Nagedachtenis aan CrahOquote:
Wat is er met de gifjeskoning dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:02 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Nagedachtenis aan CrahO
Veel plezier over een uur bij fp1
Schema Formule 1 Grand Prix van Spanje 2019:quote:
Mijn dank is grootquote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:22 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Schema Formule 1 Grand Prix van Spanje 2019:
Vrijdag 10 mei 2019
11.00 - 12.30: eerste vrije training
15.00 - 16.30: tweede vrije training
Zaterdag 11 mei 2019
12.00 - 13.00: derde vrije training
15.00 - 16.00: Kwalificatie GP Spanje
Zondag 12 mei 2019
15.10: start GP Spanje
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:27 schreef BroesWillems het volgende:
Hier had een gifje van CrashO kunnen staan.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:31 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Wtf, breekt nou de hele voorwielophanging af?
Wel al wat jaartjes geleden. Zou vandaag de dag niet meer mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:31 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Wtf, breekt nou de hele voorwielophanging af?
anoniem_08052019112221 daaromquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:38 schreef Donderkonijn het volgende:
waarom eigenlijk geen CrashO gifjes meer? Blijkbaar heb ik onder een steen geleefd?
Jep. Met dank aan die verdomde AVG.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:41 schreef Zorro het volgende:
Ik heb nog meer stenen op me gehad denk ik.
Wat is anoniem in deze context? Is dat gewoon account laten verwijderen?
Wat een prachtige ontwikkelingquote:
Senna gok ik?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:52 schreef NaturalScience het volgende:
Vanwaar dat kaarsje in de OP?
Is er iemand dood?
Het account van OP- en gifjesgod is overleden.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:52 schreef NaturalScience het volgende:
Is er iemand dood?
of je leest gewoon even verder.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:52 schreef NaturalScience het volgende:
Is er iemand dood?
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:02 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Nagedachtenis aan CrahO
Veel plezier over een uur bij fp1
quote:
quote:
Hij kan toch gewoon een nieuwe aanmaken? Of zeg ik nu iets heel doms oid?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het account van OP- en gifjesgod is overleden.
Kan. Maar er zit ook een reden achter de anoniemisering natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:05 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon een nieuwe aanmaken? Of zeg ik nu iets heel doms oid?
Dan zal het wel weer remmen op de motor zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:06 schreef Donderkonijn het volgende:
Wat zei Max nou? Sky lukt door de boordradio heen. Iets mis met de versnelling van de motor oid?
Nee i hoorde duidelijk accelerate, ik verstond alleen de rest niet want ze waren (weer) eens te druk bezig Hamilton op te hemelen c.q redenen zoeken waarom Bottas zoveel sneller is.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dan zal het wel weer remmen op de motor zijn
Dat hij weg is, is al erg genoeg. Maar niet wetend wat er gebeurt is, is nog het ergste.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan. Maar er zit ook een reden achter de anoniemisering natuurlijk.
Mwah zo lang hij niet dood is. De ervaring leert dat als het ernstig genoeg is voor dit soort maatregelen dan moet je het ook niet willen weten. Ignorance is bliss.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat hij weg is, is al erg genoeg. Maar niet wetend wat er gebeurt is, is nog het ergste.![]()
In de meeste gevallen zit er niks achter.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:14 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Mwah zo lang hij niet dood is. De ervaring leert dat als het ernstig genoeg is voor dit soort maatregelen dan moet je het ook niet willen weten. Ignorance is bliss.
Soms zijn mensen gewoon klaar met FOK!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de meeste gevallen zit er niks achter.
twitter:LightsOutF1Blog twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 12:21:25Problems for both Bottas and Verstappen. Hydraulic issues on the Mercedes, while the Red Bull is leaking oil #SpanishGP #F1 reageer retweet
vervelend voor jequote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Mijn vriendin hing hier vroeger ook hele nachten rond, maar zit er nu ook nooit meer op.
Jammer is het wel. Maarja, niks aan te doen verder
Ik bedoelde dat het jammer is van CrashO. Dat mijn vriendin niet meer op FOK! zit maakt me niks uit. Dat was enkel een voorbeeld dat mensen er gewoon soms om wat voor reden dan ook klaar mee ziijn.quote:
je begreep m'n grap niet maar maakt niet uitquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het jammer is van CrashO. Dat mijn vriendin niet meer op FOK! zit maakt me niks uit. Dat was enkel een voorbeeld dat mensen er gewoon soms om wat voor reden dan ook klaar mee ziijn.
Monaco 2018?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:51 schreef tja77 het volgende:
Zat ff terug te denken wanneer Max voor het laatst serieuze schade heeft gereden.
Kan het me zo snel niet herinneren eerlijk gezegd.
Ze zit er nog wel op hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
je begreep m'n grap niet maar maakt niet uit
Braziliëquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:51 schreef tja77 het volgende:
Zat ff terug te denken wanneer Max voor het laatst serieuze schade heeft gereden.
Kan het me zo snel niet herinneren eerlijk gezegd.
Je bedoelt de oude motor?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:13 schreef opreis het volgende:
Het olie lek van max zn motor was dus de auto motor. Nu rijdt hij met de motor van Baku
Yep, lek in de spec 1. Deze zou nou vt 2 worden gewisseld naar de spec 2. Bij Max is dat nu een training naar voren gehaald.quote:
Maar het is natuurlijk onduidelijk wat ze verder nog met die spec 1 motor van plan waren (of ze die motor de volgende race(s) weer wilde gebruiken op vrijdag) en of dit nu nog kan?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:25 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Yep, lek in de spec 1. Deze zou nou vt 2 worden gewisseld naar de spec 2. Bij Max is dat nu een training naar voren gehaald.
bedankt voor je honda haatquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:29 schreef Fir3fly het volgende:
Maakt weinig uit, gridstraffen gaan er na de zomer toch komen.
Je weet alleen nooit hoeveel zandzakken merc heeft liggen in de vt.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:48 schreef pmponer het volgende:
Het is wel stilletjes zo, maar Merc gaat het zwaar krijgen dit weekend!
Ferrari is echt snel, die hebben het beste package
Uh, wat?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:48 schreef pmponer het volgende:
Misschien is het deze keer juist Ferrari of Red Bull die een spelletje aan het spelen is, je weet het nooit zeker.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:50 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Je weet alleen nooit hoeveel zandzakken merc heeft liggen in de vt.
Ik dacht ik doe een samenvatting van een interview met Toto na de vrije trainingenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Uh, wat?
Laten we hopen dat Bottas in ieder geval dit door kan zetten en pole pakt.
Ach so.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:53 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe een samenvatting van een interview met Toto na de vrije trainingen
In b4 Ferrari de motor opblaast/ de strategie weer eens volledig verneukt.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:48 schreef pmponer het volgende:
Kunnen ze zondag weer helemaal verbaasd zijn over hoe ze weer met twee vingers in de neus de 1-2 pakken.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:53 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe een samenvatting van een interview met Toto na de vrije trainingen
Ik denk idd dat het zo;n seizoen is.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze zondag weer helemaal verbaasd zijn over hoe ze weer met twee vingers in de neus de 1-2 pakken.
Ik vind het maar verdacht, CrashO is weg en ineens post Nattekat allemaal gifjes.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:31 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik wil niet negatief over Crash praten hier, maar jij doet dit minstens net zo goed
Mercedes doet het gewoon weer rustig aan tijdens de FP.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:48 schreef pmponer het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:48 schreef pmponer het volgende:
Problemen met gas gevenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:48 schreef Mothzor het volgende:
Nou gebaseerd op het beeld van de trainingen, heeft de update van rb niks gebracht en is het gat groter geworden
ook hier wordt te weinig ingehaald maar wel met je eens dat het in zandvoort niet beter zal zijn wat dat betreftquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:05 schreef bianconeri het volgende:
Laatste keer hier dus?
Wel jammer. Komen niet per se leukere circuits voor terug. Nederland bv is ook gewoon puur vanwege de populairiteit hier, niet het circuit.
Is toch wel erg bekend circuit en ook mooie dit.
Interessant dat je dat zegt aangezien de race simulaties een ander beeld gevenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:48 schreef Mothzor het volgende:
Nou gebaseerd op het beeld van de trainingen, heeft de update van rb niks gebracht en is het gat groter geworden
Ik verwacht dat de topteams Q2 op de medium gaan proberen. Misschien dat Max dat nog kan maar voor Gasly wordt het moeilijkquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Interessant dat je dat zegt aangezien de race simulaties een ander beeld geven
Wat ook interessant is, is dat Hamilton en Vettel op de harde compound sneller zijn dan Leclerc op de medium band.
Waarom verwacht je die Q2 op mediums?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:55 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de topteams Q2 op de medium gaan proberen. Misschien dat Max dat nog kan maar voor Gasly wordt het moeilijk
Omdat de racepace of de softs niet zo goed was, en ze gaan ook minder lang mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom verwacht je die Q2 op mediums?
echt wel. Dat gaat nog lastig worden voor die zilveren jongensquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:48 schreef pmponer het volgende:
Fixedquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:29 schreef Fir3fly het volgende:
Maakt weinig uit, gridstraffen voor Renault gaan er na de zomer toch komen.
quote:Het enige nadeel is wel dat Sainz door deze wissel - en zijn eerdere motorplof in Melbourne - al aan zijn derde motor van het seizoen toe is. Een gridstraf is met andere woorden onvermijdelijk bij de volgende wissels.
Renault is een C team.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:19 schreef Adrie072 het volgende:
Hoe is het verschil tussen Mclaren en Renault te verklaren?
Afgaande op de eerste dag lijkt dat er wel op, maar laten we eerst de kwalificatie en race maar eens afwachten.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:58 schreef Breekfast het volgende:
Het gat met Mercedes en Ferrari lijkt voor Red Bull alleen maar groter te zijn geworden, wat een teleurstelling
1 van de twee teams heeft personeel en bovenal leiderschap, met de Franse slagquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:19 schreef Adrie072 het volgende:
Hoe is het verschil tussen Mclaren en Renault te verklaren?
Voorlopig is Max altijd voor minimaal 1 van de Ferrari's gefinishedquote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar het ziet er niet hoopvol uit inderdaad, en ook steken sinds vorige race de eerste betrouwbaarheidsissues met de Honda de kop op.... ik begin echt voor een saai seizoen te vrezen (treintje rijden achter Mercedes met Ferrari op grote achterstand en ver daarachter Red Bull dat voor spek en bonen meerijdt).
Klopt, vooral door tactische moves en onhandige planning bij Ferrari vooral.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Voorlopig is Max altijd voor minimaal 1 van de Ferrari's gefinished
Is dat zo?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en ook steken sinds vorige race de eerste betrouwbaarheidsissues met de Honda de kop op
Vorige race viel Gasly uit met een gebroken aandrijfas, en vandaag had Verstappen te kampen met een olielek, en schijnt hij in de 2e VT geklaagd te hebben over een terugval in motorvermogen.quote:
Dat de aandrijfas het begeeft, heeft niks met de motor te maken. Vooralsnog halen de Hondamotoren allemaal het eind van de race, iets dat Ferrari noch Renault kan zeggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vorige race viel Gasly uit met een gebroken aandrijfas, en vandaag had Verstappen te kampen met een olielek, en schijnt hij in de 2e VT geklaagd te hebben over een terugval in motorvermogen.
Daarom zeg ik ook dat sinds vorige race de eerste betrouwbaarheidsissues de kop op steken. Niets meer en niets minder.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat de aandrijfas het begeeft, heeft niks met de motor te maken. Vooralsnog halen de Hondamotoren allemaal het eind van de race, iets dat Ferrari noch Renault kan zeggen.
Dit is niet waarquote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Niet op pure racesnelheid. Daarop legt de Red Bull het nog af tegen de Ferrari's.
Red Bull is gewoon duidelijk het 3e team op de grid. Wellicht zitten zelfs teams als Haas en/of McLaren wel dichter achter Red Bull dan dat Red Bull dicht achter Ferrari en/of Mercedes zit momenteel.
Dat motorvermogen had met een softwareinstelling te maken blijkbaar...quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vorige race viel Gasly uit met een gebroken aandrijfas, en vandaag had Verstappen te kampen met een olielek, en schijnt hij in de 2e VT geklaagd te hebben over een terugval in motorvermogen.
Jij zei letterlijk "betrouwbaarheidsissues met de Honda", ik ga er nu maar vanuit dat je hier RB bedoelde ipv Honda? En indien niet, wtf bedoel je dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat sinds vorige race de eerste betrouwbaarheidsissues de kop op steken. Niets meer en niets minder.
Dat is iets genuanceerder dan dat jij het interpreteert volgens mij.
Fiaformula2.comquote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
De F1 tijdstippen kan ik makkelijk vinden, maar kan iemand mij vertellen wanneer F2 vandaag is?
6plek is voor Gasly. En 3e plekken zitten er ook nog wel in lijkt mequote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:46 schreef Donderkonijn het volgende:
Nou , het is te hopen dat RB en Max wat uit de hoge hoed kunnen toveren anders zie ik een heel saai seizoen op de 4-5-6e plek voor me.
Nou ja we wisten eigenlijk ook wel dat dit een tussenjaar ging worden en eerlijk gezegd gaat het beter dan verwacht, ze zijn niet naar achteren gevallen qua vermogen en met betrouwbaarheid is het tot nu toe beter als Renault, maar toch is het jammer dat Max niet echt mee kan vechten.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:16 schreef opreis het volgende:
[..]
6plek is voor Gasly. En 3e plekken zitten er ook nog wel in lijkt me
Komen nog wel banen waar RB op eigen kracht mee kan doen om hogere klasseringen. Maar dat zal niet in Barcelona zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:46 schreef Donderkonijn het volgende:
Nou , het is te hopen dat RB en Max wat uit de hoge hoed kunnen toveren anders zie ik een heel saai seizoen op de 4-5-6e plek voor me.
ze zijn wel naar achteren gevallen denk ik maar dat ligt niet aan het motorgedeeltequote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:57 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nou ja we wisten eigenlijk ook wel dat dit een tussenjaar ging worden en eerlijk gezegd gaat het beter dan verwacht, ze zijn niet naar achteren gevallen qua vermogen en met betrouwbaarheid is het tot nu toe beter als Renault, maar toch is het jammer dat Max niet echt mee kan vechten.
En dat hij volwassener is gaan rijden is goed, maar voor de kijker wat minder want die stukjes leverden altijd spektakel op en dat is precies wat de f1 nodig had, een beetje een bad boy. Ze zijn te braaf tegenwoordig.
Ik vraag me af of dat toch niet met de banen waar ze hebben gereden te maken heeft. Voorlopig heeft Max het hoogste aantal punten voor een red bull coureur na 4 races sinds ze met de V6 motoren rijden. En dat terwijl Mercedes geen steek heeft laten vallen en er elke week met een 1-2 vandoor is gegaanquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zijn wel naar achteren gevallen denk ik maar dat ligt niet aan het motorgedeelte
dat ligt ook aan zijn manier van rijden, als hij vorig jaar er op die manier mee om was gegaan had hij ook wel meer punten gehadquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:12 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat toch niet met de banen waar ze hebben gereden te maken heeft. Voorlopig heeft Max het hoogste aantal punten voor een red bull coureur na 4 races sinds ze met de V6 motoren rijden. En dat terwijl Mercedes geen steek heeft laten vallen en er elke week met een 1-2 vandoor is gegaan
Maar dat kon de renault niet aan leek me.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ligt ook aan zijn manier van rijden, als hij vorig jaar er op die manier mee om was gegaan had hij ook wel meer punten gehad
Mja, al zitten ze iig wel dichter bij ferrari dit jaar. Maar of dat is omdat ferrari het slecht doet, of omdat mercedes/red bull het goed doen vind ik lastig te zeggenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ligt ook aan zijn manier van rijden, als hij vorig jaar er op die manier mee om was gegaan had hij ook wel meer punten gehad
blijft moeilijk te vergelijken maar Max reed vorig jaar tot en met Monaco teveel om te winnen en nam ook daarom ook meer risico's terwijl hij dit jaar gewoon de auto naar huis rijdt.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Maar dat kon de renault niet aan leek me.
Je kan moeilijk de punten die Max heeft laten liggen volledig op renault afschrijven. Alleen Bahrein geloof ikquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Maar dat kon de renault niet aan leek me.
Dat is wel zo, maar de nerd in mij kan het niet laten statistisch te denken en MAx had natuurlijk vorig jaar een dijk van een 2e seizoenshelft. De kans op net zoveel punten als die tijd is niet zo groot.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:12 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat toch niet met de banen waar ze hebben gereden te maken heeft. Voorlopig heeft Max het hoogste aantal punten voor een red bull coureur na 4 races sinds ze met de V6 motoren rijden. En dat terwijl Mercedes geen steek heeft laten vallen en er elke week met een 1-2 vandoor is gegaan
Ja, zie ook SPT / [Junior] Formuleklassen #36 Races over de hele wereld waar deze klasse wordt besproken.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, zie ook SPT / [Junior] Formuleklassen #36 Races over de hele wereld waar deze klasse wordt besproken.
Optimist!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:17 schreef DeeBee het volgende:
Hoop dat de grote underdog Mercedes weer wat puntjes kan scoren misschien dit weekend
En toen werd je wakker.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:23 schreef Zorro het volgende:
Max gaat zo laten zien dat het werk van afgelopen nacht alle problemen heeft opgelost en dat ze nu even snel zijn als Ferrari en dat Mercedes, die toch altijd keihard moeten werken om bij te kunnen blijven, niet aan kan haken. Gasly blijft uiteraard wat achter en knokt met de Mercedessen.
Ik oefen om de functie van Toto over te nemen.quote:
Alleen als je net zo goed kruiperig kan doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:53 schreef pmponer het volgende:
Je bent goed onderweg, als je de functie krijgt mag ik dan als Ocon naast je zitten?
Ja daar was ik al bang voor. Dat is een bijzonder zware eis.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:06 schreef MaGNeT het volgende:
Ziggo verknalt de FP3 dit jaar wel wat voor me.
Ik hoef Olav niet op beeld, ik hoef geen tandarts door m’n speakers, ik hoef geen splitscreen om te zien wat voor kartels er zitten op de achtervleugel van een Williams.
Ik vind het wel wat hebben. Behavle tandarts dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:06 schreef MaGNeT het volgende:
Ik hoef Olav niet op beeld, ik hoef geen tandarts door m’n speakers, ik hoef geen splitscreen om te zien wat voor kartels er zitten op de achtervleugel van een Williams.
Ik hoop echt dat ze Plooij een keer gaan wieberen. Maar zolang Mol er zit zal dat wel niet gebeuren.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben. Behavle tandarts dan.
F1TVPro op Nederlands heeft (nu) commentaar van Winkelman, geen tandartsquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:06 schreef MaGNeT het volgende:
ik hoef geen tandarts door m’n speakers
Ik schakel wel over naar F1TV voor FP3quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:06 schreef MaGNeT het volgende:
Waarom spreekt de tandarts alle teamnamen uit alsof hij grappig moet zijn?
F1TVProquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:10 schreef Lola69 het volgende:
[..]
F1TVPro op Nederlands heeft (nu) commentaar van Winkelman, geen tandarts
Die heb ik opgezegd, werkt helft van de tijd niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:11 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik schakel wel over naar F1TV voor FP3
Draait best stabiel vandaag. Alleen werkt nu de Engelse audio weer niet waardoor je alsnog naar Ziggo moet luisterenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TVPro
Meest instabiele troep op aarde.
Eens, abbo opgezegd. Einde 25mei.......quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TVPro
Ik heb Engels commentaar nuquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:12 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Draait best stabiel vandaag. Alleen werkt nu de Engelse audio weer niet waardoor je alsnog naar Ziggo moet luisteren
Ziggo ga ik helemaal niet aan beginnen, Ja bij een duur Ziggo abbo is F1 gratis duhhh.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:14 schreef sasquatsch het volgende:
Liever gratis Ziggo, dan betalen voor troep dat niet goed werkt.
App zeker? Die zou het wel moeten doen, de website is stuk, die denkt dat alle kaaskoppen een Belg zijn dus staat standaard op Frans en biedt geen Engels.quote:
Ahh oke zit op de app inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:16 schreef Lola69 het volgende:
[..]
App zeker? Die zou het wel moeten doen, de website is stuk, die denkt dat alle kaaskoppen een Belg zijn dus staat standaard op Frans en biedt geen Engels.
Ongekend wat een ellende is dat. Nu is er ineens geen Engels commentaar beschikbaar. Nog geen probleemloos weekend gehad. Afgelopen weekende bijna de hele race geen beeld gehad.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TVPro
Een beetje een Williams-gevoel.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:17 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ongekend wat een ellende is dat. Nu is er ineens geen Engels commentaar beschikbaar. Nog geen probleemloos weekend gehad. Afgelopen weekende bijna de hele race geen beeld gehad.
De laatste drie races heeft de app niet eens gewerkt(inloggen werkte niet of geen beeld) zit nu gewoon op hun site.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:17 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ongekend wat een ellende is dat. Nu is er ineens geen Engels commentaar beschikbaar. Nog geen probleemloos weekend gehad. Afgelopen weekende bijna de hele race geen beeld gehad.
Tis ook niet gratis maar is op het sportkanaal. Je zegt toch ook niet nos journaal is gratis.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:16 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ziggo ga ik helemaal niet aan beginnen, Ja bij een duur Ziggo abbo is F1 gratis duhhh.
Toegegeven als F1tv werkte was het super!! Eerlijk is eerlijk.
Nee maar als je een (relatief duur)Ziggo abbo hebt DAN zit ie er gratis bij. Ik heb thuis Telfort..quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tis ook niet gratis maar is op het sportkanaal.
Al dan niet uit het archief. Lekker verhaaltjes maken, verslaggeving doen ze niet meer aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bottas in het grind. Zullen zo wel een shot van een lachende Ocon krijgen dus
Ik wil een herhaling van Barcelona 2016.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:20 schreef Snowsquall het volgende:
Als het morgen ook zo gaat, teken ik er voor
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:20 schreef Zorro het volgende:
Jezus, die tandarts steeks zijn fanclublidmaatschap van de Hamilton fanclub ook niet onder stoelen of banken he?
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:21 schreef Zorro het volgende:
Dit lijkt me toch een duidelijke hint voor de F1? GRINDBAKKEN!
Thx CrashOquote:
Anders ik, vorige race was echt het kijken niet waard......quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:22 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik wil een herhaling van Barcelona 2016.
Zou Ferrari het ermee eens zijn dat Kimi nog een keer bij hen komt rijden dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:22 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Pierre Gasly zijn eerste f1 overwinning.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:22 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik vind Olav Mol vanuit de pitsstraat tijdens de derde vrije trainingen wel tof.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:25 schreef Luppie0110 het volgende:
Kan Jack niet een keer zn bekhouden? Zulke onzin komt eruit en dat kinderlijke niveau pff.
Ben hem zo zat. Iedereen geloof ik maar mag gewoon blijven bij Ziggo. Vriendjespolitiek, schei toch uit.
vettel kimi swapquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou Ferrari het ermee eens zijn dat Kimi nog een keer bij hen komt rijden dan?
Reddit streams zijn voor mij tot nu toe de meest betrouwbare manier om te kijken. En ja ik kan ook legaal kijken. Ik erger me alleen kapot aan Mol en co. Mol alleen kan ik nog wel hebben maar die Plooij, man man wat arrogante zak.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TVPro
hoi Toto.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:36 schreef Justevo het volgende:
Het is echt heerlijk om je verwachtingen naar 0 bij te stellen.
Want? Het is geen kwalificatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:40 schreef Zorro het volgende:
Belachelijk dat Bottas weer mag rijden. Hij stond vast en kwam niet weg. Dan ben je er in de race ook uit. Dat de auto nu tijdens rode vlag terug naar de box is gebracht is omdat hij daar natuurlijk niet kan blijven staan. Om dan weer in te mogen stappen is achterlijk.
HAM doet het daar ook goed op.quote:
Nou en? Hij maakt de fout. Hij heeft nadeel als hij minder kan rijden. Dat is dan het gevolg van de fout. Jammer dan.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:40 schreef Zorro het volgende:
Belachelijk dat Bottas weer mag rijden. Hij stond vast en kwam niet weg. Dan ben je er in de race ook uit. Dat de auto nu tijdens rode vlag terug naar de box is gebracht is omdat hij daar natuurlijk niet kan blijven staan. Om dan weer in te mogen stappen is achterlijk.
In de strijd Bottas - Hamilton ben ik er ook voor, maar het gaat me even om het principe: Je maakt een fout en dat moet gevolgen hebben. Geen hulp krijgen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:43 schreef pmponer het volgende:
Bottas heeft alle hulp die hij kan krijgen nodig dit jaar, dus wat mij betreft rijdt hij nog een aantal ronden
Ziet er niet naar uit, een Toro Rosso er vlak voor, wel op andere banden maar het is gewoon te close erachter om het te gokken denk ik. Ik dvht hetzelfde hoor, maar nu ik dit zo zie acht ik de kans niet groot er zit 6 tiende van de nr 4 tot nr 16 atm.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:41 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Q2 op mediums gaan proberen
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:52 schreef Sunri5e het volgende:
RBR drama.... Dit seizoen zie ik Max geen overwinningen meer pakken.
Wacht maarquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:52 schreef Sunri5e het volgende:
Nee ik ben ook bang dat hij nergens echt kan vechten voor een podium, ik ben bang dat een podium van geluk aan elkaar moet hangenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:52 schreef Sunri5e het volgende:
over 2 weken is er Monacoquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:52 schreef Sunri5e het volgende:
Dat denk ik ook, hij moet naar Mercedes...quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:52 schreef Sunri5e het volgende:
3 maal is scheepsrechtquote:
Komt omdat hij zwaar gehinderd werd in de derde sector. Eerste twee waren gewoon goed.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:53 schreef northernlight81 het volgende:
Max rijdt de 7e tijd, volgens Jack geeft die ronde Max vertrouwen.. 🤔
Als hij zijn vorige vak net zo goed verstond dan lopen er nu veel mensen onnodig met een kunstgebit. Hij kan geen namen uitspreken, hij kan geen zin bouwen en als hij nadruk wil leggen dan veranderen S-en in Z-en en F's in V's. Hij heeft gewoon niet leren praten.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:51 schreef pmponer het volgende:
DIe jack doet steeds een plasje wanneer hij Max... of VerrstaPPEN zegt.
Nou laten we het vooral hopen, ik heb er weinig vertrouwen in. Maar goed ik heb er ook geen verstand van, dus ik praat vooral op onderbuik gevoelensquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:54 schreef F1gamer het volgende:
[..]
3 maal is scheepsrecht
en we hebben Singapore en Mexico nog
Ok.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:54 schreef franske19 het volgende:
[..]
Komt omdat hij zwaar gehinderd werd in de derde sector. Eerste twee waren gewoon goed.
Het is een training...quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:44 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ziet er niet naar uit, een Toro Rosso er vlak voor, wel op andere banden maar het is gewoon te close erachter om het te gokken denk ik. Ik dvht hetzelfde hoor, maar nu ik dit zo zie acht ik de kans niet groot er zit 6 tiende van de nr 4 tot nr 16 atm.
Stroll reed gewoon ind e weg,,,, heeft hem dik 2-3 tiende gekost. Plooij weet niet wara die het over heeft man. Stroll kon alleen daar ook niet echt uit de weg.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:53 schreef northernlight81 het volgende:
Als hij 2-3 tiende sneller was geweest, staat hij nog achter Grosjean.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:57 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Stroll reed gewoon ind e weg,,,, heeft hem dik 2-3 tiende gekost. Plooij weet niet wara die het over heeft man. Stroll kon alleen daar ook niet echt uit de weg.
Haas snel inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:58 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Als hij 2-3 tiende sneller was geweest, staat hij nog achter Grosjean.
Die hele derde sector is verknald dus weet niet waar die 2-3 tiende op gebaseerd is.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:58 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Als hij 2-3 tiende sneller was geweest, staat hij nog achter Grosjean.
Zonder dat zat hij in de buurt van de Ferrari's.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:57 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Stroll reed gewoon ind e weg,,,, heeft hem dik 2-3 tiende gekost. Plooij weet niet wara die het over heeft man. Stroll kon alleen daar ook niet echt uit de weg.
Dat was met verkeer in de laatste chicanequote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:53 schreef northernlight81 het volgende:
Mijn natte vingerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:00 schreef franske19 het volgende:
[..]
Die hele derde sector is verknald dus weet niet waar die 2-3 tiende op gebaseerd is.
Nee, want anders had hij geen F1 gereden.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:58 schreef Tinos85 het volgende:
Zou Russel al spijt hebben dat hij zo snel voor Williams gekozen heeft.
Dat bepalen ze niet op basis van de uitslag in een FPquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:57 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Daarom kijken ze nu wel of met medium in q2 weg kunnen komen....
Neequote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:58 schreef Tinos85 het volgende:
Zou Russel al spijt hebben dat hij zo snel voor Williams gekozen heeft.
Nee dat zeg ik ook niet. Maar reken maar dat die data doorberekend word. Het is een optelsommetje van alles bij elkaar. En als RB ermee weg kan komen opent dat weer andere strats, ook omdat ze tot nu toe op de medium goede pace hebben en ze softs nog niet echt goed werkend krijgen, dus het is voor hun super interessant om naar te kijken.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:03 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat bepalen ze niet op basis van de uitslag in een FP
Dat kloptquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:06 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet. Maar reken maar dat die data doorberekend word. Het is een optelsommetje van alles bij elkaar. En als RB ermee weg kan komen opent dat weer andere strats, ook omdat ze tot nu toe op de medium goede pace hebben en ze softs nog niet echt goed werkend krijgen, dus het is voor hun super interessant om naar te kijken.
twitter:VanGamerenF1 twitterde op zaterdag 11-05-2019 om 13:39:25Gezellig even de radio luisteren bij Max nadat Stroll in de weg reed tijdens VT3. Max had weinig zin om vervolgens Stroll weer voorbij te laten. Als je van veel fuckjes en getier houdt, here you go 😜 #F1 https://t.co/UvtZaP1IkL reageer retweet
Deel ffquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:49 schreef Sunri5e het volgende:
Ik zie nu trouwens pas F1 Café. Mooi om te zien dat die tandarts aangepakt wordt door de Hulk
Tandarts zit weer op Renault te bashen in een interview met de Hulk. De Hulk zegt dat hij maar naar Max moet gaanquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:41 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:VanGamerenF1 twitterde op zaterdag 11-05-2019 om 13:39:25Gezellig even de radio luisteren bij Max nadat Stroll in de weg reed tijdens VT3. Max had weinig zin om vervolgens Stroll weer voorbij te laten. Als je van veel fuckjes en getier houdt, here you go 😜 #F1 https://t.co/UvtZaP1IkL reageer retweet
Mad Maxquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:41 schreef Sunri5e het volgende:
Bek houwe, ouwe snoeshaanquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Denken moet je aan een paard overlaten.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:41 schreef Sunri5e het volgende:
Vorige vak? Jack is toch nog steeds tandarts.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als hij zijn vorige vak net zo goed verstond dan lopen er nu veel mensen onnodig met een kunstgebit. Hij kan geen namen uitspreken, hij kan geen zin bouwen en als hij nadruk wil leggen dan veranderen S-en in Z-en en F's in V's. Hij heeft gewoon niet leren praten.
ik heb nog niks gezien maar alles meer dan P5 is goedquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:23 schreef Dven het volgende:
Prima tijd van verstappen. 0.3 sec verliezen in de eerste twee sectoren terwijl hij normaliter in de derde tijd pakt. Het gehinder van stroll heeft ervoor gezorgd dat het geen toptijd was. Iedereen die anders beweert is of een troll of niet goed bij z'n hoofd. Mogelijk beide.
Met 0.7 had hij dan ook met afstand vooraan gestaan, wat verwacht je nouquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:26 schreef opgebaarde het volgende:
Door Stroll verloor Verstappen geen 6/7 tienden in dit bocht en ook geen 3 tienden. Het ziet er op één ronde niet zo goed uit
Huh.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Met 0.7 had hij dan ook met afstand vooraan gestaan, wat verwacht je nou
Minimaal 3 tienden. Waarschijnlijk meer. Langzame bochten verlies je enorm veel tijd.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:26 schreef opgebaarde het volgende:
Door Stroll verloor Verstappen geen 6/7 tienden in dit bocht en ook geen 3 tienden. Het ziet er op één ronde niet zo goed uit
Roses are red,quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:28 schreef Breekfast het volgende:
Heeft Toto Wolff al aangegeven hoe moeilijk/zwaar dit weekend voor Mercedes gaat worden?
lolquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Roses are red,
Violets are blue.
Ferrari are fastest;
Mercedes one two
En Gasly? Die correct raden is de echte uitdagingquote:
als je Gasly erbij op 6 zet wordt het pas echt gewaagdquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:37 schreef Fir3fly het volgende:
Mercedes 1-2
Ferrari 3-4
Verstappen 5e.
Wat een gedurfde voorspelling.
Wat worden de verschillen?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:37 schreef Fir3fly het volgende:
Mercedes 1-2
Ferrari 3-4
Verstappen 5e.
Wat een gedurfde voorspelling.
Ik denk 2x Haas voor Gasly.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je Gasly erbij op 6 zet wordt het pas echt gewaagd
Mercedes 3 tienden voor Ferrari en Verstappen weer 4 tiende daar vanaf.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat worden de verschillen?
Mercedes 5 tienden voor Ferrari en Ferrari 2 tienden voor Verstappen (of Haase)
????quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:43 schreef Fir3fly het volgende:
Ter illustratie, vorig jaar stond Verstappen 6 en een halve tiende van pole op de 5e plaats.
1. L. Hamilton 01:16.173 17quote:
Ja ik heb hem nu door. Ik zou het niet als '6 en een halve tiende' hebben geschreven.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
1. L. Hamilton 01:16.173 17
2. V. Bottas 01:16.213 14
3. S. Vettel 01:16.305 16
4. K. Räikkönen 01:16.612 15
5. M. Verstappen 01:16.816 15
6. D. Ricciardo 01:16.818 19
Max had een achterstand van dik 6 tienden op Hamilton
Wie staat er op de keep?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
“3 penalty’s op de grid” - Jack Plooij
Ziet er in het Engels toch beter uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |