Iedereen lekker haten op Salah, gaat gewoon weer topscorer van Engeland wordenquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het zit wat minder mee voor Salah dit jaar, maar vind hem toch wel speciaal hoe hij soms een bal kan behandelen. Hij heeft wel echt die x-factor vind ik.
Mane loopt als het er echt op aankomt gewoon vast.
Omdat hij ook duikt en stoer doet altijd bij het juichen, nare uitstraling.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Iedereen lekker haten op Salah, gaat gewoon weer topscorer van Engeland worden
Heeft dit seizoen alleen constant dubbele dekking, dus minder absurde cijfers dan vorig jaar.
No problem, dan krijgt Mane meer ruimte.
Wijnaldum is geen houthakkerquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar ik snap gewoon niet dat houthakkers als MIlner, Henderson en Wijnaldum zo goed zijn, dat zijn stuk voor stuk matige spelers als je ze individueel bekijkt.
Komt wel weer. Class is permanent.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat hij ook duikt en stoer doet altijd bij het juichen, nare uitstraling.
Niet alleen dat, maar hij mist dat stukje zelfvertrouwen nu die flow om van iedere kans een goal te maken.
Werkpaardje dan, toch niks bijzonders.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wijnaldum is geen houthakker
Wijnaldum is geen houthakkerquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar ik snap gewoon niet dat houthakkers als MIlner, Henderson en Wijnaldum zo goed zijn, dat zijn stuk voor stuk matige spelers als je ze individueel bekijkt.
mane kan iig de bal afpassenquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het zit wat minder mee voor Salah dit jaar, maar vind hem toch wel speciaal hoe hij soms een bal kan behandelen. Hij heeft wel echt die x-factor vind ik.
Mane loopt als het er echt op aankomt gewoon vast.
dan had ie het bij chelsea ook wel geredquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Komt wel weer. Class is permanent.
Football is nothing without Origi.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:21 schreef Le_Professeur het volgende:
En sinds wanneer scoort Origi zo vaak belangrijke goals, ook een matige speler pff
Als Chelsea ook maar enig besef had hoe het om moest gaan met jonge spelers wel ja.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan had ie het bij chelsea ook wel gered
die Messi zal zich toch ook kapot ergeren aan die suarez en vidal..quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haha laat jij je ff kennen.
[ afbeelding ]
Ja hoop op een derde club die kan aanhaken. Hoe gaaf is dat als er gewoon drie clubs meedoen om het kampioenschap.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Komt wel weer. Class is permanent.
Ik ga ook, doeggquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:25 schreef Vanillekwark het volgende:
Maar goed, morgen is er ook weer leven. Ik moet slapen. Later
maar is toch ook niet leuk.. Mahrez zou de sterspeler zijn nu alle andere engelse clubs. Gundogan zou welkome aanwinst zijn, zitten daar te bankenquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja hoop op een derde club die kan aanhaken. Hoe gaaf is dat als er gewoon drie clubs meedoen om het kampioenschap.
Zie het alleen niet zomaar gebeuren. Chelsea is kapot, die abra kan die club beter verpatsen. United is een zooitje. Arsenal moet alles herbouwen en Tottenham is de eeuwige loserclub.
Toch niks mis mee, zo zou Rashford ook gewoon een prima breedtespeler moeten zijn en geen basisspeler. Lukaku een stormram vanaf de bank. Smalling als vierde CB.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar is toch ook niet leuk.. Mahrez zou de sterspeler zijn nu alle andere engelse clubs. Gundogan zou welkome aanwinst zijn, zitten daar te banken
Yeshquote:Op woensdag 8 mei 2019 08:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, weer hard aan het werk?
Beetje in huis rommelen en wil mijn vogelkooi nog 1x in de lak zetten. Vanavond komt mijn vriend en is de dag weer omquote:
Gezelliequote:Op woensdag 8 mei 2019 08:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Beetje in huis rommelen en wil mijn vogelkooi nog 1x in de lak zetten. Vanavond komt mijn vriend en is de dag weer om
Goedemorgenquote:
Buurman, weertje nietwaar ?quote:
Vertel mij wat. Ik kan het nog net niet zien.quote:Op woensdag 8 mei 2019 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buurman, weertje nietwaar ?
Wat een bouwput is dat Kijkduin geworden zeg en jammer van de hoogbouw :/
Heel den Haag is een bouwputquote:Op woensdag 8 mei 2019 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buurman, weertje nietwaar ?
Wat een bouwput is dat Kijkduin geworden zeg en jammer van de hoogbouw :/
jammer hoorquote:Op woensdag 8 mei 2019 09:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ik kan het nog net niet zien.
Ja, zo ongeveer.quote:
Ach ja, schijnt hip te zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
jammer hoor
[..]
Ja, zo ongeveer.
Dat is wel een goed ideequote:Op woensdag 8 mei 2019 08:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee niet kalm, dag van de zalm! @:kiid
Jawel maar wij verdienen allemaal 70k met halve weken werken.quote:
Well done janquote:Op woensdag 8 mei 2019 09:56 schreef UitStraling het volgende:
Collega Jan uit het noorden op bezoek, collega Jan is een oudere man, Collega Jan was vroeger bokser, portier en deed ooit iets moeilijks en geheimzinnigs in het Amerikaanse leger, collega Jan is sociaal, welbespraakt en goedgebouwd, collega Jan heeft die ongedefinieerde charme die mannen mooi maakt, Collega Jan neukt dan ook een dertig jaar jongere spannende vrouw met benen tot aan de hemel, Collega Jan, ja die kan er wat van.
Is dit jouw collega ? @JanCeesquote:Op woensdag 8 mei 2019 09:56 schreef UitStraling het volgende:
Collega Jan uit het noorden op bezoek, collega Jan is een oudere man, Collega Jan was vroeger bokser, portier en deed ooit iets moeilijks en geheimzinnigs in het Amerikaanse leger, collega Jan is sociaal, welbespraakt en goedgebouwd, collega Jan heeft die ongedefinieerde charme die mannen mooi maakt, Collega Jan neukt dan ook een dertig jaar jongere spannende vrouw met benen tot aan de hemel, Collega Jan, ja die kan er wat van.
Neem je een mooie dame mee?quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb kaartjes voor vanavond, wel strak in het pak maar boeien
Er zit een prachtige Belgische bij met ravenzwart haar, ze zit meer dan prima in haar spijkerbroek en die heeft eerder een nat plekje achtergelaten toen ze bij me op schoot zat maar dat taaltje is niet te harden.quote:
Dat taaltje negeren moet toch te doen zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zit een prachtige Belgische bij met ravenzwart haar, ze zit meer dan prima in haar spijkerbroek en die heeft eerder een nat plekje achtergelaten toen ze bij me op schoot zat maar dat taaltje is niet te harden.
I tried but no.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat taaltje negeren moet toch te doen zijn.
*banquote:Op woensdag 8 mei 2019 12:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze lijken allemaal wel iets van een leven* te hebben..
Niemand heeft een levenquote:Op woensdag 8 mei 2019 12:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze lijken allemaal wel iets van een leven te hebben..
Is ook veel erger dan iemand met een donkerdere huidskleur en ranzig zwart haar.quote:Op woensdag 8 mei 2019 12:52 schreef Cronometer het volgende:
Anne was net als de zaterdag in Antwerpen vermoorde Julie van Espen (23) een frisse jonge blonde vrouw die verdween na een onschuldig fietstochtje en werd vermoord door een veroordeelde zedendelinquent.
Ad.nl
Epic cringe dit.
Stimo is wel veilig idd, meeste honden krijgen ver voor ze zo wanhopig worden een spuitjequote:Op woensdag 8 mei 2019 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook veel erger dan iemand met een donkerdere huidskleur en ranzig zwart haar.
Daarom leven die langer dan een gemiddelde blanke dame in NL.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook veel erger dan iemand met een donkerdere huidskleur en ranzig zwart haar.
Jeetje, lijkt je haardos wel.quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Stimo is wel veilig idd, meeste honden krijgen ver voor ze zo wanhopig worden een spuitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |