SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:RED ONS HENNIEGOD![]()
GODVERDOMMECancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Frenkie en vd Beek beide totaal niet in de wedstrijd (kan gebeuren). Ziyech beste man aan Ajax zijde.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tegen Utrecht nota bene..quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:13 schreef TheJanitor het volgende:
Zie het somber in voor het kampioenschap![]()
Als je zeurt over mensen die vooral nu enthousiast zijn over Ajax, ben je gewoon dom bezig. Een club moet blij zijn met nieuwe fans. Tuurlijk zullen veel mensen weer weglopen, maar veel mensen zullen ook blijven. Die mensen moet je niet wegjagen.![]()
Die was heel matig de tweede helft inderdaad.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, die zijn en bewuste keuze van Spurs. Er kan natuurlijk ook wat geschoven worden. Sinkgraven wat meer op het middenveld.
Snapte vooral niet waarom Tadic bleef staan. Die was al een half uur voor het einde compleet gesloopt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Prachtig toonbeeld voor het Nederlandse voetbal (ook internationaal), maar wel typisch dat Ajax zichzelf vergeet te belonen. Op het eind hadden we veel meer de wedstrijd moeten killen. En dan niet op zon opzichtig domme manier als Onana, maar gewoon op zn Italiaans/Duits. Wat een gemiste kans.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Komende zondag is cruciaal. De vraag is of je je daar nog voor op kunt laden.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:13 schreef TheJanitor het volgende:
Zie het somber in voor het kampioenschap
Hopelijk doen de fans direct hun werk door de ploeg te steunen. Samen naar die titel toe.![]()
En volgend jaar weer allemaal kutwedstrijden in Europaweer als vanouds eigenlijk
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Die 2-1 valt ook op het moment dat De Ligt nog even blijft hangen na een corner en rond de 16 van Tottenham uitgekapt wordt.![]()
Zoals Bayern tegen Man U?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef VeX- het volgende:
Prachtig toonbeeld voor het Nederlandse voetbal (ook internationaal), maar wel typisch dat Ajax zichzelf vergeet te belonen. Op het eind hadden we veel meer de wedstrijd moeten killen. En dan niet op zon opzichtig domme manier als Onana, maar gewoon op zn Italiaans/Duits. Wat een gemiste kans.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Vrees dat helaas jaquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:16 schreef TLC het volgende:
En volgend jaar weer allemaal kutwedstrijden in Europaweer als vanouds eigenlijk
![]()
Voorronde CL genot, en als je geen kampioen wordt, mag het hele riedeltje weer van voor af aan beginnen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:16 schreef TLC het volgende:
![]()
Onana en Ziyech imho de stabielere factoren. Dolberg mogen ze op de transferlijst zetten. Verder stond de 'even uitspelen' functie er in de tweede helft; ondanks het feit dat men er voor waakte, helaas redelijk op.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:14 schreef Pedroso het volgende:
Frenkie en vd Beek beide totaal niet in de wedstrijd (kan gebeuren). Ziyech beste man aan Ajax zijde.![]()
Eens. Hopelijk kunnen ze zich opladen, maar mentaal is dit echt kut.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:16 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Komende zondag is cruciaal. De vraag is of je je daar nog voor op kunt laden.
Hopelijk doen de fans direct hun werk door de ploeg te steunen. Samen naar die titel toe.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dit kan een grote uitwerking hebben op de competitie. Een zeer grote dreun.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Blind was daar ook weg, mag niet natuurlijk, maar ja...quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:16 schreef wimderon het volgende:
Die 2-1 valt ook op het moment dat De Ligt nog even blijft hangen na een corner en rond de 16 van Tottenham uitgekapt wordt.![]()
Onana? Die was me een partij aan het prutsen. Eerste vijf uittrappen allemaal slecht, hij gaat de fout in bij de 2-2 en gaan zo opzichtig tijdrekken dat de scheidsrechter er een minuut bij optelt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Onana en Ziyech imho de stabielere factoren.
Onana mag wat mij betreft samen met Dolberg lekker op de transferlijst.![]()
Ik denk het niet.. in die wedstrijd gooien ze alle frustratie er uit.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit kan een grote uitwerking hebben op de competitie. Een zeer grote dreun.![]()
Gooi Tadic daar ook maar opquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Onana? Die was me een partij aan het prutsen. Eerste vijf uittrappen allemaal slecht, hij gaat de fout in bij de 2-2 en gaan zo opzichtig tijdrekken dat de scheidsrechter er een minuut bij optelt.
Zo hard ben ik niet maar Dolberg was echt waardeloos. Geen enkele bal controleerde hij goed.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Onana? Die was me een partij aan het prutsen. Eerste vijf uittrappen allemaal slecht, hij gaat de fout in bij de 2-2 en gaan zo opzichtig tijdrekken dat de scheidsrechter er een minuut bij optelt.
Schone? Ja, maar de rest was ook aardig aan het kloten. Tadic bij die corner.quote:![]()
Dolberg? Domme zet man.![]()
Dolberg is eigenlijk al afgeschreven . Verwacht dat ze hem deze zomer wegdoenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo hard ben ik niet maar Dolberg was echt waardeloos. Geen enkele bal controleerde hij goed.RED ONS HENNIEGOD![]()
Onana heeft met een aantal magnifieke saves Ajax mede gebracht waar ze vanavond stonden. Ook in de wedstrijd weer prachtige reflexes. Als het kwartje richting finale viel was de kritiek niet zo fel.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dolberg laat het niet meer zien. Heeft zeker kwaliteiten maar kan de druk niet aan schijnbaar. NextAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De 2-3 viel nog binnen de 5 minuten extra tijd, dus het was niet aan die extra minuut te wijtenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die jongens hebben traumabehadeling nodig.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit kan een grote uitwerking hebben op de competitie. Een zeer grote dreun.
Schrikken jaren later nog wakker hiervan, net als Robben.![]()
Dat is ook wel het grote verschil met voorgaande wedstrijden ja. Nauwelijks rust voorin.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dolberg is eigenlijk al afgeschreven . Verwacht dat ze hem deze zomer wegdoenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat was dat voor een achterlijke keuze dan?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dolberg is eigenlijk al afgeschreven . Verwacht dat ze hem deze zomer wegdoen![]()
Wie anders.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat was dat voor een achterlijke keuze dan?![]()
Ik vond het wel opvallend dat Ajax over de gehele wedstrijd de mindere ploeg was. Ik had echt veel meer verwacht van Ajax in de eigen Arena.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
3x roodquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk het niet.. in die wedstrijd gooien ze alle frustratie er uit.What can change the nature of a man?![]()
Deed het in de eerste helft niet onaardig met zijn kont naar de goalquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat was dat voor een achterlijke keuze dan?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Nee gek. Dorpsidiootquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je moet 1 van die kansen maken en als je dat niet doet...quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:22 schreef Shreyas het volgende:
Ik vond het wel opvallend dat Ajax over de gehele wedstrijd de mindere ploeg was. Ik had echt veel meer verwacht van Ajax in de eigen Arena.![]()
Kan niet eens een bal controleren.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Deed het in de eerste helft niet onaardig met zijn kont naar de goal![]()
Jaquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Schone? Ja, maar de rest was ook aardig aan het kloten. Tadic bij die corner.![]()
Dolberg? Domme zet man.![]()
Misschien toch de onervarenheid. Hoe dan ook het is zuur.![]()
Pijpt iedereen, kan hij mooi bij.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:23 schreef Vollenhoven het volgende:
Oprotte met Schone, die gast is 50 maar wordt telkens opgesteld omdat hij zo goed in de groep ligt![]()
Kut is dit, maar toch enorm trots! Halve finale gehaald! Wie had dat gedacht!!I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Wel respect voor Spurs trouwens. Veel teams hadden na zo'n eerste helft de handdoek in de ring gegooid. Mooi voor hen als club.![]()
Nou ja, de eerste kans van Ajax zat er meteen in. Daarna misten zij een wereldkans. De 2-0 was eigenlijk pas de derde kans van de wedstrijd. Vervolgens wordt het veel te snel 2-2. Nog steeds niets aan het handje tot de 92ste minuut, dan worden gewoon verkeerde keuzes gemaakt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je moet 1 van die kansen maken en als je dat niet doet...Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Het enige wat 'm met die laatste actie en de kaart viel te verwijten is dat hij de potentiele boost van zichzelf en Ajax aan tottenham gaf.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De 2-3 viel nog binnen de 5 minuten extra tijd, dus het was niet aan die extra minuut te wijten![]()
Klaver?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:24 schreef TheJanitor het volgende:
Kimberly kan in ieder geval de wedstrijd gaan kijken![]()
En goed nieuws: hij heeft eerder dit seizoen alweer bijgetekend. Hopelijk wordt ie uitgefaseerd als basisspeler en gaat ie een rol als Huntelaar krijgen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:23 schreef Vollenhoven het volgende:
Oprotte met Schone, die gast is 50 maar wordt telkens opgesteld omdat hij zo goed in de groep ligtOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
`Tja ik vond de wissel van Maggelsjan ergerquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat was dat voor een achterlijke keuze dan?RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik hoop dat Liverpool de Spurs gigantisch anaal vernedert.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:24 schreef Strani het volgende:
Wel respect voor Spurs trouwens. Veel teams hadden na zo'n eerste helft de handdoek in de ring gegooid. Mooi voor hen als club.![]()
Alsof je met 10 man stond te ballen . Zeer slappe spitsquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is ook wel het grote verschil met voorgaande wedstrijden ja. Nauwelijks rust voorin.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die lange uittrap had ook niet gehoeven, speel gewoon een verdediger aan en houdt de bal in de ploeg. Je weet dat je voorin niet meer de energie had op (kop)duels te winnen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:25 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het enige wat 'm met die laatste actie en de kaart viel te verwijten is dat hij de potentiele boost er bij zichzelf en Ajax aan tottenham gaf.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Qua kansen had je hier zeker niet hoeven te verliezen, qua veldspel niet echt onverdiend deze uitslag.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ach, waarom. Spurs heeft weinig vuils gedaan tegen Ajax. Geen vieze spelletjes in elk geval.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik hoop dat Liverpool de Spurs gigantisch anaal vernedert.![]()
(Kop)duels die je al de hele tweede helft doorlopend verliest.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die lange uittrap had ook niet gehoeven, speel gewoon een verdediger aan en houdt de bal in de ploeg. Je weet dat je voorin niet meer de energie had op (kop)duels te winnen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
morgen baaldag, en daarna vol voor de landstitel gaan ik wil niet aan 't einde van dit seizoen blij zijn met slechts de beker![]()
![]()
Ajax heeft vooral van zichzelf verloren, totaal onherkenbaar met name de tweede helft. Zoveel fouten, zoveel balverlies, zoveel slordige passes, zoveel onnodige acties...en dat nota bene thuis.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach, waarom. Spurs heeft weinig vuils gedaan tegen Ajax. Geen vieze spelletjes in elk geval.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen, als iedereen weer een beetje bij zinnen is... geen spelers bashen, maar trots zijn!I love music |Ajax forever
Daar komt het wel op neer.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft vooral van zichzelf verloren, totaal onherkenbaar met name de tweede helft. Zoveel fouten, zoveel balverlies, zoveel slordige passes, zoveel onnodige acties.![]()
Met Neres win je waarschijnlijk wel, maar ja. Toch al wonderbaarlijk dat er amper mutaties zijn geweest in de loop vd CL.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Klopt, maar ik hoop nu gewoon dat Liverpool de Champions League dan ook maar wint.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach, waarom. Spurs heeft weinig vuils gedaan tegen Ajax. Geen vieze spelletjes in elk geval.![]()
Psychologie van de koude grond ditquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:25 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het enige wat 'm met die laatste actie en de kaart viel te verwijten is dat hij de potentiele boost van zichzelf en Ajax aan tottenham gaf.![]()
Absoluut. De fans in de Arena zijn vast goed begonnen met dat applaus.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:27 schreef peaceman het volgende:
Morgen, als iedereen weer een beetje bij zinnen is... geen spelers bashen, maar trots zijn!![]()
Ik vrees dat dit enorm gaat doordreunen, of ze t willen of nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:27 schreef LethalNinja het volgende:
morgen baaldag, en daarna vol voor de landstitel gaan ik wil niet aan 't einde van dit seizoen blij zijn met slechts de beker"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Niks mis met spurs, behalve dat ze een vrij matig kraak noch smaak team hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach, waarom. Spurs heeft weinig vuils gedaan tegen Ajax. Geen vieze spelletjes in elk geval.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Eens. Gun het de spurs wel.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach, waarom. Spurs heeft weinig vuils gedaan tegen Ajax. Geen vieze spelletjes in elk geval.![]()
Eerste helft voetbal je anders prima en ben je bovenliggende partij. Pochettino doet in de tweede helft een goede zet tactisch gezien waardoor je het heel moeilijk krijgt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:22 schreef Shreyas het volgende:
Ik vond het wel opvallend dat Ajax over de gehele wedstrijd de mindere ploeg was. Ik had echt veel meer verwacht van Ajax in de eigen Arena.
Dan moet het ook een beetje mee zitten.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dit, dan hadden we er beter kansloos af kunnen gaan als je er dan toch uit moet vliegenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Harder kon je ons niet pijnigen dan met dit wedstrijdverloop.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Zou goed kunnen. Spurs is 'mijn' team in Engeland (maar vandaag even niet) dus ik hoop dat ze in Madrid ook winnen. Maar ik heb ook niks tegen Liverpool. Ben allang blij dat Spanje niet vertegenwoordigd is.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt, maar ik hoop nu gewoon dat Liverpool de Champions League dan ook maar wint.![]()
Ik had dan liever hetzelfde spelbeeld gehad en dat de Spurs dan met 0-2 o 0-3 zouden winnen dan dit scenario.quote:![]()
Dat was mooi om te zien.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut. De fans in de Arena zijn vast goed begonnen met dat applaus.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Een geweldige Cl campagne helaas niet kunnen bekronen. 2e helft geef je de goals heel gemakkelijk wrg. Jammer.![]()
Dan zullen er toch eerst wat spelers bij moeten komen. Je hebt geen fatsoenlijke centrale verdediger om in te brengen, je moet gaan schuiven met Mazraoui als er een middenvelder uit gaat en als Neres wegvalt val je terug naar slapzak Dolberg.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
En goed nieuws: hij heeft eerder dit seizoen alweer bijgetekend. Hopelijk wordt ie uitgefaseerd als basisspeler en gaat ie een rol als Huntelaar krijgen.![]()
Eerste helft gingen ze lekker mee met het fysieke spelquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
(Kop)duels die je al de hele tweede helft doorlopend verliest.![]()
Eerste helft betere ploeg, tweede helft na de 2-1 een dikke choke.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:22 schreef Shreyas het volgende:
Ik vond het wel opvallend dat Ajax over de gehele wedstrijd de mindere ploeg was. Ik had echt veel meer verwacht van Ajax in de eigen Arena.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ja, dit was een hel.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Harder kon je ons niet pijnigen dan met dit wedstrijdverloop.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dan ben ik niet blij.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:27 schreef LethalNinja het volgende:
morgen baaldag, en daarna vol voor de landstitel gaan ik wil niet aan 't einde van dit seizoen blij zijn met slechts de beker![]()
Nou ja tactischquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Eerste helft voetbal je anders prima en ben je bovenliggende partij. Pochettino doet in de tweede helft een goede zet tactisch gezien waardoor je het heel moeilijk krijgt.
Dan moet het ook een beetje mee zitten.
Vooral ook bredere bank. Ook zonder kane.![]()
Ja en terecht! Wat een prachtig seizoen hebben we tot nu toe.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut. De fans in de Arena zijn vast goed begonnen met dat applaus.
Verlies tegen real was normaal geweest. Nu hebben we helaas verloren, maar jaren niet zo genoten!I love music |Ajax forever
Volgende week rond deze tijd groot feest om het maar optimistisch te houden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Weet niet. Maar geen reden om een hekel aan spurs te hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik had dan liever hetzelfde spelbeeld gehad en dat de Spurs dan met 0-2 o 0-3 zouden winnen dan dit scenario.![]()
Die is slecht zeg. Man man man.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
`Tja ik vond de wissel van Maggelsjan erger![]()
Ik heb ook geen hekel aan de Spurs, ik wil nu alleen dat Liverpool hem wint. Zeker na vorig jaar met die prutser van een Karius.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Weet niet. Maar geen reden om een hekel aan spurs te hebben![]()
Ja eens. Met Dolberg in de basis is het toch een stuk minder, en dan Sink en Magellan erbij maakt het ook niet beter.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Nou ja tactisch
Vooral ook bredere bank. Ook zonder kane.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Lijkt ajax welquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
Het zit dat Tottenham ook niet tegen he? Deze CL.![]()
ajax-real 1-2
ajax-juventus 1-1
ajax-tottenham 2-3
Ja dat heeft enorm geholpen dat vuurwerk afsteken vlakbij het spelershotel in het midden van de nacht
Alleen als Ajax zich na de baaldag van morgen(en overmogen?) kan herpakken zondag en weer vol ervoor gaat. Utrecht ruikt nu bloed en psv heeft het ook nog niet opgegeven.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:31 schreef Pedroso het volgende:
Volgende week rond deze tijd groot feest om het maar optimistisch te houden.
(nu al weer volop aan de strijd voor de landstitel denken is mijn manier om dit CL verlies te verwerken)
![]()
Sinkgraven deed het niet slecht vond ik.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja eens. Met Dolberg in de basis is het toch een stuk minder, en dan Sink en Magellan erbij maakt het ook niet beter.I love music |Ajax forever
Alleen qua blessures. Al pakken die ook wonder boven wonder positief voor ze uitquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
Het zit dat Tottenham ook niet tegen he? Deze CL.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Voor hetzelfde geld is Ajax nu extra gebrand om de competitie te winnen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:33 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Alleen als Ajax zich na de baaldag van morgen(en overmogen?) kan herpakken zondag en weer vol ervoor gaat. Utrecht ruikt nu bloed en psv heeft het ook nog niet opgegeven.
(nu al weer volop aan de strijd voor de landstitel denken is mijn manier om dit CL verlies te verwerken)
Allemaal Vivapsychologie natuurlijk.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die jongens die weggaan zullen dit seizoen in elk geval nog tot een mooi einde willen brengen. (De rest ook natuurlijk, maar op een andere manier).quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld is Ajax nu extra gebrand om de competitie te winnen.
Allemaal Vivapsychologie natuurlijk.![]()
Hier ben ik het wel mee eens, ik heb ze nog zelden dit seizoen een pot in de CL echt goed zien spelenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
Het zit dat Tottenham ook niet tegen he? Deze CL..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2019 23:37:49 ]![]()
Nu maar vermijden dat Ajax voortaan wedstrijden moet spelen op 8 mei want dat gaat nooit goed
Niks mis met een beetje geluk, maar hadden er tegen city uit moeten vliegen natuurlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:37 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, ik heb ze nog zelden dit seizoen een pot in de CL echt goed zien spelen.
Nu maar duimen voor van Dijk..![]()
Iets met familiedruk en uithuwelijken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:39 schreef Strani het volgende:
Ik zie nu pas dat Ziyech gewoon uit Dronten komt. Waarop vertegenwoordigt hij Nederland niet?RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:39 schreef Strani het volgende:
Ik zie nu pas dat Ziyech gewoon uit Dronten komt. Waarop vertegenwoordigt hij Nederland niet?
.![]()
Over 2 wedstrijden gezien maak je gewoon beide 3 doelpunten. Verlengen zou dan eerlijker zijn.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Hoelang volg jij voetbal?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:39 schreef Strani het volgende:
Ik zie nu pas dat Ziyech gewoon uit Dronten komt. Waarop vertegenwoordigt hij Nederland niet?![]()
Zeker niet, maar het is de som der delen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sinkgraven deed het niet slecht vond ik.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ja, nogal.quote:
Wel een schitterend CL seizoen gehad overigens, maar de manier waarop dit nu is gegaan is echt zuur.
Wel terecht overigens, zij hebben de 2e helft gewoon gedomineerd. We konden absoluut niet met die speelstijl omgaan.
Ergste is dat ik bij 2-0 overtuigd was dat we het zouden halen. Dat ik bij de 2-2 overtuigd was dat we het niet zouden halen en ik in de 93ste minuut weer hoop kreeg.
En dan toch die goal nog
Jammer.![]()
![]()
Zo jammer en zon teleurstelling maar wat was het geweldig. Super trots op deze groep, Club en Nederland als klein maar nog steeds bij tijd en wijlen relevant voetballandje.
<3 AjaxVoor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
Jouw fobo maakt mijn avond enigzins weer goed.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:39 schreef XDo het volgende:
Over 2 wedstrijden gezien maak je gewoon beide 3 doelpunten. Verlengen zou dan eerlijker zijn.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
31 jaar, maar ik moet voor m'n werk voetbal van over de hele wereld volgen dus ik mis wel eens watquote:![]()
![]()
Dan ga ik kijken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Jouw fobo maakt mijn avond enigzins weer goed.
Spijt van.What can change the nature of a man?![]()
Gaan ze dat niet aanpassen volgend seizoen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:39 schreef XDo het volgende:
Over 2 wedstrijden gezien maak je gewoon beide 3 doelpunten. Verlengen zou dan eerlijker zijn.No bitch to me![]()
Hier hetzelfde 😓quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:40 schreef GGMM het volgende:
Ergste is dat ik bij 2-0 overtuigd was dat we het zouden halen. Dat ik bij de 2-2 overtuigd was dat we het niet zouden halen en ik in de 93ste minuut weer hoop kreeg.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Geen dankquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Jouw fobo maakt mijn avond enigzins weer goed.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
De meeste spelers van het Marokkaanse elftal zijn überhaupt niet geboren in Marokko.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:39 schreef Strani het volgende:
Ik zie nu pas dat Ziyech gewoon uit Dronten komt. Waarop vertegenwoordigt hij Nederland niet?![]()
Niks mis met foto 2 toch?quote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dat weet ik. Maar in mijn verdere onwetendheid is mijn vraag oprecht.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De meeste spelers van het Marokkaanse elftal zijn überhaupt niet geboren in Marokko.![]()
Jammer boys. Mooie campagne.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Zoek het nieuws even op van een poos terug. Kwam massaal in de media.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar in mijn verdere onwetendheid is mijn vraag oprecht.![]()
Tadic was ook niet bepaald motmquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:43 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
was gewoon achterlijk om dolberg op te stellen. tadic moest uitwijken voor die pannenkoek.![]()
Marco wilde hem niet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
31 jaar, maar ik moet voor m'n werk voetbal van over de hele wereld volgen dus ik mis wel eens watVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Eens. Prima dat je Dolberg nog een kans wilt geven. Maar doe dat lekker na de zomerstop en niet opeens in een wedstrijd als dit.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:43 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
was gewoon achterlijk om dolberg op te stellen. tadic moest uitwijken voor die pannenkoek.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Ik snapte de keuze wel, maar dat gezegd hebbende Dolberg was écht slecht.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:43 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
was gewoon achterlijk om dolberg op te stellen. tadic moest uitwijken voor die pannenkoek.![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar in mijn verdere onwetendheid is mijn vraag oprecht.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
opzich joeg hij verdedigend wel oké mee maar aanvallend is hij niet effectiefquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:43 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Danny blind ziyechquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar in mijn verdere onwetendheid is mijn vraag oprecht.![]()
Hahaha zijn er serieus mensen die dit geloven?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:10 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Heb je teveel gezopen of zo?
Ajax speelde Real weg, Juve kwam er niet aan te pas. En in de eerste helft vandaag en de eerste dertig minuten vorige was Ajax veel beter...
Typisch een niet ajax fan die het ajax misgunt.. Ik ben zelf ook niet voor Ajax maar wel deze CL campagne. Gewoon goed voor het Nederlandse voetbal.
Tegen Real hadden ze met momenten wat kansen ja.
Juve was gwn de betere en Tottenham verdiende ook om door te gaan.![]()
Klote dit verlies tegen Tottenham. Petje af voor dit champions league seizoen, beetje jaloers.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
mede omdat hij dus geen aanspeelpunt kon spelenquote:
XDo is trouwens fake news, heeft mijn reverse image search uitgewezen![]()
Over hoeveel jaar krijgt Ajax weer zo'n kans denken we ??"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Dolberg doet in de eerste 5 minuten van de tweede helft meer dan in de hele eerste helft. Eerste helft sta je gewoon met 10 man. En ziyech maar lopen.
Wat een verdrietzak die dolberg. Nooit meer opstellen.
Hoe kun je een halve finale CL zo beginnen, ongelooflijk.
Voor de rest petje af voor iedereen. Veltman viel weer in als een baas. Sinkgraven ook prima.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Je hebt niet de wedstrijd verloren dankzij dolbergquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:43 schreef XDo het volgende:
[..]
Eens. Prima dat je Dolberg nog een kans wilt geven. Maar doe dat lekker na de zomerstop en niet opeens in een wedstrijd als dit.![]()
die gast wint geen enkel duel, echt een slappe drol. waardeloos.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
opzich joeg hij verdedigend wel oké mee maar aanvallend is hij niet effectief![]()
10 jaar?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:44 schreef TLC het volgende:
Over hoeveel jaar krijgt Ajax weer zo'n kans denken we ??![]()
23quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:44 schreef TLC het volgende:
Over hoeveel jaar krijgt Ajax weer zo'n kans denken we ??It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Toch wel een domper op die eventuele feestvreugde hoor. Kwartfinale CL is al unieker dan kampioenschap (achtste feitelijk zelfs al). Staat niet in verhouding wat mij betreft.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:31 schreef Pedroso het volgende:
Volgende week rond deze tijd groot feest om het maar optimistisch te houden.![]()
Trouwens, de laatste keer dat een Nederlandse club in de blessuretijd een halve finale CL verloor werd het winnende team vervolgens op vrij dramatische wijze uitgeschakeld door Liverpool.![]()
2091quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:44 schreef TLC het volgende:
Een lach met tranen, zo voel ik mij vandaag...
Verprutst in de 2e helft, maar verwachtingen overtroffen in alle voorgaande wedstrijden. Trots op de mannen.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
GGMM treed even op tegen bianconeri svp.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Kut dit was dé kans jongens. Alle traditioneel grote ploegen waren al uitgeschakeld... 😓It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Kan dit gewoon in de 'let op:' voor alle FOK!-topics?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
GGMM treed even op tegen bianconeri svp.![]()
40-45quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:44 schreef TLC het volgende:
Dit soort berichten heb je achteraf toch niets aan. Wie had je anders moeten opstellen?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:43 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
![]()
Dolberg is afgelopen lijkt mij. Helaas. Dat Schöne op dit niveau tekort komt wisten we al, jammer dat ie niet gelijk na de 2-1 is gewisseld."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Jaar of 20.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:44 schreef TLC het volgende:
Maar als Louis van Gaal weer trainer wil worden, maar dat acht ik zeer klein..quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:44 schreef TLC het volgende:
CL bleef als bonus voelen, landstitel moet de echte hoofdprijs worden.
Maar op deze manier is wel heel zuur![]()
![]()
Ah iedereen heeft een zondebok gevonden in Dolberg terwijl hij er allang niet meer in stond toen het echt kut ging.
Goedkoop zeg ipv je spelers te steunen![]()
Excuus Danny inderdaad.quote:
Marco vond hem niets bij Heerenveen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je speelde 60 minuten met 10 manquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Je hebt niet de wedstrijd verloren dankzij dolbergIt's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Positief puntje: Niemand hier zal tijdens de finale sterven aan een hartaanval.
(Wel bijna tijdens die dubbele kans van Spurs kort voor de blessuretijd trouwens.)![]()
Ahquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Excuus Danny inderdaad.
Marco vond hem niets bij Heerenveen.![]()
![]()
Waanzinnig zuur maar ook gewoon erg logisch gezien het spelbeeld. Ik had veel meer van Ajax verwacht in eigen huis maar op gegeven moment had Spurs 70% balbezit, is dat ooit voorgekomen in de Arena? Het werkte in ieder geval van geen kant. Dolberg was buiten erg matig ook totaal niet bezig met energie in de wedstrijd te stoppen en dat neem ik hem wel kwalijk. Schone erg matig bij de tegengoal met Onana en uiteindelijk krijg je dan vrij opvallend ineens 5 minuten extra tijd waarin je weet dat het gewoon overleven wordt.
Llorente speelde erg sterk kopduels werden structureel verloren, Lucas was ongrijpbaar, Frenkie onzichtbaar en de kansen van Ziyech. Gewoon doodzonde maar compleet logisch resultaat helaas. Vind het dan ook vooral voor het team zelf erg sneu.![]()
Beetje goedkoop om een enkele speler de schuld te geven ja. Mocht gewoon niet zo zijn. Tweede helft viel bijna alles goed voor de Spurs.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah iedereen heeft een zondebok gevonden in Dolberg terwijl hij er allang niet meer in stond toen het echt kut ging.
Goedkoop zeg ipv je spelers te steunen![]()
Dit dus, en zeker nadat die corner werd overgekopt in de 94e minuut zag ik het niet meer mis gaan....quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:40 schreef GGMM het volgende:
Ergste is dat ik bij 2-0 overtuigd was dat we het zouden halen. Dat ik bij de 2-2 overtuigd was dat we het niet zouden halen en ik in de 93ste minuut weer hoop kreeg.
En dan toch die goal nog
Jammer.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik denk nooit. Een kleine club in de finale van de CL gebeurt al vrijwel nooit in het moderne voetbal. Binnen de kleine clubs die kans maken moet het dan precies Ajax zijn... Die kans is gewoon 0,0% (afgerond).quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:44 schreef TLC het volgende:
Wil je nu beweren dat dat niet terecht was? Leek me prima te kloppen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waanzinnig zuur maar ook gewoon erg logisch gezien het spelbeeld. Ik had veel meer van Ajax verwacht in eigen huis maar op gegeven moment had Spurs 70% balbezit, is dat ooit voorgekomen in de Arena? Het werkte in ieder geval van geen kant. Dolberg was buiten erg matig ook totaal niet bezig met energie in de wedstrijd te stoppen en dat neem ik hem wel kwalijk. Schone erg matig bij de tegengoal met Onana en uiteindelijk krijg je dan vrij opvallend ineens 5 minuten extra tijd waarin je weet dat het gewoon overleven wordt.
Llorente speelde erg sterk kopduels werden structureel verloren, Lucas was ongrijpbaar, Frenkie onzichtbaar en de kansen van Ziyech. Gewoon doodzonde maar compleet logisch resultaat helaas. Vind het dan ook vooral voor het team zelf erg sneu."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Denk ook wel dat dit het plafond was. Dan moet je een beetje mazzel hebben om te overleven. Sowieso echt trots op dit team. Hopelijk kunnen ze nog 2 potjes alles geven om de titel binnen te slepen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Llorente speelde erg sterk kopduels werden structureel verloren, Lucas was ongrijpbaar, Frenkie onzichtbaar en de kansen van Ziyech. Gewoon doodzonde maar compleet logisch resultaat helaas. Vind het dan ook vooral voor het team zelf erg sneu.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Nou ja, ik wil hem niet als zondebok aanwijzen, maar Ajax heeft voor dit niveau gewoon een heel smalle selectie.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goedkoop zeg ipv je spelers te steunen
In zo'n wedstrijd zijn Dolberg en Huntelaar gewoon echt fors minder dan Neres.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dolberg is prima als ie wat meer ritme en vertrouwen krijgt. Zelfs vandaag zag ik echt wel meer dan genoeg aanknopingspunten.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Spurs kreeg wel gruwelijk veel kansen inderdaad.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Llorente speelde erg sterk kopduels werden structureel verloren, Lucas was ongrijpbaar, Frenkie onzichtbaar en de kansen van Ziyech. Gewoon doodzonde maar compleet logisch resultaat helaas. Vind het dan ook vooral voor het team zelf erg sneu.![]()
Op basis waarvan dan? Ik kan mij eigenlijk niks voor de geest halen wat echt veel tijd koste.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wil je nu beweren dat dat niet terecht was? Leek me prima te kloppen.![]()
Ik denk dat je tegen Liverpool zo goed als kansloos was geweest. Die spelen ook powervoetbal, maar dan met betere spelers in de goal, achterin en vooral voorin. Dat ligt dit Ajax absoluut niet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:47 schreef XDo het volgende:
Kut dit was dé kans jongens. Alle traditioneel grote ploegen waren al uitgeschakeld... 😓
Tegen Barcelona had Ajax betere kansen gehad. Misschien kunnen ze een troostfinale organiseren!![]()
Dat wel. Hij was niet je ideale basisspelerquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil hem niet als zondebok aanwijzen, maar Ajax heeft voor dit niveau gewoon een heel smalle selectie.
In zo'n wedstrijd zijn Dolberg en Huntelaar gewoon echt fors minder dan Neres.
Maar mensen die zeggen dat je dankzij hem hebt verloren moeten ze ook laten nakijken![]()
Vooral traumatisch dat het op deze manier is gebeurd. Dit gaat doorwerken komend weekend."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Snap alleen niet direct waarom a Dolberg erin werd gezet ipv Huntelaar. Met name omdat KJH veel meer speelritme heeft momenteelquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil hem niet als zondebok aanwijzen, maar Ajax heeft voor dit niveau gewoon een heel smalle selectie.
In zo'n wedstrijd zijn Dolberg en Huntelaar gewoon echt fors minder dan Neres.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
De keuze voor Dolberg snap ik echt niet, voegt echt totaal niks toe. Zet dan net als Zondag Huntelaar erin.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
In zo'n wedstrijd zijn Dolberg en Huntelaar gewoon echt fors minder dan Neres.![]()
Kerel loopt over het veld alsof ie tegen Jong NAC speelt. Krijgt in de rust op Z'n lazer en dan kan het wel opeens. Waardeloze zak hooi.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goedkoop zeg ipv je spelers te steunen
Eerste 5 min van de tweede helft heeft ie meer laten zien dan de eerste helft.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Na alle waarschuwingen van de scheidsquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wil je nu beweren dat dat niet terecht was? Leek me prima te kloppen.
Ja![]()
Liverpool was favoriet geweest maar kansloos zou Ajax zeker niet zijn. Maar goed, daar hebben we nu niks aanquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat je tegen Liverpool zo goed als kansloos was geweest. Die spelen ook powervoetbal, maar dan met betere spelers in de goal, achterin en vooral voorin. Dat ligt dit Ajax absoluut niet.![]()
![]()
Huntelaar kan natuurlijk minder goed de ruimte bespelen gedurende een hele wedstrijd, de keuze voor Dolberg is de keuze voor dynamiek. Op papier...quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Snap alleen niet direct waarom a Dolberg erin werd gezet ipv Huntelaar. Met name omdat KJH veel meer speelritme heeft momenteel![]()
Vooral dat laatste inderdaad. Niet sprinten bij het druk zetten bijvoorbeeld ziet er zo laconiek uit.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dolberg was buiten erg matig ook totaal niet bezig met energie in de wedstrijd te stoppen en dat neem ik hem wel kwalijk.![]()
Inderdaad, zo slecht was hij in de eerste helft niet als aanspeelpunt...quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:52 schreef -XOR- het volgende:
Dolberg is prima als ie wat meer ritme en vertrouwen krijgt. Zelfs vandaag zag ik echt wel meer dan genoeg aanknopingspunten.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik vraag me wel af, waarom gaan ploegen altijd fysiek spelen tegen een voetballende ploeg? Durft zo'n Tottenham dan niet te voetballen of wat is dat precies? Want zelf toen ze naar voren gingen, dat moet dan met de lange bal en veel snelheid. En ja, nu lukt het, maar voor hetzelfde geld was dat niet zo gegaan, die balletjes pompen op het einde is natuurlijk meer geluk dan wijsheid.
![]()
Ja ik had in een finale tegen Liverpool een beetje zo'n finale als tegen Man U verwacht. Maar toch zonde dat je het vandaag niet over de streep trekt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat je tegen Liverpool zo goed als kansloos was geweest. Die spelen ook powervoetbal, maar dan met betere spelers in de goal, achterin en vooral voorin. Dat ligt dit Ajax absoluut niet.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik snap serieus niet waarom er vijf minuten blessuretijd was bepaald?! Er is niks gebeurd. Dat niemand daarover valt. Als er nou een blessure of VAR moment was oke. Ik ben echt woedend...de finale is echt gestolen.![]()
KJH houdt 0 ballen vast voorin.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Snap alleen niet direct waarom a Dolberg erin werd gezet ipv Huntelaar. Met name omdat KJH veel meer speelritme heeft momenteelIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Tja.. zo speelt Spurs nou eenmaal.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:54 schreef Dejannn het volgende:
Ik vraag me wel af, waarom gaan ploegen altijd fysiek spelen tegen een voetballende ploeg? Durft zo'n Tottenham dan niet te voetballen of wat is dat precies? Want zelf toen ze naar voren gingen, dat moet dan met de lange bal en veel snelheid. En ja, nu lukt het, maar voor hetzelfde geld was dat niet zo gegaan, die balletjes pompen op het einde is natuurlijk meer geluk dan wijsheid.
![]()
ik had sowieso huntelaar opgesteld. die heeft tenminste een beetje pitquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:48 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dit soort berichten heb je achteraf toch niets aan. Wie had je anders moeten opstellen?![]()
Ja daar was ik wel een beetje bang voor, maar ik denk dat deze jongens er wel snel weer zullen staan zondag... je kan over een week gewoon met een schaal staan en dan is deze kater ook meteen een stukje minder grootquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:53 schreef SamCooke het volgende:
Vooral traumatisch dat het op deze manier is gebeurd. Dit gaat doorwerken komend weekend.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
En dan gewoon een groot, trots feest vieren met je fans. Een betere manier om een kater weg te werken is er niet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja daar was ik wel een beetje bang voor, maar ik denk dat deze jongens er wel snel weer zullen staan zondag... je kan over een week gewoon met een schaal staan en dan is deze kater ook meteen een stukje minder groot![]()
Ja precies dit. Maar finale was toch wel bijzonder geweest.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat je tegen Liverpool zo goed als kansloos was geweest. Die spelen ook powervoetbal, maar dan met betere spelers in de goal, achterin en vooral voorin. Dat ligt dit Ajax absoluut niet.
Tegen Barcelona had Ajax betere kansen gehad. Misschien kunnen ze een troostfinale organiseren!![]()
Met de wissels alleen al kom je een heel eind, daar bovenop nog wat tijd voor kleine blessures, je zit er zo aan.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Op basis waarvan dan? Ik kan mij eigenlijk niks voor de geest halen wat echt veel tijd koste."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Op papier, als hij fit en in vorm is.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Huntelaar kan natuurlijk minder goed de ruimte bespelen gedurende een hele wedstrijd, de keuze voor Dolberg is de keuze voor dynamiek. Op papier...![]()
Naja je koopt er niks voor. Je hebt een fantastische campagne gedraaid in Europa. Daar moeten we het mee doen en op naar zondagCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Volgens de letter van het reglement zal het best kloppen, alleen wordt die zelden tot nooit letterlijk gevolgd. Maar die één of twee minuten moet je het niet op afschuiven.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:55 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik snap serieus niet waarom er vijf minuten blessuretijd was bepaald?! Er is niks gebeurd. Dat niemand daarover valt. Als er nou een blessure of VAR moment was oke. Ik ben echt woedend...de finale is echt gestolen.![]()
Dit vooral ja. 5 minutenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:55 schreef Mestreech1990 het volgende:
![]()
Ben ik het niet mee eens, in dat geval kom je elke wedstrijd wel aan de vijf minuten terwijl dat toch wel uitzonderlijk veel is.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met de wissels alleen al kom je een heel eind, daar bovenop nog wat tijd voor kleine blessures, je zit er zo aan.![]()
Komt wel een stukje verbetenheid over het team, Utrecht gaan ze wel pakken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja daar was ik wel een beetje bang voor, maar ik denk dat deze jongens er wel snel weer zullen staan zondag... je kan over een week gewoon met een schaal staan en dan is deze kater ook meteen een stukje minder groot![]()
Het is dus trouwens voor het eerst ooit dat Ajax in CL verliest nadat het de eerste goal maakte...Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Je verliest vandaag niet omdat je 3 tegengoals krijgt maar doordat je zelf in de 2e helft niet scoort/doordruktquote:It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
oke bedankt hansquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:57 schreef franklop het volgende:
Het is dus trouwens voor het eerst ooit dat Ajax in CL verliest nadat het de eerste goal maakte...Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Normaal zijn de wissels samen goed voor drie minuten. Ik had vier minuten redelijk gevonden gezien het tijdrekken. Vijf minuten was wat veel. Maar ja, Ajax had gewoon nooit in deze situatie mogen komen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, in dat geval kom je elke wedstrijd wel aan de vijf minuten terwijl dat toch wel uitzonderlijk veel is.![]()
Je geeft het weg in het eerste kwartier na rust. Dat was gewoon onthutsend slecht."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Prima analyse. We zijn eruit.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:58 schreef SamCooke het volgende:
Je geeft het weg in het eerste kwartier na rust. Dat was gewoon onthutsend slecht.![]()
Iedereen over Kane en Son, scoort Lucas fucking Moura drie keer.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:58 schreef TLC het volgende:
Maar Son was vrijwel onzichtbaar deze wedstrijd![]()
Props trouwens voor Veltman, die als een van de weinigen een goede tweede helft speelde.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Het zijn de pietlutten van de UEFA waar je mee te maken hebt hčquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, in dat geval kom je elke wedstrijd wel aan de vijf minuten terwijl dat toch wel uitzonderlijk veel is..
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mazraoui ook.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:59 schreef -XOR- het volgende:
Props trouwens voor Veltman, die als een van de weinigen een goede tweede helft speelde.![]()
Niet helemaal mee eens, je neemt bij 2-0 misschien wel teveel risico door je centrale verdedigers mee naar voren te blijven sturen bij de corners.... bij de 2-1 sta je totaal in ondertal daardoor...quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:58 schreef XDo het volgende:
[..]
Je verliest vandaag niet omdat je 3 tegengoals krijgt maar doordat je zelf in de 2e helft niet scoort/doordrukt
Die 2-2 is verder gewoon verschrikkelijk ongelukkig na zo'n wereldredding van OnanaOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Zeker hoor, ik bekijk het ook vanuit de bril van een Ajax dat moet overleven maar vond het nogal veel. Desalniettemin zat het verlies er gewoon aan te komen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zijn de pietlutten van de UEFA waar je mee te maken hebt hč.
![]()
Dat is onze verdedigende middenvelder komend seizoen, daar ben ik nu wel van overtuigdquote:![]()
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik denk dat ik morgen pas echt bevat wat voor zeldzame kans dit was om de CL te winnen voor Ajax. En hoe onnodig het is om uitgeschakeld te worden door dit Spurs, en de manier waarop.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hopelijk dat ze bij Ajax ook beseffen hoe belangrijk buitenspelers met diepte zijn. In de counter waarin je gedwongen wordt door Spurs heb je zoveel behoefte aan een snelle speler. Neres brengt als vrijwel de enige speler echte diepgang met snelheid. Je ziet bij PSV ook hoe Lozano daar gebruik van maakt, het is gewoon een enorm wapen waar Ajax te weinig van bezit.![]()
Wel fijn voor Ajax dat die jongens die straks allemaal weggaan nog even een euro of 100 miljoen hebben gecasht voor de club.![]()
Zo veel scenario's waarin het goed had kunnen aflopen... Ook genoeg waarin het fout zou gaan trouwens. Ik durf het bijna niet te vragen, maar weet iemand de xGs van VI?![]()
Ja ik vind dit echt absurd. Maximaal drie minuten had ie moeten bijtellen. Ik vind dit echt buiten proportioneel. Er was helemaal niks gebeurd?!quote:![]()
Net als Louis al zei, was dat gegeven moment meer mensen voorin bezig waren dan achterin! Zoals gewoonlijk bij de Nederlanders op hun kont zitten bij voorsprong en teveel aan eigen scoren focussen ipv aan team denken (en waar waren de wissels?)
Gebrek aan ervaring, ja wellicht! Jammer dat de meeste spelers weg gaan..
Ik vond het een mooi wedstrijd, hopelijk volgend jaar weer een kans!
![]()
En als die bal op de paal van Ziyech erin gaat is het hosanna vanwege het aanvallende spel. Dus tja..quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:03 schreef Watashiwa het volgende:
Net als Louis al zei, was dat gegeven moment meer mensen voorin bezig waren dan achterin! Zoals gewoonlijk bij de Nederlanders op hun kont zitten bij voorsprong en teveel aan eigen scoren focussen ipv aan team denken (en waar waren de wissels?)
Gebrek aan ervaring, ja wellicht! Jammer dat de meeste spelers weg gaan..
Ik vond het een mooi wedstrijd, hopelijk volgend jaar weer een kans!![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hopelijk dat ze bij Ajax ook beseffen hoe belangrijk buitenspelers met diepte zijn. In de counter waarin je gedwongen wordt door Spurs heb je zoveel behoefte aan een snelle speler. Neres brengt als vrijwel de enige speler echte diepgang met snelheid. Je ziet bij PSV ook hoe Lozano daar gebruik van maakt, het is gewoon een enorm wapen waar Ajax te weinig van bezit.Die uitbraken die Ajax had voelden ook een beetje als meer van hetzelfde.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Trots. Maar wel zin om een paar bushokjes in elkaar te timmeren.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Die redding was bizar ja. Echt te lullig hoe die bal er dan toch nog in gaat. Anders gaat die redding de hele wereld over (ja nu ook, maar nu als bijzaak voorafgaand aan het doelpunt).quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die 2-2 is verder gewoon verschrikkelijk ongelukkig na zo'n wereldredding van OnanaOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Neres werd zeker gemist bij Ajax vandaag, die echte diepgang was er gewoon niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hopelijk dat ze bij Ajax ook beseffen hoe belangrijk buitenspelers met diepte zijn. In de counter waarin je gedwongen wordt door Spurs heb je zoveel behoefte aan een snelle speler. Neres brengt als vrijwel de enige speler echte diepgang met snelheid. Je ziet bij PSV ook hoe Lozano daar gebruik van maakt, het is gewoon een enorm wapen waar Ajax te weinig van bezit.Ik denk voornamelijk dat Ajax een heel nieuw elftal kan gaan bouwen aankomende zomer, dat kun je amper doorselecteren meer noemen. Alle topclubs van Europa zullen op de deur kloppenquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:03 schreef Itisbangin het volgende:
Enige voordeel aan deze belachelijk grote deceptie: noodzaak tot doorselecteren is HEEL duidelijk..
![]()
Ah, gevonden. 1.56 - 3.78. Tja, dan is het nog verdiender dan ik dacht.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo veel scenario's waarin het goed had kunnen aflopen... Ook genoeg waarin het fout zou gaan trouwens. Ik durf het bijna niet te vragen, maar weet iemand de xGs van VI?![]()
Dat zou wel fijn zijn. Er zijn genoeg dorpjes die wel een bushokje kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trots. Maar wel zin om een paar bushokjes in elkaar te timmeren.![]()
Thuis hadden ze 0.6quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ah, gevonden. 1.56 - 3.78. Tja, dan is het nog verdiender dan ik dacht.
Hoe de fuck is dit mogelijk![]()
Positief hoe sommigen hun agressie productief kunnen inzetten inderdaad.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn. Er zijn genoeg dorpjes die wel een bushokje kunnen gebruiken.![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:03 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Ja ik vind dit echt absurd. Maximaal drie minuten had ie moeten bijtellen. Ik vind dit echt buiten proportioneel. Er was helemaal niks gebeurd?!
Alleen Onana heeft al 10 minuten tijd staan rekkenblablablabla![]()
Zeker!quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Positief hoe sommigen hun agressie productief kunnen inzetten inderdaad.![]()
Precies! Even de frustratie positief omzetten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn. Er zijn genoeg dorpjes die wel een bushokje kunnen gebruiken.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:03 schreef Itisbangin het volgende:
Enige voordeel aan deze belachelijk grote deceptie: noodzaak tot doorselecteren is HEEL duidelijk.![]()
![]()
Dit.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Alleen Onana heeft al 10 minuten tijd staan rekken![]()
Nee, ik dacht ook 3 of 4.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:07 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ben ik nou de enige die vijf minuten echt belachelijk vond?!![]()
Jaquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:07 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ben ik nou de enige die vijf minuten echt belachelijk vond?!![]()
![]()
En toch is het mooi om een Nederlandse voetbalfan te zijn. Of het nou Ajax is of Oranje. Ja, het doet vaak flink pijn en groot succes is al veel te lang geleden. Maar toch zou ik het niet anders willen.![]()
Ja.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:07 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ben ik nou de enige die vijf minuten echt belachelijk vond?!
Wat extra tijd door wissel/tijdrekken was logisch maar volgens mij geen enkele blessurebehandeling.![]()
3 of 4 was eerlijker geweest ja. Maar dat is slechts een detail. Ook met 6 of 7 minuten extra had dit allemaal niet mogen gebeuren.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:07 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ben ik nou de enige die vijf minuten echt belachelijk vond?!Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dit niveau ga je sowieso niet vasthouden. de Jong is weg, de Ligt gaat weg, Ziyech gaat weg, van de Beek en Neres kunnen weleens vertrekken. Ik weet niet welk blik van topscouts jij voorziet dat Ajax opentrekt. Die zijn niet een, twee, drie haalbaar.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:03 schreef Itisbangin het volgende:
Enige voordeel aan deze belachelijk grote deceptie: noodzaak tot doorselecteren is HEEL duidelijk.![]()
Nou, ik zou wel wat succes willen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:09 schreef Strani het volgende:
En toch is het mooi om een Nederlandse voetbalfan te zijn. Of het nou Ajax is of Oranje. Ja, het doet vaak flink pijn en groot succes is al veel te lang geleden. Maar toch zou ik het niet anders willen.
(Van Ajax dan, Nederlands elftal boeit me vrij weinig.)![]()
Zou wel lekker zijn ja. Maar goed, we hadden ook fans van HJK Helsinki kunnen zijn als we in Finland geboren waren.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou, ik zou wel wat succes willen.
Volgend jaar weer een kansquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou, ik zou wel wat succes willen.
Echt zonde maar ze riepen het op zichzelf af en Ajax + alleen verdedigen is nooit een goeie combo geweest![]()
Ja, en van het Engels voetbal is toch ook wel matig als je gewoon ziek veel geld hebt en het daarom wel verplicht bent te domineren.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn ja. Maar goed, we hadden ook fans van HJK Helsinki kunnen zijn als we in Finland geboren waren.
Daarom doet het kampioenschap me ook wat minder. Het is wel mooi dat Ajax het zich wat moeilijker maakt door mooi voetbal te eisen, maar in principe moet je met je financiële slagkracht heel vaak kampioen worden natuurlijk.![]()
Gingen ook wel aanvallen toch, juist na de 2-2 was de beste fase van Ajax vond ik. Spurs was gewoon te goed, bij Ajax te veel spelers niet hun dag.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:17 schreef Tarado het volgende:
Echt zonde maar ze riepen het op zichzelf af en Ajax + alleen verdedigen is nooit een goeie combo geweest![]()
Over 25 jaar ben ik 63. Nog altijd jong genoeg om van de eerste CL-overwinning in 49 jaar te kunnen genieten.quote:![]()
Tsja, zendertje vd scheids, trage wisselbeurten en tijdrekken van Onana.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:03 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Ja ik vind dit echt absurd. Maximaal drie minuten had ie moeten bijtellen. Ik vind dit echt buiten proportioneel. Er was helemaal niks gebeurd?!
Mooie pot wel..![]()
Goed ik ben de teleurstelling nog niet te boven, maar wil het potje wel even analyseren. Eerste helft dikke prima, alhoewel Mazraoui weer ontzettend zwak speelde. Die had ik direct gewisseld, maar a fijn.
Waar ik NIETS van begrijp is waarom we bij een 2-0 stond zo HOOG staan inclusief verdediging? Daar kwam de 2-1 uit. De 2-2 is ontzettend unlucky natuurlijk, zoals het hele spelbeeld eigenlijk:
- Ziyech net naast
- Ziyech paal
- Tagliafico die de bal tussen zijn benen krijgt in de rebound van het schot van De Ligt in plaats van op zijn voet en dan is het een goal.
Gezien de grote hoeveelheid grote kansen die we uit en thuis hebben gehad is Spurs wel de gelukkige winnaar, alhoewel het inbrengen van Llorente erg goed uitpakte , aangezien ze hem steeds op Blind probeerde te zetten i.p.v. op De Ligt. Spurs heeft weinig grote kansen gehad en Ajax toch behoorlijk wat.
Als Spurs de finale ook nog lucky wint, tja... Tegen City vond ik het al niet terecht en nu weer niet.![]()
niet mee eens, gewoon eigen schuld, op kracht leg je het altijd af dus moet je brains & skills gebruiken, dat verzuimden ze de 2e helftquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gingen ook wel aanvallen toch, juist na de 2-2 was de beste fase van Ajax vond ik. Spurs was gewoon te goed, bij Ajax te veel spelers niet hun dag.![]()
Je staat veel te hoog als team terwijl je 2-0 voor staat. Nergens voor nodig. Ik lees dat V Gaal dat net ook riep bij Ziggy. Mokerdom.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet mee eens, gewoon eigen schuld, op kracht leg je het altijd af dus moet je brains & skills gebruiken, dat verzuimden ze de 2e helft![]()
Ik wel!quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Kan eigenlijk geen een speler bij Spurs noemen die bij ons een basisplekje zou hebben. Kane heel misschien, als Tadic geblesseerd is ofzo.blablablabla![]()
ja De Ligt en Blind bij een niet eens zo'n geweldige positie voor een vrije trap beiden bij de cornervlag tegenstander, dat was gewoon domquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je staat veel te hoog als team terwijl je 2-0 voor staat. Nergens voor nodig. Ik lees dat V Gaal dat net ook riep bij Ziggy. Mokerdom.![]()
Niet alleen hun. Alle 10 de spelers stonden veel en veel te hoog. Ook terwijl Spurs aan het combineren was wilde wij nog aanvallen, dat kan niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja De Ligt en Blind bij een niet eens zo'n geweldige positie voor een vrije trap beiden bij de cornervlag tegenstander, dat was gewoon dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |