Even Zosk een appje sturenquote:Op zondag 5 mei 2019 21:21 schreef Catkiller het volgende:
Jongens Apex geeft foutcode 100 en kom er niet in
Ik zie wch niet als iemand die er op uit is om braddie constant voor lul te zetten.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:21 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, is meer voor kalende oude mannen als wch
Ik deed het vroeger de hele nacht door.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Vraag me af hoe lang een mens achter elkaar kan blijven schuren
FIFA en Apex hebben problemen, straks komt die gladde slavendrijver ook nog klagen over zijn spelletje vol metrosexuelenquote:
Tot het schuurpapier op isquote:Op zondag 5 mei 2019 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Vraag me af hoe lang een mens achter elkaar kan blijven schuren
Gladde slavendrijver? Daar zie ik Azpi niet inquote:Op zondag 5 mei 2019 21:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
FIFA en Apex hebben problemen, straks komt die gladde slavendrijver ook nog klagen over zijn spelletje vol metrosexuelen
Van die recruitertjes zijn dat wel hoor, lekker een ander laten zwoegen voor je eigen centen.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gladde slavendrijver? Daar zie ik Azpi niet in
Hoezo weet jij trouwens wat er aan de hand is met Fifa
Vond het mooier toen je hem belachelijk maakte over het vluchten naar de wc om zijn vriendin te kunnen ontwijken zodat hij kon fokkenquote:Op zondag 5 mei 2019 21:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Van die recruitertjes zijn dat wel hoor, lekker een ander laten zwoegen voor je eigen centen.
Omdat het onder elkaar stond op de website van Xbox
Je verwacht het niet. Klinken de trucks in trucksimulator wel bruut dan?quote:Op zondag 5 mei 2019 21:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het motorgeluid in F1 2017 is echt MOKERKUT.
Einde klacht.
Sowieso beter. Maar in de racesimulator Assetto Corsa klinkt de 2019 F1 Hybrid mod echt veeeeeeeeeeel bruter.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je verwacht het niet. Klinken de trucks in trucksimulator wel bruut dan?
Waar ga je heen?quote:Op zondag 5 mei 2019 21:51 schreef Flamarande het volgende:
3 maanden vakantie geboekt volgende week weg joee
Veel geluk.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:51 schreef Flamarande het volgende:
Bang om naast drugsverslaafd ook gameverslaafd te raken?quote:Op zondag 5 mei 2019 21:51 schreef Flamarande het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |