Beter dan tegen Barcelona?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:38 schreef Doublepain het volgende:
Alleen jammer dat ze tegen dat walgelijke Liverpool moeten
Kane + Son.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:38 schreef PzKpfw het volgende:
Hoe de fuck staat Tottenham überhaupt in de halve finale.
Je bent zelf walgelijk en dat clubje van je al helemaal.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:38 schreef Doublepain het volgende: Alleen jammer dat ze tegen dat walgelijke Liverpool moeten
Nee, dat is zijn eigen stemquote:
Je vaderquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je bent zelf walgelijk en dat clubje van je al helemaal.
je vergeet Veltmanquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
de Ligt, Blind, Frenkie, v.d. Beek, van Dijk, Wijnaldum... allemaal in de finale
Paar dagen later Nations League tegen Engeland
al te laatquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wees slim en boek nu naar Madrid voor de mensen die een kaartje hebben!!!!!!!!!!
Wees de dure prijzen voor!!!!!
Dan had je al eerder moeten boekenquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wees slim en boek nu naar Madrid voor de mensen die een kaartje hebben!!!!!!!!!!
Thanks zojuist 100 tickets gekochtquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik gok dat je nu al te laat bent hoorquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
dure prijzenquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
snel schakelen, het manke schaap spelen.quote:
Je bent al veels te laat.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Neequote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Kane + Son.
Son alleen kan het niet maar met Kane is het een heel ander team. Bizar maar wel waar.
Talent, inzet en teamwork.quote:
niet gewoon met de taxi naar Madrid gaanquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ok kijk via de stream met Sierd dus ik reageer hier weinig maar IK BEN ERquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
MORTYYYYYYYYYYYYYY
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ik niet in ieder gevalquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Schöne in een CL-finale. Zou iemand daar 10 jaar geleden geld op hebben gezet?
dat is juist positief.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:41 schreef Max23 het volgende:
En dit met 10 man
Dolberg heeft niks gedaan nog
1e oud NEC speler in de CL Finale?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lucky met blessures van de tegenstanders.quote:
@wimderonquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Lucky met blessures van de tegenstanders.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Lucky met blessures van de tegenstanders.
Ik geloof er nu zeker in jongens!quote:Drie keer scoren, dat is wel een heel moeilijke opdracht.
Wesley Sonck, cocommentator Proximus
quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denk maar niet dat Ajax had gewonnen van een Real met Ramos op het veld. Chiellini zelfde verhaal.quote:
Staan toch gewoon ongelofelijk goeie spelers in dat elftal?quote:
dit dusquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:43 schreef Doublepain het volgende:
Als je slim bent boek je ticket Barcelona en dan treintje Madrid pakken
Rtquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:42 schreef Adames het volgende:
Is timmmm al van de brug gesprongen?
Durftehopen
Ja of Praag en dan met een flixbusquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:43 schreef Doublepain het volgende:
3 uur in een snikhete trein zittenquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:43 schreef Doublepain het volgende:
Er spelen nauwelijks Engelsen bij de Engelse topclubs.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
de Ligt, Blind, Frenkie, v.d. Beek, van Dijk, Wijnaldum... allemaal in de finale
Anderhalf jaar geleden werd ie nog door velen vervloekt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:44 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Overmars
Dit is een serieus antwoord.
Hij heeft de juiste spelers gehaald.
ja of met de fiets kan ook nogquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:45 schreef Doublepain het volgende:
Je kan ook Sevilla pakken en dan nachtbus richting Madrid een dag ervoor
TIP
Ook niet als de spelers van Tottenham met mitrailleurs op de spelers van Ajax haddden mogen schietenquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Denk maar niet dat Ajax had gewonnen van een Real met Ramos op het veld. Chiellini zelfde verhaal.
je kan ook vliegen naar porto en dan een auto huren.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:45 schreef Doublepain het volgende:
TIP
Of er rijden wel treinen ook zekersquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:45 schreef Doublepain het volgende:
TIP
Overmars is intussen bezig met ...quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:44 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Overmars
Dit is een serieus antwoord.
Hij heeft de juiste spelers gehaald.
Je kan ook gewoon op tv kijkenquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:45 schreef Doublepain het volgende:
TIP
met fysiek kom je al een eindquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die wanyama kan echt niet voetballen hé.
Vanochtend 1.38quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:45 schreef dvdfreak het volgende:
Wat waren de oďds dat ajax de finale zou halen
Toepasselijke vergelijking inderdaad.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:45 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ook niet als de spelers van Tottenham met mitrailleurs op de spelers van Ajax haddden mogen schieten
dat was in de eerste wedstrijd al duidelijk. Matige coach dat van de spurs.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die wanyama kan echt niet voetballen hé.
'Dure prijzen'quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Of er rijden wel treinen ook zekers
Ah. De laatste keer dat ik in Barcelona de trein nam was dat echt zo’n heet vercrackt dingquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Is een hypermoderne sneltrein met betere airco dan de Nederlandse treinen.
Gelukkig is door de EU reizen niet zo moeilijkquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:43 schreef Doublepain het volgende:
je zou maar een tientje ingezet hebben ¤¤¤¤¤quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:45 schreef dvdfreak het volgende:
Wat waren de oďds dat ajax de finale zou halen
Volgens Danny mag datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2019 21:48:11 ]
Wel de lokale trein. Niet de trein tussen Barca en Madrid.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:46 schreef Groby het volgende:
[..]
Ah. De laatste keer dat ik in Barcelona de trein nam was dat echt zo’n heet vercrackt ding
Beetje powerquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat was in de eerste wedstrijd al duidelijk. Matige coach dat van de spurs.
jaquote:
Afhankelijk van de context jaquote:
De Spurs zijn in staat om in de tweede helft 3 goals te maken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:47 schreef RedLabel het volgende:
Ajax is een beetje dom bezig. Waarom nog energie verspillen als de wedstrijd gespeeld is. Beter concentreren op de titel?
Spelers wisselen? stapje terug doen en de wedstrijd uitspelen?
[ afbeelding ]
je maar niet vandaag , misschien tegen MVVquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:47 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
De Spurs zijn in staat om in de tweede helft 3 goals te maken.
hebben ze daar geen alternatief?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Beetje power
Al hebben ze dat nu iets te veel
Wat is er passende context aan een doodsbedreiging of verwensing dat het niet in overtreding maakt?quote:
Je kan ook met vrienden kijkenquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:48 schreef KingRadler het volgende:
Het lijkt mij leuker om naar Amsterdam te gaan en in een Cafe de wedstrijd te kijken.
Dat is maar de vraag. Kan best zijn dat hij het uitgesteld heeft.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:48 schreef Watashiwa het volgende:
Zo joh! Ziyech..voor iemand dat een heel dag niet gegeten heeft
zeker, alleen gaat om 03:00 weer de wekker om naar werk te gaan.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:48 schreef KingRadler het volgende:
Het lijkt mij leuker om naar Amsterdam te gaan en in een Cafe de wedstrijd te kijken.
FOK!kers hebben geen vrienden toch?quote:
Dan zie je geen reet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:48 schreef KingRadler het volgende:
Wat zijn vrienden?quote:
te laatquote:
Had je net zo goed weg kunnen gooien.quote:
die ben je nu kwijtquote:
Ja of je moeder tippenquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Had je net zo goed weg kunnen gooien.
Thanks! Was lekker.quote:
Dat had wel aardig geweest, Onlo had ook al geen geld achter gelaten.quote:
Vraag de mexicanenquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:50 schreef franklop het volgende:
Dan moet ik na vanavond mogelijk maar gaan zoeken waar ik in San Francisco de finale kan gaan kijken. Ik hou me aanbevolen voor tips.
Heb je de goal van Ziyech wel gezien?quote:
Ik moet de PSV kroegjes ontwijken natuurlijkquote:
Ja, eten met TV aan.quote:
LOLquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben op Best Kept Secret danquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:50 schreef franklop het volgende:
Dan moet ik na vanavond mogelijk maar gaan zoeken waar ik in San Francisco de finale kan gaan kijken. Ik hou me aanbevolen voor tips.
Ziyech speelt ook de pot van z'n leven. Die is ook direct 10-15 miljoen meer waard geworden.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:52 schreef Adames het volgende:
Kan de ligt nog meer waard worden
Wat een beest vanavond, niet alleen de goal
Frenkie ook trouwens
https://www.uitzendinggem(...)hampions_League.htmlquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:50 schreef TLC het volgende:
Zijn er mogelijkheden dat je wedstrijden in zn geheel nog terug kan kijken ? want je zit met teveel spanning te kijken om er van te kunnen genieten
19 jaarquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:52 schreef Adames het volgende:
Kan de ligt nog meer waard worden
Wat een beest vanavond, niet alleen de goal
Frenkie ook trouwens
Do you know ajax? From the country of psv?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik moet de PSV kroegjes ontwijken natuurlijk
Dan ben je tenminste nog in het land.. Ik kan wel om 12.00 smiddags al aan de pilsquote:
Duidelijk een FOK!ker.twitter:telegraaf twitterde op woensdag 08-05-2019 om 21:32:39De politie is op zoek naar de 27-jarige Thijs Hermans uit Den Haag, die ook veelvuldig verblijft in Zuid-Limburg. Hij wordt ervan verdacht dat hij op 7 mei op de Brunssummerheide twee mensen heeft gedood. https://t.co/8j3ab8RT4a reageer retweet
Is ook heerlijk ja.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ziyech speelt ook de pot van z'n leven. Die is ook direct 10-15 miljoen meer waard geworden.
Gewoon op je laptop kijken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Do you know ajax? From the country of psv?
Mee eens, jammer dat Neres niet speelt. Dolberg is ontzettend slecht!quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kk op.met je debiele smiley, kneus
ja die denkt hoe eerder ik weet dat we de finale staan vraag ik een wissel aan , kan ik gaan etenquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ziyech speelt ook de pot van z'n leven. Die is ook direct 10-15 miljoen meer waard geworden.
Beter klaasjanGodquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mee eens, jammer dat Neres niet speelt. Dolberg is ontzettend slecht!²
Antananarivo.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef NaturalScience het volgende:
Ik zit in Madagascar tijdens de finale...... waar de F ga ik dat kijken.......
Ja die is ook pure wereldklasse als hij in vorm is zoals deze pot.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
King julianquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef NaturalScience het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:43 schreef KingRoland het volgende:
Ajax heeft alleen maar tegen zwakke tegenstanders gespeeld
Juventus
Real Madrid
Bayern
bah
Ik had de schuld al gegeven aan @johannes_vermeerquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef Bolasie het volgende:
Duidelijk een FOK!ker.twitter:telegraaf twitterde op woensdag 08-05-2019 om 21:32:39De politie is op zoek naar de 27-jarige Thijs Hermans uit Den Haag, die ook veelvuldig verblijft in Zuid-Limburg. Hij wordt ervan verdacht dat hij op 7 mei op de Brunssummerheide twee mensen heeft gedood. https://t.co/8j3ab8RT4a reageer retweet
beetje normaal doen tegen deze legende newbiequote:Op woensdag 8 mei 2019 21:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kk op.met je debiele smiley, kneus
nee alles behalvequote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
zou jij die graag bij PSV willen hebben?
In elk dorp kun je kijken, allemaal voetbalgekken daar.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef NaturalScience het volgende:
Live verslag met de postduifquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef NaturalScience het volgende:
Waar in België?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:55 schreef napoleonfour het volgende:
Ik zit in belgie tijdens de finale jongens. Denken jullie dat de starbucks het gaat uitzenden?
jezus wat een slechte trolquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:43 schreef KingRoland het volgende:
Ajax heeft alleen maar tegen zwakke tegenstanders gespeeld
Juventus
Real Madrid
Bayern
bah
Legendequote:Op woensdag 8 mei 2019 21:55 schreef Paul het volgende:
[..]
beetje normaal doen tegen deze legende newbie
Doe ik wel vaker, geen tijdsverschil voor nodig.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan ben je tenminste nog in het land.. Ik kan wel om 12.00 smiddags al aan de pils
quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Legende
Die vent is vanaf het begin van zijn bestaan een debiel.
Ukkelquote:
Nou was ik ook welquote:
Onzinquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Legende
Die vent is vanaf het begin van zijn bestaan een debiel.
Hij heeft geen 5G.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:57 schreef franklop het volgende:
Ziyech doet het telefoontje niet meer he bij zijn goals
Haha die Son waar iedereen bang voor wasquote:
Ja wordt op ziggo vannacht nog eens uitgezonden. Deden ze met de wedstrijd tegen real en juve ookquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:50 schreef TLC het volgende:
Zijn er mogelijkheden dat je wedstrijden in zn geheel nog terug kan kijken ? want je zit met teveel spanning te kijken om er van te kunnen genieten
Waar in Bels.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:55 schreef napoleonfour het volgende:
Ik zit in belgie tijdens de finale jongens. Denken jullie dat de starbucks het gaat uitzenden?
Ja die wordt nu al genoeg gebeld.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:57 schreef franklop het volgende:
Ziyech doet het telefoontje niet meer he bij zijn goals
Duidelijk!quote:
de finale kijken.quote:
Hm.. ik vind Son en Alli af en toe best gevaarlijk. En als die bal op de paal van Son er in gaat heb je toch een hele andere wedstrijd.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haha die Son waar iedereen bang voor was
U is <19?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef Mansjester het volgende:
De Ligt is de beste speler de ik ooit in een Ajax shirt heb zien spelen
Hoezo, Spurs bakken er niks van joh. Die zouden tegen een willekeurige middenmoter uit de Eredivsie nog geen deuk in een pakje boter schoppen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef Saekerhett het volgende:
Het is nog niet binnen jongens. Elke minuut verder in de tweede helft is er één.
Hier doe je Cvitanich toch ernstig mee tekort.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef Mansjester het volgende:
Dat was een absurde hoek. Meer dan paal lukte nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm.. ik vind Son en Alli af en toe best gevaarlijk. En als die bal op de paal van Son er in gaat heb je toch een hele andere wedstrijd.
Nee Sanogo, Westermann en Jan van Halstquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef Mansjester het volgende:
Cruyff is nog steeds nummer 1quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef Mansjester het volgende:
Eriksen heeft ook wel wat gevaarlijke acties laten zien.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm.. ik vind Son en Alli af en toe best gevaarlijk. En als die bal op de paal van Son er in gaat heb je toch een hele andere wedstrijd.
Of Gabrichquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hier doe je Cvitanich toch ernstig mee tekort.
Dit is wel een beetje overdreven, maar top 10 zeker.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef Mansjester het volgende:
Als je moeder je vader is dan is je vader je moederquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent nog niet zo oud?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef Mansjester het volgende:
zeker in andere cafe'squote:Op woensdag 8 mei 2019 21:55 schreef napoleonfour het volgende:
De titel kan me gestolen worden. P. 's. Grappig plaatje van Sonquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:47 schreef RedLabel het volgende:
Ajax is een beetje dom bezig. Waarom nog energie verspillen als de wedstrijd gespeeld is. Beter concentreren op de titel?
Spelers wisselen? stapje terug doen en de wedstrijd uitspelen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef Mansjester het volgende:
Die moeten eerst nog tegen elkaar ballen op 1 juni.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:01 schreef Groby het volgende:
Stuur de Ligt op vakantie met van Dijk ofzo. Als die twee een beetje chemie krijgen is het 0 tegendoelpunten confirmed op het ek.
Neuh wel voor mooiboy Dani misschienquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:01 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Waar jij overigens best je pruim voor in stelling had gebracht, dus waarom haten?
Tja, ik zit nog niet helemaal rustig. Ben bang dat we een zware tweede helft krijgenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Eriksen heeft ook wel wat gevaarlijke acties laten zien.
Niet per se hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je moeder je vader is dan is je vader je moeder
die kerel zat er al vanaf vanmiddagquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en interviews met rare dronken gasten.
Autist gespotquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wilfried moet Links zitten niet rechts.
Of de camera moet achter ze staan in plaats van voor ze. Dan kan het ook.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wilfried moet Links zitten niet rechts.
Eensquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Of de camera moet achter ze staan in plaats van voor ze. Dan kan het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |