Fixedquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:29 schreef Fir3fly het volgende:
Maakt weinig uit, gridstraffen voor Renault gaan er na de zomer toch komen.
quote:Het enige nadeel is wel dat Sainz door deze wissel - en zijn eerdere motorplof in Melbourne - al aan zijn derde motor van het seizoen toe is. Een gridstraf is met andere woorden onvermijdelijk bij de volgende wissels.
Renault is een C team.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:19 schreef Adrie072 het volgende:
Hoe is het verschil tussen Mclaren en Renault te verklaren?
Afgaande op de eerste dag lijkt dat er wel op, maar laten we eerst de kwalificatie en race maar eens afwachten.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:58 schreef Breekfast het volgende:
Het gat met Mercedes en Ferrari lijkt voor Red Bull alleen maar groter te zijn geworden, wat een teleurstelling
1 van de twee teams heeft personeel en bovenal leiderschap, met de Franse slagquote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:19 schreef Adrie072 het volgende:
Hoe is het verschil tussen Mclaren en Renault te verklaren?
Voorlopig is Max altijd voor minimaal 1 van de Ferrari's gefinishedquote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar het ziet er niet hoopvol uit inderdaad, en ook steken sinds vorige race de eerste betrouwbaarheidsissues met de Honda de kop op.... ik begin echt voor een saai seizoen te vrezen (treintje rijden achter Mercedes met Ferrari op grote achterstand en ver daarachter Red Bull dat voor spek en bonen meerijdt).
Klopt, vooral door tactische moves en onhandige planning bij Ferrari vooral.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Voorlopig is Max altijd voor minimaal 1 van de Ferrari's gefinished
Is dat zo?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en ook steken sinds vorige race de eerste betrouwbaarheidsissues met de Honda de kop op
Vorige race viel Gasly uit met een gebroken aandrijfas, en vandaag had Verstappen te kampen met een olielek, en schijnt hij in de 2e VT geklaagd te hebben over een terugval in motorvermogen.quote:
Dat de aandrijfas het begeeft, heeft niks met de motor te maken. Vooralsnog halen de Hondamotoren allemaal het eind van de race, iets dat Ferrari noch Renault kan zeggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vorige race viel Gasly uit met een gebroken aandrijfas, en vandaag had Verstappen te kampen met een olielek, en schijnt hij in de 2e VT geklaagd te hebben over een terugval in motorvermogen.
Daarom zeg ik ook dat sinds vorige race de eerste betrouwbaarheidsissues de kop op steken. Niets meer en niets minder.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat de aandrijfas het begeeft, heeft niks met de motor te maken. Vooralsnog halen de Hondamotoren allemaal het eind van de race, iets dat Ferrari noch Renault kan zeggen.
Dit is niet waarquote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Niet op pure racesnelheid. Daarop legt de Red Bull het nog af tegen de Ferrari's.
Red Bull is gewoon duidelijk het 3e team op de grid. Wellicht zitten zelfs teams als Haas en/of McLaren wel dichter achter Red Bull dan dat Red Bull dicht achter Ferrari en/of Mercedes zit momenteel.
Dat motorvermogen had met een softwareinstelling te maken blijkbaar...quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vorige race viel Gasly uit met een gebroken aandrijfas, en vandaag had Verstappen te kampen met een olielek, en schijnt hij in de 2e VT geklaagd te hebben over een terugval in motorvermogen.
Jij zei letterlijk "betrouwbaarheidsissues met de Honda", ik ga er nu maar vanuit dat je hier RB bedoelde ipv Honda? En indien niet, wtf bedoel je dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat sinds vorige race de eerste betrouwbaarheidsissues de kop op steken. Niets meer en niets minder.
Dat is iets genuanceerder dan dat jij het interpreteert volgens mij.
Fiaformula2.comquote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
De F1 tijdstippen kan ik makkelijk vinden, maar kan iemand mij vertellen wanneer F2 vandaag is?
6plek is voor Gasly. En 3e plekken zitten er ook nog wel in lijkt mequote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:46 schreef Donderkonijn het volgende:
Nou , het is te hopen dat RB en Max wat uit de hoge hoed kunnen toveren anders zie ik een heel saai seizoen op de 4-5-6e plek voor me.
Nou ja we wisten eigenlijk ook wel dat dit een tussenjaar ging worden en eerlijk gezegd gaat het beter dan verwacht, ze zijn niet naar achteren gevallen qua vermogen en met betrouwbaarheid is het tot nu toe beter als Renault, maar toch is het jammer dat Max niet echt mee kan vechten.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:16 schreef opreis het volgende:
[..]
6plek is voor Gasly. En 3e plekken zitten er ook nog wel in lijkt me
Komen nog wel banen waar RB op eigen kracht mee kan doen om hogere klasseringen. Maar dat zal niet in Barcelona zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:46 schreef Donderkonijn het volgende:
Nou , het is te hopen dat RB en Max wat uit de hoge hoed kunnen toveren anders zie ik een heel saai seizoen op de 4-5-6e plek voor me.
ze zijn wel naar achteren gevallen denk ik maar dat ligt niet aan het motorgedeeltequote:Op zaterdag 11 mei 2019 09:57 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nou ja we wisten eigenlijk ook wel dat dit een tussenjaar ging worden en eerlijk gezegd gaat het beter dan verwacht, ze zijn niet naar achteren gevallen qua vermogen en met betrouwbaarheid is het tot nu toe beter als Renault, maar toch is het jammer dat Max niet echt mee kan vechten.
En dat hij volwassener is gaan rijden is goed, maar voor de kijker wat minder want die stukjes leverden altijd spektakel op en dat is precies wat de f1 nodig had, een beetje een bad boy. Ze zijn te braaf tegenwoordig.
Ik vraag me af of dat toch niet met de banen waar ze hebben gereden te maken heeft. Voorlopig heeft Max het hoogste aantal punten voor een red bull coureur na 4 races sinds ze met de V6 motoren rijden. En dat terwijl Mercedes geen steek heeft laten vallen en er elke week met een 1-2 vandoor is gegaanquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zijn wel naar achteren gevallen denk ik maar dat ligt niet aan het motorgedeelte
dat ligt ook aan zijn manier van rijden, als hij vorig jaar er op die manier mee om was gegaan had hij ook wel meer punten gehadquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:12 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat toch niet met de banen waar ze hebben gereden te maken heeft. Voorlopig heeft Max het hoogste aantal punten voor een red bull coureur na 4 races sinds ze met de V6 motoren rijden. En dat terwijl Mercedes geen steek heeft laten vallen en er elke week met een 1-2 vandoor is gegaan
Maar dat kon de renault niet aan leek me.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ligt ook aan zijn manier van rijden, als hij vorig jaar er op die manier mee om was gegaan had hij ook wel meer punten gehad
Mja, al zitten ze iig wel dichter bij ferrari dit jaar. Maar of dat is omdat ferrari het slecht doet, of omdat mercedes/red bull het goed doen vind ik lastig te zeggenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ligt ook aan zijn manier van rijden, als hij vorig jaar er op die manier mee om was gegaan had hij ook wel meer punten gehad
blijft moeilijk te vergelijken maar Max reed vorig jaar tot en met Monaco teveel om te winnen en nam ook daarom ook meer risico's terwijl hij dit jaar gewoon de auto naar huis rijdt.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Maar dat kon de renault niet aan leek me.
Je kan moeilijk de punten die Max heeft laten liggen volledig op renault afschrijven. Alleen Bahrein geloof ikquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Maar dat kon de renault niet aan leek me.
Dat is wel zo, maar de nerd in mij kan het niet laten statistisch te denken en MAx had natuurlijk vorig jaar een dijk van een 2e seizoenshelft. De kans op net zoveel punten als die tijd is niet zo groot.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:12 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat toch niet met de banen waar ze hebben gereden te maken heeft. Voorlopig heeft Max het hoogste aantal punten voor een red bull coureur na 4 races sinds ze met de V6 motoren rijden. En dat terwijl Mercedes geen steek heeft laten vallen en er elke week met een 1-2 vandoor is gegaan
Ja, zie ook SPT / [Junior] Formuleklassen #36 Races over de hele wereld waar deze klasse wordt besproken.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, zie ook SPT / [Junior] Formuleklassen #36 Races over de hele wereld waar deze klasse wordt besproken.
Optimist!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:17 schreef DeeBee het volgende:
Hoop dat de grote underdog Mercedes weer wat puntjes kan scoren misschien dit weekend
En toen werd je wakker.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:23 schreef Zorro het volgende:
Max gaat zo laten zien dat het werk van afgelopen nacht alle problemen heeft opgelost en dat ze nu even snel zijn als Ferrari en dat Mercedes, die toch altijd keihard moeten werken om bij te kunnen blijven, niet aan kan haken. Gasly blijft uiteraard wat achter en knokt met de Mercedessen.
Ik oefen om de functie van Toto over te nemen.quote:
Alleen als je net zo goed kruiperig kan doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:53 schreef pmponer het volgende:
Je bent goed onderweg, als je de functie krijgt mag ik dan als Ocon naast je zitten?
Ja daar was ik al bang voor. Dat is een bijzonder zware eis.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:06 schreef MaGNeT het volgende:
Ziggo verknalt de FP3 dit jaar wel wat voor me.
Ik hoef Olav niet op beeld, ik hoef geen tandarts door m’n speakers, ik hoef geen splitscreen om te zien wat voor kartels er zitten op de achtervleugel van een Williams.
Ik vind het wel wat hebben. Behavle tandarts dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:06 schreef MaGNeT het volgende:
Ik hoef Olav niet op beeld, ik hoef geen tandarts door m’n speakers, ik hoef geen splitscreen om te zien wat voor kartels er zitten op de achtervleugel van een Williams.
Ik hoop echt dat ze Plooij een keer gaan wieberen. Maar zolang Mol er zit zal dat wel niet gebeuren.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben. Behavle tandarts dan.
F1TVPro op Nederlands heeft (nu) commentaar van Winkelman, geen tandartsquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:06 schreef MaGNeT het volgende:
ik hoef geen tandarts door m’n speakers
Ik schakel wel over naar F1TV voor FP3quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:06 schreef MaGNeT het volgende:
Waarom spreekt de tandarts alle teamnamen uit alsof hij grappig moet zijn?
F1TVProquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:10 schreef Lola69 het volgende:
[..]
F1TVPro op Nederlands heeft (nu) commentaar van Winkelman, geen tandarts
Die heb ik opgezegd, werkt helft van de tijd niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:11 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik schakel wel over naar F1TV voor FP3
Draait best stabiel vandaag. Alleen werkt nu de Engelse audio weer niet waardoor je alsnog naar Ziggo moet luisterenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TVPro
Meest instabiele troep op aarde.
Eens, abbo opgezegd. Einde 25mei.......quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TVPro
Ik heb Engels commentaar nuquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:12 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Draait best stabiel vandaag. Alleen werkt nu de Engelse audio weer niet waardoor je alsnog naar Ziggo moet luisteren
Ziggo ga ik helemaal niet aan beginnen, Ja bij een duur Ziggo abbo is F1 gratis duhhh.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:14 schreef sasquatsch het volgende:
Liever gratis Ziggo, dan betalen voor troep dat niet goed werkt.
App zeker? Die zou het wel moeten doen, de website is stuk, die denkt dat alle kaaskoppen een Belg zijn dus staat standaard op Frans en biedt geen Engels.quote:
Ahh oke zit op de app inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:16 schreef Lola69 het volgende:
[..]
App zeker? Die zou het wel moeten doen, de website is stuk, die denkt dat alle kaaskoppen een Belg zijn dus staat standaard op Frans en biedt geen Engels.
Ongekend wat een ellende is dat. Nu is er ineens geen Engels commentaar beschikbaar. Nog geen probleemloos weekend gehad. Afgelopen weekende bijna de hele race geen beeld gehad.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TVPro
Een beetje een Williams-gevoel.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:17 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ongekend wat een ellende is dat. Nu is er ineens geen Engels commentaar beschikbaar. Nog geen probleemloos weekend gehad. Afgelopen weekende bijna de hele race geen beeld gehad.
De laatste drie races heeft de app niet eens gewerkt(inloggen werkte niet of geen beeld) zit nu gewoon op hun site.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:17 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ongekend wat een ellende is dat. Nu is er ineens geen Engels commentaar beschikbaar. Nog geen probleemloos weekend gehad. Afgelopen weekende bijna de hele race geen beeld gehad.
Tis ook niet gratis maar is op het sportkanaal. Je zegt toch ook niet nos journaal is gratis.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:16 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ziggo ga ik helemaal niet aan beginnen, Ja bij een duur Ziggo abbo is F1 gratis duhhh.
Toegegeven als F1tv werkte was het super!! Eerlijk is eerlijk.
Nee maar als je een (relatief duur)Ziggo abbo hebt DAN zit ie er gratis bij. Ik heb thuis Telfort..quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tis ook niet gratis maar is op het sportkanaal.
Al dan niet uit het archief. Lekker verhaaltjes maken, verslaggeving doen ze niet meer aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bottas in het grind. Zullen zo wel een shot van een lachende Ocon krijgen dus
Ik wil een herhaling van Barcelona 2016.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:20 schreef Snowsquall het volgende:
Als het morgen ook zo gaat, teken ik er voor
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:20 schreef Zorro het volgende:
Jezus, die tandarts steeks zijn fanclublidmaatschap van de Hamilton fanclub ook niet onder stoelen of banken he?
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:21 schreef Zorro het volgende:
Dit lijkt me toch een duidelijke hint voor de F1? GRINDBAKKEN!
Thx CrashOquote:
Anders ik, vorige race was echt het kijken niet waard......quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:22 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik wil een herhaling van Barcelona 2016.
Zou Ferrari het ermee eens zijn dat Kimi nog een keer bij hen komt rijden dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:22 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Pierre Gasly zijn eerste f1 overwinning.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:22 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik vind Olav Mol vanuit de pitsstraat tijdens de derde vrije trainingen wel tof.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:25 schreef Luppie0110 het volgende:
Kan Jack niet een keer zn bekhouden? Zulke onzin komt eruit en dat kinderlijke niveau pff.
Ben hem zo zat. Iedereen geloof ik maar mag gewoon blijven bij Ziggo. Vriendjespolitiek, schei toch uit.
vettel kimi swapquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou Ferrari het ermee eens zijn dat Kimi nog een keer bij hen komt rijden dan?
Reddit streams zijn voor mij tot nu toe de meest betrouwbare manier om te kijken. En ja ik kan ook legaal kijken. Ik erger me alleen kapot aan Mol en co. Mol alleen kan ik nog wel hebben maar die Plooij, man man wat arrogante zak.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TVPro
hoi Toto.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:36 schreef Justevo het volgende:
Het is echt heerlijk om je verwachtingen naar 0 bij te stellen.
Want? Het is geen kwalificatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:40 schreef Zorro het volgende:
Belachelijk dat Bottas weer mag rijden. Hij stond vast en kwam niet weg. Dan ben je er in de race ook uit. Dat de auto nu tijdens rode vlag terug naar de box is gebracht is omdat hij daar natuurlijk niet kan blijven staan. Om dan weer in te mogen stappen is achterlijk.
HAM doet het daar ook goed op.quote:
Nou en? Hij maakt de fout. Hij heeft nadeel als hij minder kan rijden. Dat is dan het gevolg van de fout. Jammer dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |