Fixedquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:29 schreef Fir3fly het volgende:
Maakt weinig uit, gridstraffen voor Renault gaan er na de zomer toch komen.
quote:Het enige nadeel is wel dat Sainz door deze wissel - en zijn eerdere motorplof in Melbourne - al aan zijn derde motor van het seizoen toe is. Een gridstraf is met andere woorden onvermijdelijk bij de volgende wissels.
Renault is een C team.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:19 schreef Adrie072 het volgende:
Hoe is het verschil tussen Mclaren en Renault te verklaren?
Afgaande op de eerste dag lijkt dat er wel op, maar laten we eerst de kwalificatie en race maar eens afwachten.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:58 schreef Breekfast het volgende:
Het gat met Mercedes en Ferrari lijkt voor Red Bull alleen maar groter te zijn geworden, wat een teleurstelling
1 van de twee teams heeft personeel en bovenal leiderschap, met de Franse slagquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:19 schreef Adrie072 het volgende:
Hoe is het verschil tussen Mclaren en Renault te verklaren?
Voorlopig is Max altijd voor minimaal 1 van de Ferrari's gefinishedquote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar het ziet er niet hoopvol uit inderdaad, en ook steken sinds vorige race de eerste betrouwbaarheidsissues met de Honda de kop op.... ik begin echt voor een saai seizoen te vrezen (treintje rijden achter Mercedes met Ferrari op grote achterstand en ver daarachter Red Bull dat voor spek en bonen meerijdt).
Klopt, vooral door tactische moves en onhandige planning bij Ferrari vooral.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Voorlopig is Max altijd voor minimaal 1 van de Ferrari's gefinished
Is dat zo?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en ook steken sinds vorige race de eerste betrouwbaarheidsissues met de Honda de kop op
Vorige race viel Gasly uit met een gebroken aandrijfas, en vandaag had Verstappen te kampen met een olielek, en schijnt hij in de 2e VT geklaagd te hebben over een terugval in motorvermogen.quote:
Dat de aandrijfas het begeeft, heeft niks met de motor te maken. Vooralsnog halen de Hondamotoren allemaal het eind van de race, iets dat Ferrari noch Renault kan zeggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vorige race viel Gasly uit met een gebroken aandrijfas, en vandaag had Verstappen te kampen met een olielek, en schijnt hij in de 2e VT geklaagd te hebben over een terugval in motorvermogen.
Daarom zeg ik ook dat sinds vorige race de eerste betrouwbaarheidsissues de kop op steken. Niets meer en niets minder.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat de aandrijfas het begeeft, heeft niks met de motor te maken. Vooralsnog halen de Hondamotoren allemaal het eind van de race, iets dat Ferrari noch Renault kan zeggen.
Dit is niet waarquote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Niet op pure racesnelheid. Daarop legt de Red Bull het nog af tegen de Ferrari's.
Red Bull is gewoon duidelijk het 3e team op de grid. Wellicht zitten zelfs teams als Haas en/of McLaren wel dichter achter Red Bull dan dat Red Bull dicht achter Ferrari en/of Mercedes zit momenteel.
Dat motorvermogen had met een softwareinstelling te maken blijkbaar...quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vorige race viel Gasly uit met een gebroken aandrijfas, en vandaag had Verstappen te kampen met een olielek, en schijnt hij in de 2e VT geklaagd te hebben over een terugval in motorvermogen.
Jij zei letterlijk "betrouwbaarheidsissues met de Honda", ik ga er nu maar vanuit dat je hier RB bedoelde ipv Honda? En indien niet, wtf bedoel je dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat sinds vorige race de eerste betrouwbaarheidsissues de kop op steken. Niets meer en niets minder.
Dat is iets genuanceerder dan dat jij het interpreteert volgens mij.
Fiaformula2.comquote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
De F1 tijdstippen kan ik makkelijk vinden, maar kan iemand mij vertellen wanneer F2 vandaag is?
6plek is voor Gasly. En 3e plekken zitten er ook nog wel in lijkt mequote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:46 schreef Donderkonijn het volgende:
Nou , het is te hopen dat RB en Max wat uit de hoge hoed kunnen toveren anders zie ik een heel saai seizoen op de 4-5-6e plek voor me.
Nou ja we wisten eigenlijk ook wel dat dit een tussenjaar ging worden en eerlijk gezegd gaat het beter dan verwacht, ze zijn niet naar achteren gevallen qua vermogen en met betrouwbaarheid is het tot nu toe beter als Renault, maar toch is het jammer dat Max niet echt mee kan vechten.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:16 schreef opreis het volgende:
[..]
6plek is voor Gasly. En 3e plekken zitten er ook nog wel in lijkt me
Komen nog wel banen waar RB op eigen kracht mee kan doen om hogere klasseringen. Maar dat zal niet in Barcelona zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:46 schreef Donderkonijn het volgende:
Nou , het is te hopen dat RB en Max wat uit de hoge hoed kunnen toveren anders zie ik een heel saai seizoen op de 4-5-6e plek voor me.
ze zijn wel naar achteren gevallen denk ik maar dat ligt niet aan het motorgedeeltequote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:57 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nou ja we wisten eigenlijk ook wel dat dit een tussenjaar ging worden en eerlijk gezegd gaat het beter dan verwacht, ze zijn niet naar achteren gevallen qua vermogen en met betrouwbaarheid is het tot nu toe beter als Renault, maar toch is het jammer dat Max niet echt mee kan vechten.
En dat hij volwassener is gaan rijden is goed, maar voor de kijker wat minder want die stukjes leverden altijd spektakel op en dat is precies wat de f1 nodig had, een beetje een bad boy. Ze zijn te braaf tegenwoordig.
Ik vraag me af of dat toch niet met de banen waar ze hebben gereden te maken heeft. Voorlopig heeft Max het hoogste aantal punten voor een red bull coureur na 4 races sinds ze met de V6 motoren rijden. En dat terwijl Mercedes geen steek heeft laten vallen en er elke week met een 1-2 vandoor is gegaanquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zijn wel naar achteren gevallen denk ik maar dat ligt niet aan het motorgedeelte
dat ligt ook aan zijn manier van rijden, als hij vorig jaar er op die manier mee om was gegaan had hij ook wel meer punten gehadquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:12 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat toch niet met de banen waar ze hebben gereden te maken heeft. Voorlopig heeft Max het hoogste aantal punten voor een red bull coureur na 4 races sinds ze met de V6 motoren rijden. En dat terwijl Mercedes geen steek heeft laten vallen en er elke week met een 1-2 vandoor is gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |