Goed voor de bloedsomloop. En anders slaap ik nog half als ik op werk kom.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]waarom
's ochtends douchen vind ik al een ramp, laat staan koud?!
ik ben 35. je doet alsof we bejaard zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vind je dat niet jammer? Je bent 30, wat de fuck heb je te verliezen? Begin een eigen onderneming ofzo.
Mijn huis bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vind je dat niet jammer? Je bent 30, wat de fuck heb je te verliezen? Begin een eigen onderneming ofzo.
Rustig, je quote me nu driemaal hahaquote:
Ik blijf de laatste tijd vooral bezig met op de bank series kijkenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
De sleutel is bezig blijven met dat, al is het maar heel minimaal.
Je moet wel weten wanneer je moet gaan. De vakantie is afgelopen winkwink.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha vooral dat wachten in de wachtrijen is skitterend
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Same. Ook niet om te slapen.
Heb je nog kort haar? Moet de mijne wassen, meteen troep erin doen en dan drogen. Duurt verdomme een uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Oke, houd je vast.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Rustig, je quote me nu driemaal haha
Ja, hoe lang dan totaal en waarom duurt het wassen van krullen langer
Gaat meer om Zosk's gebrek aan perspectief, dat valt bij jou nog wel mee volgens mij.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:08 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ik ben 35. je doet alsof we bejaard zijn
Je hebt spaargeld? Dan kan je daar mee iets doen, investeren ofzo.quote:
Ik word vrijdag 37, voel me al oud bij de gedachtequote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:08 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ik ben 35. je doet alsof we bejaard zijn
hoezo twee keer wassenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:09 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Oke, houd je vast.
Eerst wassen. Daarna nog een keer. Verolgens cremespoeling en dan doe ik de rest tot dat er goed in heeft gezeten. Dan uitwassen en kammen. Daarna handdoek erop tot het wat droog is. dan creme er in. Daarna uitkammen. Daarna fohnen.
Daar word je oud vanquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik blijf de laatste tijd vooral bezig met op de bank series kijken
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]dat korte haar is echt 3? jaar geleden. Hier een foto want ik vind het mooi
en een uur, ja damn doe eens pic van je haarDie smileysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik upload andere x wel, ben nu te lui
En hoe oud zijn die kindjes in je kelder?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik word vrijdag 37, voel me al oud bij de gedachte
Nee, je bent jong..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Omdat het dan schoon aanvoelt.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]dat korte haar is echt 3? jaar geleden. Hier een foto want ik vind het mooi
en een uur, ja damn doe eens pic van je haarFlink aan de drugs gezeten zeker? Te zien aan die ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok, ik onthou ditquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:10 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Die smileysIk upload andere x wel, ben nu te lui
Godver...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:10 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, je bent jong..
[..]
Omdat het dan schoon aanvoelt.
hmm okay, gedoequote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
De eerste keer schuimt en verdeelt het niet goed bij voller haar.
Verhip de kelder....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:10 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
En hoe oud zijn die kindjes in je kelder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |