SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de soorten sterke drank onderling een beetje verdeelt kan je nog bij elkaar proevenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef Momo... het volgende:
[..]
Eerder een fles wodka de man/vrouw dan
twitter:duncan_vrosch twitterde op woensdag 08-05-2019 om 23:09:13Dus nu moet Tottenham tegen Duncan Laurence in de finale? Toch? #AJATOT #Eurovision reageer retweet
Haha ja ik zag deze ook alquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:24 schreef Momo... het volgende:
twitter:duncan_vrosch twitterde op woensdag 08-05-2019 om 23:09:13Dus nu moet Tottenham tegen Duncan Laurence in de finale? Toch? #AJATOT #Eurovision reageer retweet
Een nationaal trauma binnen twee weken is ook nog goed mogelijktwitter:rjmedia twitterde op woensdag 08-05-2019 om 23:02:50We hebben Duncan Laurence nog he. #AJATOT reageer retweet
Ja en na een jaar is ie weer vrijquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:26 schreef Guanabana het volgende:
Die enge moordverdachte is wel aangehouden, dat is dan in ieder geval nog goed nieuws.
Tja, Ajax was niet op z'n best, dat Engelse beukwerk ligt ze gewoon niet. En ze stonden eigenlijk met 10 man op het veld, Huntelaar had gewoon moeten spelen ipv Dolberg (of was die ook geblesseerd?)quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:24 schreef Em31 het volgende:
Zit echt als een zombie nog steeds in dezelfde houding op de bank
Kan het nog niet geloven
Dat is het wel een beetje. Als Duncan nu ook al niet wint, dan ben ik nog chagrijniger dan nu.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Haha ja ik zag deze ook alEen nationaal trauma binnen twee weken is ook nog goed mogelijktwitter:rjmedia twitterde op woensdag 08-05-2019 om 23:02:50We hebben Duncan Laurence nog he. #AJATOT reageer retweet
Maar goed, dan is het weekend, dan giet ik me gewoon vol met alcohol en overleef ik het ook wel weerquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is het wel een beetje. Als Duncan nu ook al niet wint, dan ben ik nog chagrijniger dan nu.
En Max wint Spanje en Duncan het songfestival.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:28 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig gaan we nog naar het EK
Of nou, ja, het EK komt naar ons.
Ik ook, ik zit echt zo van “we can never have nice things.”quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:24 schreef Em31 het volgende:
Zit echt als een zombie nog steeds in dezelfde houding op de bank
Kan het nog niet geloven
De shunt is volgens mij niet geblesseerd.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Tja, Ajax was niet op z'n best, dat Engelse beukwerk ligt ze gewoon niet. En ze stonden eigenlijk met 10 man op het veld, Huntelaar had gewoon moeten spelen ipv Dolberg (of was die ook geblesseerd?)
Heb je haar weer van het #TeamKomtgoedquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En Max wint Spanje en Duncan het songfestival.
NEEEE want Duncan gaat SLAYEN!quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Haha ja ik zag deze ook alEen nationaal trauma binnen twee weken is ook nog goed mogelijktwitter:rjmedia twitterde op woensdag 08-05-2019 om 23:02:50We hebben Duncan Laurence nog he. #AJATOT reageer retweet
Dat is wel goed nieuws jaquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:26 schreef Guanabana het volgende:
Die enge moordverdachte is wel aangehouden, dat is dan in ieder geval nog goed nieuws.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:31 schreef Nexum het volgende:
DETECTIVE PIKACHY WAS HEEL GOED IK WIL NOG EEEN KEER
Misschien vindt Duncan dat wel fijn, weet jij veelquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:26 schreef Dave het volgende:
Beter Bridget met de bal van Duncan, dan Bridget op de bal van Duncan.
Dat Max ging winnen hoorde ik net ook al, maar dat Duncan gaat winnen met Spanje in nieuws voor me.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En Max wint Spanje en Duncan het songfestival.
Thanks! Eens kijken wanneer ik ga danquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:31 schreef Nexum het volgende:
Nah, dat hebben we helemaal kapotgejinxt, ik geloof er niet meer in.quote:
Nou echt ik zit meteen weer aan alle kut momenten te denken zoals WK finale etc. kan het ook even een keer goed gaanquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook, ik zit echt zo van “we can never have nice things.”
Zitten in Afrika kindjes te verhongeren maar ik ben even zieliger.
Kan ie voetballen? Goeie rechtsvoor voor Feijenoord misschien.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:31 schreef Nexum het volgende:
Janeesorry moest even een Feijenoordsneer uit.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kan ie voetballen? Goeie rechtsvoor voor Feijenoord misschien.
Ben wel blij dat jij het iig naar je zin hebt gehad, want hier in de SC heerst een beetje een grafstemming.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:31 schreef Nexum het volgende:
Feyenoord kan hier niets aan doen he.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Janeesorry moest even een Feijenoordsneer uit.
Nee. Da's het erge.quote:
Huntelaar is niet geblesseerd. En ik had dezelfde gedachte als jij. Vanaf het begin al. Hoe kun je in vredesnaam Dolberg opstellen. Zelfs al waren ze gewoon door gegaan, was dat nog een achterlijke keuze geweest. Dolberg kan er echt helemaal niets meer van.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Tja, Ajax was niet op z'n best, dat Engelse beukwerk ligt ze gewoon niet. En ze stonden eigenlijk met 10 man op het veld, Huntelaar had gewoon moeten spelen ipv Dolberg (of was die ook geblesseerd?)
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Duncan is er nog Cee! Duncan is er nog!quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Je mag best Feyenoord grapjes maken, maar ik heb nog wel een paar pakken zout in de aanbieding.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kan ie voetballen? Goeie rechtsvoor voor Feijenoord misschien.
Teveel alcohol overleef je nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar goed, dan is het weekend, dan giet ik me gewoon vol met alcohol en overleef ik het ook wel weer
Matt ookquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben wel blij dat jij het iig naar je zin hebt gehad, want hier in de SC heerst een beetje een grafstemming.
twitter:MattESCunited twitterde op woensdag 08-05-2019 om 14:00:08A day off from #eurovision, time to enjoy Tel Aviv. Lunch in beautiful Jaffa https://t.co/qxA8t44Xlz reageer retweet
Dat laat zien dat je echte Ajacied bentquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Janeesorry moest even een Feijenoordsneer uit.
Op echt alles? Wi...wi... Hommelshufters..quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:35 schreef Greys het volgende:
Maar je mag afreageren @:ijs_beer. Op feyenoord. Op mij. Op alles nu.
Ja he die zeurderige positievelingquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb je haar weer van het #TeamKomtgoed
Gheghe.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je mag best Feyenoord grapjes maken, maar ik heb nog wel een paar pakken zout in de aanbieding.
Nexumquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Nexum, onze blije hoop in depri dagen.
Takkewijf.quote:
Dat is niet genoegquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:32 schreef Fred_B het volgende:
Duncan gaat in elk geval wel naar de finale.
(Al is mijn vertrouwen in een goede afloop daar ook wel wat gedaald de voorbije 2 weken)
Dolberg heeft een paar hele mooie goals gemaakt dit seizoen. Maar gewoon een bal vasthouden is er niet bij. Haalt hij Dolberg eruit, komt Sinkgraven erin! Ten Hag heeft vandaag gefaald.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Huntelaar is niet geblesseerd. En ik had dezelfde gedachte als jij. Vanaf het begin al. Hoe kun je in vredesnaam Dolberg opstellen. Zelfs al waren ze gewoon door gegaan, was dat nog een achterlijke keuze geweest. Dolberg kan er echt helemaal niets meer van.
Mooi.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Matt ook
[ afbeelding ]twitter:MattESCunited twitterde op woensdag 08-05-2019 om 14:00:08A day off from #eurovision, time to enjoy Tel Aviv. Lunch in beautiful Jaffa https://t.co/qxA8t44Xlz reageer retweet
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Met het ESF gaan we zeker niet verliezen van de Engelsenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Duncan is er nog Cee! Duncan is er nog!
Ga terug naar je winkelcentrum mensquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nah, dat hebben we helemaal kapotgejinxt, ik geloof er niet meer in.We can't have nice things, het leven is kut, etc etc.
Mwah sinkgraven snapnik wel eigenlijk. Die is verdedigend ook wel oké, en kan aanvallen. Dat was wel nodig met die snelle rechtsachter.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dolberg heeft een paar hele mooie goals gemaakt dit seizoen. Maar gewoon een bal vasthouden is er niet bij. Haalt hij Dolberg eruit, komt Sinkgraven erin! Ten Hag heeft vandaag gefaald.
Ik vind het zo jammer voor jequote:
Dat shirtquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Matt ook
[ afbeelding ]twitter:MattESCunited twitterde op woensdag 08-05-2019 om 14:00:08A day off from #eurovision, time to enjoy Tel Aviv. Lunch in beautiful Jaffa https://t.co/qxA8t44Xlz reageer retweet
Wel een paar mooie goals, klopt. Eigenlijk hele vreemde goals. Want dan dacht je, hij kan het nog steeds. Om dan vervolgens de volgende tien acties volledig te verprutsen. Die is echt alle vertrouwen kwijtgeraakt na zijn blessure.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dolberg heeft een paar hele mooie goals gemaakt dit seizoen. Maar gewoon een bal vasthouden is er niet bij. Haalt hij Dolberg eruit, komt Sinkgraven erin! Ten Hag heeft vandaag gefaald.
Geen voetbal kijken scheelt het zoooooveel stressquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben wel blij dat jij het iig naar je zin hebt gehad, want hier in de SC heerst een beetje een grafstemming.
Die Seanquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Matt ook
LEAVE FEYENOORD ALONEquote:
Misschien. We hebben kansquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:34 schreef ijs_beer het volgende:
Ach. We worden vast wereldkampioen korfbal.
Ah dat is wel leuk voor die lieve Mattquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Matt ook
Sinkgraven speelde op zich niet slecht, maar voorin hielden ze de bal nul keer vast. Steeds weer inleveren en verdedigen maar.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mwah sinkgraven snapnik wel eigenlijk. Die is verdedigend ook wel oké, en kan aanvallen. Dat was wel nodig met die snelle rechtsachter.
En af en toe eens raakquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laat zien dat je echte Ajacied bentDie gaan altijd naar beneden trappen.
Dat gejaagde snapte ik ook niet zo. Je staat drie nul voor, speel op balbezit.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Sinkgraven speelde op zich niet slecht, maar voorin hielden ze de bal nul keer vast. Steeds weer inleveren en verdedigen maar.
Ten Hag was vandaag bezeten door Hans Pannecoucke.
Roglic rijdt die Dumoulin helemaal de vernieling in. Al vanaf etappe één. Dan is de teleurstelling minder grootquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:41 schreef ijs_beer het volgende:
Nou nog effe Dumoulin die in de laatste etappe van de Giro op een sneeuwrand rijdt...
Die kans zit er inquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met het ESF gaan we zeker niet verliezen van de Engelsen
Neuh. Ik heb in Nederland geen favoriete club. Maar dergelijke opmerkingen zijn wel typerend voor Ajax supporters.quote:
Of Time racking you is a losing game.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:40 schreef MaGNeT het volgende:
Speciaal voor Ajax![]()
Turn Back The Clock, a song by Johnny Hates Jazz on Spotify
Shattered Dreams - Remastered, a song by Johnny Hates Jazz on Spotify
Zit ie op de zolderkamer?quote:
Gelukkig. Dan ga ik ongegeneerd Jumbo supporteren.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Roglic rijdt die Dumoulin helemaal de vernieling in. Al vanaf etappe één. Dan is de teleurstelling minder groot
Een pro-Ajax-collega was vandaag al helemaal zuur omdat Barcelona (zijn grote buitenlandse liefde) er ook uit ligt. Het is niet bepaald zijn weekquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:45 schreef Redefine het volgende:
Zal morgen ook wel gezellig zijn op het werkAllemaal fanatieke Ajacieden.
Zo zonde om dat zo nog weg te geven zeg
Nog zo'n bal waar niemand een bal van begrijpt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Sinkgraven speelde op zich niet slecht, maar voorin hielden ze de bal nul keer vast. Steeds weer inleveren en verdedigen maar.
Ten Hag was vandaag bezeten door Hans Pannecoucke.
Ballet, ook al zo'n sport en er zit niet eens een bal in.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog zo'n bal waar niemand een bal van begrijpt.
Fans van dit Barcelona heb ik geen medelijden mee. Die hadden het echt niet verdiend als ze de finale hadden gehaald.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een pro-Ajax-collega was vandaag al helemaal zuur omdat Barcelona (zijn grote buitenlandse liefde) er ook uit ligt. Het is niet bepaald zijn week
Dat was echt kut. Ik zie Barry van Galen nog op het veld liggen. Dat was zo onverdiend en naarquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Fans van dit Barcelona heb ik geen medelijden mee. Die hadden het echt niet verdiend als ze de finale hadden gehaald.
Nou is dit heel erg zuur. Maar 2005 blijft nog steeds het allerergste voor het Nederlandse voetbal. Op woensdag PSV in de laatste minuut eruit in de halve finale. En een dag later AZ er in de laatste minuut eruit in Europaleague halve finale
quote:
Ja absoluut. Maar vooral dat een dag nadat het zo'n klap was er gewoon weer een klap bij kwamquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat was echt kut. Ik zie Barry van Galen nog op het veld liggen. Dat was zo onverdiend en naar
Werkenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:55 schreef Cee het volgende:
Godverdegodver
Ik heb gisteren al te kort geslapen met echt een loden kop op werk als gevolg en nu gaat het nog erger worden.
Oh ik bedoel ach god die Sean of zoietsquote:
Bushokjes slopen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:56 schreef Em31 het volgende:
Hoe verwerk je dit ook alweer, kan me 2010 niet meer herinneren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |