Firmino is beter hoor, dat is een spits en cam in een. Mane is alleen bloedje snel en wendbaar.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, denk niet dat er 5 betere spelers op die positie zijn momenteel
vind hem juist van alle markten thuis, iig beter dan salahquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:13 schreef Le_Professeur het volgende:
Vind Mane juist dat laatste zetje missen, die moet niet weggaan bij Liverpool want daar is hij een baas.
handig als je met man minder speeltquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Firmino is beter hoor, dat is een spits en cam in een. Mane is alleen bloedje snel en wendbaar.
heb nog liever lukakuquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:15 schreef Vanillekwark het volgende:
Firmino is, samen met van Dijk, de beste speler van Liverpool.
Zeker, genot voor Engels voetbal. Engelse winst is een kroon. We're back bitches.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Vind het wel echt schitterend voor het Engelse voetbal. Tweemaal Liverpool finale. United verslaat PSG, Tottenham halve finale. Arsenal en Chelsea halve finale en waarschijnlijk finale.
Mag ieder jaar wel, tijd dat die Spaanse dominantie voorbij is.
Het zit wat minder mee voor Salah dit jaar, maar vind hem toch wel speciaal hoe hij soms een bal kan behandelen. Hij heeft wel echt die x-factor vind ik.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind hem juist van alle markten thuis, iig beter dan salah
Iedereen lekker haten op Salah, gaat gewoon weer topscorer van Engeland wordenquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het zit wat minder mee voor Salah dit jaar, maar vind hem toch wel speciaal hoe hij soms een bal kan behandelen. Hij heeft wel echt die x-factor vind ik.
Mane loopt als het er echt op aankomt gewoon vast.
Omdat hij ook duikt en stoer doet altijd bij het juichen, nare uitstraling.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Iedereen lekker haten op Salah, gaat gewoon weer topscorer van Engeland worden
Heeft dit seizoen alleen constant dubbele dekking, dus minder absurde cijfers dan vorig jaar.
No problem, dan krijgt Mane meer ruimte.
Wijnaldum is geen houthakkerquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar ik snap gewoon niet dat houthakkers als MIlner, Henderson en Wijnaldum zo goed zijn, dat zijn stuk voor stuk matige spelers als je ze individueel bekijkt.
Komt wel weer. Class is permanent.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat hij ook duikt en stoer doet altijd bij het juichen, nare uitstraling.
Niet alleen dat, maar hij mist dat stukje zelfvertrouwen nu die flow om van iedere kans een goal te maken.
Werkpaardje dan, toch niks bijzonders.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wijnaldum is geen houthakker
Wijnaldum is geen houthakkerquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar ik snap gewoon niet dat houthakkers als MIlner, Henderson en Wijnaldum zo goed zijn, dat zijn stuk voor stuk matige spelers als je ze individueel bekijkt.
mane kan iig de bal afpassenquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het zit wat minder mee voor Salah dit jaar, maar vind hem toch wel speciaal hoe hij soms een bal kan behandelen. Hij heeft wel echt die x-factor vind ik.
Mane loopt als het er echt op aankomt gewoon vast.
dan had ie het bij chelsea ook wel geredquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Komt wel weer. Class is permanent.
Football is nothing without Origi.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:21 schreef Le_Professeur het volgende:
En sinds wanneer scoort Origi zo vaak belangrijke goals, ook een matige speler pff
Als Chelsea ook maar enig besef had hoe het om moest gaan met jonge spelers wel ja.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan had ie het bij chelsea ook wel gered
die Messi zal zich toch ook kapot ergeren aan die suarez en vidal..quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haha laat jij je ff kennen.
[ afbeelding ]
Ja hoop op een derde club die kan aanhaken. Hoe gaaf is dat als er gewoon drie clubs meedoen om het kampioenschap.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Komt wel weer. Class is permanent.
Ik ga ook, doeggquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:25 schreef Vanillekwark het volgende:
Maar goed, morgen is er ook weer leven. Ik moet slapen. Later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |