abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_186720479
Welke winkelketens zijn al failliet gegaan of staan op het punt van omvallen?



Een selectie van de meest opvallende winkelketens die de afgelopen jaren kopje onder gingen:

2019

• Keymusic - Muziekinstrumenten
• Emté - Supermarktketen
• Via Mio - Mode
• Twinlife - Mannenmode
• Miller & Monroe - Mode
• Sissy-Boy - Kleding & Woonaccessoires (overgenomen)
• OP=OP - Persoonlijke verzorging
• Coolcat - Kleding (dubieuze doorstart)
• Bretoniere Groep - Damesschoenen en -tassen (overgenomen door Mexx)
• Intertoys - Speelgoed (afgeslankt doorgestart)
• Mycom - Computerspeciaalzaak

2018

• Parfois - Kleding
• Vrijbuiter - Campingspullen (afgeslankt doorgestart)
• Hans Struijk - Fietswinkelketen
• De Linnerie - Bedden- en linnengoed
• Men At Work - Kleding
• Leapp - Refurbished Apple-apparaten
• Pabo - Seksspulletjes
• SuperTrash - Kleding
• Shoeline - Schoenen
• Kijkshop - Warenhuis

2017

• Setpoint - Kleding
• Witteveen - Kleding
• Maxwell - Witgoed
• The PhoneHouse - Telecom (afgeslankt doorgestart)
• Euroland - Discount
• Charles Vögele - Kleding

2016

• Dirkzwager (Mitra) - Drank
• MS Mode - Kleding (afgeslankt doorgestart)
• BartSmit - Overgegaan naar Intertoys
• McGregor Fashion Group (incl. Gaastra/Adam) - Kleding
• Scheer & Foppen - Elektronica
• Cora Kemperman - Kleding
• HoutBrox - Kleding
Dixons - Elektronica
• Perry Sport - Sportartikelen (afgeslankt doorgestart)
• Aktiesport - Sportartikelen
• Esprit - Kleding
• La Ligna - Kleding
• Paradigit - Computerspeciaalzaak
• Foto Klein - Speciaalzaak foto-, video- en geluidsapparatuur

2015

• V&D - Warenhuisketen - 10.000 werknemers, 62 filialen
• Macintosh - Schoenen
• DA Retailgroep - Drogisterij
• BAS Group - Telecom
• Telstar Holding - Sportwinkel
• Ardenberg BV - Schoenen
• Geddes & Gillmore - Kleding
• Miss Etam - Kleding (afgeslankt doorgestart)
• Schoenenreus - Schoenen
• House of Shoes - Schoenen
• Thom Broekman - Kleding
• Taft - Schoenen

2014

• Mexx - Kleding
• Halfords - Auto- en fietsonderdelen (afgeslankt doorgestart)
• Free Record Shop - Entertainment
• Polare - Boeken
• Siebel - Juweliersketen
• Maison de Bonneterie - Kleding

2013

• Henk ten Hoor - Kleding
• Oad - Reizen
• De Harense Smid - Elektronica
• iCentre - Apple-producten
• Block - Elektronica
• E-plaza - Computerspellen

2012

• Piet Kerkhof - Kleding
• Sabon - Cosmetica
• Expo - Wenskaarten en cadeaus

2011

• Hans Textiel - Kleding

[ Bericht 0% gewijzigd door Cynix ® op 19-06-2019 16:49:09 ]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_186720529
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 10:05 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Gaming is dood.
Gaming word ieder jaar groter en ook fysieke games blijven populairder dan digitale.
Het probleem is alleen dat een game overal hetzelfde is en de gemiddelde gamer simpelweg online opzoekt waar die game het goedkoopste te krijgen is.

Het alternatief is naar een fysieke winkel toegaan en een grote kans lopen dat je meer kwijt bent.
Games zijn gewoon een erg ongelukkig product om in winkels te verkopen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_186720559
quote:
Rotterdam krijgt combiwinkel van Hema én Albert Heijn

In de Hema op het Rotterdamse Beursplein komt dit jaar nog een Albert Heijn-vestiging met een volledig assortiment verse en houdbare producten. Het gaat om een pilot.



Eerder dit jaar kondigden Hema en Albert Heijn hun samenwerking al aan. Exacte locaties voor de pilotwinkels waren toen nog niet bekend. Behalve Rotterdam krijgt ook Utrecht een Hema-Albert Heijnwinkel. Deze wordt geopend aan de Oudegracht.

Hema maakte al eerder bekend de ambitie te hebben om te groeien door het aangaan van samenwerkingsverbanden, zowel in het buitenland als in Nederland. De pilot met Albert Heijn is een eerste stap hiertoe in Nederland. Voor Albert Heijn is de samenwerking met Hema gunstig vanwege de focus op (makkelijke) maaltijden.

,,We willen Hema laten groeien met de hulp van innovatieve concepten en partnerships. Ik ben er van overtuigd dat we voor onze klanten hiermee het leven leuker, makkelijker en beter maken‘’, meldde Tjeerd Jegen, ceo bij de Hema al eerder.
https://www.ad.nl/rotterd(...)bert-heijn~a4fa0b61/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 9 mei 2019 @ 16:35:19 #4
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_186723345
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 14:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Het probleem is alleen dat een game overal hetzelfde is en de gemiddelde gamer simpelweg online opzoekt waar die game het goedkoopste te krijgen is.

daarbij lopen in een winkel ook mensen en zo die tegen je gaan praten. En dat wil je eigenlijk ook niet.

Online gooit de postbode het gewoon in je pakjesbus en ben je klaar.
Tot nooit .......
  donderdag 9 mei 2019 @ 16:52:23 #5
141482 Q.
JurassiQ
pi_186723624
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 16:35 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

daarbij lopen in een winkel ook mensen en zo die tegen je gaan praten. En dat wil je eigenlijk ook niet.

Online gooit de postbode het gewoon in je pakjesbus en ben je klaar.
En games passen door de brievenbus, helemaal makkelijk. Maar qua games koopt de nieuwe generatie echt alleen nog maar digitaal. Ik ook. Al ben ik 41. Zo veel makkelijker. :7
For great justice!
  donderdag 9 mei 2019 @ 17:36:18 #6
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_186724425
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 14:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dit is echt een heel sterk plan denk ik.
pi_186724657
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 16:35 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

daarbij lopen in een winkel ook mensen en zo die tegen je gaan praten. En dat wil je eigenlijk ook niet.

Online gooit de postbode het gewoon in je pakjesbus en ben je klaar.
Dus ik mag aannemen dat jij mensenschuw bent?
pi_186724777
quote:
14s.gif Op donderdag 9 mei 2019 16:52 schreef Q. het volgende:

[..]

En games passen door de brievenbus, helemaal makkelijk. Maar qua games koopt de nieuwe generatie echt alleen nog maar digitaal. Ik ook. Al ben ik 41. Zo veel makkelijker. :7
In het subforum GAM komt de discussie digitaal vs fysiek regelmatig terug en elke keer winnen de fysieke games met overmacht. Daar zijn genoeg redenen voor te verzinnen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_186724803
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 17:36 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Dit is echt een heel sterk plan denk ik.
Naast de Hema rookworsten ligt dan de boerenkool van AH en in het AH wijnschap hebben alle Hema wijnen een prominente plek _O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_186724812
Hier is het toch digitaal, hoef niks op te ruimen en ook niet voorzichtig ermee te zijn.

Zijn ze weg dan horen ze bij het account en zijn zo weer terug.
pi_186724851
Ga maar eens terug naar een winkel met een cd dvd of bleuray met een diepe kras erin!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2019 18:04:28 ]
  donderdag 9 mei 2019 @ 18:07:30 #12
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_186724887
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 17:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In het subforum GAM komt de discussie digitaal vs fysiek regelmatig terug en elke keer winnen de fysieke games met overmacht. Daar zijn genoeg redenen voor te verzinnen.
De argumenten voor fysiek zijn prima, maar toch maar niet genoeg om het levend te houden. Voor uitgevers is digitaal namelijk veel aantrekkelijker. Dus zal de markt daar toch naartoe bewegen.

Het zal steeds meer 'netflix voor games' worden. Gamepass (xbox) is dat in feite al en ik vind het eigenlijk erg chill. Ookal zijn tweedehands games, het permanent hebben van de cd, kunnen uitlenen, etc hele goede argumenten voor fysiek, ik denk niet dat we in 2040 (misschien wel 2030) nog fysieke games hebben
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 9 mei 2019 @ 18:51:20 #13
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_186725633
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 17:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In het subforum GAM komt de discussie digitaal vs fysiek regelmatig terug en elke keer winnen de fysieke games met overmacht. Daar zijn genoeg redenen voor te verzinnen.
Noem ze eens dan. Ik kan er geeneen verzinnen. Bij games is niets handiger dan digitale content. En dat zegt iemand die nog steeds een voorkeur voor muziek op cd's heeft...
Don't let my username fool you...
pi_186725849
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 18:51 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Noem ze eens dan. Ik kan er geeneen verzinnen. Bij games is niets handiger dan digitale content. En dat zegt iemand die nog steeds een voorkeur voor muziek op cd's heeft...
Om te beginnen de kosten:
Digitale games zijn vaak duurder dan de goedkoopste fysieke variant. Bovendien zijn er ook vaker en betere aanbiedingen voor. Fysieke games kan je bovendien makkelijk tweedehands kopen voor een fractie van de prijs die digitale op dat moment kosten.
Fysieke games kan je ook weer doorverkopen zodra je er klaar mee bent.

Er zijn een hoop manieren waarop je digitale games kwijt kan raken, vaak buiten je schuld om. Met fysieke games maakt het niet uit of je niet meer in kan loggen op je account of dat Sony, terecht of onterecht, je account sluit. Je kan altijd bij je games als je ze fysiek hebt.

Dit zijn slechts een paar redenen, maar er zijn nog genoeg anderen. Er zijn genoeg gamers die best wat meer willen betalen en de kans dat ze ineens hun digitale games kwijt zijn op de koop toenemen, maar de overgrote meerderheid schaft hun games bij voorkeur toch digitaal aan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_186725935
Ik denk dat ik gemiddeld 15 Euro per game kwijt ben. De meeste games wil ik helemaal niet bij launch aanschaffen en als ik de game uitgespeeld heb dan wil ik er meestal weer van af.
Als ik al die games digitaal aangeschaft zou hebben dan zou ik 2,5-3 keer zoveel kwijt zijn geweest.

Ik snap dat er voor fabrikanten en Sony veel voordeel aan zit om games digitaal te verkopen, maar dat voordeel word geenszins gedeeld met hun klanten. De meeste games zijn digitaal zelfs duurder dan nieuw in de webshop.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 9 mei 2019 @ 19:16:23 #16
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_186726196
Voor mij geldt een beetje de middenweg. Er zijn wat games die ik per se fysiek wil hebben, vaak games die ik ook op release wil spelen. De nieuwste Mario Kart, The Witcher of Final Fantasy. Daar tegenover staan een heleboel games waarbij ik wacht tot ze < 20 euro zijn. De prijzen dalen supersnel tegenwoordig en voor die goedkopere games boeit het me weinig of ze fysiek of digitaal zijn.

Een aantal games wil ik overigens per se digitaal omdat het tussendoortjes zijn die ik snel wissel. Een Tetris of Picross zijn daar goede voorbeelden van.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_186727132
Ik zweer ook bij fysieke games.
Sommige hou ik in mijn collectie, en sommige verkoop of ruil ik weer.
Wat met digitale games uiteraard niet kan.

Daarnaast zijn de games digitaal in de Playstation vaak duurder dan fysieke games.

Een enkele keer als er een mooie aanbieding in de Sale voorbij komt, dan koop ik wel digitaal.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_186729438
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 19:52 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zweer ook bij fysieke games.
Sommige hou ik in mijn collectie, en sommige verkoop of ruil ik weer.
Wat met digitale games uiteraard niet kan.

Daarnaast zijn de games digitaal in de Playstation vaak duurder dan fysieke games.

Een enkele keer als er een mooie aanbieding in de Sale voorbij komt, dan koop ik wel digitaal.
Dus de inlog gegevens gebruik je dan helemaal niet, jij speelt dus niet online.
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:21:52 #19
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_186729921
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 17:53 schreef john2406 het volgende:
Dus ik mag aannemen dat jij mensenschuw bent?
Nee hoor, maar ik praat liever tegen iets dat alleen de keuze heeft tussen nul en een.
Analoge communicatie ligt mij gewoon niet zo.
Tot nooit .......
pi_186729947
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:21 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Nee hoor, maar ik praat liever tegen iets dat alleen de keuze heeft tussen nul en een.
Analoge communicatie ligt mij gewoon niet zo.
Klinkt best goed, krijg je ook met niemand ruzie!
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:38:10 #21
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_186730374
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 19:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Om te beginnen de kosten:
Digitale games zijn vaak duurder dan de goedkoopste fysieke variant. Bovendien zijn er ook vaker en betere aanbiedingen voor. Fysieke games kan je bovendien makkelijk tweedehands kopen voor een fractie van de prijs die digitale op dat moment kosten.
Fysieke games kan je ook weer doorverkopen zodra je er klaar mee bent.

Er zijn een hoop manieren waarop je digitale games kwijt kan raken, vaak buiten je schuld om. Met fysieke games maakt het niet uit of je niet meer in kan loggen op je account of dat Sony, terecht of onterecht, je account sluit. Je kan altijd bij je games als je ze fysiek hebt.

Dit zijn slechts een paar redenen, maar er zijn nog genoeg anderen. Er zijn genoeg gamers die best wat meer willen betalen en de kans dat ze ineens hun digitale games kwijt zijn op de koop toenemen, maar de overgrote meerderheid schaft hun games bij voorkeur toch digitaal aan.
Nu doe ik alleen aan PC gaming, maar daar zijn de digitale versies vrijwel altijd goedkoper. Ook Steam werkt gewoon helemaal prima. Bij PC games is het overigens vaak niet mogelijk om ze tweedehands weer te verkopen.
Don't let my username fool you...
pi_186730406
XXXX

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2019 22:04:38 ]
pi_186730416
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:38 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Nu doe ik alleen aan PC gaming, maar daar zijn de digitale versies vrijwel altijd goedkoper. Ook Steam werkt gewoon helemaal prima. Bij PC games is het overigens vaak niet mogelijk om ze tweedehands weer te verkopen.
Ik heb vooral ervaringen met Playstation en ook met Xbox
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:05:40 #24
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_186731151
EA haalt al 50% winst uit digitale content op Consoles.

https://www.vg247.com/201(...)nce-sets-records-ea/
  vrijdag 10 mei 2019 @ 12:05:48 #25
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_186741670
Rivaliserende winkelbedrijven proberen franchisers weg te lokken bij Intertoys.

quote:
De onderhandelingen met nieuwe eigenaar zorgen voor tweespalt onder de ondernemers.

Zij voelen zich gedwongen een contract te sluiten waar nog veel losse eindjes aan zitten. Een groep van ongeveer twintig zelfstandige ondernemers bereidt een kort geding tegen de keten voor.

Concurrenten mengen zich in de strijd en jagen actief op de Intertoys-franchisers.

Euretco, het moederbedrijf van sportwinkels Intersport en de Libris-boekhandels, wil zelf een speelgoedketen starten. De onderneming uit Hoevelaken onderhandelt met enkele tientallen Intertoys-franchisers over een overstap.

Ook concurrent Top1Toys zit niet stil. Het bedrijf uit Enschede is in winkelaantal de nummer twee in de markt. Sinds het faillissement van Intertoys zijn volgens Top1Toys al meer dan tien franchisers overgestapt.
https://www.ad.nl/economi(...)-intertoys~a94213e6/
pi_186741859
Gamemania gaat hetzelfde lot krijgen als de videotheken van 10 jaar geleden.
  vrijdag 10 mei 2019 @ 12:24:00 #27
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_186741947
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 12:16 schreef ConnerJohn het volgende:
Gamemania gaat hetzelfde lot krijgen als de videotheken van 10 jaar geleden.
Denk ik ook, over 10 jaar bestaan de fysieke winkels niet meer dan is alles digitaal.
Ze zullen wel nog een webshop hebben.
Consoles met Disk drives staan dan op Marktplaats.
  vrijdag 10 mei 2019 @ 12:52:40 #28
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_186742388
Coolcat: 30 miljoen euro schuld. :{

https://retailtrends.nl/n(...)tientallen-miljoenen
  vrijdag 10 mei 2019 @ 13:11:10 #29
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186742601
Tja games zijn net als boeken. Het internet heeft altijd een beter assortiment en bovendien weet je precies wat je koopt en is het product exact hetzelfde. Dus zo'n winkel heeft geen enkele meerwaarde mee.
  vrijdag 10 mei 2019 @ 13:14:31 #30
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_186742653
Boeken in fysieke winkels hebben wel een hoge 'snuffelwaarde'.

*Mist een volwaardige DeSlegte-keten*
  vrijdag 10 mei 2019 @ 13:14:44 #31
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_186742655
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 12:16 schreef ConnerJohn het volgende:
Gamemania gaat hetzelfde lot krijgen als de videotheken van 10 jaar geleden.
Ik vind het überhaupt al een wonder dat die nog bestaan. Duur, half assortiment en alleen goed voor tweedehands, maar daar valt toch ook geen droog brood mee te verdienen lijkt me?
Don't let my username fool you...
  vrijdag 10 mei 2019 @ 13:17:21 #32
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_186742705
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 13:14 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik vind het überhaupt al een wonder dat die nog bestaan. Duur, half assortiment en alleen goed voor tweedehands, maar daar valt toch ook geen droog brood mee te verdienen lijkt me?
Snap er ook niets van... ook voor tweede hands betaal je hier in Den Bosch de hoofdprijs en buiten het personeel zie ik er nooit iemand binnen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 10 mei 2019 @ 13:17:56 #33
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_186742714
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 13:14 schreef Eightyone het volgende:
Boeken in fysieke winkels hebben wel een hoge 'snuffelwaarde'.

*Mist een volwaardige DeSlegte-keten*
En een goede boekhandel (net als een goede platenzaak) heeft personeel wat je kan wijzen op andere toppers. Zowel in de boek- als platenzaak kom ik vaak met andere dingen buiten dan waar ik eigenlijk voor ging :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 10 mei 2019 @ 13:18:48 #34
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_186742725
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 12:52 schreef Eightyone het volgende:
Coolcat: 30 miljoen euro schuld. :{

https://retailtrends.nl/n(...)tientallen-miljoenen
geen wonder dat er geen doorstart komt, de formule Cool Cat was al dood en kreeg de genadeklap door een warm jaar. Maar ook zonder dat laatste zetje had het snel opgehouden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_186743397
Eigenlijk wel apart dat je zulke grote schulden kunt maken en er dan eigenlijk nog gewoon mee weg komt. Ja sorry het weer zat tegen, die 30 miljoen is er helaas niet meer.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 10 mei 2019 @ 17:03:34 #36
131800 Tarado
capô de fusca
pi_186746991
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 13:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Eigenlijk wel apart dat je zulke grote schulden kunt maken en er dan eigenlijk nog gewoon mee weg komt. Ja sorry het weer zat tegen, die 30 miljoen is er helaas niet meer.
tja je eigen merknaam en ik meen zelfs voorraad uit de boedel kopen voor weinig en dan de boel toch dicht gooien, trukendozen galore
  † In Memoriam † vrijdag 10 mei 2019 @ 17:05:56 #37
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_186747056
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 17:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

tja je eigen merknaam en ik meen zelfs voorraad uit de boedel kopen voor weinig en dan de boel toch dicht gooien, trukendozen galore
Tsja, ben je dan een gewiekste zakenman of gewoon een gore zakkenvuller? Ik ga voor het gemak even uit van het laatste.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_186747718
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 13:17 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Snap er ook niets van... ook voor tweede hands betaal je hier in Den Bosch de hoofdprijs en buiten het personeel zie ik er nooit iemand binnen.
Tweedehands zit wel meer marge op verwacht ik, je bent tenslotte veel vrijer qua inkoopprijzen en -kanalen dan. Ik snap enkel ook van een tweedehands game niet waarom je die specifiek in een winkel zou gaan kopen. Heb ik 1 keer gedaan en dat was eigenlijk alleen maar omdat het een vrij schaarse (doch niet dure) game waarvan ik zo snel geen ander exemplaar in de nabije omgeving op marktplaats kon vinden.
  zaterdag 11 mei 2019 @ 07:00:01 #39
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_186758055
Op CoolCat-cadeaukaarten staat nog ruim 1,2 miljoen euro open

Er staat nog een bedrag van 1.245.000 euro aan cadeaukaarten van de failliete kledingketen CoolCat open, blijkt vrijdag uit het eerste faillissementsverslag van het bedrijf.

Kort nadat het faillissement werd uitgesproken konden klanten hun cadeaukaarten niet meer inleveren bij de keten.

Consumenten die nog zo'n cadeaukaart hebben liggen, kunnen zich melden bij de curator. De kans dat zij nog iets terugkrijgen is echter heel klein, want zij worden gekwalificeerd als concurrente schuldeisers. Die komen helemaal achteraan in de rij schuldeisers en "de kans op een uitkering aan deze schuldeisers wordt voorlopig als gering ingeschat", schrijft de curator.

https://www.nu.nl/onderne(...)ljoen-euro-open.html
  donderdag 16 mei 2019 @ 14:12:53 #40
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_186880249
190516_147316_WhatsApp_Image_2019-05-16_at_12.17.38_800_400.jpeg
  donderdag 16 mei 2019 @ 14:17:29 #41
141482 Q.
JurassiQ
pi_186880311
quote:
Daar mist niemand wat aan. 14.gif
For great justice!
  donderdag 16 mei 2019 @ 14:17:51 #42
141482 Q.
JurassiQ
pi_186880316
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 07:00 schreef KingRadler het volgende:
Op CoolCat-cadeaukaarten staat nog ruim 1,2 miljoen euro open

Er staat nog een bedrag van 1.245.000 euro aan cadeaukaarten van de failliete kledingketen CoolCat open, blijkt vrijdag uit het eerste faillissementsverslag van het bedrijf.

Kort nadat het faillissement werd uitgesproken konden klanten hun cadeaukaarten niet meer inleveren bij de keten.

Consumenten die nog zo'n cadeaukaart hebben liggen, kunnen zich melden bij de curator. De kans dat zij nog iets terugkrijgen is echter heel klein, want zij worden gekwalificeerd als concurrente schuldeisers. Die komen helemaal achteraan in de rij schuldeisers en "de kans op een uitkering aan deze schuldeisers wordt voorlopig als gering ingeschat", schrijft de curator.

https://www.nu.nl/onderne(...)ljoen-euro-open.html
Je moet wel echt een hekel aan iemand hebben om die persoon een Coolcat-bon te geven.
For great justice!
pi_186880328
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2019 14:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Daar mist niemand wat aan. [ afbeelding ]
Hooguit de 12 jarigen
A mind with a heart of it's own
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 mei 2019 @ 14:45:29 #44
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_186880850
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2019 14:18 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Hooguit de 12 jarigen
en mensen die een gehoorbeschadiging wensen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 16 mei 2019 @ 15:08:19 #45
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_186881317
En kampers.
  donderdag 16 mei 2019 @ 15:09:31 #46
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_186881345
En -Hakuna-.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 16 mei 2019 @ 15:12:55 #47
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_186881397
ze zoeken nog personeel

  donderdag 16 mei 2019 @ 15:14:19 #48
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_186881418
  donderdag 16 mei 2019 @ 15:14:41 #49
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_186881423
pi_186881656
Ik heb laatst een game gepreorderd bij de gamemania. Vooruitbetaald, dacht ja waarom ook niet dan is dat al gedaan. Dacht later nog; eigenlijk ben ik gek want straks bestaan ze misschien niet meer. Las ik eergisteren op de lokale nieuwssite dat de vestiging hier ook dicht gaat en dat alle preorders verplaatst worden naar een andere stad.

Ja toedeledokie ik ga dat niet helemaal daar ophalen....
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')