quote:Op maandag 6 mei 2019 12:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat heet een beletselteken, de bedoeling is dat je dan even pauzeert om na te denken... maar goed, dat is bij jou paarlen...
passief-agressieve tweede alinea makkerquote:Op maandag 6 mei 2019 12:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hans houdt van een open einde.
Fijne middag nog
hehe, wat?quote:Op maandag 6 mei 2019 12:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vandaag geleerd dat dit een reactie is voor de hoogbegaafde elite![]()
welkom op Fok!
Dat kunnen er zoveel zijn hierquote:Op maandag 6 mei 2019 12:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kreeg een complimentje van een dweil
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Haha doe normaal @:Zosk
Het is "Welkom op FOK!"quote:Op maandag 6 mei 2019 12:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vandaag geleerd dat dit een reactie is voor de hoogbegaafde elite![]()
welkom op Fok!
Ik ben ook best wel bijzonderquote:Op maandag 6 mei 2019 13:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Allen even bijzonder en speciaal
Ja natuurlijk ben je bijzonder liefje, iedereen is bijzonder en speciaalquote:
Mooi gesproken en als we straks komen te overlijden dan worden we een sterretje aan de hemelquote:Op maandag 6 mei 2019 13:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ben je bijzonder liefje, iedereen is bijzonder en speciaal
We zijn allen kleine briljantjes, schitterende vonkjes boven het vuur van de schepping, korte hopvolle flonkeringen aan een koude, duistere en onverschillige hemel
welnee gek... ik denk dat hooguit Hermann voldoende materie bezit om hooguit een mislukte bruine dwerg te wordenquote:Op maandag 6 mei 2019 13:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooi gesproken en als we straks komen te overlijden dan worden we een sterretje aan de hemel
Ik denk dat wch geknipt is om als maan aan de hemel te staanquote:Op maandag 6 mei 2019 13:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooi gesproken en als we straks komen te overlijden dan worden we een sterretje aan de hemel
Waar is dit nu weer voor nodig?quote:Op maandag 6 mei 2019 13:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat wch geknipt is om als maan aan de hemel te staan
Jij maakt Klb sc kapot met je positieve gezwetsquote:Op maandag 6 mei 2019 13:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waar is dit nu weer voor nodig?
Die weg zijn we allang ingeslagenquote:Op maandag 6 mei 2019 13:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij maakt Klb sc kapot met je positieve gezwets
Ik kan het ook nooit goed doen ook he... het is net als thuisquote:Op maandag 6 mei 2019 13:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij maakt Klb sc kapot met je positieve gezwets
Vroeger was klb echt de place to be maar dat is allang al niet meer zoquote:Op maandag 6 mei 2019 14:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
was het eerder kapot of eerder positief aan het worden?
Geef ons maar een goede pot Fifa, wat jij vriendquote:Op maandag 6 mei 2019 14:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Dit soort gezeik... man man...
rillingen, reverse psychologie voor downies gelezen zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |