkoop in te slaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben te beroerd om wat te bakken voor morgen.
Neem wel een bloemetje mee
Of gewoon niksquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:22 schreef MissMSX het volgende:
Of zal ik gewoon een zelf gekweekt tomatenplantje geven?
#skeer
Beetje stomquote:
Een soort van dierendag, maar dan voor moeders iddquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:26 schreef Geytenbeekje het volgende:
Moederdag is uitgegroeid tot een commercieel festijn.
Ipv een impulsief moment iets aan je moeder geven of extra aandacht moet het allemaal maar op die dag gebeuren.
Men beweert dat we ook dieren zijn dus het had net zo goed dierendag genoemd kunnen worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een soort van dierendag, maar dan voor moeders idd
Welke plantquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:30 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb vandaag een bloeiende plant gekregen. Dan voel ik me altijd enorm verantwoordelijk om hem niet te laten sterven
Een orchidee. Vind ik altijd heel mooi, maar ook moeilijk om levend en bloeiend te houden/krijgenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke plant.
Ik denk dat mijn jasmijn t aan het opgeven is.
Welke jasmijn?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke plant.
Oh, daar vind ik echt niks aanquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een orchidee. Vind ik altijd heel mooi, maar ook moeilijk om levend en bloeiend te houden/krijgen
Gewone, in een pot. Gooi er regelmatig water bij, hopelijk overleeft ze t.quote:
Moet je gewoon een plastic plantje nemen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een orchidee. Vind ik altijd heel mooi, maar ook moeilijk om levend en bloeiend te houden/krijgen
Die van mij gaat dit jaar weer als een trein.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke plant.
Wat leuk voor je.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij gaat dit jaar weer als een trein.
Pindakaas en chocolade is dan ook een godencombi.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja, CL en m'n moeder zijn er beide verslaafd aan
Pindakaas en pure chocohagel vind ik echt wel lekkahquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pindakaas en chocolade is dan ook een godencombi.
Is het ookquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:37 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Pindakaas en pure chocohagel vind ik echt wel lekkah
Dan moet ik ze maar niet maken. Ben al dik zat.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja, CL en m'n moeder zijn er beide verslaafd aan
Waar staat hij?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar vind ik echt niks aan.
[..]
Gewone, in een pot. Gooi er regelmatig water bij, hopelijk overleeft ze t.
Oh, ik heb groene vingers hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:35 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Moet je gewoon een plastic plantje nemen.
Niemand die het verschil ziet en jij hebt geen werk aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |