Ik ben ook best wel bijzonderquote:Op maandag 6 mei 2019 13:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Allen even bijzonder en speciaal
Ja natuurlijk ben je bijzonder liefje, iedereen is bijzonder en speciaalquote:
Mooi gesproken en als we straks komen te overlijden dan worden we een sterretje aan de hemelquote:Op maandag 6 mei 2019 13:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ben je bijzonder liefje, iedereen is bijzonder en speciaal
We zijn allen kleine briljantjes, schitterende vonkjes boven het vuur van de schepping, korte hopvolle flonkeringen aan een koude, duistere en onverschillige hemel
welnee gek... ik denk dat hooguit Hermann voldoende materie bezit om hooguit een mislukte bruine dwerg te wordenquote:Op maandag 6 mei 2019 13:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooi gesproken en als we straks komen te overlijden dan worden we een sterretje aan de hemel
Ik denk dat wch geknipt is om als maan aan de hemel te staanquote:Op maandag 6 mei 2019 13:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooi gesproken en als we straks komen te overlijden dan worden we een sterretje aan de hemel
Waar is dit nu weer voor nodig?quote:Op maandag 6 mei 2019 13:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat wch geknipt is om als maan aan de hemel te staan
Jij maakt Klb sc kapot met je positieve gezwetsquote:Op maandag 6 mei 2019 13:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waar is dit nu weer voor nodig?
Die weg zijn we allang ingeslagenquote:Op maandag 6 mei 2019 13:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij maakt Klb sc kapot met je positieve gezwets
Ik kan het ook nooit goed doen ook he... het is net als thuisquote:Op maandag 6 mei 2019 13:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij maakt Klb sc kapot met je positieve gezwets
Vroeger was klb echt de place to be maar dat is allang al niet meer zoquote:Op maandag 6 mei 2019 14:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
was het eerder kapot of eerder positief aan het worden?
Geef ons maar een goede pot Fifa, wat jij vriendquote:Op maandag 6 mei 2019 14:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Dit soort gezeik... man man...
rillingen, reverse psychologie voor downies gelezen zeker
Hoe moeten we het jou anders aan het verstand peuterenquote:Op maandag 6 mei 2019 14:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Dit soort gezeik... man man...
rillingen, reverse psychologie voor downies gelezen zeker
verklaart een heleboelquote:Op maandag 6 mei 2019 14:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vroeger was klb echt de place to be maar dat is allang al niet meer zo
Ja die ja!quote:Op maandag 6 mei 2019 14:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als dit een verhaal is wil ik het nummer van je dealer
Gedaan, voel me nog steeds niet veilig.quote:
Rare knul is het tochquote:Op maandag 6 mei 2019 14:44 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar goed, hij spaart notes dus die is wel helemaal in zijn nopjes
Geen psycholoog die zich eraan durft te wagenquote:
:squote:Op maandag 6 mei 2019 15:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen psycholoog die zich eraan durft te wagen
Ja man, helemaal dolletjes hier, ik schijn binnenkort weer met verlof te mogenquote:Op maandag 6 mei 2019 08:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey Michael, je hebt weer internet in de kliniek zie ik, goed man
niet vluchten naar spanje hèquote:Op maandag 6 mei 2019 15:30 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ja man, helemaal dolletjes hier, ik schijn binnenkort weer met verlof te mogen
Alleen tijdens de vakantie om maximaal te kunnen genieten van te dure drankjes en te lelijke wijvenquote:
hey harveyquote:Op maandag 6 mei 2019 15:58 schreef Rozevla het volgende:
Oja das waar ook in Nederland mag je niks over moslims zeggen
Wie?quote:Op maandag 6 mei 2019 16:14 schreef UitStraling het volgende:
Breaking News: Meghan Markle haar koninklijke vagina is op dit moment aan het inscheuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |