Ik claim Oekraďne en noem het Neulandquote:
* pinman CUSRF slaat de aanval af met anti-tankwapensquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:41 schreef Harvest89 het volgende:
* Harvest89 Harvestina heeft een aantal tanks gekocht, en valt meteen CUSRF aan.
je quote de verkeerde geloof ikquote:
Goede timing, dacht bijna dat het gelukt was.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:43 schreef pinman het volgende:
[..]
* pinman CUSRF slaat de aanval af met anti-tankwapens
Dat gaat nog steeds niet gebeurenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:42 schreef Faux. het volgende:
* Faux. POLENLAND voert de dienstplicht in en valt Berkerland binnen
Grensbewaking is sterkquote:
Ik kom nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:45 schreef Faux. het volgende:
PERSBERICHT: POLENLAND nodigt de wereldleiders uit op BBQ
De Poolse president heeft vanmiddag aangekondigd de wereldleiders graag te ontvangen op een gezellige BBQ. Hij meent dat dat een beter idee is dan oorlog voeren.
Jij was ook niet uitgenodigd want EU-topquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:46 schreef pinman het volgende:
[..]
Ik kom niet
* pinman organiseert zijn eigen BBQ met alle burgers van CUSRF
Leuk idee. Wanneer?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:45 schreef Faux. het volgende:
PERSBERICHT: POLENLAND nodigt de wereldleiders uit op BBQ
De Poolse president heeft vanmiddag aangekondigd de wereldleiders graag te ontvangen op een gezellige BBQ. Hij meent dat dat een beter idee is dan oorlog voeren.
Dat gaat niet door hoor!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:47 schreef Erno-BE het volgende:
* Erno-BE Neuland valt Drakulastan aan
Het ijzeren gordijn wordt met harde hand verdedigd!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:50 schreef Berk-Ergberts het volgende:
* Berk-Ergberts Berkerland valt Drakulastan aan
wegquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:53 schreef Berk-Ergberts het volgende:
* Berk-Ergberts Berkerland valt Polenland aan
Ga eens wegquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:53 schreef Harvest89 het volgende:
* Harvest89 Harvestina gebruikt ditmaal voetsoldaten om de CUSRF aan te vallen
Zg niet op te lettenquote:
echt nietquote:
nee dat doen we nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:03 schreef Faux. het volgende:
* Faux. POLENLAND reageert op de agressie van CUSRF en valt binnen
Ja doe ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:01 schreef Faux. het volgende:
kaartenupdates komen straks pas weer, ik lig in bad. als iemand even wil overnemen, graag
Doe maar niet, die aanval op Draculastan. Ksst!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:07 schreef Erno-BE het volgende:
* Erno-BE Polenland valt Draculastan en Dictatorland aan met een Blitzkrieg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |