SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:RED ONS HENNIEGOD![]()
GODVERDOMMECancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Frenkie en vd Beek beide totaal niet in de wedstrijd (kan gebeuren). Ziyech beste man aan Ajax zijde.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tegen Utrecht nota bene..quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:13 schreef TheJanitor het volgende:
Zie het somber in voor het kampioenschap![]()
Als je zeurt over mensen die vooral nu enthousiast zijn over Ajax, ben je gewoon dom bezig. Een club moet blij zijn met nieuwe fans. Tuurlijk zullen veel mensen weer weglopen, maar veel mensen zullen ook blijven. Die mensen moet je niet wegjagen.![]()
Die was heel matig de tweede helft inderdaad.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, die zijn en bewuste keuze van Spurs. Er kan natuurlijk ook wat geschoven worden. Sinkgraven wat meer op het middenveld.
Snapte vooral niet waarom Tadic bleef staan. Die was al een half uur voor het einde compleet gesloopt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Prachtig toonbeeld voor het Nederlandse voetbal (ook internationaal), maar wel typisch dat Ajax zichzelf vergeet te belonen. Op het eind hadden we veel meer de wedstrijd moeten killen. En dan niet op zon opzichtig domme manier als Onana, maar gewoon op zn Italiaans/Duits. Wat een gemiste kans.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Komende zondag is cruciaal. De vraag is of je je daar nog voor op kunt laden.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:13 schreef TheJanitor het volgende:
Zie het somber in voor het kampioenschap
Hopelijk doen de fans direct hun werk door de ploeg te steunen. Samen naar die titel toe.![]()
En volgend jaar weer allemaal kutwedstrijden in Europaweer als vanouds eigenlijk
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Die 2-1 valt ook op het moment dat De Ligt nog even blijft hangen na een corner en rond de 16 van Tottenham uitgekapt wordt.![]()
Zoals Bayern tegen Man U?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef VeX- het volgende:
Prachtig toonbeeld voor het Nederlandse voetbal (ook internationaal), maar wel typisch dat Ajax zichzelf vergeet te belonen. Op het eind hadden we veel meer de wedstrijd moeten killen. En dan niet op zon opzichtig domme manier als Onana, maar gewoon op zn Italiaans/Duits. Wat een gemiste kans.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Vrees dat helaas jaquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:16 schreef TLC het volgende:
En volgend jaar weer allemaal kutwedstrijden in Europaweer als vanouds eigenlijk
![]()
Voorronde CL genot, en als je geen kampioen wordt, mag het hele riedeltje weer van voor af aan beginnen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:16 schreef TLC het volgende:
![]()
Onana en Ziyech imho de stabielere factoren. Dolberg mogen ze op de transferlijst zetten. Verder stond de 'even uitspelen' functie er in de tweede helft; ondanks het feit dat men er voor waakte, helaas redelijk op.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:14 schreef Pedroso het volgende:
Frenkie en vd Beek beide totaal niet in de wedstrijd (kan gebeuren). Ziyech beste man aan Ajax zijde.![]()
Eens. Hopelijk kunnen ze zich opladen, maar mentaal is dit echt kut.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:16 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Komende zondag is cruciaal. De vraag is of je je daar nog voor op kunt laden.
Hopelijk doen de fans direct hun werk door de ploeg te steunen. Samen naar die titel toe.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dit kan een grote uitwerking hebben op de competitie. Een zeer grote dreun.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Blind was daar ook weg, mag niet natuurlijk, maar ja...quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:16 schreef wimderon het volgende:
Die 2-1 valt ook op het moment dat De Ligt nog even blijft hangen na een corner en rond de 16 van Tottenham uitgekapt wordt.![]()
Onana? Die was me een partij aan het prutsen. Eerste vijf uittrappen allemaal slecht, hij gaat de fout in bij de 2-2 en gaan zo opzichtig tijdrekken dat de scheidsrechter er een minuut bij optelt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Onana en Ziyech imho de stabielere factoren.
Onana mag wat mij betreft samen met Dolberg lekker op de transferlijst.![]()
Ik denk het niet.. in die wedstrijd gooien ze alle frustratie er uit.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit kan een grote uitwerking hebben op de competitie. Een zeer grote dreun.![]()
Gooi Tadic daar ook maar opquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Onana? Die was me een partij aan het prutsen. Eerste vijf uittrappen allemaal slecht, hij gaat de fout in bij de 2-2 en gaan zo opzichtig tijdrekken dat de scheidsrechter er een minuut bij optelt.
Zo hard ben ik niet maar Dolberg was echt waardeloos. Geen enkele bal controleerde hij goed.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Onana? Die was me een partij aan het prutsen. Eerste vijf uittrappen allemaal slecht, hij gaat de fout in bij de 2-2 en gaan zo opzichtig tijdrekken dat de scheidsrechter er een minuut bij optelt.
Schone? Ja, maar de rest was ook aardig aan het kloten. Tadic bij die corner.quote:![]()
Dolberg? Domme zet man.![]()
Dolberg is eigenlijk al afgeschreven . Verwacht dat ze hem deze zomer wegdoenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo hard ben ik niet maar Dolberg was echt waardeloos. Geen enkele bal controleerde hij goed.RED ONS HENNIEGOD![]()
Onana heeft met een aantal magnifieke saves Ajax mede gebracht waar ze vanavond stonden. Ook in de wedstrijd weer prachtige reflexes. Als het kwartje richting finale viel was de kritiek niet zo fel.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dolberg laat het niet meer zien. Heeft zeker kwaliteiten maar kan de druk niet aan schijnbaar. NextAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De 2-3 viel nog binnen de 5 minuten extra tijd, dus het was niet aan die extra minuut te wijtenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die jongens hebben traumabehadeling nodig.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit kan een grote uitwerking hebben op de competitie. Een zeer grote dreun.
Schrikken jaren later nog wakker hiervan, net als Robben.![]()
Dat is ook wel het grote verschil met voorgaande wedstrijden ja. Nauwelijks rust voorin.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dolberg is eigenlijk al afgeschreven . Verwacht dat ze hem deze zomer wegdoenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat was dat voor een achterlijke keuze dan?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dolberg is eigenlijk al afgeschreven . Verwacht dat ze hem deze zomer wegdoen![]()
Wie anders.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat was dat voor een achterlijke keuze dan?![]()
Ik vond het wel opvallend dat Ajax over de gehele wedstrijd de mindere ploeg was. Ik had echt veel meer verwacht van Ajax in de eigen Arena.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
3x roodquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk het niet.. in die wedstrijd gooien ze alle frustratie er uit.What can change the nature of a man?![]()
Deed het in de eerste helft niet onaardig met zijn kont naar de goalquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat was dat voor een achterlijke keuze dan?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Nee gek. Dorpsidiootquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je moet 1 van die kansen maken en als je dat niet doet...quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:22 schreef Shreyas het volgende:
Ik vond het wel opvallend dat Ajax over de gehele wedstrijd de mindere ploeg was. Ik had echt veel meer verwacht van Ajax in de eigen Arena.![]()
Kan niet eens een bal controleren.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Deed het in de eerste helft niet onaardig met zijn kont naar de goal![]()
Jaquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Schone? Ja, maar de rest was ook aardig aan het kloten. Tadic bij die corner.![]()
Dolberg? Domme zet man.![]()
Misschien toch de onervarenheid. Hoe dan ook het is zuur.![]()
Pijpt iedereen, kan hij mooi bij.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:23 schreef Vollenhoven het volgende:
Oprotte met Schone, die gast is 50 maar wordt telkens opgesteld omdat hij zo goed in de groep ligt![]()
Kut is dit, maar toch enorm trots! Halve finale gehaald! Wie had dat gedacht!!I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Wel respect voor Spurs trouwens. Veel teams hadden na zo'n eerste helft de handdoek in de ring gegooid. Mooi voor hen als club.![]()
Nou ja, de eerste kans van Ajax zat er meteen in. Daarna misten zij een wereldkans. De 2-0 was eigenlijk pas de derde kans van de wedstrijd. Vervolgens wordt het veel te snel 2-2. Nog steeds niets aan het handje tot de 92ste minuut, dan worden gewoon verkeerde keuzes gemaakt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je moet 1 van die kansen maken en als je dat niet doet...Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Het enige wat 'm met die laatste actie en de kaart viel te verwijten is dat hij de potentiele boost van zichzelf en Ajax aan tottenham gaf.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De 2-3 viel nog binnen de 5 minuten extra tijd, dus het was niet aan die extra minuut te wijten![]()
Klaver?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:24 schreef TheJanitor het volgende:
Kimberly kan in ieder geval de wedstrijd gaan kijken![]()
En goed nieuws: hij heeft eerder dit seizoen alweer bijgetekend. Hopelijk wordt ie uitgefaseerd als basisspeler en gaat ie een rol als Huntelaar krijgen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:23 schreef Vollenhoven het volgende:
Oprotte met Schone, die gast is 50 maar wordt telkens opgesteld omdat hij zo goed in de groep ligtOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
`Tja ik vond de wissel van Maggelsjan ergerquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat was dat voor een achterlijke keuze dan?RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik hoop dat Liverpool de Spurs gigantisch anaal vernedert.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:24 schreef Strani het volgende:
Wel respect voor Spurs trouwens. Veel teams hadden na zo'n eerste helft de handdoek in de ring gegooid. Mooi voor hen als club.![]()
Alsof je met 10 man stond te ballen . Zeer slappe spitsquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is ook wel het grote verschil met voorgaande wedstrijden ja. Nauwelijks rust voorin.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die lange uittrap had ook niet gehoeven, speel gewoon een verdediger aan en houdt de bal in de ploeg. Je weet dat je voorin niet meer de energie had op (kop)duels te winnen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:25 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het enige wat 'm met die laatste actie en de kaart viel te verwijten is dat hij de potentiele boost er bij zichzelf en Ajax aan tottenham gaf.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Qua kansen had je hier zeker niet hoeven te verliezen, qua veldspel niet echt onverdiend deze uitslag.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ach, waarom. Spurs heeft weinig vuils gedaan tegen Ajax. Geen vieze spelletjes in elk geval.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik hoop dat Liverpool de Spurs gigantisch anaal vernedert.![]()
(Kop)duels die je al de hele tweede helft doorlopend verliest.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die lange uittrap had ook niet gehoeven, speel gewoon een verdediger aan en houdt de bal in de ploeg. Je weet dat je voorin niet meer de energie had op (kop)duels te winnen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
morgen baaldag, en daarna vol voor de landstitel gaan ik wil niet aan 't einde van dit seizoen blij zijn met slechts de beker![]()
![]()
Ajax heeft vooral van zichzelf verloren, totaal onherkenbaar met name de tweede helft. Zoveel fouten, zoveel balverlies, zoveel slordige passes, zoveel onnodige acties...en dat nota bene thuis.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach, waarom. Spurs heeft weinig vuils gedaan tegen Ajax. Geen vieze spelletjes in elk geval.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen, als iedereen weer een beetje bij zinnen is... geen spelers bashen, maar trots zijn!I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Daar komt het wel op neer.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft vooral van zichzelf verloren, totaal onherkenbaar met name de tweede helft. Zoveel fouten, zoveel balverlies, zoveel slordige passes, zoveel onnodige acties.![]()
Met Neres win je waarschijnlijk wel, maar ja. Toch al wonderbaarlijk dat er amper mutaties zijn geweest in de loop vd CL.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Klopt, maar ik hoop nu gewoon dat Liverpool de Champions League dan ook maar wint.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach, waarom. Spurs heeft weinig vuils gedaan tegen Ajax. Geen vieze spelletjes in elk geval.![]()
Psychologie van de koude grond ditquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:25 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het enige wat 'm met die laatste actie en de kaart viel te verwijten is dat hij de potentiele boost van zichzelf en Ajax aan tottenham gaf.![]()
Absoluut. De fans in de Arena zijn vast goed begonnen met dat applaus.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:27 schreef peaceman het volgende:
Morgen, als iedereen weer een beetje bij zinnen is... geen spelers bashen, maar trots zijn!![]()
Ik vrees dat dit enorm gaat doordreunen, of ze t willen of nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:27 schreef LethalNinja het volgende:
morgen baaldag, en daarna vol voor de landstitel gaan ik wil niet aan 't einde van dit seizoen blij zijn met slechts de beker"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Niks mis met spurs, behalve dat ze een vrij matig kraak noch smaak team hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach, waarom. Spurs heeft weinig vuils gedaan tegen Ajax. Geen vieze spelletjes in elk geval.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Eens. Gun het de spurs wel.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach, waarom. Spurs heeft weinig vuils gedaan tegen Ajax. Geen vieze spelletjes in elk geval.![]()
Eerste helft voetbal je anders prima en ben je bovenliggende partij. Pochettino doet in de tweede helft een goede zet tactisch gezien waardoor je het heel moeilijk krijgt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:22 schreef Shreyas het volgende:
Ik vond het wel opvallend dat Ajax over de gehele wedstrijd de mindere ploeg was. Ik had echt veel meer verwacht van Ajax in de eigen Arena.
Dan moet het ook een beetje mee zitten.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dit, dan hadden we er beter kansloos af kunnen gaan als je er dan toch uit moet vliegenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Harder kon je ons niet pijnigen dan met dit wedstrijdverloop.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Zou goed kunnen. Spurs is 'mijn' team in Engeland (maar vandaag even niet) dus ik hoop dat ze in Madrid ook winnen. Maar ik heb ook niks tegen Liverpool. Ben allang blij dat Spanje niet vertegenwoordigd is.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt, maar ik hoop nu gewoon dat Liverpool de Champions League dan ook maar wint.![]()
Ik had dan liever hetzelfde spelbeeld gehad en dat de Spurs dan met 0-2 o 0-3 zouden winnen dan dit scenario.quote:![]()
Dat was mooi om te zien.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut. De fans in de Arena zijn vast goed begonnen met dat applaus.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Een geweldige Cl campagne helaas niet kunnen bekronen. 2e helft geef je de goals heel gemakkelijk wrg. Jammer.![]()
Dan zullen er toch eerst wat spelers bij moeten komen. Je hebt geen fatsoenlijke centrale verdediger om in te brengen, je moet gaan schuiven met Mazraoui als er een middenvelder uit gaat en als Neres wegvalt val je terug naar slapzak Dolberg.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
En goed nieuws: hij heeft eerder dit seizoen alweer bijgetekend. Hopelijk wordt ie uitgefaseerd als basisspeler en gaat ie een rol als Huntelaar krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |