Nagedachtenis aan CrahOquote:
Wat is er met de gifjeskoning dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:02 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Nagedachtenis aan CrahO
Veel plezier over een uur bij fp1
Schema Formule 1 Grand Prix van Spanje 2019:quote:
Mijn dank is grootquote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:22 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Schema Formule 1 Grand Prix van Spanje 2019:
Vrijdag 10 mei 2019
11.00 - 12.30: eerste vrije training
15.00 - 16.30: tweede vrije training
Zaterdag 11 mei 2019
12.00 - 13.00: derde vrije training
15.00 - 16.00: Kwalificatie GP Spanje
Zondag 12 mei 2019
15.10: start GP Spanje
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:27 schreef BroesWillems het volgende:
Hier had een gifje van CrashO kunnen staan.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:31 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Wtf, breekt nou de hele voorwielophanging af?
Wel al wat jaartjes geleden. Zou vandaag de dag niet meer mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:31 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Wtf, breekt nou de hele voorwielophanging af?
anoniem_08052019112221 daaromquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:38 schreef Donderkonijn het volgende:
waarom eigenlijk geen CrashO gifjes meer? Blijkbaar heb ik onder een steen geleefd?
Jep. Met dank aan die verdomde AVG.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:41 schreef Zorro het volgende:
Ik heb nog meer stenen op me gehad denk ik.
Wat is anoniem in deze context? Is dat gewoon account laten verwijderen?
Wat een prachtige ontwikkelingquote:
Senna gok ik?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:52 schreef NaturalScience het volgende:
Vanwaar dat kaarsje in de OP?
Is er iemand dood?
Het account van OP- en gifjesgod is overleden.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:52 schreef NaturalScience het volgende:
Is er iemand dood?
of je leest gewoon even verder.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:52 schreef NaturalScience het volgende:
Is er iemand dood?
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:02 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Nagedachtenis aan CrahO
Veel plezier over een uur bij fp1
quote:
quote:
Hij kan toch gewoon een nieuwe aanmaken? Of zeg ik nu iets heel doms oid?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het account van OP- en gifjesgod is overleden.
Kan. Maar er zit ook een reden achter de anoniemisering natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:05 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon een nieuwe aanmaken? Of zeg ik nu iets heel doms oid?
Dan zal het wel weer remmen op de motor zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:06 schreef Donderkonijn het volgende:
Wat zei Max nou? Sky lukt door de boordradio heen. Iets mis met de versnelling van de motor oid?
Nee i hoorde duidelijk accelerate, ik verstond alleen de rest niet want ze waren (weer) eens te druk bezig Hamilton op te hemelen c.q redenen zoeken waarom Bottas zoveel sneller is.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dan zal het wel weer remmen op de motor zijn
Dat hij weg is, is al erg genoeg. Maar niet wetend wat er gebeurt is, is nog het ergste.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan. Maar er zit ook een reden achter de anoniemisering natuurlijk.
Mwah zo lang hij niet dood is. De ervaring leert dat als het ernstig genoeg is voor dit soort maatregelen dan moet je het ook niet willen weten. Ignorance is bliss.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat hij weg is, is al erg genoeg. Maar niet wetend wat er gebeurt is, is nog het ergste.![]()
In de meeste gevallen zit er niks achter.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:14 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Mwah zo lang hij niet dood is. De ervaring leert dat als het ernstig genoeg is voor dit soort maatregelen dan moet je het ook niet willen weten. Ignorance is bliss.
Soms zijn mensen gewoon klaar met FOK!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de meeste gevallen zit er niks achter.
twitter:LightsOutF1Blog twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 12:21:25Problems for both Bottas and Verstappen. Hydraulic issues on the Mercedes, while the Red Bull is leaking oil #SpanishGP #F1 reageer retweet
vervelend voor jequote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Mijn vriendin hing hier vroeger ook hele nachten rond, maar zit er nu ook nooit meer op.
Jammer is het wel. Maarja, niks aan te doen verder
Ik bedoelde dat het jammer is van CrashO. Dat mijn vriendin niet meer op FOK! zit maakt me niks uit. Dat was enkel een voorbeeld dat mensen er gewoon soms om wat voor reden dan ook klaar mee ziijn.quote:
je begreep m'n grap niet maar maakt niet uitquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het jammer is van CrashO. Dat mijn vriendin niet meer op FOK! zit maakt me niks uit. Dat was enkel een voorbeeld dat mensen er gewoon soms om wat voor reden dan ook klaar mee ziijn.
Monaco 2018?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:51 schreef tja77 het volgende:
Zat ff terug te denken wanneer Max voor het laatst serieuze schade heeft gereden.
Kan het me zo snel niet herinneren eerlijk gezegd.
Ze zit er nog wel op hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
je begreep m'n grap niet maar maakt niet uit
Braziliëquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:51 schreef tja77 het volgende:
Zat ff terug te denken wanneer Max voor het laatst serieuze schade heeft gereden.
Kan het me zo snel niet herinneren eerlijk gezegd.
Je bedoelt de oude motor?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:13 schreef opreis het volgende:
Het olie lek van max zn motor was dus de auto motor. Nu rijdt hij met de motor van Baku
Yep, lek in de spec 1. Deze zou nou vt 2 worden gewisseld naar de spec 2. Bij Max is dat nu een training naar voren gehaald.quote:
Maar het is natuurlijk onduidelijk wat ze verder nog met die spec 1 motor van plan waren (of ze die motor de volgende race(s) weer wilde gebruiken op vrijdag) en of dit nu nog kan?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:25 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Yep, lek in de spec 1. Deze zou nou vt 2 worden gewisseld naar de spec 2. Bij Max is dat nu een training naar voren gehaald.
bedankt voor je honda haatquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:29 schreef Fir3fly het volgende:
Maakt weinig uit, gridstraffen gaan er na de zomer toch komen.
Je weet alleen nooit hoeveel zandzakken merc heeft liggen in de vt.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:48 schreef pmponer het volgende:
Het is wel stilletjes zo, maar Merc gaat het zwaar krijgen dit weekend!
Ferrari is echt snel, die hebben het beste package
Uh, wat?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:48 schreef pmponer het volgende:
Misschien is het deze keer juist Ferrari of Red Bull die een spelletje aan het spelen is, je weet het nooit zeker.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:50 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Je weet alleen nooit hoeveel zandzakken merc heeft liggen in de vt.
Ik dacht ik doe een samenvatting van een interview met Toto na de vrije trainingenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Uh, wat?
Laten we hopen dat Bottas in ieder geval dit door kan zetten en pole pakt.
Ach so.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:53 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe een samenvatting van een interview met Toto na de vrije trainingen
In b4 Ferrari de motor opblaast/ de strategie weer eens volledig verneukt.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:48 schreef pmponer het volgende:
Kunnen ze zondag weer helemaal verbaasd zijn over hoe ze weer met twee vingers in de neus de 1-2 pakken.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:53 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe een samenvatting van een interview met Toto na de vrije trainingen
Ik denk idd dat het zo;n seizoen is.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze zondag weer helemaal verbaasd zijn over hoe ze weer met twee vingers in de neus de 1-2 pakken.
Ik vind het maar verdacht, CrashO is weg en ineens post Nattekat allemaal gifjes.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:31 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik wil niet negatief over Crash praten hier, maar jij doet dit minstens net zo goed
Mercedes doet het gewoon weer rustig aan tijdens de FP.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:48 schreef pmponer het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:48 schreef pmponer het volgende:
Problemen met gas gevenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:48 schreef Mothzor het volgende:
Nou gebaseerd op het beeld van de trainingen, heeft de update van rb niks gebracht en is het gat groter geworden
ook hier wordt te weinig ingehaald maar wel met je eens dat het in zandvoort niet beter zal zijn wat dat betreftquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:05 schreef bianconeri het volgende:
Laatste keer hier dus?
Wel jammer. Komen niet per se leukere circuits voor terug. Nederland bv is ook gewoon puur vanwege de populairiteit hier, niet het circuit.
Is toch wel erg bekend circuit en ook mooie dit.
Interessant dat je dat zegt aangezien de race simulaties een ander beeld gevenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:48 schreef Mothzor het volgende:
Nou gebaseerd op het beeld van de trainingen, heeft de update van rb niks gebracht en is het gat groter geworden
Ik verwacht dat de topteams Q2 op de medium gaan proberen. Misschien dat Max dat nog kan maar voor Gasly wordt het moeilijkquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Interessant dat je dat zegt aangezien de race simulaties een ander beeld geven
Wat ook interessant is, is dat Hamilton en Vettel op de harde compound sneller zijn dan Leclerc op de medium band.
Waarom verwacht je die Q2 op mediums?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:55 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de topteams Q2 op de medium gaan proberen. Misschien dat Max dat nog kan maar voor Gasly wordt het moeilijk
Omdat de racepace of de softs niet zo goed was, en ze gaan ook minder lang mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom verwacht je die Q2 op mediums?
echt wel. Dat gaat nog lastig worden voor die zilveren jongensquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:48 schreef pmponer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |