je begreep m'n grap niet maar maakt niet uitquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het jammer is van CrashO. Dat mijn vriendin niet meer op FOK! zit maakt me niks uit. Dat was enkel een voorbeeld dat mensen er gewoon soms om wat voor reden dan ook klaar mee ziijn.
Monaco 2018?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:51 schreef tja77 het volgende:
Zat ff terug te denken wanneer Max voor het laatst serieuze schade heeft gereden.
Kan het me zo snel niet herinneren eerlijk gezegd.
Ze zit er nog wel op hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
je begreep m'n grap niet maar maakt niet uit
Braziliëquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:51 schreef tja77 het volgende:
Zat ff terug te denken wanneer Max voor het laatst serieuze schade heeft gereden.
Kan het me zo snel niet herinneren eerlijk gezegd.
Je bedoelt de oude motor?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:13 schreef opreis het volgende:
Het olie lek van max zn motor was dus de auto motor. Nu rijdt hij met de motor van Baku
Yep, lek in de spec 1. Deze zou nou vt 2 worden gewisseld naar de spec 2. Bij Max is dat nu een training naar voren gehaald.quote:
Maar het is natuurlijk onduidelijk wat ze verder nog met die spec 1 motor van plan waren (of ze die motor de volgende race(s) weer wilde gebruiken op vrijdag) en of dit nu nog kan?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:25 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Yep, lek in de spec 1. Deze zou nou vt 2 worden gewisseld naar de spec 2. Bij Max is dat nu een training naar voren gehaald.
bedankt voor je honda haatquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:29 schreef Fir3fly het volgende:
Maakt weinig uit, gridstraffen gaan er na de zomer toch komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |