welkw successen? Zilveren plakken tellen nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Aan dit soort momenten denk ik altijd aan het falende beleid onder Wenger en co, die destijds een nieuw onderkomen lieten bouwen om een stap voor op de rest te zijn. Vergaten ze alleen te investeren en lieten het geld op de bank. Nu sta je weer helemaal achterin de rij te kijken en zie je een club als Liverpool wel successen boeken.
In feite wel, maar ik schrijf dat op het conto van Wenger en dat kost wat tijd om uberhaupt weer wat te bouwen, aangezien je eerst weer moet afbreken nu.quote:
Een dominerend elftal. Het winnen van prijzen is gewoon een paar laatste steentjes die moeten vallen, maar moet je eens zien hoeveel punten ze pakken in de PL.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welkw successen? Zilveren plakken tellen niet
ja bij united doen ze sowieso maar watquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In feite wel, maar ik schrijf dat op het conto van Wenger en dat kost wat tijd om uberhaupt weer wat te bouwen, aangezien je eerst weer moet afbreken nu.
Duurt nog wel een paar jaar, maar er wordt in ieder geval wel alles aan gedaan en mensen met verstand aangetrokken.
United dan, dat is pas een roerloos schip. De tering hoe kan je een club verneuken en het grappige is ook nog dat ze daar geld als water hebben. Zelden een club zo in elkaar zien donderen door mismanagement.
Het grappige is nog wel dat Liverpool op het oog vol matige spelers zit, maar het er kennelijk allemaal uitkomt onder Kloppquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik herken dit patroon, ik heb het zien gebeuren toen LFC ging falen, en Man Utd de troon overnam.
Nu lijken de rollen omgedraaid. Man Utd is aan het zoeken en LFC heeft het goed voor elkaar. En dan heb ik het vooral over buiten het veld, nog niet eens over wat er op het veld gebeurt.
kan allemaal zijn maar gaat om eremetaalquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een dominerend elftal. Het winnen van prijzen is gewoon een paar laatste steentjes die moeten vallen, maar moet je eens zien hoeveel punten ze pakken in de PL.
Ja daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan allemaal zijn maar gaat om eremetaal
liverpool heeft spelers die complementair zijn aan elkaar en geloven in de trainer zijn visiequote:Op woensdag 8 mei 2019 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het grappige is nog wel dat Liverpool vol op het oog matige spelers zit, maar het er kennelijk allemaal uitkomt onder Klopp
Moet je die Wijnaldum eens vergelijken met die jongen in het Nederlands Elftal
Echt zonde, dat hele bestuur moet gewoon opflikkeren.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja bij united doen ze sowieso maar wat
Moyes, Van Gaal, Mourinho, Solksjaer allemaal andere trainers met andere opvattingen en allemaal hebben ze smalling young en mata om mee te werken
Ik heb het idee dat voetbal langzaam over aan het stappen is van goede spelers naar goede systemen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het grappige is nog wel dat Liverpool op het oog vol matige spelers zit, maar het er kennelijk allemaal uitkomt onder Klopp
Moet je die Wijnaldum eens vergelijken met die jongen in het Nederlands Elftal
En deze discussie hebben we dus nog eens over een paar wekenquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan allemaal zijn maar gaat om eremetaal
Vind het nog steeds een oerlelijk team, heb ook een hekel aan ze. En dat you'll never walk alone mag ook opflikkeren.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
liverpool heeft spelers die complementair zijn aan elkaar en geloven in de trainer zijn visie
btje jaloersmakend
Klopp zit er toch echt sinds 2015quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En deze discussie hebben we dus nog eens over een paar weken
Klopp is pas anderhalf seizoen bezig, de vooruitgang die we zien, zowel op als buiten het veld is enorm![]()
2 CL-finales in 2 jaar. De medailles komen wel
tsja, vind van dijk en mane wereldtop, salah en firminho goed en de rest karig..quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het nog steeds een oerlelijk team, heb ook een hekel aan ze. En dat you'll never walk alone mag ook opflikkeren.
Tijd is relatiefquote:Op woensdag 8 mei 2019 00:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopp zit er toch echt sinds 2015
1,5 jaar?..quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En deze discussie hebben we dus nog eens over een paar weken
Klopp is pas anderhalf seizoen bezig, de vooruitgang die we zien, zowel op als buiten het veld is enorm![]()
2 CL-finales in 2 jaar. De medailles komen wel
Wereldtop?quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tsja, vind van dijk en mane wereldtop, salah en firminho goed en de rest karig..
Maar als t werkt.. Prima toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |