30 dagen vasten in de maand Ramadan is iets wat soennieten doen, ik ben geen soenniet.quote:
Weet niet.quote:
jij bent vooral geen soennietquote:Op zondag 5 mei 2019 20:50 schreef Cronometer het volgende:
30 dagen vasten in de maand Ramadan is iets wat soennieten doen, ik ben geen soenniet.
Ben je ahmadiyyah?quote:Op zondag 5 mei 2019 20:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
30 dagen vasten in de maand Ramadan is iets wat soennieten doen, ik ben geen soenniet.
Zijn redelijk veel koerden. Volgens Khomeini ben je dan Shia ja, maar jullie volgen geen Shia Fiqh en Fatwa toch?quote:
Nee, ik sta dicht bij de Shia, maar zij volgen de sharia en dat soort meuk en wij niet.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zijn redelijk veel koerden. Volgens Khomeini ben je dan Shia ja, maar jullie volgen geen Shia Fiqh en Fatwa toch?
Verstandig, scheelt een hoop gezeur.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, ik sta dicht bij de Shia, maar zij volgen de sharia en dat soort meuk en wij niet.
Okquote:Op zondag 5 mei 2019 20:33 schreef Myrr het volgende:
Godver. Ben in afwezigheid van vrind dus redelijk afgevallen en hij is redelijk aangekomen. Dat gaat straks natuurlijk weer levelen.
Er is altijd wel iemand te vinden in de islam die vind dat je geen echte moslim bent, wat je ook gelooft.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Scheelt een hoop onzin. Maar goed, daarom vinden zij ons geen moslim
Well fuck em.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand te vinden in de islam die vind dat je geen echte moslim bent, wat je ook gelooft.
Ik hou mij niet aan alle regeltjes.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alleen binnen het huwelijk, anders is het zina
echt hequote:Op zondag 5 mei 2019 21:06 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan je toch niet naar luisteren naar dat bevrijdingsfestival
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |