te laatquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:26 schreef hoas het volgende:
yep Duitsland graag en dat wordt Merkelwurst
Zodra er minstens zeven landen geclaimd zijn en minstens twee landen naast elkaar liggenquote:
Faux.rijk geeft zich zeker meteen weer over als ik aanval ik heb geen zin om soldaten te verspillen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:31 schreef Faux. het volgende:
[..]
Zodra er minstens zeven landen geclaimd zijn en minstens twee landen naast elkaar liggen
Faux staat bekend om het zwaaien met de witte vlag wanneer en onheil dreigt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:33 schreef vipergts het volgende:
[..]
Faux.rijk geeft zich zeker meteen weer over als ik aanval ik heb geen zin om soldaten te verspillen.
viel me ook al op jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:38 schreef Harvest89 het volgende:
Nederland heeft geen IJselmeer op de kaart
Meer land om huizen te bouwen voor immigranten terwijl de originele bewoners krom liggen van de belastingen door een verschrikkelijke ellendige pauperzooi dankzij een links kabinet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
viel me ook al op jawel fijn voor degene die Nederland claimt, die heeft dan meer land
Viperland zoekt nog goedkope arbeiders om de oorlogsmachine te laten draaienquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:41 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Meer land om huizen te bouwen voor immigranten terwijl de originele bewoners krom liggen van de belastingen door een verschrikkelijke ellendige pauperzooi dankzij een links kabinet.
maar jij bent de meester himselfquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:45 schreef richolio het volgende:
OmgIk kan helaas vanavond niet. Zou een derde prachtige avond zijn geworden
Veel plezier wel
fixed in de volgende kaartupdatequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:43 schreef Harvest89 het volgende:
@ TS je hebt Noorwegen niet helemaal ingekleurd, Noorwegen loopt helemaal door tot boven Finland en grenst aan Rusland. Misschien niet zo belangrijk maar ik zeg het effe.
ook jij al niet?quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:28 schreef Treinhoer het volgende:
Ik claim Griekenland, en noem het HOERENLAND. Ik ben een wanbetaler en haat Macedonië
Südost-Viperland is Oostenrijk, niet Tsjechiëquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |