Daar was ik al bang voor, de vuile sletquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Harvest89 van Harvestina geeft haar een beurt, en stuurt haar weer weg.
Maar die vloot komt nooit aanquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:45 schreef Wombcat het volgende:
* Wombcat heeft een flinke vloot gebouwd om Kleijië te veroveren
Foeiquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:48 schreef Harvest89 het volgende:
* Harvest89 Harvestina lacht om internationale samenwerking en besluit om Polenland aan te vallen.
* Faux. POLENLAND valt Drucalastan aanquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:49 schreef Igen het volgende:
PERSBERICHT
Draculastan nodigt op neutraal terrein in Praag uit voor de grote conferentie van Pat en Mat.
Ik kom welquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:50 schreef Faux. het volgende:
POOLSE REGERING WIL GRAAG REACTIES
De Poolse regering trekt aan de bel. Het land krijgt erg weinig reacties van haar buurlanden en voelt zich geïsoleerd en eenzaam. De Minister van Buitenlandse Zaken heeft al gedreigd met een hongerstaking.
Ik kom welquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:46 schreef Faux. het volgende:
POLENLAND ROEPT OM INTERNATIONALE SAMENWERKING
'Het is belangrijk dat wij, als machtigste en meest welvarende staat, onze kennis delen met de internationale collega's', aldus de Poolse president. Hij nodigt de wereldleiders uit op een top in Kiev.
De blondine van me komt onderhandelen over een verbetering van de internationale relaties.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:50 schreef Faux. het volgende:
POOLSE REGERING WIL GRAAG REACTIES
De Poolse regering trekt aan de bel. Het land krijgt erg weinig reacties van haar buurlanden en voelt zich geïsoleerd en eenzaam. De Minister van Buitenlandse Zaken heeft al gedreigd met een hongerstaking.
Damn, die gaat goed uitgewoond worden daar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De blondine van me komt onderhandelen over een verbetering van de internationale relaties.
Rucolastan, *kuch* Draculastan verdedigt zich.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:50 schreef Faux. het volgende:
[..]
* Faux. POLENLAND valt Drucalastan aan
Zeker wetenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Damn, die gaat goed uitgewoond worden daar.
Harvestina heeft geen leger meer over om het te verdedigen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:53 schreef Wombcat het volgende:
Meanwhile
* Wombcat Lekkerverweg valt nogmaals Harvestina binnen
Moe gemaakt door de blondinequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Harvestina heeft geen leger meer over om het te verdedigen.
Ik kap ermee voor vanavond.
Wij lachen om jouw kleine bananenrepubliekjequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Rucolastan verdedigt zich.
En eist een conferentie voor herstel van de legitime landsnaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |