Van hoe je van je bestelling genietquote:
nee ik moet eerst jouw verhalen die je hier niet kan delen horenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
I can come over? Heb altijd gehoord dat de mijne lekker is.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar daarvoor moet je ook een doorzetter zijn
Ik ben het hier niet mee eens maar stel voor het onderwerp te laten rusten.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Prima maar doe dan niet alsof je netjes antwoord gaf op haar vraag want dat doe je gewoon niet
je had deze evaluatie ook gewoon met haar moeten doenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens maar stel voor het onderwerp te laten rusten.
ik ook, ook geen zinquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:05 schreef Cronometer het volgende:
Moet mijn haar wassen, godsamme zeg. Geen zin.
Als je jezelf niet uitdaagt, excelleer je nooit.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal niet zo’n uitblinker in de meeste dingen
Is ook ruk hoor, vreselijk als je alles weer van scratch moet opbouwenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal niet zo’n uitblinker in de meeste dingen
Ik neem elke ochtend een koude douchequote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook, ook geen zin
überhaupt geen zin om te douchen
Is dat zo'n opgave danquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:05 schreef Cronometer het volgende:
Moet mijn haar wassen, godsamme zeg. Geen zin.
Story of my lifequote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je jezelf niet uitdaagt, excelleer je nooit.
Vind dat zo heftig, ik trek dat echt niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik neem elke ochtend een koude douche
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik neem elke ochtend een koude douche
Same. Ook niet om te slapen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook, ook geen zin
überhaupt geen zin om te douchen
Daarom begin ik er gewoon niet aanquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is ook ruk hoor, vreselijk als je alles weer van scratch moet opbouwen
I guess, ik ben ook niet altijd lief tegen iedereen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:06 schreef Cronometer het volgende:
Jimmy, ik denk dat je wel wat aan deze tip hebt hoor? Een vrouw vindt het vaak niet prettig om zo direct aangesproken te worden. Het is al gelijk anders als je aanbiedt samen te gaan sporten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |