Denk niet dat als ik had gezegd "ja ik vind je wel te dik" het veel beter zou overkomen, nu gaf ik het een positieve insteek.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ze vroeg niet 'wil je dat ik dit verander'
je eist meteen iets, dat is toch iets anders dan je mening eerlijk geven
Alweer wtfquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:58 schreef Crack_ het volgende:
ben je alweer dik aan het worden zosk of gewoon dikker
Het boeit me echt geen kut wat mannen er van vinden.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:58 schreef UitStraling het volgende:
Onaantrekkelijk blijft het toch als vrouwen praten over dildo's en volgens mij denken ze zelf nog van niet ook
Snap ik welquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mmm hou wel van een zacht buikje om mijn hoofd op te leggen
Niet alles hoeft geil te zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:58 schreef UitStraling het volgende:
Onaantrekkelijk blijft het toch als vrouwen praten over dildo's en volgens mij denken ze zelf nog van niet ook
Heb liever dat vrouwen over dildos praten dan over katten ofzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:58 schreef UitStraling het volgende:
nouja misschien dat dat voor haar zo geldt maar ik zou jouw antwoord kutter vinden, snap daar de positieve insteek ook niet van hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk niet dat als ik had gezegd "ja ik vind je wel te dik" het veel beter zou overkomen, nu gaf ik het een positieve insteek.
En wij zijn blij voor jou meid. Geniet ervanquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:59 schreef Cronometer het volgende:
Het is niet eens geil bedoeld, ik ben gewoon echt blij met haar tip.
Nee absoluut niet maar ze hebben het er vaker over dan de kleur van hun ontlasting en dat vind ik vergelijkbaar.quote:
Nee dat was omdat ik een luie flikker ben maar dat is niet veranderd helaasquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat was toch de reden dat je weer een abo op sportschool nam
Blijkt maar weer dat dat rollen op de grond geen sport is hehequote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vriend ik ben kapot. Is dat normaal na twee uur TV kijken?
Gast, lees er over heen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee absoluut niet maar ze hebben het er vaker over dan de kleur van hun ontlasting en dat vind ik vergelijkbaar.
Vanaf die leeftijd begint de aftakelingquote:
ik snap ook echt niet hoe je zou denken dat dit wel geil bedoeld zou zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:59 schreef Cronometer het volgende:
Het is niet eens geil bedoeld, ik ben gewoon echt blij met haar tip.
aiquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dat was omdat ik een luie flikker ben maar dat is niet veranderd helaas
Pff blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat dat rollen op de grond geen sport is hehe
Beetje overdreven hoor hahaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee absoluut niet maar ze hebben het er vaker over dan de kleur van hun ontlasting en dat vind ik vergelijkbaar.
Het is idd heel zakelijk wat we hier doen, ik vind het ook geen seksuele toon hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik snap ook echt niet hoe je zou denken dat dit wel geil bedoeld zou zijnhet gaat toevallig over dildo's maar had net zo goed over kleding kunnen gaan zo zakelijk is het
Heb niet zulke sterke bottenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Rustig opbouwen en niet zo raar stampen
Gewoon overklast dat barcaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hopelijk is ajax morgen scherper dan barca, jezus wat een wanvertoning
ik ook niet al heb ik wel zin om te beffenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Het is idd heel zakelijk wat we hier doen, ik vind het ook geen seksuele toon hebben eigenlijk
Ik vind dat ik prima een vrouw waar ik 'm van omhoog moet krijgen een gezonde levensstijl mag aanraden.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nouja misschien dat dat voor haar zo geldt maar ik zou jouw antwoord kutter vinden, snap daar de positieve insteek ook niet van hoor
maar ik ben ook wel zwart wit met vragen, 'DAT VROEG IK TOCH NIET' komt hier vaak voor
We wachten gewoon op de beeldenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Het is idd heel zakelijk wat we hier doen, ik vind het ook geen seksuele toon hebben eigenlijk
I can come over? Heb altijd gehoord dat de mijne lekker is.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook niet al heb ik wel zin om te beffen
Ja die kregen flink de deksel op die arrogante neusquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hopelijk is ajax morgen scherper dan barca, jezus wat een wanvertoning
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ken ik niet
[..]
Snap niet wat er daar leuk aan is
Prima maar doe dan niet alsof je netjes antwoord gaf op haar vraag want dat doe je gewoon nietquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind dat ik prima een vrouw waar ik 'm van omhoog moet krijgen een gezonde levensstijl mag aanraden.
Maar daarvoor moet je ook een doorzetter zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Botten kunnen ook sterker worden he als je ze belast en daarna rust geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |