te laatquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:26 schreef hoas het volgende:
yep Duitsland graag en dat wordt Merkelwurst
Zodra er minstens zeven landen geclaimd zijn en minstens twee landen naast elkaar liggenquote:
Faux.rijk geeft zich zeker meteen weer over als ik aanval ik heb geen zin om soldaten te verspillen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:31 schreef Faux. het volgende:
[..]
Zodra er minstens zeven landen geclaimd zijn en minstens twee landen naast elkaar liggen
Faux staat bekend om het zwaaien met de witte vlag wanneer en onheil dreigt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:33 schreef vipergts het volgende:
[..]
Faux.rijk geeft zich zeker meteen weer over als ik aanval ik heb geen zin om soldaten te verspillen.
viel me ook al op jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:38 schreef Harvest89 het volgende:
Nederland heeft geen IJselmeer op de kaart
Meer land om huizen te bouwen voor immigranten terwijl de originele bewoners krom liggen van de belastingen door een verschrikkelijke ellendige pauperzooi dankzij een links kabinet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
viel me ook al op jawel fijn voor degene die Nederland claimt, die heeft dan meer land
Viperland zoekt nog goedkope arbeiders om de oorlogsmachine te laten draaienquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:41 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Meer land om huizen te bouwen voor immigranten terwijl de originele bewoners krom liggen van de belastingen door een verschrikkelijke ellendige pauperzooi dankzij een links kabinet.
maar jij bent de meester himselfquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:45 schreef richolio het volgende:
OmgIk kan helaas vanavond niet. Zou een derde prachtige avond zijn geworden
Veel plezier wel
fixed in de volgende kaartupdatequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:43 schreef Harvest89 het volgende:
@ TS je hebt Noorwegen niet helemaal ingekleurd, Noorwegen loopt helemaal door tot boven Finland en grenst aan Rusland. Misschien niet zo belangrijk maar ik zeg het effe.
ook jij al niet?quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:28 schreef Treinhoer het volgende:
Ik claim Griekenland, en noem het HOERENLAND. Ik ben een wanbetaler en haat Macedonië
Südost-Viperland is Oostenrijk, niet Tsjechiëquote:
Scherp, te snel gekleurdquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:27 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Südost-Viperland is Oostenrijk, niet Tsjechië
Een fout die wel te vergeven is, het ligt dicht bij elkaar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:27 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Mijn naam staat niet op de kaart?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:28 schreef Faux. het volgende:
[..]
Scherp, te snel gekleurdUpdate komt eraan
Viperland zijn soldaatjes houden moedig standquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:28 schreef Erno-BE het volgende:
* Erno-BE Südost-Viperland valt Viperland aan
Jawel maar wit op geel dus beetje onduidelijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mijn naam staat niet op de kaart?
ah klopt, moest de afbeelding even vergroten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:30 schreef Faux. het volgende:
[..]
Jawel maar wit op geel dus beetje onduidelijk
neenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:31 schreef vipergts het volgende:
[vipergts viperland] zijn legers vallen faux.rijk binnen
nopequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:31 schreef pinman het volgende:
Mag ik ook niet geclaimde landen binnenvallen?
Hoe dan?quote:
Gebruik de [me] tag.quote:
Klik op /mequote:
Typ de tekst bijvoorbeeld: vipergts valt .. binnen.quote:
Dan wordt het niet leuk, aangezien je dan heel Europa dan heel snel verdeeld hebquote:
Wat een verrassing dat je dit land kiest.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:27 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zit op een ipad zie dat he icoon niet maar dank je voor je moeitequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Typ de tekst bijvoorbeeld: vipergts valt .. binnen.
En selecteer daarna de hele tekst en klik op het me icoon helemaal rechts.
Je mag alleen een aangrenzend land aanvallenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:58 schreef Harvest89 het volgende:
* Harvest89 Harvestina mobiliseert zijn leger en valt nosoulland binnen
Serieus?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:01 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Je mag alleen een aangrenzend land aanvallen
Kijk in de openingspostquote:
Dat doen we dus nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:03 schreef Harvest89 het volgende:
* Harvest89 Harvestina mobiliseert zijn leger en valt CUSRF binnen.
damn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:06 schreef pinman het volgende:
[..]
Dat doen we dus niet
* pinman CUSRF mobiliseert zijn leger en verdedigt het land
Ha jij mag niks doen, je bent compleet geïsoleerd.quote:
Jawel, maar moest even wegquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:12 schreef Harvest89 het volgende:
TS heeft er ook geen zin meer in, hij is zijn land al kwijt.
Vorig jaar aan de Afrika versie deelgenomen, was erg leuk. Iedereen benoemde zichzelf dictator en sultan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:14 schreef pinman het volgende:
Zullen we het ook een keer met andere werelddelen doen?
Zoals Amerika, Azië, Afrika etc
Of de hele wereld
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:18 schreef pinman het volgende:
* pinman benoemt zichzelf dictator van de CUSRF
* Harvest89 Harvestina gebruikt zijn raketten om de aanval af te slaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:22 schreef pinman het volgende:
* pinman CUSRF mobiliseert zijn leger en valt Harvestina binnen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:26 schreef Berk-Ergberts het volgende:
Ik claim Zwitserland en noem het Berkerland
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:32 schreef Igen het volgende:
Kan ik nog meedoen? Ik claim dan Hongarije en noem het Draculastan.
Ik claim Oekraïne en noem het Neulandquote:
* pinman CUSRF slaat de aanval af met anti-tankwapensquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:41 schreef Harvest89 het volgende:
* Harvest89 Harvestina heeft een aantal tanks gekocht, en valt meteen CUSRF aan.
je quote de verkeerde geloof ikquote:
Goede timing, dacht bijna dat het gelukt was.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:43 schreef pinman het volgende:
[..]
* pinman CUSRF slaat de aanval af met anti-tankwapens
Dat gaat nog steeds niet gebeurenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:42 schreef Faux. het volgende:
* Faux. POLENLAND voert de dienstplicht in en valt Berkerland binnen
Grensbewaking is sterkquote:
Ik kom nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:45 schreef Faux. het volgende:
PERSBERICHT: POLENLAND nodigt de wereldleiders uit op BBQ
De Poolse president heeft vanmiddag aangekondigd de wereldleiders graag te ontvangen op een gezellige BBQ. Hij meent dat dat een beter idee is dan oorlog voeren.
Jij was ook niet uitgenodigd want EU-topquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:46 schreef pinman het volgende:
[..]
Ik kom niet
* pinman organiseert zijn eigen BBQ met alle burgers van CUSRF
Leuk idee. Wanneer?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:45 schreef Faux. het volgende:
PERSBERICHT: POLENLAND nodigt de wereldleiders uit op BBQ
De Poolse president heeft vanmiddag aangekondigd de wereldleiders graag te ontvangen op een gezellige BBQ. Hij meent dat dat een beter idee is dan oorlog voeren.
Dat gaat niet door hoor!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:47 schreef Erno-BE het volgende:
* Erno-BE Neuland valt Drakulastan aan
Het ijzeren gordijn wordt met harde hand verdedigd!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:50 schreef Berk-Ergberts het volgende:
* Berk-Ergberts Berkerland valt Drakulastan aan
wegquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:53 schreef Berk-Ergberts het volgende:
* Berk-Ergberts Berkerland valt Polenland aan
Ga eens wegquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:53 schreef Harvest89 het volgende:
* Harvest89 Harvestina gebruikt ditmaal voetsoldaten om de CUSRF aan te vallen
Zg niet op te lettenquote:
echt nietquote:
nee dat doen we nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:03 schreef Faux. het volgende:
* Faux. POLENLAND reageert op de agressie van CUSRF en valt binnen
Ja doe ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:01 schreef Faux. het volgende:
kaartenupdates komen straks pas weer, ik lig in bad. als iemand even wil overnemen, graag
Doe maar niet, die aanval op Draculastan. Ksst!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:07 schreef Erno-BE het volgende:
* Erno-BE Polenland valt Draculastan en Dictatorland aan met een Blitzkrieg
FUCK GEEN PIJLLAND was geannexeerd door Neuland dat nu onder Polenland valtquote:
hij neemt de zaken voor mij waarquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:16 schreef Igen het volgende:
Huh je kan toch niet twee landen tegelijk hebben?
Surveilleer tijdelijk Polenlandquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:16 schreef Igen het volgende:
Huh je kan toch niet twee landen tegelijk hebben?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:17 schreef pinman het volgende:
Doe maar Harvest89
Ik claim wel een nieuw land
Neequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:19 schreef Igen het volgende:
* Igen Draculastan valt Polenland binnen.
Oww yeah kijk eens naar mijn rijk.quote:
Zwaktebodquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:26 schreef Wombcat het volgende:
Ik claim IJsland en noem het Lekkerverweg
Harvestina schiet op het roeibootje en laat het zinken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:30 schreef Wombcat het volgende:
* Wombcat Lekkerverweg heeft een roeibootje gekocht en valt Harvestina binnen.
Die tellen als ze dicht bij elkaar liggen (VK - NL, EE - FI, etc)quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:29 schreef Igen het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met grenzen op zee?
neenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:32 schreef Harvest89 het volgende:
* Harvest89 Harvestina gebruikt beren met lasers op hun hoofd om Polenland aan te vallen.
damnquote:
Neequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:30 schreef Igen het volgende:
* Igen Draculastan doet een omgekeerde D-Day en vaart naar Kleijië
Is van Kleijiëquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:37 schreef Wombcat het volgende:
* Wombcat Lekkerverweg zwemt naar Nosouland en annexeert dat
Neequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:39 schreef Wombcat het volgende:
In dat geval.
* Wombcat Lekkerverweg was er toch in de buurt, en neemt dat dan maar over
Aanval afgeweerdquote:
absoluutquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:44 schreef Igen het volgende:
* Igen Draculastan vindt dat de Dag van de Overheersing in Polenland vooral een dag moet zijn die de Draculastaanse overheersing verwelkomt.
Harvest89 van Harvestina geeft haar een beurt, en stuurt haar weer weg.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:45 schreef Wombcat het volgende:
* Wombcat Lekkerverweg stuurt een IJslandse blondine om Harvestina te veroveren
Daar was ik al bang voor, de vuile sletquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Harvest89 van Harvestina geeft haar een beurt, en stuurt haar weer weg.
Maar die vloot komt nooit aanquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:45 schreef Wombcat het volgende:
* Wombcat heeft een flinke vloot gebouwd om Kleijië te veroveren
Foeiquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:48 schreef Harvest89 het volgende:
* Harvest89 Harvestina lacht om internationale samenwerking en besluit om Polenland aan te vallen.
* Faux. POLENLAND valt Drucalastan aanquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:49 schreef Igen het volgende:
PERSBERICHT
Draculastan nodigt op neutraal terrein in Praag uit voor de grote conferentie van Pat en Mat.
Ik kom welquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:50 schreef Faux. het volgende:
POOLSE REGERING WIL GRAAG REACTIES
De Poolse regering trekt aan de bel. Het land krijgt erg weinig reacties van haar buurlanden en voelt zich geïsoleerd en eenzaam. De Minister van Buitenlandse Zaken heeft al gedreigd met een hongerstaking.
Ik kom welquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:46 schreef Faux. het volgende:
POLENLAND ROEPT OM INTERNATIONALE SAMENWERKING
'Het is belangrijk dat wij, als machtigste en meest welvarende staat, onze kennis delen met de internationale collega's', aldus de Poolse president. Hij nodigt de wereldleiders uit op een top in Kiev.
De blondine van me komt onderhandelen over een verbetering van de internationale relaties.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:50 schreef Faux. het volgende:
POOLSE REGERING WIL GRAAG REACTIES
De Poolse regering trekt aan de bel. Het land krijgt erg weinig reacties van haar buurlanden en voelt zich geïsoleerd en eenzaam. De Minister van Buitenlandse Zaken heeft al gedreigd met een hongerstaking.
Damn, die gaat goed uitgewoond worden daar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De blondine van me komt onderhandelen over een verbetering van de internationale relaties.
Rucolastan, *kuch* Draculastan verdedigt zich.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:50 schreef Faux. het volgende:
[..]
* Faux. POLENLAND valt Drucalastan aan
Zeker wetenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Damn, die gaat goed uitgewoond worden daar.
Harvestina heeft geen leger meer over om het te verdedigen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:53 schreef Wombcat het volgende:
Meanwhile
* Wombcat Lekkerverweg valt nogmaals Harvestina binnen
Moe gemaakt door de blondinequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Harvestina heeft geen leger meer over om het te verdedigen.
Ik kap ermee voor vanavond.
Wij lachen om jouw kleine bananenrepubliekjequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Rucolastan verdedigt zich.
En eist een conferentie voor herstel van de legitime landsnaam.
De blondines beschermen het landquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:59 schreef Wombcat het volgende:
Omdat de Poolse minister wel erg ruig bezig is geweest met de blondine valt
* Wombcat Lekkerverweg Polenland binnen
De regering in Kempe op Hul heeft besloten zich over te geven aan Rucolastanquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:56 schreef Igen het volgende:
* Igen Rucolastan valt nog een keer Kleijië aan
Echniequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:00 schreef Faux. het volgende:
* Faux. POLENLAND valt Lekkerverweg aan
Merci.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:00 schreef Berk-Ergberts het volgende:
[..]
De regering in Kempe op Hul heeft besloten zich over te geven aan Rucolastan
Neequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:02 schreef Wombcat het volgende:
* Wombcat Lekkerverweg heeft ook aan de oostkant een vloot gebouwd en vaart nu het OttomaanseRijk binnen
Neequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:03 schreef Faux. het volgende:
* Faux. beschermt de etnische Polen in het Ottomaanse rijk en valt binnen
In 2014 was het gekte. Toen was het echt drukquote:
Die Rucola weet zo'n blonde schone wel weg mee, dus die is snel weggewerkt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:05 schreef Igen het volgende:
* Igen Rucolastan heeft genoeg van alle rucola en stuurt vanuit Schotland een vloot naar Lekkerverweg om het daar als biologisch massavernietigingswapen te gebruiken.
De Poolse regering lacht zich een ongelukquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:05 schreef pinman het volgende:
En er wonen helemaal geen Polen in het Ottomaanse Rijk.
Alleen Turken, Koerden en Grieken
Er wonen wel Turken in POLENLAND. Op de Krim. Dus:
* pinman Ottomaanse Rijk valt POLENLAND aan
De blonde schonen uit Lekkerverweg worden bij de Faeröer door een agressieve wesp gestoken en druipen gauw af.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:07 schreef Wombcat het volgende:
* Wombcat Lekkerverweg gaat dan ook meteen in de tegenaanval op Rucolastan
Ze hadden al twee bultenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:10 schreef Igen het volgende:
[..]
De blonde schonen uit Lekkerverweg worden bij de Faeröer door een agressieve wesp gestoken en druipen gauw af.
absoluut nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:12 schreef Wombcat het volgende:
De blondines uit Lekkerverweg horen iets over Rucola uit Polenland en kunnen de verleiding niet werstaan
/Me Lekkerverweg valt daarom Polenland binnen om alle Rucola te confisceren
En HOERENLAND staat er ook nog op. Terwijl dat geannexeerd is door het Ottomaanse Rijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:16 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij moet de kaart nog geupdate wordt. Kleijië is nu een slablaadje
Misschien kan dat op de conferentie in Praag.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:11 schreef Faux. het volgende:
POLENLAND NODIGT RUCOLASTAN UIT TOT VREDE OVERLEG NA NAAMSCONFLICT
'Haha, grapje', aldus de Poolse president.
Nee, dat stond al goedquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:16 schreef pinman het volgende:
[..]
En HOERENLAND staat er ook nog op. Terwijl dat geannexeerd is door het Ottomaanse Rijk
Mijn ambassadeur wil niet meer, te veel slechte ervaringenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:16 schreef Igen het volgende:
[..]
Misschien kan dat op de conferentie in Praag.
neequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:18 schreef Wombcat het volgende:
* Wombcat Lekkerverweg valt Ottomaanse Rijk binnen
Rucolastan verdedigt nog maar weer eens.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:23 schreef Wombcat het volgende:
* Wombcat Lekkerverweg valt Rucolastan nog maar eens aan
nopequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:21 schreef Igen het volgende:
* Igen Rucolastan valt Polenland binnen nadat verstrooide taalanalyst beweert dat vredesoverleg een grapje van de Poolse president is.
Mooi, in dat geval:quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:24 schreef Igen het volgende:
[ afbeelding ]
(Met correctie: Kaliningrad hoort natuurlijk ook bij Rusland en dus bij Lekkerverweg!)
Apekoek (San Marino)quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:26 schreef pinman het volgende:
Wie heeft Gangsterland eigenlijk geclaimd?
Daar trap ik niet in, dus die gaat linea recta terugquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:26 schreef CrashO het volgende:
* Lee Towers stuurt een lading vergiftigde vodka de grens over en Lekkerverweg in
Lee Towers stopt de aanval van Lekkerverweg met een rol ductapequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mooi, in dat geval:
* Wombcat Lekkerverweg is blij met de komst van Lee Towers en gaat er even gezellig op de koffie en zaag ondertussen de stoelpoten onder hem vandaan, waardoor hij een elleboogbreuk oploopt en helaas de leiding van het land over moet geven aan de president van Lekkerverweg
Zou het niet leuker zijn om grote exclaves en grote eilanden (Kalinigrad, Corsica) in dit spel als aparte landen te tellen, zo kunnen meer spelers meedoen namelijk?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:24 schreef Igen het volgende:
[ afbeelding ]
(Met correctie: Kaliningrad hoort natuurlijk ook bij Rusland en dus bij Lekkerverweg!)
Het is niet dat er geen landen meer over zijn nu. Half Europa is nog ongeclaimd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:27 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zou het niet leuker zijn om grote exclaves en grote eilanden (Kalinigrad, Corsica) in dit spel als aparte landen te tellen, zo kunnen meer spelers meedoen namelijk?
Nee. Want dan kan ik Rusland Lekkerverweg niet meer aanvallen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:27 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zou het niet leuker zijn om grote exclaves en grote eilanden (Kalinigrad, Corsica) in dit spel als aparte landen te tellen, zo kunnen meer spelers meedoen namelijk?
Lee Towers begint te zingen en jaagt alle Polen zijn land weer uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:28 schreef Faux. het volgende:
* Faux. POLENLAND verblijdt Lee Touwers met een inval
hihihiquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:29 schreef Wombcat het volgende:
* Wombcat Wombcat Lekkerverweg ziet dat Polenland druk bezig is met Lee Towers, en komt daar via de achterdeur nog maar eens binnen
Arme Polenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Lee Towers begint te zingen en jaagt alle Polen zijn land weer uit.
Lee towers wordt afgeleid door mijn ambassadeurquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:31 schreef CrashO het volgende:
* Lee Towers richt zijn speakers op Lekkerverweg en begint You'll never walk alone te zingen terwijl hij de grens over dendert
Dank je welquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Arme PolenHeb een beetje medelijden
En nu kan je dus niks doen omdat je aan geen enkel gekozen land grenstquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:34 schreef Tassendief het volgende:
* Tassendief Tassendief claimt Portugal en noemt het Friesland
Dan heb ik even de tijdquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:34 schreef CrashO het volgende:
[..]
En nu kan je dus niks doen omdat je aan geen enkel gekozen land grenst
* Lee Towers blaft Lekkerverwegs ambassadeur vol en stuurt haar met ebola weer terugquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:34 schreef Wombcat het volgende:
Allicht maakt mijn ambassadeur van de situatie gebruikt, oftewel
* Wombcat Lekkerverweg annexert Lee Towers
Daartegen was ze ingeënt, dus dat werkt nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:35 schreef CrashO het volgende:
[..]
* Lee Towers blaft Lekkerverwegs ambassadeur vol en stuurt haar met ebola weer terug
Je leert het ook nooitquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:36 schreef Igen het volgende:
Rucolastan verovert Gangsterland
* Igen - en valt nog maar eens Polenland binnen.
nopequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:37 schreef pinman het volgende:
* pinman Ottomaanse Rijk mobiliseert zijn soldaten met en zegt Salam Alaykom tegen POLENLAND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |