Moet je wel volgen, en niet lafjes lurken.quote:
Maar jij volgt wss meer Fok!kers en ik wil niet dat iemand mij kan vindenquote:
Mensen met nog een account? 1 volgens mij.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:52 schreef JimmyDean het volgende:
Maar jij volgt wss meer Fok!kers en ik wil niet dat iemand mij kan vinden
Je bent lastig, geef gewoon aub.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe bedoel je prive? Ik ga het niet hier op FOK! gooien nee... uiteraard...
Kunnen we wel doen als role play? Ik Anne Frank jij Nazi?quote:Op zondag 5 mei 2019 18:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het moment waarop blijkt dat ik niet dagelijks in een nazi uniform loop
Wellicht wat ongemakkelijkquote:Op zondag 5 mei 2019 18:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Kunnen we wel doen als role play? Ik Anne Frank jij Nazi?
De krullen heb ik al.
De bal ligt nu bij jouquote:Op zondag 5 mei 2019 18:03 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik kan het heel interessant maken tussen ons.
Jepquote:Op zondag 5 mei 2019 18:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heeft Ama t ook gehad? Misschien kunnen we met zijn drietjes thee drinken.
Je houdt van minimaal. Nee, dan gaat dit niet werken.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:15 schreef JimmyDean het volgende:
Ben echt verslaafd geraakt aan tiny house / minimalist living videos op youtube
Ik kijk ook workout videos, dat betekent nog niks voor mijn daadwerkelijke leven :pquote:Op zondag 5 mei 2019 18:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je houdt van minimaal. Nee, dan gaat dit niet werken.
Kijk je dan naar vrouwen of mannen?quote:Op zondag 5 mei 2019 18:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kijk ook workout videos, dat betekent nog niks voor mijn daadwerkelijke leven :p
Neequote:Op zondag 5 mei 2019 18:12 schreef Cronometer het volgende:
@:amarantha wil jij gevangenisbewaarder spelen?
Dat kijk ik echt al jarenquote:Op zondag 5 mei 2019 18:15 schreef JimmyDean het volgende:
Ben echt verslaafd geraakt aan tiny house / minimalist living videos op youtube
Ik heb sowieso al zo min mogelijk troep in huis. Ik krijg er ook best vaak complimentjes overquote:
Gaaf zegquote:Op zondag 5 mei 2019 19:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al zo min mogelijk troep in huis. Ik krijg er ook best vaak complimentjes over
Zouden hebben lopen beren in het bijzijn van elkaar ??quote:Op zondag 5 mei 2019 18:56 schreef Remqo het volgende:
Politie vindt opgesloten verwaarloosde jongens in flat Zaanstreek
https://www.nu.nl/binnenl(...)flat-zaanstreek.html (via @:NUnl)
Wtf echt ziek.![]()
Van je mede krakers ??quote:Op zondag 5 mei 2019 19:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al zo min mogelijk troep in huis. Ik krijg er ook best vaak complimentjes over
Ik ook, enige waar ik veel van heb zijn boeken.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een tongquote:Op zondag 5 mei 2019 20:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wtf moet je UI eigenlijk voorstellen?!
Je bent er niet bij met jouw gedachten.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:03 schreef Cronometer het volgende:
Jezus, uur bezig geweest met de keukenkasten, waarom duurt dat zo lang, het was niet eens vies.
Oooquote:
juist wel. ging smooth.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent er niet bij met jouw gedachten.
Nou daar hebben we veel van gemerkt hoor.quote:Op zondag 21 mei 2017 04:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik kom trouwens serieus meer buurten hoor ama, de komende dagen.Is het niet deze week, dan de volgende. Belofte maakt schuld.
Je gebruikt geen soda. Je moet soda gebruiken.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:03 schreef Cronometer het volgende:
Jezus, uur bezig geweest met de keukenkasten, waarom duurt dat zo lang, het was niet eens vies.
Was triggered.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou daar hebben we veel van gemerkt hoor.
De komende dagen, niet komende jarenquote:Op zondag 5 mei 2019 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou daar hebben we veel van gemerkt hoor.
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 20:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De komende dagen, niet komende jaren
Dan worden jullie beiden weer hoe jullie waren voor zijn vertrek? Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 5 mei 2019 20:33 schreef Myrr het volgende:
Godver. Ben in afwezigheid van vrind dus redelijk afgevallen en hij is redelijk aangekomen. Dat gaat straks natuurlijk weer levelen.
Hoe dan? Heb trouwens ook de inhoud schoongemaakt, alles eruit gehaald. Kruidenpotjes schoongemaakt.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je gebruikt geen soda. Je moet soda gebruiken.
Kan ie harder stoten, is lekker.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:33 schreef Myrr het volgende:
Godver. Ben in afwezigheid van vrind dus redelijk afgevallen en hij is redelijk aangekomen. Dat gaat straks natuurlijk weer levelen.
Ik zeg huis omdat het beter klinkt dan lullig studiootje.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:42 schreef Cronometer het volgende:
Is je huis 20m2 ofzo? Zo snel kan een huis niet schoon zijn.
Oke, dan klinkt het plausibel.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zeg huis omdat het beter klinkt dan lullig studiootje.
Doe ik morgen wel.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:42 schreef JimmyDean het volgende:
Ik had ineens een hyperactieve bui en nu is mijn hele huis schoon en de afwas gedaan
Ik drink 0.0quote:Op zondag 5 mei 2019 20:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doe ik morgen wel.
Zit nu lam op de bank.
Nee hoor, ik ook niet.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:46 schreef Cronometer het volgende:
Morgen Ramadan en ik ben de enige die er niet aan meedoet gok ik.
30 dagen vasten in de maand Ramadan is iets wat soennieten doen, ik ben geen soenniet.quote:
Weet niet.quote:
jij bent vooral geen soennietquote:Op zondag 5 mei 2019 20:50 schreef Cronometer het volgende:
30 dagen vasten in de maand Ramadan is iets wat soennieten doen, ik ben geen soenniet.
Ben je ahmadiyyah?quote:Op zondag 5 mei 2019 20:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
30 dagen vasten in de maand Ramadan is iets wat soennieten doen, ik ben geen soenniet.
Zijn redelijk veel koerden. Volgens Khomeini ben je dan Shia ja, maar jullie volgen geen Shia Fiqh en Fatwa toch?quote:
Nee, ik sta dicht bij de Shia, maar zij volgen de sharia en dat soort meuk en wij niet.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zijn redelijk veel koerden. Volgens Khomeini ben je dan Shia ja, maar jullie volgen geen Shia Fiqh en Fatwa toch?
Verstandig, scheelt een hoop gezeur.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, ik sta dicht bij de Shia, maar zij volgen de sharia en dat soort meuk en wij niet.
Okquote:Op zondag 5 mei 2019 20:33 schreef Myrr het volgende:
Er is altijd wel iemand te vinden in de islam die vind dat je geen echte moslim bent, wat je ook gelooft.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Scheelt een hoop onzin. Maar goed, daarom vinden zij ons geen moslim
Well fuck em.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand te vinden in de islam die vind dat je geen echte moslim bent, wat je ook gelooft.
Ik hou mij niet aan alle regeltjes.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alleen binnen het huwelijk, anders is het zina
echt hequote:Op zondag 5 mei 2019 21:06 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan je toch niet naar luisteren naar dat bevrijdingsfestival
Wat ben jij?quote:Op zondag 5 mei 2019 21:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Ah je bent moslim wanneer het jou uitkomt
Die schijnen op discord te zittenquote:
Ja, ik bepaal dat.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Ah je bent moslim wanneer het jou uitkomt
Hopelijk ga je via EL de CL inquote:Op zondag 5 mei 2019 21:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Arsenal wordt geen vierde meer, hoe kansloos is dat
Dankje, hoop het ook.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hopelijk ga je via EL de CL in
Plek 5, horen ze ook wel
Wil daar niks mee te maken hebben, wat een kutzooi is dat. Beetje brallen over Bradley van Dijk.quote:
Niets mis met haar krullenquote:
Kansloos iddquote:Op zondag 5 mei 2019 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil daar niks mee te maken hebben, wat een kutzooi is dat. Beetje brallen over Bradley van Dijk.
Discord. Je wil toch niet meedoen?quote:
Ben jij ook dik danquote:Op zondag 5 mei 2019 21:21 schreef Catkiller het volgende:
Zou wat zijn als de ene dikkerd de andere gaat afkraken
Even Zosk een appje sturenquote:Op zondag 5 mei 2019 21:21 schreef Catkiller het volgende:
Jongens Apex geeft foutcode 100 en kom er niet in
Ik zie wch niet als iemand die er op uit is om braddie constant voor lul te zetten.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:21 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, is meer voor kalende oude mannen als wch
Ik deed het vroeger de hele nacht door.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Vraag me af hoe lang een mens achter elkaar kan blijven schuren
FIFA en Apex hebben problemen, straks komt die gladde slavendrijver ook nog klagen over zijn spelletje vol metrosexuelenquote:
Tot het schuurpapier op isquote:Op zondag 5 mei 2019 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Vraag me af hoe lang een mens achter elkaar kan blijven schuren
Gladde slavendrijver? Daar zie ik Azpi niet inquote:Op zondag 5 mei 2019 21:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
FIFA en Apex hebben problemen, straks komt die gladde slavendrijver ook nog klagen over zijn spelletje vol metrosexuelen
Van die recruitertjes zijn dat wel hoor, lekker een ander laten zwoegen voor je eigen centen.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gladde slavendrijver? Daar zie ik Azpi niet in
Hoezo weet jij trouwens wat er aan de hand is met Fifa
Vond het mooier toen je hem belachelijk maakte over het vluchten naar de wc om zijn vriendin te kunnen ontwijken zodat hij kon fokkenquote:Op zondag 5 mei 2019 21:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Van die recruitertjes zijn dat wel hoor, lekker een ander laten zwoegen voor je eigen centen.
Omdat het onder elkaar stond op de website van Xbox
Je verwacht het niet. Klinken de trucks in trucksimulator wel bruut dan?quote:Op zondag 5 mei 2019 21:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het motorgeluid in F1 2017 is echt MOKERKUT.
Einde klacht.
Sowieso beter. Maar in de racesimulator Assetto Corsa klinkt de 2019 F1 Hybrid mod echt veeeeeeeeeeel bruter.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je verwacht het niet. Klinken de trucks in trucksimulator wel bruut dan?
Waar ga je heen?quote:Op zondag 5 mei 2019 21:51 schreef Flamarande het volgende:
3 maanden vakantie geboekt volgende week weg joee
Veel geluk.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:51 schreef Flamarande het volgende:
Bang om naast drugsverslaafd ook gameverslaafd te raken?quote:Op zondag 5 mei 2019 21:51 schreef Flamarande het volgende:
Bloedsporen op aangetroffen kledingstukken vermiste Julie Van Espen (23), zoektocht nog steeds bezigquote:
Ziet er niet goed uit maar krijg wel een beetje het missing white female syndrome gevoel hierbij.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bloedsporen op aangetroffen kledingstukken vermiste Julie Van Espen (23), zoektocht nog steeds bezig
De politie is in de omgeving van de Burgemeester Gabriel Theunisbrug in Merksem (Antwerpen) nog steeds op zoek naar sporen van de verdwenen Julie Van Espen (23) die sinds gisteravond vermist is. De zoekactie op het Albertkanaal is afgesloten, de politie kamt nog een bouwwerf uit met de hulp van de civiele bescherming. Gevreesd wordt dat de jonge vrouw uit Schilde die met de fiets op weg was, op een gewelddadige manier om het leven is gekomen.
Op kledingstukken die eerder vandaag werden aangetroffen in de Carettestraat (Merksem) nabij het Albertkanaal zijn bloedsporen aangetroffen, zo is bevestigd aan onze redactie. Ook het rieten mandje dat op haar fiets stond, werd gevonden. De politie stelde vervolgens een ruime veiligheidszone in. Binnen die veiligheidszone werd een zoekactie opgestart door de Cel Vermiste Personen. In de loop van zondagnamiddag werd naar sporen gezocht door de politie, met een speurhond en met een helikopter. Op het water van het Albertkanaal werd met sonarboten en duikers gezocht.
In de loop van zondagnamiddag werd naar sporen gezocht door de politie, met een speurhond en met een helikopter. Op het water van het Albertkanaal werd met sonarboten en duikers gezocht.
Bouwwerf
Zondagavond zoeken agenten verder op een bouwwerf aan de Theunisbrug. Voor technische ondersteuning werd daarbij de civiele bescherming ingeschakeld. Hoe lang de zoekactie nog zal duren, is onduidelijk. “Zo lang er de mogelijkheid van aanwijzingen is, blijven we verder zoeken”, zegt woordvoerder Wouter Bruyns van de Antwerpse politie.
De studente vertrok gisteren rond 18.30 uur met haar fiets vanuit haar huis in De Nachtegaal in Schilde naar het centrum van Antwerpen, maar kwam niet aan op een afspraak met vriendinnen. Politie en parket sprak meteen van een verontrustende verdwijning. Een opsporingsbericht werd verspreid. Een oproep op sociale media is al meer dan 170.000 keer gedeeld.
Het parket wou over de gevonden spullen alleen kwijt dat er verder onderzoek naar wordt verricht. “Hopelijk geven zij meer duidelijkheid over de verdwijning”, zegt parketwoordvoerster Lieselotte Claessens. “Omdat er aanwijzigingen zijn dat het gaat om een gewelddadige verdwijning, is er ook een onderzoeksrechter gevorderd die een moordonderzoek zal starten.” De speurders focusten op Merksem nadat signalen van Julies smartphone werden opgepikt bij gsm-masten in de buurt.
Fiets
Het vermoedelijke fietstraject van Julie ging wellicht via het Albertkanaal en de fietsbrug. Julie is slank gebouwd, 1,64 meter groot en heeft lange blonde haren. Ze is het laatst gezien met een groene-kaki winterjas en donkergrijze sportschoenen van het merk Adidas. Ze reed op een donkerkleurige damesfiets van het merk Peugeot, met een rieten mandje op het stuur.
Ook de Universiteit Antwerpen, waar Julie Van Espen de master internationale betrekkingen en diplomatie volgt, deelde de Facebook-oproep van de familie. “Onze studenten leven duidelijk erg mee”, reageert woordvoerder Peter De Meyer. “Zondagochtend vroeg kwam uit diverse hoeken de vraag of we de oproep van de familie mee wilden delen. Dat hebben we natuurlijk meteen gedaan via de Facebookpagina van de universiteit. Studenten die naar aanleiding van de verdwijning nood hebben aan een gesprek, kunnen terecht bij de studentenbegeleiders van de universiteit.”
Eric en Kaat, de ouders van de vermiste Julie, worden thuis begeleid door mensen van slachtofferhulp. Zij worden op de hoogte gehouden van de vorderingen in het onderzoek.
[ afbeelding ]
Vind haar er best goed uitzienquote:Op zondag 5 mei 2019 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ziet er niet goed uit maar krijg wel een beetje het missing white female syndrome gevoel hierbij.
Kleding zat niet meer echt lekker sinds de feestdagen. Nu wel weer, dus op zich is dit beter.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan worden jullie beiden weer hoe jullie waren voor zijn vertrek? Wat is daar mis mee?
En nu doet ie ook nog z’n coole toetsenbord weg.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:46 schreef Catkiller het volgende:
V&A / [TK]Razer Blackwidow Chroma Qwerty
Deze user zit afwisselend in Urk of Almere, dan heb je toch wat verkeerde keuzes gemaakt in het leven
Die verstandelijk beperkte? Die was een paar uur later gelukkig alweer gevonden. Of is er nog iets gebeurd?quote:
Oh ja, dit is dat andere bericht wat ik vandaag zag. Met haar lijkt het dus minder goed te zijn afgelopen.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bloedsporen op aangetroffen kledingstukken vermiste Julie Van Espen (23), zoektocht nog steeds bezig
De politie is in de omgeving van de Burgemeester Gabriel Theunisbrug in Merksem (Antwerpen) nog steeds op zoek naar sporen van de verdwenen Julie Van Espen (23) die sinds gisteravond vermist is. De zoekactie op het Albertkanaal is afgesloten, de politie kamt nog een bouwwerf uit met de hulp van de civiele bescherming. Gevreesd wordt dat de jonge vrouw uit Schilde die met de fiets op weg was, op een gewelddadige manier om het leven is gekomen.
Op kledingstukken die eerder vandaag werden aangetroffen in de Carettestraat (Merksem) nabij het Albertkanaal zijn bloedsporen aangetroffen, zo is bevestigd aan onze redactie. Ook het rieten mandje dat op haar fiets stond, werd gevonden. De politie stelde vervolgens een ruime veiligheidszone in. Binnen die veiligheidszone werd een zoekactie opgestart door de Cel Vermiste Personen. In de loop van zondagnamiddag werd naar sporen gezocht door de politie, met een speurhond en met een helikopter. Op het water van het Albertkanaal werd met sonarboten en duikers gezocht.
In de loop van zondagnamiddag werd naar sporen gezocht door de politie, met een speurhond en met een helikopter. Op het water van het Albertkanaal werd met sonarboten en duikers gezocht.
Bouwwerf
Zondagavond zoeken agenten verder op een bouwwerf aan de Theunisbrug. Voor technische ondersteuning werd daarbij de civiele bescherming ingeschakeld. Hoe lang de zoekactie nog zal duren, is onduidelijk. “Zo lang er de mogelijkheid van aanwijzingen is, blijven we verder zoeken”, zegt woordvoerder Wouter Bruyns van de Antwerpse politie.
De studente vertrok gisteren rond 18.30 uur met haar fiets vanuit haar huis in De Nachtegaal in Schilde naar het centrum van Antwerpen, maar kwam niet aan op een afspraak met vriendinnen. Politie en parket sprak meteen van een verontrustende verdwijning. Een opsporingsbericht werd verspreid. Een oproep op sociale media is al meer dan 170.000 keer gedeeld.
Het parket wou over de gevonden spullen alleen kwijt dat er verder onderzoek naar wordt verricht. “Hopelijk geven zij meer duidelijkheid over de verdwijning”, zegt parketwoordvoerster Lieselotte Claessens. “Omdat er aanwijzigingen zijn dat het gaat om een gewelddadige verdwijning, is er ook een onderzoeksrechter gevorderd die een moordonderzoek zal starten.” De speurders focusten op Merksem nadat signalen van Julies smartphone werden opgepikt bij gsm-masten in de buurt.
Fiets
Het vermoedelijke fietstraject van Julie ging wellicht via het Albertkanaal en de fietsbrug. Julie is slank gebouwd, 1,64 meter groot en heeft lange blonde haren. Ze is het laatst gezien met een groene-kaki winterjas en donkergrijze sportschoenen van het merk Adidas. Ze reed op een donkerkleurige damesfiets van het merk Peugeot, met een rieten mandje op het stuur.
Ook de Universiteit Antwerpen, waar Julie Van Espen de master internationale betrekkingen en diplomatie volgt, deelde de Facebook-oproep van de familie. “Onze studenten leven duidelijk erg mee”, reageert woordvoerder Peter De Meyer. “Zondagochtend vroeg kwam uit diverse hoeken de vraag of we de oproep van de familie mee wilden delen. Dat hebben we natuurlijk meteen gedaan via de Facebookpagina van de universiteit. Studenten die naar aanleiding van de verdwijning nood hebben aan een gesprek, kunnen terecht bij de studentenbegeleiders van de universiteit.”
Eric en Kaat, de ouders van de vermiste Julie, worden thuis begeleid door mensen van slachtofferhulp. Zij worden op de hoogte gehouden van de vorderingen in het onderzoek.
[ afbeelding ]
Je bent zelf heftig om te lezenquote:Op maandag 6 mei 2019 03:08 schreef RockNijntje het volgende:
Chick van m'n middelbare studeert met haar en heeft nu ook zo'n heel emotioneel bericht op Facebook geplaatst. Heftig om te lezen zo.
Moet kunnen, 5 hoofdstukken, elk a4 1 plaatje.quote:Op maandag 6 mei 2019 07:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
- Duidelijke onderzoeksvraag
- minimaal 5 maximaal 8 hoofdstukken
- Duidelijke conclusie waarin de onderzoeksvraag weer terug komt
- minimaal 1 a4 per hoofdstuk, lettertype 12, 1 plaatje
Kristus alle zielen, dat kind is nog geen 9
Hoi Harvey...quote:Op maandag 6 mei 2019 09:21 schreef Rozevla het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NU AL EEN KUT DAG !!!!!!!!!
GODVERDOMMEEEEEEEEEE!!!!!!!!!
Dankquote:
Oke RozeKwarkquote:
Zelfs jouw comeback mocht geen baat hebbenquote:Op maandag 6 mei 2019 11:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Voel me wel thuis op FOK tegenwoordig, net een begraafplaats
Heb je een huis gekocht?quote:Op maandag 6 mei 2019 10:01 schreef Kiid het volgende:
Nog maar 2 maanden tot DBS de reeks weer voort zet
#ZinIn
quote:Op maandag 6 mei 2019 11:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zelfs jouw comeback mocht geen baat hebben
Niet te hopen die hij vrijdag zijn browser heeft afgesloten, dan vindt hij ons nooit meer terugquote:
Goede comeback. (lol)quote:
Zolang het hem maar goed gaat, al maak ik mij daar geen druk om, hij heeft zo'n aanzuigende werking.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet te hopen die hij vrijdag zijn browser heeft afgesloten, dan vindt hij ons nooit meer terug
Behalve op vrouwen danquote:Op maandag 6 mei 2019 12:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zolang het hem maar goed gaat, al maak ik mij daar geen druk om, hij heeft zo'n aanzuigende werking.
Dat heet een beletselteken, de bedoeling is dat je dan even pauzeert om na te denken... maar goed, dat is bij jou paarlen...quote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 12:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat heet een beletselteken, de bedoeling is dat je dan even pauzeert om na te denken... maar goed, dat is bij jou paarlen...
passief-agressieve tweede alinea makkerquote:Op maandag 6 mei 2019 12:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hans houdt van een open einde.
Fijne middag nog
hehe, wat?quote:Op maandag 6 mei 2019 12:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vandaag geleerd dat dit een reactie is voor de hoogbegaafde elite![]()
welkom op Fok!
Dat kunnen er zoveel zijn hierquote:Op maandag 6 mei 2019 12:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kreeg een complimentje van een dweil
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Haha doe normaal @:Zosk
Het is "Welkom op FOK!"quote:Op maandag 6 mei 2019 12:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vandaag geleerd dat dit een reactie is voor de hoogbegaafde elite![]()
welkom op Fok!
Ik ben ook best wel bijzonderquote:Op maandag 6 mei 2019 13:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Allen even bijzonder en speciaal
Ja natuurlijk ben je bijzonder liefje, iedereen is bijzonder en speciaalquote:
Mooi gesproken en als we straks komen te overlijden dan worden we een sterretje aan de hemelquote:Op maandag 6 mei 2019 13:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ben je bijzonder liefje, iedereen is bijzonder en speciaal
We zijn allen kleine briljantjes, schitterende vonkjes boven het vuur van de schepping, korte hopvolle flonkeringen aan een koude, duistere en onverschillige hemel
welnee gek... ik denk dat hooguit Hermann voldoende materie bezit om hooguit een mislukte bruine dwerg te wordenquote:Op maandag 6 mei 2019 13:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooi gesproken en als we straks komen te overlijden dan worden we een sterretje aan de hemel
Ik denk dat wch geknipt is om als maan aan de hemel te staanquote:Op maandag 6 mei 2019 13:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooi gesproken en als we straks komen te overlijden dan worden we een sterretje aan de hemel
Waar is dit nu weer voor nodig?quote:Op maandag 6 mei 2019 13:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat wch geknipt is om als maan aan de hemel te staan
Jij maakt Klb sc kapot met je positieve gezwetsquote:Op maandag 6 mei 2019 13:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waar is dit nu weer voor nodig?
Die weg zijn we allang ingeslagenquote:Op maandag 6 mei 2019 13:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij maakt Klb sc kapot met je positieve gezwets
Ik kan het ook nooit goed doen ook he... het is net als thuisquote:Op maandag 6 mei 2019 13:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij maakt Klb sc kapot met je positieve gezwets
Vroeger was klb echt de place to be maar dat is allang al niet meer zoquote:Op maandag 6 mei 2019 14:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
was het eerder kapot of eerder positief aan het worden?
Geef ons maar een goede pot Fifa, wat jij vriendquote:Op maandag 6 mei 2019 14:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Dit soort gezeik... man man...
rillingen, reverse psychologie voor downies gelezen zeker
Hoe moeten we het jou anders aan het verstand peuterenquote:Op maandag 6 mei 2019 14:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Dit soort gezeik... man man...
rillingen, reverse psychologie voor downies gelezen zeker
verklaart een heleboelquote:Op maandag 6 mei 2019 14:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vroeger was klb echt de place to be maar dat is allang al niet meer zo
Ja die ja!quote:Op maandag 6 mei 2019 14:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als dit een verhaal is wil ik het nummer van je dealer
Gedaan, voel me nog steeds niet veilig.quote:
Rare knul is het tochquote:Op maandag 6 mei 2019 14:44 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar goed, hij spaart notes dus die is wel helemaal in zijn nopjes
Geen psycholoog die zich eraan durft te wagenquote:
:squote:Op maandag 6 mei 2019 15:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen psycholoog die zich eraan durft te wagen
Ja man, helemaal dolletjes hier, ik schijn binnenkort weer met verlof te mogenquote:Op maandag 6 mei 2019 08:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey Michael, je hebt weer internet in de kliniek zie ik, goed man
niet vluchten naar spanje hèquote:Op maandag 6 mei 2019 15:30 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ja man, helemaal dolletjes hier, ik schijn binnenkort weer met verlof te mogen
Alleen tijdens de vakantie om maximaal te kunnen genieten van te dure drankjes en te lelijke wijvenquote:
hey harveyquote:Op maandag 6 mei 2019 15:58 schreef Rozevla het volgende:
Oja das waar ook in Nederland mag je niks over moslims zeggen
Wie?quote:Op maandag 6 mei 2019 16:14 schreef UitStraling het volgende:
Breaking News: Meghan Markle haar koninklijke vagina is op dit moment aan het inscheuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |