Je vaderquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je bent zelf walgelijk en dat clubje van je al helemaal.
je vergeet Veltmanquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
de Ligt, Blind, Frenkie, v.d. Beek, van Dijk, Wijnaldum... allemaal in de finale
Paar dagen later Nations League tegen Engeland
al te laatquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wees slim en boek nu naar Madrid voor de mensen die een kaartje hebben!!!!!!!!!!
Wees de dure prijzen voor!!!!!
Dan had je al eerder moeten boekenquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wees slim en boek nu naar Madrid voor de mensen die een kaartje hebben!!!!!!!!!!
Thanks zojuist 100 tickets gekochtquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik gok dat je nu al te laat bent hoorquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
dure prijzenquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
snel schakelen, het manke schaap spelen.quote:
Je bent al veels te laat.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Neequote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Kane + Son.
Son alleen kan het niet maar met Kane is het een heel ander team. Bizar maar wel waar.
Talent, inzet en teamwork.quote:
niet gewoon met de taxi naar Madrid gaanquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ok kijk via de stream met Sierd dus ik reageer hier weinig maar IK BEN ERquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
MORTYYYYYYYYYYYYYY
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ik niet in ieder gevalquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Schöne in een CL-finale. Zou iemand daar 10 jaar geleden geld op hebben gezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |