Beter klaasjanGodquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mee eens, jammer dat Neres niet speelt. Dolberg is ontzettend slecht!²
Antananarivo.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef NaturalScience het volgende:
Ik zit in Madagascar tijdens de finale...... waar de F ga ik dat kijken.......
Ja die is ook pure wereldklasse als hij in vorm is zoals deze pot.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ziyech speelt ook de pot van z'n leven. Die is ook direct 10-15 miljoen meer waard geworden.
King julianquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef NaturalScience het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:43 schreef KingRoland het volgende:
Ajax heeft alleen maar tegen zwakke tegenstanders gespeeld
Juventus
Real Madrid
Bayern
bah
Ik had de schuld al gegeven aan @johannes_vermeerquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef Bolasie het volgende:
Duidelijk een FOK!ker.twitter:telegraaf twitterde op woensdag 08-05-2019 om 21:32:39De politie is op zoek naar de 27-jarige Thijs Hermans uit Den Haag, die ook veelvuldig verblijft in Zuid-Limburg. Hij wordt ervan verdacht dat hij op 7 mei op de Brunssummerheide twee mensen heeft gedood. https://t.co/8j3ab8RT4a reageer retweet
beetje normaal doen tegen deze legende newbiequote:Op woensdag 8 mei 2019 21:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kk op.met je debiele smiley, kneus
nee alles behalvequote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
zou jij die graag bij PSV willen hebben?
In elk dorp kun je kijken, allemaal voetbalgekken daar.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef NaturalScience het volgende:
Live verslag met de postduifquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef NaturalScience het volgende:
Waar in België?quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:55 schreef napoleonfour het volgende:
Ik zit in belgie tijdens de finale jongens. Denken jullie dat de starbucks het gaat uitzenden?
jezus wat een slechte trolquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:43 schreef KingRoland het volgende:
Ajax heeft alleen maar tegen zwakke tegenstanders gespeeld
Juventus
Real Madrid
Bayern
bah
Legendequote:Op woensdag 8 mei 2019 21:55 schreef Paul het volgende:
[..]
beetje normaal doen tegen deze legende newbie
Doe ik wel vaker, geen tijdsverschil voor nodig.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan ben je tenminste nog in het land.. Ik kan wel om 12.00 smiddags al aan de pils
quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Legende
Die vent is vanaf het begin van zijn bestaan een debiel.
Ukkelquote:
Nou was ik ook welquote:
Onzinquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Legende
Die vent is vanaf het begin van zijn bestaan een debiel.
Hij heeft geen 5G.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:57 schreef franklop het volgende:
Ziyech doet het telefoontje niet meer he bij zijn goals
Haha die Son waar iedereen bang voor wasquote:
Ja wordt op ziggo vannacht nog eens uitgezonden. Deden ze met de wedstrijd tegen real en juve ookquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:50 schreef TLC het volgende:
Zijn er mogelijkheden dat je wedstrijden in zn geheel nog terug kan kijken ? want je zit met teveel spanning te kijken om er van te kunnen genieten
Waar in Bels.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:55 schreef napoleonfour het volgende:
Ik zit in belgie tijdens de finale jongens. Denken jullie dat de starbucks het gaat uitzenden?
Ja die wordt nu al genoeg gebeld.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:57 schreef franklop het volgende:
Ziyech doet het telefoontje niet meer he bij zijn goals
Duidelijk!quote:
de finale kijken.quote:
Hm.. ik vind Son en Alli af en toe best gevaarlijk. En als die bal op de paal van Son er in gaat heb je toch een hele andere wedstrijd.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haha die Son waar iedereen bang voor was
U is <19?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef Mansjester het volgende:
De Ligt is de beste speler de ik ooit in een Ajax shirt heb zien spelen
Hoezo, Spurs bakken er niks van joh. Die zouden tegen een willekeurige middenmoter uit de Eredivsie nog geen deuk in een pakje boter schoppen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:54 schreef Saekerhett het volgende:
Het is nog niet binnen jongens. Elke minuut verder in de tweede helft is er één.
Hier doe je Cvitanich toch ernstig mee tekort.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef Mansjester het volgende:
Dat was een absurde hoek. Meer dan paal lukte nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm.. ik vind Son en Alli af en toe best gevaarlijk. En als die bal op de paal van Son er in gaat heb je toch een hele andere wedstrijd.
Nee Sanogo, Westermann en Jan van Halstquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef Mansjester het volgende:
Cruyff is nog steeds nummer 1quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef Mansjester het volgende:
Eriksen heeft ook wel wat gevaarlijke acties laten zien.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm.. ik vind Son en Alli af en toe best gevaarlijk. En als die bal op de paal van Son er in gaat heb je toch een hele andere wedstrijd.
Of Gabrichquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hier doe je Cvitanich toch ernstig mee tekort.
Dit is wel een beetje overdreven, maar top 10 zeker.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef Mansjester het volgende:
Als je moeder je vader is dan is je vader je moederquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent nog niet zo oud?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef Mansjester het volgende:
zeker in andere cafe'squote:Op woensdag 8 mei 2019 21:55 schreef napoleonfour het volgende:
De titel kan me gestolen worden. P. 's. Grappig plaatje van Sonquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:47 schreef RedLabel het volgende:
Ajax is een beetje dom bezig. Waarom nog energie verspillen als de wedstrijd gespeeld is. Beter concentreren op de titel?
Spelers wisselen? stapje terug doen en de wedstrijd uitspelen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef Mansjester het volgende:
Die moeten eerst nog tegen elkaar ballen op 1 juni.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:01 schreef Groby het volgende:
Stuur de Ligt op vakantie met van Dijk ofzo. Als die twee een beetje chemie krijgen is het 0 tegendoelpunten confirmed op het ek.
Neuh wel voor mooiboy Dani misschienquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:01 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Waar jij overigens best je pruim voor in stelling had gebracht, dus waarom haten?
Tja, ik zit nog niet helemaal rustig. Ben bang dat we een zware tweede helft krijgenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Eriksen heeft ook wel wat gevaarlijke acties laten zien.
Niet per se hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je moeder je vader is dan is je vader je moeder
die kerel zat er al vanaf vanmiddagquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en interviews met rare dronken gasten.
Autist gespotquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wilfried moet Links zitten niet rechts.
Of de camera moet achter ze staan in plaats van voor ze. Dan kan het ook.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wilfried moet Links zitten niet rechts.
Eensquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Of de camera moet achter ze staan in plaats van voor ze. Dan kan het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |