En dat met een naam als Treinhoerquote:
Moet dat creme erin natijd? Je hebt na een keer kammen toch wel gezien.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:09 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Oke, houd je vast.
Eerst wassen. Daarna nog een keer. Verolgens cremespoeling en dan doe ik de rest tot dat er goed in heeft gezeten. Dan uitwassen en kammen. Daarna handdoek erop tot het wat droog is. dan creme er in. Daarna uitkammen. Daarna fohnen.
Het is ellende.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:14 schreef Crack_ het volgende:
Dat is echt mooi haarzou alleen niet weten hoe je daar mee om moet gaan
Nee, want als ik die creme er in doe is het weer pluizig, ik kam dat er dan uit. Zonder creme heb ik raar haar.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet dat creme erin natijd? Je hebt na een keer kammen toch wel gezien.
Maar beter dan kortpittigquote:
Pff gedoe zeg, hoe vaak was jij je haar?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:15 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, want als ik die creme er in doe is het weer pluizig, ik kam dat er dan uit. Zonder creme heb ik raar haar.
Is VK nu opeens voor Liverpool?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
Kom dit tegen van een facebookvriend:
Adios soñadores jajajajajjaa 4 - 0 vayan a formar fila de nuevo jajajajaja, otra temporada mas lejos de papa. #liverpol
@:vanilleflikkertje
met shampoo 1 x per weekquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pff gedoe zeg, hoe vaak was jij je haar?
Dat geloof ik nietquote:
Ik ben er blij met mijn haar, maar als ik het moet wassen wil ik huilenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zo veel mensen die ontevreden zijn met hun eigen haar
Ik ga voor Aberquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jimmy, het wordt kiezen.
Crip of ik.
Neh, Ash is het ook nietquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:19 schreef JimmyDean het volgende:
Oh het is Crip niet, het is Ash of zo'n figuur.
Lastig, dat kan ik pas beslissen na een uitvoerige evaluatie met jou onder het genot van een fles wijn en zwoele gitaarmuziek.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jimmy, het wordt kiezen.
Crip of ik.
Ik drink geen wijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lastig, dat kan ik pas beslissen na een uitvoerige evaluatie met jou onder het genot van een fles wijn en zwoele gitaarmuziek.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:20 schreef Cronometer het volgende:
Ik ga zo. Wil iemand nog iets tegen mij zeggen?
Netjes, wat is olaplexquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
met shampoo 1 x per week
zonder shampoo 2/3 x per week
met olaplex 1 x per 2 weken
Even gemycroft, lijkt er wel op.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:41 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Meer land om huizen te bouwen voor immigranten terwijl de originele bewoners krom liggen van de belastingen door een verschrikkelijke ellendige pauperzooi dankzij een links kabinet.
Geen last vanquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:21 schreef Myrr het volgende:
Wijn en borderline is echt geen goede combi ook.
Supercreme? ;pquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
OLAXPLEX IS LEVEN
Brengt je haar weer tot leven en maakt het gezonder.
Is het weer zo'n avond ;pquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:21 schreef Myrr het volgende:
Niet meer helaasquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hebt spaargeld? Dan kan je daar mee iets doen, investeren ofzo.
Ash zou mij nooit aanspreken over kinderen in een keldertje, Aber welquote:
Moet ik zeker zelf meenemen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan drink jij iets anders
Zo makkelijk kan het leven zijn.
Moest lachenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:21 schreef Myrr het volgende:
het gaat een verbinding aan met het haar, een condtioner doet dat niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat doet olaplex wat cremespoeling/conditioner nalaat
Je haar herstellen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat heb je daaraan dan? Je doet toch niks met je leven, komt echt over alsof je de jaren aan het uitzitten bent.quote:
Bah, wat ben je onaardig.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat heb je daaraan dan? Je doet toch niks met je leven, komt echt over alsof je de jaren aan het uitzitten bent.
Hoezo weet je dat nietquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Komt goed uit want ik ben totaal niet modernquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:25 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben best modern, maar qua zulke dingen wil ik het old fashioned
Ik geniet van mijn werk en vrije tijd op mijn manierquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat heb je daaraan dan? Je doet toch niks met je leven, komt echt over alsof je de jaren aan het uitzitten bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |