En dat met een naam als Treinhoerquote:
Moet dat creme erin natijd? Je hebt na een keer kammen toch wel gezien.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:09 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Oke, houd je vast.
Eerst wassen. Daarna nog een keer. Verolgens cremespoeling en dan doe ik de rest tot dat er goed in heeft gezeten. Dan uitwassen en kammen. Daarna handdoek erop tot het wat droog is. dan creme er in. Daarna uitkammen. Daarna fohnen.
Het is ellende.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:14 schreef Crack_ het volgende:
Dat is echt mooi haarzou alleen niet weten hoe je daar mee om moet gaan
Nee, want als ik die creme er in doe is het weer pluizig, ik kam dat er dan uit. Zonder creme heb ik raar haar.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet dat creme erin natijd? Je hebt na een keer kammen toch wel gezien.
Maar beter dan kortpittigquote:
Pff gedoe zeg, hoe vaak was jij je haar?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:15 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, want als ik die creme er in doe is het weer pluizig, ik kam dat er dan uit. Zonder creme heb ik raar haar.
Is VK nu opeens voor Liverpool?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
Kom dit tegen van een facebookvriend:
Adios soñadores jajajajajjaa 4 - 0 vayan a formar fila de nuevo jajajajaja, otra temporada mas lejos de papa. #liverpol
@:vanilleflikkertje
met shampoo 1 x per weekquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pff gedoe zeg, hoe vaak was jij je haar?
Dat geloof ik nietquote:
Ik ben er blij met mijn haar, maar als ik het moet wassen wil ik huilenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zo veel mensen die ontevreden zijn met hun eigen haar
Ik ga voor Aberquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jimmy, het wordt kiezen.
Crip of ik.
Neh, Ash is het ook nietquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:19 schreef JimmyDean het volgende:
Oh het is Crip niet, het is Ash of zo'n figuur.
Lastig, dat kan ik pas beslissen na een uitvoerige evaluatie met jou onder het genot van een fles wijn en zwoele gitaarmuziek.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jimmy, het wordt kiezen.
Crip of ik.
Ik drink geen wijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lastig, dat kan ik pas beslissen na een uitvoerige evaluatie met jou onder het genot van een fles wijn en zwoele gitaarmuziek.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:20 schreef Cronometer het volgende:
Ik ga zo. Wil iemand nog iets tegen mij zeggen?
Netjes, wat is olaplexquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
met shampoo 1 x per week
zonder shampoo 2/3 x per week
met olaplex 1 x per 2 weken
Even gemycroft, lijkt er wel op.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:41 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Meer land om huizen te bouwen voor immigranten terwijl de originele bewoners krom liggen van de belastingen door een verschrikkelijke ellendige pauperzooi dankzij een links kabinet.
Geen last vanquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:21 schreef Myrr het volgende:
Wijn en borderline is echt geen goede combi ook.
Supercreme? ;pquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
OLAXPLEX IS LEVEN
Brengt je haar weer tot leven en maakt het gezonder.
Is het weer zo'n avond ;pquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:21 schreef Myrr het volgende:
Niet meer helaasquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hebt spaargeld? Dan kan je daar mee iets doen, investeren ofzo.
Ash zou mij nooit aanspreken over kinderen in een keldertje, Aber welquote:
Moet ik zeker zelf meenemen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan drink jij iets anders
Zo makkelijk kan het leven zijn.
Moest lachenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:21 schreef Myrr het volgende:
het gaat een verbinding aan met het haar, een condtioner doet dat niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat doet olaplex wat cremespoeling/conditioner nalaat
Je haar herstellen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat heb je daaraan dan? Je doet toch niks met je leven, komt echt over alsof je de jaren aan het uitzitten bent.quote:
Bah, wat ben je onaardig.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat heb je daaraan dan? Je doet toch niks met je leven, komt echt over alsof je de jaren aan het uitzitten bent.
Hoezo weet je dat nietquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Komt goed uit want ik ben totaal niet modernquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:25 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben best modern, maar qua zulke dingen wil ik het old fashioned
Ik geniet van mijn werk en vrije tijd op mijn manierquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat heb je daaraan dan? Je doet toch niks met je leven, komt echt over alsof je de jaren aan het uitzitten bent.
Als je maar genietquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik geniet van mijn werk en vrije tijd op mijn manier
Same herequote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gebruik dat niet, mijn haar glanst van zichzelf
Gelijk heb je ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik geniet van mijn werk en vrije tijd op mijn manier
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
het gaat een verbinding aan met het haar, een condtioner doet dat niet.
Bedankt, klinkt wel als fantastisch spulquote:
Ik hoef niet meer te trekkenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Trek wel een stuk minder vaak af de laatste weken, zonde eigenlijk
Was een grapje vriend, geen enkele man kent dat denk ikquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom kijk je er dan zo raar van op
Ja leuk, Mozyquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:29 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Daar heb je die kindjes in de kelder voor, snap ik.
Ik begin liever met een spier hahaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kortom, tijd om die zwakke botten weer jong te maken.
In deze staat nog nietquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Was een grapje vriend, geen enkele man kent dat denk ik
Sponsor want kan pas na een jaarquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je het abonnement wel stopgezet of ben je sponsor
quote:
Whyquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Respect, ik ging daar altijd gewoon mee door
Nee hij wilde wel een echt goeie niet zo'n pauper en een met zwembad want dat leek hem ook leukquote:
Waarom maak je altijd van die domme keuzesquote:
Al doende leert men en ik ben nog jongquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom maak je altijd van die domme keuzes
Nou..quote:
Heb maar 1 keer kunnen ballen en daarna werd k ongesteld.quote:
Dikke filmquote:
Oh nog best aardigquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet niet, paar maanden vier keer per week
Zin in slapen en morgen de wekker negeren en dan de hele dag seks met een mooie vrouw zonder enige zorg te hebben.quote:
Life.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zin in slapen en morgen de wekker negeren en dan de hele dag seks met een mooie vrouw zonder enige zorg te hebben.
Realiteit: morgen om kwart voor zeven uit bed, hele dag werken / uni / extra cursus / om acht uur thuiskomen / snelle hap koken / paper schrijven / janken / slapen.
Huh je komt morgen toch wel gewoon op fok?!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zin in slapen en morgen de wekker negeren en dan de hele dag seks met een mooie vrouw zonder enige zorg te hebben.
Realiteit: morgen om kwart voor zeven uit bed, hele dag werken / uni / extra cursus / om acht uur thuiskomen / snelle hap koken / paper schrijven / janken / slapen.
Doe je niet als je bloedt?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb maar 1 keer kunnen ballen en daarna werd k ongesteld.![]()
Dat was dus niet de planning.
Ik kan langskomen als je wil.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je, of beter hij, kan beter binnen komenquote:
Ja klopt, wellicht komt het weerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is toch jammer, heb je dan niet zoiets van ik ga het nu bijhouden anders is het voor niks
Kan je ook niet mee helpen. Normaal als je een goeie conditie hebt dan zakt je hartslag weer vrij snel, maar aangezien jij vooral op de grond rolt met andere mannen zit dat er niet in.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mn hartslag is nog steeds niet terug naar ruststand.
Je hoeft niet te proberen me uit mn tent te lokken ofzo, niks of niemand die me van deze roze wolk kan afhalenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je ook niet mee helpen. Normaal als je een goeie conditie hebt dan zakt je hartslag weer vrij snel, maar aangezien jij vooral op de grond rolt met andere mannen zit dat er niet in.
Die zin loopt niet lekker hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hoeft niet te proberen me uit mn tent te lokken ofzo, niks of niemand die me van deze roze wolk kan afhalen
[ afbeelding ]
Wat een quote. Wat een resultaat.
Dat maakt me niks uitquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die zin loopt niet lekker hoor.
Er is ook geen sprake van falen vanavond.
Nee gewoon ruk dit
neenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Huh je komt morgen toch wel gewoon op fok?!
Heb allerlei shit laten liggen dat ik echt heel erg snel (lees: uiterlijk morgen) af moet hebben anders heb ik een groot probleem.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt wel, lekker samen Ajax kijken
2e is ook mooi.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ajax moet hem pakken, het is nu of nooit.
Als LFC dit met Barca kan doen zonder hun beste twee aanvallers, wat denk je dat dit LFC met Ajax kan doen als die twee er wel bij zijn?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
eens, maar geldt voor liverpool ook. En met salah en firminho erbij..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, Arsenal staat met een been in de finalequote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
maar drie clubs die niet teleurstellen, ajax spurs en liverpool. Rest allemaal ruk
tsja en ajax rolt madrid en juve op..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als LFC dit met Barca kan doen zonder hun beste twee aanvallers, wat denk je dat dit LFC met Ajax kan doen als die twee er wel bij zijn?
Daar komt de arrogantie weer om de hoek, daar is het jammer dat je uberhaupt wat wint stuk afvalquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als LFC dit met Barca kan doen zonder hun beste twee aanvallers, wat denk je dat dit LFC met Ajax kan doen als die twee er wel bij zijn?
Joh, gewillig jijquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Morgen heb ik geen tijd maar een andere dag graag
is prima prijs, kun je beter wel dan niet hebbenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, Arsenal staat met een been in de finale
[ afbeelding ]
Laatste dagen doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee man. Paar keer geprobeerd maar we vinden dat echt goor.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tsja en ajax rolt madrid en juve op..
we gaan het zienquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar komt de arrogantie weer om de hoek, daar is het jammer dat je uberhaupt wat wint stuk afval
Zeker als je 5e staatquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is prima prijs, kun je beter wel dan niet hebben
Tottenham heeft daar niks te zoeken nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
we gaan het zien![]()
Ajax kan winnen. LFC ook.
Als Tottenham doorgaat rollen we die kneuzen op.
morgen eerst maar doorkomen, je zag vanavond wat er kan gebeuren als je denkt dat je al gewonnen hebtquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
we gaan het zien![]()
Ajax kan winnen. LFC ook.
Als Tottenham doorgaat rollen we die kneuzen op.
Dat is wel iets wat een United-fan zou zeggen die de grip op de realiteit kwijt is zou zeggen ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dat spurs, arsenal en liverpool zover komen is ook wel symbool voor het faillissement van t voetbal
niveau is bedroevend, wie er in de top staat interesseert me even nietquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is wel iets wat een United-fan zou zeggen die de grip op de realiteit kwijt is zou zeggen ja.
LFC is zich langzaam aan aan het kondigen bij de absolute elite van het huidige wereldvoetbal. Iedereen die dat niet ziet snapt voetbal niet.t
als je van city kan winnen kan je ook van liverpool winnenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tottenham heeft daar niks te zoeken nee.
Het is wel een tijd waarin de grootste clubs aan verjonging toe zijn en Liverpool het goed voor elkaar heeft. Dat is ook de reden waarom een jong fris Ajax zo ver komt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is wel iets wat een United-fan zou zeggen die de grip op de realiteit kwijt is zou zeggen ja.
LFC is zich langzaam aan aan het kondigen bij de absolute elite van het huidige wereldvoetbal. Iedereen die dat niet ziet snapt voetbal niet.t
Zakt volledig in elkaar dat Tottenham, is gewoon een subtopper met een te groot stadion.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je van city kan winnen kan je ook van liverpool winnen
Dit zijn wel de momenten dat er een wisseling van de wacht kan plaatsvinden. LFC lijkt die kans met beide handen aan te grijpen. Over een paar jaar weten we meerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is wel een tijd waarin de grootste clubs aan verjonging toe zijn en Liverpool het goed voor elkaar heeft. Dat is ook de reden waarom een jong fris Ajax zo ver komt.
in liverpool is na jaren wanbeleid het kwartje gevallen en daar plukken ze vruchten van.. Maar niveau dat de traditionele top op de mat legt is wel stuitend hoor.. Juve bayern real barca..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is wel een tijd waarin de grootste clubs aan verjonging toe zijn en Liverpool het goed voor elkaar heeft. Dat is ook de reden waarom een jong fris Ajax zo ver komt.
net arsenal dus hahahahaquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zakt volledig in elkaar dat Tottenham, is gewoon een subtopper met een te groot stadion.
eerst maar eens een prijs winnenquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit zijn wel de momenten dat er een wisseling van de wacht kan plaatsvinden. LFC lijkt die kans met beide handen aan te grijpen. Over een paar jaar weten we meer
De finale niet eens halen is kutter.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een finale verliezen is juist het ergste.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
eerst maar eens een prijs winnen
Aan dit soort momenten denk ik altijd aan het falende beleid onder Wenger en co, die destijds een nieuw onderkomen lieten bouwen om een stap voor op de rest te zijn. Vergaten ze alleen te investeren en lieten het geld op de bank. Nu sta je weer helemaal achterin de rij te kijken en zie je een club als Liverpool wel successen boeken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit zijn wel de momenten dat er een wisseling van de wacht kan plaatsvinden. LFC lijkt die kans met beide handen aan te grijpen. Over een paar jaar weten we meer
tsja, united heeft in slechtst periode ooit meer prijzen gepakt dan liverpool in beste periode sinds wat, 20 jaar?quote:
Ik herken dit patroon, ik heb het zien gebeuren toen LFC ging falen, en Man Utd de troon overnam.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Aan dit soort momenten denk ik altijd aan het falende beleid onder Wenger en co, die destijds een nieuw onderkomen lieten bouwen om een stap voor op de rest te zijn. Vergaten ze alleen te investeren en lieten het geld op de bank. Nu sta je weer helemaal achterin de rij te kijken en zie je een club als Liverpool wel successen boeken.
welkw successen? Zilveren plakken tellen nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Aan dit soort momenten denk ik altijd aan het falende beleid onder Wenger en co, die destijds een nieuw onderkomen lieten bouwen om een stap voor op de rest te zijn. Vergaten ze alleen te investeren en lieten het geld op de bank. Nu sta je weer helemaal achterin de rij te kijken en zie je een club als Liverpool wel successen boeken.
In feite wel, maar ik schrijf dat op het conto van Wenger en dat kost wat tijd om uberhaupt weer wat te bouwen, aangezien je eerst weer moet afbreken nu.quote:
Een dominerend elftal. Het winnen van prijzen is gewoon een paar laatste steentjes die moeten vallen, maar moet je eens zien hoeveel punten ze pakken in de PL.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welkw successen? Zilveren plakken tellen niet
ja bij united doen ze sowieso maar watquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In feite wel, maar ik schrijf dat op het conto van Wenger en dat kost wat tijd om uberhaupt weer wat te bouwen, aangezien je eerst weer moet afbreken nu.
Duurt nog wel een paar jaar, maar er wordt in ieder geval wel alles aan gedaan en mensen met verstand aangetrokken.
United dan, dat is pas een roerloos schip. De tering hoe kan je een club verneuken en het grappige is ook nog dat ze daar geld als water hebben. Zelden een club zo in elkaar zien donderen door mismanagement.
Het grappige is nog wel dat Liverpool op het oog vol matige spelers zit, maar het er kennelijk allemaal uitkomt onder Kloppquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik herken dit patroon, ik heb het zien gebeuren toen LFC ging falen, en Man Utd de troon overnam.
Nu lijken de rollen omgedraaid. Man Utd is aan het zoeken en LFC heeft het goed voor elkaar. En dan heb ik het vooral over buiten het veld, nog niet eens over wat er op het veld gebeurt.
kan allemaal zijn maar gaat om eremetaalquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een dominerend elftal. Het winnen van prijzen is gewoon een paar laatste steentjes die moeten vallen, maar moet je eens zien hoeveel punten ze pakken in de PL.
Ja daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan allemaal zijn maar gaat om eremetaal
liverpool heeft spelers die complementair zijn aan elkaar en geloven in de trainer zijn visiequote:Op woensdag 8 mei 2019 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het grappige is nog wel dat Liverpool vol op het oog matige spelers zit, maar het er kennelijk allemaal uitkomt onder Klopp
Moet je die Wijnaldum eens vergelijken met die jongen in het Nederlands Elftal
Echt zonde, dat hele bestuur moet gewoon opflikkeren.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja bij united doen ze sowieso maar wat
Moyes, Van Gaal, Mourinho, Solksjaer allemaal andere trainers met andere opvattingen en allemaal hebben ze smalling young en mata om mee te werken
Ik heb het idee dat voetbal langzaam over aan het stappen is van goede spelers naar goede systemen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het grappige is nog wel dat Liverpool op het oog vol matige spelers zit, maar het er kennelijk allemaal uitkomt onder Klopp
Moet je die Wijnaldum eens vergelijken met die jongen in het Nederlands Elftal
En deze discussie hebben we dus nog eens over een paar wekenquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan allemaal zijn maar gaat om eremetaal
Vind het nog steeds een oerlelijk team, heb ook een hekel aan ze. En dat you'll never walk alone mag ook opflikkeren.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
liverpool heeft spelers die complementair zijn aan elkaar en geloven in de trainer zijn visie
btje jaloersmakend
Klopp zit er toch echt sinds 2015quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En deze discussie hebben we dus nog eens over een paar weken
Klopp is pas anderhalf seizoen bezig, de vooruitgang die we zien, zowel op als buiten het veld is enorm![]()
2 CL-finales in 2 jaar. De medailles komen wel
tsja, vind van dijk en mane wereldtop, salah en firminho goed en de rest karig..quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het nog steeds een oerlelijk team, heb ook een hekel aan ze. En dat you'll never walk alone mag ook opflikkeren.
Tijd is relatiefquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopp zit er toch echt sinds 2015
1,5 jaar?..quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En deze discussie hebben we dus nog eens over een paar weken
Klopp is pas anderhalf seizoen bezig, de vooruitgang die we zien, zowel op als buiten het veld is enorm![]()
2 CL-finales in 2 jaar. De medailles komen wel
Wereldtop?quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tsja, vind van dijk en mane wereldtop, salah en firminho goed en de rest karig..
Maar als t werkt.. Prima toch
Firmino is beter hoor, dat is een spits en cam in een. Mane is alleen bloedje snel en wendbaar.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, denk niet dat er 5 betere spelers op die positie zijn momenteel
vind hem juist van alle markten thuis, iig beter dan salahquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:13 schreef Le_Professeur het volgende:
Vind Mane juist dat laatste zetje missen, die moet niet weggaan bij Liverpool want daar is hij een baas.
handig als je met man minder speeltquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Firmino is beter hoor, dat is een spits en cam in een. Mane is alleen bloedje snel en wendbaar.
heb nog liever lukakuquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:15 schreef Vanillekwark het volgende:
Firmino is, samen met van Dijk, de beste speler van Liverpool.
Zeker, genot voor Engels voetbal. Engelse winst is een kroon. We're back bitches.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Vind het wel echt schitterend voor het Engelse voetbal. Tweemaal Liverpool finale. United verslaat PSG, Tottenham halve finale. Arsenal en Chelsea halve finale en waarschijnlijk finale.
Mag ieder jaar wel, tijd dat die Spaanse dominantie voorbij is.
Het zit wat minder mee voor Salah dit jaar, maar vind hem toch wel speciaal hoe hij soms een bal kan behandelen. Hij heeft wel echt die x-factor vind ik.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind hem juist van alle markten thuis, iig beter dan salah
Iedereen lekker haten op Salah, gaat gewoon weer topscorer van Engeland wordenquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het zit wat minder mee voor Salah dit jaar, maar vind hem toch wel speciaal hoe hij soms een bal kan behandelen. Hij heeft wel echt die x-factor vind ik.
Mane loopt als het er echt op aankomt gewoon vast.
Omdat hij ook duikt en stoer doet altijd bij het juichen, nare uitstraling.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Iedereen lekker haten op Salah, gaat gewoon weer topscorer van Engeland worden
Heeft dit seizoen alleen constant dubbele dekking, dus minder absurde cijfers dan vorig jaar.
No problem, dan krijgt Mane meer ruimte.
Wijnaldum is geen houthakkerquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar ik snap gewoon niet dat houthakkers als MIlner, Henderson en Wijnaldum zo goed zijn, dat zijn stuk voor stuk matige spelers als je ze individueel bekijkt.
Komt wel weer. Class is permanent.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat hij ook duikt en stoer doet altijd bij het juichen, nare uitstraling.
Niet alleen dat, maar hij mist dat stukje zelfvertrouwen nu die flow om van iedere kans een goal te maken.
Werkpaardje dan, toch niks bijzonders.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wijnaldum is geen houthakker
Wijnaldum is geen houthakkerquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar ik snap gewoon niet dat houthakkers als MIlner, Henderson en Wijnaldum zo goed zijn, dat zijn stuk voor stuk matige spelers als je ze individueel bekijkt.
mane kan iig de bal afpassenquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het zit wat minder mee voor Salah dit jaar, maar vind hem toch wel speciaal hoe hij soms een bal kan behandelen. Hij heeft wel echt die x-factor vind ik.
Mane loopt als het er echt op aankomt gewoon vast.
dan had ie het bij chelsea ook wel geredquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Komt wel weer. Class is permanent.
Football is nothing without Origi.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:21 schreef Le_Professeur het volgende:
En sinds wanneer scoort Origi zo vaak belangrijke goals, ook een matige speler pff
Als Chelsea ook maar enig besef had hoe het om moest gaan met jonge spelers wel ja.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan had ie het bij chelsea ook wel gered
die Messi zal zich toch ook kapot ergeren aan die suarez en vidal..quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haha laat jij je ff kennen.
[ afbeelding ]
Ja hoop op een derde club die kan aanhaken. Hoe gaaf is dat als er gewoon drie clubs meedoen om het kampioenschap.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Komt wel weer. Class is permanent.
Ik ga ook, doeggquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:25 schreef Vanillekwark het volgende:
Maar goed, morgen is er ook weer leven. Ik moet slapen. Later
maar is toch ook niet leuk.. Mahrez zou de sterspeler zijn nu alle andere engelse clubs. Gundogan zou welkome aanwinst zijn, zitten daar te bankenquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja hoop op een derde club die kan aanhaken. Hoe gaaf is dat als er gewoon drie clubs meedoen om het kampioenschap.
Zie het alleen niet zomaar gebeuren. Chelsea is kapot, die abra kan die club beter verpatsen. United is een zooitje. Arsenal moet alles herbouwen en Tottenham is de eeuwige loserclub.
Toch niks mis mee, zo zou Rashford ook gewoon een prima breedtespeler moeten zijn en geen basisspeler. Lukaku een stormram vanaf de bank. Smalling als vierde CB.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar is toch ook niet leuk.. Mahrez zou de sterspeler zijn nu alle andere engelse clubs. Gundogan zou welkome aanwinst zijn, zitten daar te banken
Yeshquote:Op woensdag 8 mei 2019 08:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, weer hard aan het werk?
Beetje in huis rommelen en wil mijn vogelkooi nog 1x in de lak zetten. Vanavond komt mijn vriend en is de dag weer omquote:
Gezelliequote:Op woensdag 8 mei 2019 08:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Beetje in huis rommelen en wil mijn vogelkooi nog 1x in de lak zetten. Vanavond komt mijn vriend en is de dag weer om
Goedemorgenquote:
Buurman, weertje nietwaar ?quote:
Vertel mij wat. Ik kan het nog net niet zien.quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buurman, weertje nietwaar ?
Wat een bouwput is dat Kijkduin geworden zeg en jammer van de hoogbouw :/
Heel den Haag is een bouwputquote:Op woensdag 8 mei 2019 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buurman, weertje nietwaar ?
Wat een bouwput is dat Kijkduin geworden zeg en jammer van de hoogbouw :/
jammer hoorquote:Op woensdag 8 mei 2019 09:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ik kan het nog net niet zien.
Ja, zo ongeveer.quote:
Ach ja, schijnt hip te zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
jammer hoor
[..]
Ja, zo ongeveer.
Dat is wel een goed ideequote:Op woensdag 8 mei 2019 08:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee niet kalm, dag van de zalm! @:kiid
Jawel maar wij verdienen allemaal 70k met halve weken werken.quote:
Well done janquote:Op woensdag 8 mei 2019 09:56 schreef UitStraling het volgende:
Collega Jan uit het noorden op bezoek, collega Jan is een oudere man, Collega Jan was vroeger bokser, portier en deed ooit iets moeilijks en geheimzinnigs in het Amerikaanse leger, collega Jan is sociaal, welbespraakt en goedgebouwd, collega Jan heeft die ongedefinieerde charme die mannen mooi maakt, Collega Jan neukt dan ook een dertig jaar jongere spannende vrouw met benen tot aan de hemel, Collega Jan, ja die kan er wat van.
Is dit jouw collega ? @JanCeesquote:Op woensdag 8 mei 2019 09:56 schreef UitStraling het volgende:
Collega Jan uit het noorden op bezoek, collega Jan is een oudere man, Collega Jan was vroeger bokser, portier en deed ooit iets moeilijks en geheimzinnigs in het Amerikaanse leger, collega Jan is sociaal, welbespraakt en goedgebouwd, collega Jan heeft die ongedefinieerde charme die mannen mooi maakt, Collega Jan neukt dan ook een dertig jaar jongere spannende vrouw met benen tot aan de hemel, Collega Jan, ja die kan er wat van.
Neem je een mooie dame mee?quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb kaartjes voor vanavond, wel strak in het pak maar boeien
Er zit een prachtige Belgische bij met ravenzwart haar, ze zit meer dan prima in haar spijkerbroek en die heeft eerder een nat plekje achtergelaten toen ze bij me op schoot zat maar dat taaltje is niet te harden.quote:
Dat taaltje negeren moet toch te doen zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zit een prachtige Belgische bij met ravenzwart haar, ze zit meer dan prima in haar spijkerbroek en die heeft eerder een nat plekje achtergelaten toen ze bij me op schoot zat maar dat taaltje is niet te harden.
I tried but no.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat taaltje negeren moet toch te doen zijn.
*banquote:Op woensdag 8 mei 2019 12:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze lijken allemaal wel iets van een leven* te hebben..
Niemand heeft een levenquote:Op woensdag 8 mei 2019 12:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze lijken allemaal wel iets van een leven te hebben..
Is ook veel erger dan iemand met een donkerdere huidskleur en ranzig zwart haar.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:52 schreef Cronometer het volgende:
Anne was net als de zaterdag in Antwerpen vermoorde Julie van Espen (23) een frisse jonge blonde vrouw die verdween na een onschuldig fietstochtje en werd vermoord door een veroordeelde zedendelinquent.
Ad.nl
Epic cringe dit.
Stimo is wel veilig idd, meeste honden krijgen ver voor ze zo wanhopig worden een spuitjequote:Op woensdag 8 mei 2019 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook veel erger dan iemand met een donkerdere huidskleur en ranzig zwart haar.
Daarom leven die langer dan een gemiddelde blanke dame in NL.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook veel erger dan iemand met een donkerdere huidskleur en ranzig zwart haar.
Jeetje, lijkt je haardos wel.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Stimo is wel veilig idd, meeste honden krijgen ver voor ze zo wanhopig worden een spuitje
Dit was geen poging, zoveel moeite ga ik niet doen voor jou.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
awh...
troostprijs voor je inzet en poging
Ja? Want dan zijn kindergrafjes ineens weer wel om om te lachen?quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dit was geen poging, zoveel moeite ga ik niet doen voor jou.
Ik mis wel onze huisneger nu ik jou zie.
Damnquote:Op woensdag 8 mei 2019 13:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja? Want dan zijn kindergrafjes ineens weer wel om om te lachen?
Ja tuurlijk. Is maar internet. Je kan niet bashen en dan niet niet incasseren.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja? Want dan zijn kindergrafjes ineens weer wel om om te lachen?
Hypocrietjequote:Op woensdag 8 mei 2019 13:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Specialiteit van mmg, haar held
Oke heftig, jij was dus niet gepland.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:42 schreef wollah het volgende:
[..]
Mijn pa is Marokkaan. Moeder is Nederlands
Is internet man. Boeiequote:Op woensdag 8 mei 2019 13:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de hypocriet, toen was het toch zo grappig?
en nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |