Hij heeft a shoulder to cry on becomes a dick to ride on verkeerd begrepen denk ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En? Hoeveel pussy heeft die sad guy act je al opgeleverd? Verdrink je er al in?
Van het weekend lekker klussen, eindelijk de plantenbakken bouwen.quote:
Daar ben ik dan weer niet jaloers opquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Zal aan je denken als ik wiskey achterover sla
Da's allemaal wel tof.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Van het weekend lekker klussen, eindelijk de plantenbakken bouwen.
Maandag/dinsdag vrijgezellenfeestje in Schotland.
Wie bedenkt een vrijgezellenfeestje op maandag?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Een genie.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wie bedenkt een vrijgezellenfeestje op maandag?
Dubbel genie.quote:
Tof, veel plezier!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Nog een weekjequote:
Dus alleen grote praatjes??quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Nja beetje gelul natuurlijk.
Ben zelf aardig stabiel en saai.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Welkom op fok. Of dacht je echt dat ze allemaal 30 cm in de broek hadden hangen?
Van die zeemlappen van 30cm uit je muffin hebben hangenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:07 schreef Halimede het volgende:
Ik heb overigens wel 30cmeven voor de duidelijkheid
lekker om op te kauwenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van die zeemlappen van 30cm uit je muffin hebben hangen
Godverdomme wat lullen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van die zeemlappen van 30cm uit je muffin hebben hangen
Ze is in Engelandquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze post even niet vanwege mch.
Fok pauze.
Plezier maken buiten fok is ook wel eens fijnquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en ze heeft gewoon wifi. Maar toch post ze niet hier op fok.
Fok is plezier makenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Plezier maken buiten fok is ook wel eens fijn
Interieur ontwerper gok ikquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:54 schreef Halimede het volgende:
[..]
Jahoor, ZZP
sinds mijn 18e. Speculeer maar over wat ik doe![]()
![]()
Webshop.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:54 schreef Halimede het volgende:
[..]
Jahoor, ZZP
![]()
Ze heeft toch groot gelijk, fokken is pure verveling bestrijding.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en ze heeft gewoon wifi. Maar toch post ze niet hier op fok.
MCH heb zijn Excel niet goed bijgehouden want ik weet het wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:54 schreef Halimede het volgende:
[..]
Jahoor, ZZP
![]()
Jij weet misschien wat ik nu doe, maar niet wat ik vanaf mijn 18e heb gedaan. Of ik moet mijn vingers voorbij hebben getypedquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
MCH heb zijn Excel niet goed bijgehouden want ik weet het wel.
Je verkocht gebruikte slipjes?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:06 schreef Halimede het volgende:
[..]
Jij weet misschien wat ik nu doe, maar niet wat ik vanaf mijn 18e heb gedaan. Of ik moet mijn vingers voorbij hebben getyped
Omdat je zomaar uit je anonimiteit getrokken kan worden?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snap niet zo goed dat mensen zich inhouden vanwege MCH.
Tuurlijk, hij is een naar ventje soms. Maar waarom zou je je iets van hem aantrekken?
Ik wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snap niet zo goed dat mensen zich inhouden vanwege MCH.
Tuurlijk, hij is een naar ventje soms. Maar waarom zou je je iets van hem aantrekken?
Maandagquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
LekkerWanneer ga je op reis? En hoe doe je dat met de mannen?
Mooie oplossingquote:
Wij hadden ooit fazanten in onze spouw. Nog steeds weleens last van aangezien ze alle isolatie hebben opgegeten.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mooie oplossingEn oh dat is al bijna
Ik ben nog altijd een beetje gevoelig voor het geluid van fazanten. Reed een paard die er echt panisch voor was, moet daar nog altijd aan denken wanneer ik er weer eentje hoor
Ja dat snap ikquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mooie oplossingEn oh dat is al bijna
Ik ben nog altijd een beetje gevoelig voor het geluid van fazanten. Reed een paard die er echt panisch voor was, moet daar nog altijd aan denken wanneer ik er weer eentje hoor
Ik heb geen flauw idee wat voor geluid een fazant maakt. Zijn die ook zo luid dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. t Is ook geen mooi geluid of zo
.
Kalkoenen klinken ook zo heerlijk. Werkt wel als een tiet als je een paard met de oortjes erop op de foto moet zien te krijgenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. t Is ook geen mooi geluid of zo
.
Jaquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat voor geluid een fazant maakt. Zijn die ook zo luid dan?
Dat geloof ikquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kalkoenen klinken ook zo heerlijk. Werkt wel als een tiet als je een paard met de oortjes erop op de foto moet zien te krijgen
Te nauw!!Te nauw!!Te nauw!!Te nauw!!Te nauw!!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat voor geluid een fazant maakt. Zijn die ook zo luid dan?
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Te nauw!!Te nauw!!Te nauw!!Te nauw!!Te nauw!!
Sow niet van jou verwacht. Hij doet verder niemand kwaad. Ja soms is ie irritant maar zelf ook onzeker. Toch?quote:
Er staat geen forum admin bij mijn naam dacht ik.quote:
Waarom zou ik dat doenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat je zomaar uit je anonimiteit getrokken kan worden?
Ik ben wel bang dat je straks eens goed raad waar ik woon, je het hele dorp af gaat en in een keer voor mijn deur staatquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doenDoor mijn hooggeleidsheidgraad heb ik gewoon een goed geheugen, daar heb je niet eens een excel voor nodig
Je woont in het kustste gebied van Nederland, daar komt bijna niemand voor z'n plezier. En verder ben ik het wel eens met gcjoelquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:47 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ben wel bang dat je straks eens goed raad waar ik woon, je het hele dorp af gaat en in een keer voor mijn deur staat
Halimede is de buurvrouw van Faxie?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Je woont in het kustste gebied van Nederland, daar komt bijna niemand voor z'n plezier. En verder ben ik het wel eens met gcjoel
Niet het kutste gebied want ik woon erquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Je woont in het kustste gebied van Nederland, daar komt bijna niemand voor z'n plezier. En verder ben ik het wel eens met gcjoel
Kuststequote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee stiekem vind ik het lege landschap daar heel mooi meen ik serieusquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:50 schreef Halimede het volgende:
[..]
Niet het kutste gebied want ik woon er![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:45 schreef Halimede het volgende:
Ik heb merels in mijn dak die af en toe rond vliegen om op mijn auto te schijten. Kut vogels, net duitsers
Het gaat hier om vertrouwen MCH.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Gelukkig doe jij er alles aan om mijn positie in te nemen, waarvoor dankquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het gaat hier om vertrouwen MCH.
Een paar dames geven aan zich in te houden of zelfs weg te blijven.
Wat ga je hier aan doen?
Dat was meer een opmerking in algemene zin om aan te geven dat mensen graag anoniem blijven op internet.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doenDoor mijn hooggeleidsheidgraad heb ik gewoon een goed geheugen, daar heb je niet eens een excel voor nodig
Doet ie maar op zijn eigen forum.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sow niet van jou verwacht. Hij doet verder niemand kwaad. Ja soms is ie irritant maar zelf ook onzeker. Toch?
Praktische uitdaging, ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staat geen forum admin bij mijn naam dacht ik.
Maar je hebt vast wel connecties.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staat geen forum admin bij mijn naam dacht ik.
Tof spel is datquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben What remains of Edith Finch aan het spelen.
Vet emotioneel
Gratis bij de ps+ deze maand.quote:
Oei.... ik ga niks verklappenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gratis bij de ps+ deze maand.
Samen met Overcooked.
Wel leuk, maar emo tot nu toe. Ben hier niet voor gemaakt man
Idontcarequote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, maar banaanvragen leveren toch bans op?
Gewoon een blijheidsoverload nemen met overcooked, gezellig samen met Loka spelenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gratis bij de ps+ deze maand.
Samen met Overcooked.
Wel leuk, maar emo tot nu toe. Ben hier niet voor gemaakt man
Die is er niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Gewoon een blijheidsoverload nemen met overcooked, gezellig samen met Loka spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |