En HOERENLAND staat er ook nog op. Terwijl dat geannexeerd is door het Ottomaanse Rijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:16 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij moet de kaart nog geupdate wordt. Kleijië is nu een slablaadje
Misschien kan dat op de conferentie in Praag.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:11 schreef Faux. het volgende:
POLENLAND NODIGT RUCOLASTAN UIT TOT VREDE OVERLEG NA NAAMSCONFLICT
'Haha, grapje', aldus de Poolse president.
Nee, dat stond al goedquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:16 schreef pinman het volgende:
[..]
En HOERENLAND staat er ook nog op. Terwijl dat geannexeerd is door het Ottomaanse Rijk
Mijn ambassadeur wil niet meer, te veel slechte ervaringenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:16 schreef Igen het volgende:
[..]
Misschien kan dat op de conferentie in Praag.
neequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:18 schreef Wombcat het volgende:
* Wombcat Lekkerverweg valt Ottomaanse Rijk binnen
Rucolastan verdedigt nog maar weer eens.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:23 schreef Wombcat het volgende:
* Wombcat Lekkerverweg valt Rucolastan nog maar eens aan
nopequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:21 schreef Igen het volgende:
* Igen Rucolastan valt Polenland binnen nadat verstrooide taalanalyst beweert dat vredesoverleg een grapje van de Poolse president is.
Mooi, in dat geval:quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:24 schreef Igen het volgende:
[ afbeelding ]
(Met correctie: Kaliningrad hoort natuurlijk ook bij Rusland en dus bij Lekkerverweg!)
Apekoek (San Marino)quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:26 schreef pinman het volgende:
Wie heeft Gangsterland eigenlijk geclaimd?
Daar trap ik niet in, dus die gaat linea recta terugquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:26 schreef CrashO het volgende:
* Lee Towers stuurt een lading vergiftigde vodka de grens over en Lekkerverweg in
Lee Towers stopt de aanval van Lekkerverweg met een rol ductapequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mooi, in dat geval:
* Wombcat Lekkerverweg is blij met de komst van Lee Towers en gaat er even gezellig op de koffie en zaag ondertussen de stoelpoten onder hem vandaan, waardoor hij een elleboogbreuk oploopt en helaas de leiding van het land over moet geven aan de president van Lekkerverweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |