Hij heeft a shoulder to cry on becomes a dick to ride on verkeerd begrepen denk ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En? Hoeveel pussy heeft die sad guy act je al opgeleverd? Verdrink je er al in?
Van het weekend lekker klussen, eindelijk de plantenbakken bouwen.quote:
Daar ben ik dan weer niet jaloers opquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Zal aan je denken als ik wiskey achterover sla
Da's allemaal wel tof.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Van het weekend lekker klussen, eindelijk de plantenbakken bouwen.
Maandag/dinsdag vrijgezellenfeestje in Schotland.
Wie bedenkt een vrijgezellenfeestje op maandag?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Een genie.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wie bedenkt een vrijgezellenfeestje op maandag?
Dubbel genie.quote:
Tof, veel plezier!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Nog een weekjequote:
Dus alleen grote praatjes??quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Nja beetje gelul natuurlijk.
Ben zelf aardig stabiel en saai.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Welkom op fok. Of dacht je echt dat ze allemaal 30 cm in de broek hadden hangen?
Van die zeemlappen van 30cm uit je muffin hebben hangenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:07 schreef Halimede het volgende:
Ik heb overigens wel 30cmeven voor de duidelijkheid
lekker om op te kauwenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van die zeemlappen van 30cm uit je muffin hebben hangen
Godverdomme wat lullen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van die zeemlappen van 30cm uit je muffin hebben hangen
Ze is in Engelandquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze post even niet vanwege mch.
Fok pauze.
Plezier maken buiten fok is ook wel eens fijnquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en ze heeft gewoon wifi. Maar toch post ze niet hier op fok.
Fok is plezier makenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Plezier maken buiten fok is ook wel eens fijn
Interieur ontwerper gok ikquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:54 schreef Halimede het volgende:
[..]
Jahoor, ZZP
sinds mijn 18e. Speculeer maar over wat ik doe![]()
![]()
Webshop.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:54 schreef Halimede het volgende:
[..]
Jahoor, ZZP
![]()
Ze heeft toch groot gelijk, fokken is pure verveling bestrijding.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en ze heeft gewoon wifi. Maar toch post ze niet hier op fok.
MCH heb zijn Excel niet goed bijgehouden want ik weet het wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:54 schreef Halimede het volgende:
[..]
Jahoor, ZZP
![]()
Jij weet misschien wat ik nu doe, maar niet wat ik vanaf mijn 18e heb gedaan. Of ik moet mijn vingers voorbij hebben getypedquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
MCH heb zijn Excel niet goed bijgehouden want ik weet het wel.
Je verkocht gebruikte slipjes?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:06 schreef Halimede het volgende:
[..]
Jij weet misschien wat ik nu doe, maar niet wat ik vanaf mijn 18e heb gedaan. Of ik moet mijn vingers voorbij hebben getyped
Omdat je zomaar uit je anonimiteit getrokken kan worden?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snap niet zo goed dat mensen zich inhouden vanwege MCH.
Tuurlijk, hij is een naar ventje soms. Maar waarom zou je je iets van hem aantrekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |