Hey,wat houdt het keldertje in?quote:Op zondag 5 mei 2019 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
Ik adviseer je een mail te sturen naar forum@fok.nl en vragen om toestemming voor 't Keldertje.
Ze voldoet voorlopig nog niet aan de voorwaarden.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
Ik adviseer je een mail te sturen naar forum@fok.nl en vragen om toestemming voor 't Keldertje.
Vijftig keer billenkoek over de knie, eerst zachtjes en in gradaties telkens harder en op het laatst met een honkbalknuppel tegen je kont aan.quote:Op zondag 5 mei 2019 11:59 schreef MrQmrsJ het volgende:
Hebben jullie ideeën? Ben een meisje trouwens.
Heyquote:Op zondag 5 mei 2019 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meer gericht op bdsm en daar krijg je geen flauwe reacties.
Sow, hier typt iemand met ervaring!quote:Op zondag 5 mei 2019 13:04 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Vijftig keer billenkoek over de knie, eerst zachtjes en in gradaties telkens harder en op het laatst met een honkbalknuppel tegen je kont aan.
Ga naar india en wees daar een echte slavin. Post daarna hier je bevindingen.quote:Op zondag 5 mei 2019 11:59 schreef MrQmrsJ het volgende:
Hey,
Ik moet van mijn meester hier vragen naar een goede straf voor mij omdat ik zonder toestemming klaar ben gekomen en domme dingen vergeet. Mag vrij extreem.
Vertel wat over je eigen interesses en de do's van je meester. Wat kan er bij jullie en wat beslist niet? Daarin is veel variatie. Ikzelf zit in de (her) opvoeding door mijn vriendin bijvoorbeeld. Dat resulteert in kinderstraffen zonodig, maar ik kan me voorstellen dat dat jou niet aanspreekt. Mag jouw meester lijfstraffen uitdelen bijvoorbeeld? Als ik wat meer van jouw (jullie) richting weet kan ik er misschien wat mee.quote:Op zondag 5 mei 2019 11:59 schreef MrQmrsJ het volgende:
Hey,
Ik moet van mijn meester hier vragen naar een goede straf voor mij omdat ik zonder toestemming klaar ben gekomen en domme dingen vergeet. Mag vrij extreem.
Tegen de kont aan? In de kont, bedoel je.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:04 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Vijftig keer billenkoek over de knie, eerst zachtjes en in gradaties telkens harder en op het laatst met een honkbalknuppel tegen je kont aan.
Dat is geen straf, dat is een expositie.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tegen de kont aan? In de kont, bedoel je.
quote:Op zondag 5 mei 2019 14:26 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dat is geen straf, dat is een expositie.
Voor in het seksmuseum, op de afdeling sadomasochisme, onder het bordje 'hier kun je dood aan gaan'.
We hebben eigenlijk weinig tot geen grenzen. Kinderlijke straffen trekken wel aan omdat ik volwassen ben (net 18) en me dan zeer vernederd voel. Lijfstraffen mag hij ook uitdelen.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:51 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Vertel wat over je eigen interesses en de do's van je meester. Wat kan er bij jullie en wat beslist niet? Daarin is veel variatie. Ikzelf zit in de (her) opvoeding door mijn vriendin bijvoorbeeld. Dat resulteert in kinderstraffen zonodig, maar ik kan me voorstellen dat dat jou niet aanspreekt. Mag jouw meester lijfstraffen uitdelen bijvoorbeeld? Als ik wat meer van jouw (jullie) richting weet kan ik er misschien wat mee.
Beste tipquote:Op zondag 5 mei 2019 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
Ok, ik ben ook volwassen, bijna 24 en moet soms in de hoek gaan staan voor een uur, wordt naar mijn kamer gestuurd om daar een poosje te overdenken.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:48 schreef MrQmrsJ het volgende:
[..]
We hebben eigenlijk weinig tot geen grenzen. Kinderlijke straffen trekken wel aan omdat ik volwassen ben (net 18) en me dan zeer vernederd voel. Lijfstraffen mag hij ook uitdelen.
Goede voorbeelden, alles bepalen wordt alleen moeilijk denk ik omdat ik nog op de middelbare school zit (ja met mijn achttiende nog in de 4e, word ik ook vaak mee vernederd) en daar kan hij natuurlijk niet altijd alles bepalen. Maar wat mij betreft mag hij wel heel wat bepalen.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:15 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ok, ik ben ook volwassen, bijna 24 en moet soms in de hoek gaan staan voor een uur, wordt naar mijn kamer gestuurd om daar een poosje te overdenken.
Strafregels schrijven, vroeg naar bed worden gestuurd, dat soort dingen. We hebben vaste afspraken sowieso, dus zonder straf. Ik moet op zaterdagavond rond 8 uur naar bed bijvoorbeeld omdat zij de avond dan voor zichzelf wil hebben. Soms komt dan haar beste vriendin langs dus zij ziet me dan in pyjama lopen en dan ook hoe ik naar bed wordt gestuurd, want daar is ze heel erg streng in. Hoe vervelend het eigenlijk is, het is ook wel weer de kick natuurlijk want het valt allemaal onder mijn fetisj. In alles moet ik toestemming vragen, bijvoorbeeld of ik 's-avonds door omstandigheden later thuis mag komen. Het hangt dan helemaal van mijn gedrag de afgelopen tijd af of ik toestemming krijg. We zijn dus op bepaalde gebieden vrijwel gelijk gestemd. Misschien zitten er opties voor jou bij.
Tis maar waar je lol in hebtquote:Op zondag 5 mei 2019 15:15 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ok, ik ben ook volwassen, bijna 24 en moet soms in de hoek gaan staan voor een uur, wordt naar mijn kamer gestuurd om daar een poosje te overdenken.
Strafregels schrijven, vroeg naar bed worden gestuurd, dat soort dingen. We hebben vaste afspraken sowieso, dus zonder straf. Ik moet op zaterdagavond rond 8 uur naar bed bijvoorbeeld omdat zij de avond dan voor zichzelf wil hebben. Soms komt dan haar beste vriendin langs dus zij ziet me dan in pyjama lopen en dan ook hoe ik naar bed wordt gestuurd, want daar is ze heel erg streng in. Hoe vervelend het eigenlijk is, het is ook wel weer de kick natuurlijk want het valt allemaal onder mijn fetisj. In alles moet ik toestemming vragen, bijvoorbeeld of ik 's-avonds door omstandigheden later thuis mag komen. Het hangt dan helemaal van mijn gedrag de afgelopen tijd af of ik toestemming krijg. We zijn dus op bepaalde gebieden vrijwel gelijk gestemd. Misschien zitten er opties voor jou bij.
Ik heb 's-avonds niet veel verplichtingen, dan is alles wat gemakkelijker te doen. Expres iets verkeerds doen is het eigenlijk ook niet, maar omdat je veel bij elkaar bent gebeurt er weleens iets en als het geen overmacht is heb ik snel straf. Ik krijg dan dwingend te horen hoe of wat.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:36 schreef MrQmrsJ het volgende:
[..]
Goede voorbeelden, alles bepalen wordt alleen moeilijk denk ik omdat ik nog op de middelbare school zit (ja met mijn achttiende nog in de 4e, word ik ook vaak mee vernederd) en daar kan hij natuurlijk niet altijd alles bepalen. Maar wat mij betreft mag hij wel heel wat bepalen.
Dat is het nou juist. Lol is niet het goede woord. Het is ook niet goed uit te leggen aan degenen die geen fetisjes hebben en/of geen onderdanig karakter. Meestal wordt het niet begrepen. Het is wel een tic maar ik ben niet gek.quote:
Lol is een prima woord. Ik heb heeeeeel erg veel lol ervan iig, voelt verdomd goed.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:52 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Dat is het nou juist. Lol is niet het goede woord. Het is ook niet goed uit te leggen aan degenen die geen fetisjes hebben en/of geen onderdanig karakter. Meestal wordt het niet begrepen. Het is wel een tic maar ik ben niet gek.
Goede uitleg. Ik ben het helemaal met je eens dat het een soort geaardheid is. Het is vanzelf in mij ontwikkeld. Ik heb als jongste kind een wat beschermde opvoeding bij mijn moeder gehad, dat heeft er wellicht ook mee te maken, want voor zover ik weet hebben mijn broer en zus niet dit soort gevoelens. Ik werd weleens uitgelachen door de buurtkinderen als ik door haar binnen werd geroepen. Dit is niet voor niets bijgebleven.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Lol is een prima woord. Ik heb heeeeeel erg veel lol ervan iig, voelt verdomd goed.
Maar naast dat is het een soort geaardheid. Ik kan niet anders zijn. Hoe en wat varieert door de jaren heen, inhoud veranderd. Maar mijn wezen niet.
Heb je al wat gekozen, TS? Ik kan me voorstellen dat je nu snel iets moet laten weten aan je Meester. Zou ik in deze situatie zitten dan zou ik zo'n keer of 3 om 7 uur naar bed moeten gaan voorstellen. Dat heeft zijn voordelen. Eer ik slaap heb ik dan goed kunnen nadenken en raak lekker ontspannen uiteindelijk.quote:Op zondag 5 mei 2019 11:59 schreef MrQmrsJ het volgende:
Hey,
Ja, dit laat me toch niet helemaal los moet ik zeggen na dit gisteren gelezen te hebben...quote:Op zondag 5 mei 2019 16:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Lol is een prima woord. Ik heb heeeeeel erg veel lol ervan iig, voelt verdomd goed.
Maar naast dat is het een soort geaardheid. Ik kan niet anders zijn. Hoe en wat varieert door de jaren heen, inhoud veranderd. Maar mijn wezen niet.
Iets beter lezen.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:30 schreef Maharski het volgende:
[..]
Ja, dit laat me toch niet helemaal los moet ik zeggen na dit gisteren gelezen te hebben...
Heb jij dus zo'n relatie met je vriend? Dat hij jou moet gehoorzamen en hij het geil vind om door jou onderdrukt te worden? Hoe moet ik dat voor me zien?
Gewoon even nieuwsgierig. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje lacherig wordt als ik het zo voor me zie, maar goed.
Andersom.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:30 schreef Maharski het volgende:
[..]
Ja, dit laat me toch niet helemaal los moet ik zeggen na dit gisteren gelezen te hebben...
Heb jij dus zo'n relatie met je vriend? Dat hij jou moet gehoorzamen en hij het geil vind om door jou onderdrukt te worden? Hoe moet ik dat voor me zien?
Gewoon even nieuwsgierig. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje lacherig wordt als ik het zo voor me zie, maar goed.
Best leuk dat keiharde straffen, maar dit gaat echt veel te ver.quote:
Ah, gelukkig. Een pak van m'n hart.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Andersom.
En niet zozeer zo'n relatie, in het gewone leven is dat niet aan de orde (dat is gewoon normaal), is een slaapkamer ding zeg maar.
Ik ben niet zo als die andere user dat ik graag me kind voel ofzo, ben meer van de BDSM.
Ik ben dus die andere user. Pak van je hart? Waarom. Ik heb ook mijn ding en ja, ik moet gehoorzaam zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:19 schreef Maharski het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. Een pak van m'n hart.Daar was toch even wat beeldvorming in m'n hoofd ontstaan haha.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:52 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Hoe kan het een straf zijn als je er van geniet.
Dat niet klaar mogen komen/ontkennen wat iemand noemde, zo word ik al mijn hele leven gestraft. Ben ik nu een expert?
De expert der experts!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:52 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Dat niet klaar mogen komen/ontkennen wat iemand noemde, zo word ik al mijn hele leven gestraft. Ben ik nu een expert?
Ik kan me er wel vinden hoor, maar ik ben gelijkgestemd. Überhaupt het gecommandeer van mijn vriendin.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:52 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Ja je bent inderdaad een expert inderdaad.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:52 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Omdat ze het willen en fijn vinden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:52 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
En dit inderdaad.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Omdat ze het willen en fijn vinden.
Jij wil het niet en haat het!
Over dat niet mogen klaarkomen: dat mag wel maar dat kan je niet. Dat is niet de schuld van een ander he?
Te laat voor je?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:18 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook, zaterdagavond mag ik niet.
Dat hoeft niet zo te zijn hoor. Zelf heb ik die interesse ook waarbij ik de mindere ben. Mijn vriendin is maar zo'n 5 jaar ouder dan ik en er is niets viespeukerig aan. Buiten de bijzondere relatie zijn wij volkomen normaal.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:44 schreef JimmyDean het volgende:
Stel me bij die "meester" echt zo'n 40-jarige viespeuk voor die geniet van dominantie over een jong meisje met duidelijke psychologische problemen. Sneu gedoe.
quote:
Gezien al die voorbeschouwingen mis ik wel wat vanavond hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:18 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook, zaterdagavond mag ik niet.
Heedt Nederland al gewonnen?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:54 schreef Marius95 het volgende:
[..]
[..]
Gezien al die voorbeschouwingen mis ik wel wat vanavond hoor.
Ja hoor. Nederland gewonnen. Komt vast omdat ik niet keek.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Heedt Nederland al gewonnen?
Maar je mag wel FOK!ken?
Ah, als ik het mag geloven een gelijkgestemde. Strafregels schrijven is ook geen onbekend ding voor mij. Laatst had ik ook weer een lam klauwtje wat dat betreft. Sta je ook weleens in de hoek?quote:Op zondag 19 mei 2019 18:24 schreef Asb6 het volgende:
Ik ben een lerende adult schoolboy
En als ik niet goed mij best die met wat ik aan leerstof moet leren krijg ik straf van mij partner die dan school juffrouw is .
Bvb in schaarse vrije tijd straf regels schrijven en krijg dan altijd een lesje rekenen met haar liniaal op mijn blote billen.
Ook moet ik van mijn partner om 22 uur naar bed
Tenzei ik straf heb dan moet ik eerder naar bed ergens tussen 17 en 20 uur . Afhankelijk van wat het geval was
Deze avond moet ik voor straf om 20 uur naar bed. Over een kwartier dus
Ok, leuk om te horen. Ik ook soms, meestal voor een uur dan en ik verzeker je dat een uur dan lang duurt. Behalve een corrigerende tik krijg ik geen slaag, dat is niet haar ding en heeft ze ook niet nodig.quote:
Ach zo uur kom ik ook wel door want ik ga dan aan leuke dingen terug denken en dingen plannen in mn gedachte en voor ik het weet krijg ik te horen dat het uur om isquote:Op maandag 20 mei 2019 21:42 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ok, leuk om te horen. Ik ook soms, meestal voor een uur dan en ik verzeker je dat een uur dan lang duurt.
Ja, zo'n uur komt om. Ik sta toch ook een poosje met een stijfje maar omdat ik de handen op de rug moet houden sta ik toch wat ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:10 schreef Asb6 het volgende:
[..]
Ach zo uur kom ik ook wel door want ik ga dan aan leuke dingen terug denken en dingen plannen in mn gedachte en voor ik het weet krijg ik te horen dat het uur om is
Foei foeiquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:45 schreef suijkerbuijk het volgende:
Mijn wc en douche moet eens een keer goed schoongemaakt worden.
heb al een tijd de zooi niet schoongemaakt.
.
Sorry ben meester geen slaafquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:05 schreef Asb6 het volgende:
[..]
Foei foei
Voor straf in uw blootje of oude pyjama op de eerst komende vrije dag zelf
uw wc schoonmaken.
Mij partner / juffrouw geeft meestalquote:Luisteren of en mep met de riem.
En anders zal ik voor straf tepel klemmen gebruiken.
Die ik per uur een halve slag aandraait.
Ik mag maar 1 pilsje per dag indienquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:40 schreef Tjacka het volgende:
Mijn meesteres loopt meestal te zeuren als ik dronken thuis kom van een pot voetbal. Dan bestel ik vaak pizza en val ik daarna in slaap en laat ze mij op de bank slapen omdat ik snurk.
Ik drink niet veel alcohol omdat ik bijvoorbeeld pils niet eens echt lekker vindt. Morgenavond vroeg naar bed, naar ik aanneem ongeveer om 7 uur, want verleden week zei ze tegen mij dat ik volgende week (morgen dus) een uurtje eerder ga doordat ik wat teutte verleden week. Niet meer over gehad maar ik hoor dat morgen dan wel eventueel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:46 schreef Asb6 het volgende:
[..]
Ik mag maar 1 pilsje per dag indien
ik alcohol drink en daar word je niet drinken van.
Jij ook al .quote:Morgenavond vroeg naar bed, naar ik aanneem ongeveer om 7 uur, want verleden week zei ze tegen mij dat ik volgende week (morgen dus) een uurtje eerder ga doordat ik wat teutte verleden week. Niet meer over gehad maar ik hoor dat morgen dan wel eventueel.
Het zijn kinderstraffen en aangezien je met volwassen mensen te maken hebt zal dit niet gebeuren. Dat mensen met een enkelband thuis moeten zitten vind ik helemaal niet zo slecht hoor maar voor ergere misdrijven is dat weer te licht. Laat ze zich maar zitten verbijten in de gevangenis. Ik ben daar wel eens op excursie geweest maar dat wil je echt niet, heel sober en saai.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:18 schreef Asb6 het volgende:
Early bedtime punishments and
Cornertime punishments in het strafrecht is niet zo gek idee
vroeg naar bed en in de hoek staan
bekeuringen kosten meer aan administratie kosten dan het boete geld wat men betaald
De mensen die het administratief afhandelen moeten ook betaald worden
De beste optie is dat een asociale
weg gebruiken afhangelijk van de overtreding thuis
als straf zoveel dagen om 19 uur naar bed moet
tot aan de volgende morgen .
Ze kunnen met een bandje om
je pyjama broek precies weten op welke vierkante meter iemand ligt
En wie halverwege naar de wc moet
kan dat via de meldkamer bekend maken
Dit is ook goed voor klimaat milieu
Vroeg naar bed is vaak lichten uit
Verwarming in de winter en minder
warme herfst en lente vaak omlaag
als mem naar bed gaat en op dat moment staat de auto stil .
Dus beste klimaat maatregel is bekeuringen afschaffen en Early bedtime punishments voor invoeren .
Geen meer kosten dan boete geld oplevert en een maatregel tegen
opwarming van klimaat
Ook kantoor personeel dat werkt om boetes af te handelen moeten warm voor gestookt worden als buiten koud is en kost stroom
Dus Early bedtime punishments in het strafrecht invoeren is goedkoper en goede milieu maatregel
En Op die manier met enkel bandje waar je op de vierkante cm gevolgd kan worden
kun je ipv gevangenis straf mensen thuis veroordelen tot zoveel honderd uren of duizend uren in de hoek staan .
NIKS mis met mij en Marius95quote:
Ze willen dit zelf he en hebben lang moeten zoeken naar zo een partner.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:33 schreef Cupasoep het volgende:
Ziek man, naar bed moeten van iemand om te slapen. Zou die bitch van de trap gooien en een drol op haar voorhoofd leggen.
Ja dat geld voor SM en BDSM slaven SUBS die aan kettingen en vlees haken hangen en gebonderd worden uren lang en in kooien opgesloten worden ook .quote:Ze willen dit zelf he en hebben lang moeten zoeken naar zo een partner.
Ja, al dat geweld komt bij ons niet voor. Ik heb heus weleens een tikkie op mijn kont gehad maar dat stelt dan ook niets voor eigenlijk. Ik heb wel voor onbepaalde tijd een online-verbod ná 6 uurquote:Op zaterdag 8 juni 2019 15:19 schreef Asb6 het volgende:
Blijft over dat ik de adult schoolboy en Marius 95 wel een hele gematige of beter lichtere zachte variant van zo rollenolay hebben met onze Dominante
quote:Op maandag 3 juni 2019 23:33 schreef Cupasoep het volgende:
Ziek man, naar bed moeten van iemand om te slapen. Zou die bitch van de trap gooien en een drol op haar voorhoofd leggen.
Misschien aan je juffrouw eens vragen of ze het verschil wil leren tussen zij en zei.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:18 schreef Asb6 het volgende:
[..]
NIKS mis met mij en Marius95
Dan aait zei mij juist over mijn hoofd en blote benen .
Dus zei zorgt voor voldoende nachtrust en niet te laat naar bedcha gezien 5:30 de wekker afgaat
[/quote]quote:Op zondag 16 juni 2019 14:39 schreef Jardis het volgende:
Ik snap jullie wel. Hoewel 24/7 best hardcore is, is het gezonder dan echte lijfstraffen lijkt me.
[..]
[quote]Op zondag 16 juni 2019 14:39 schreef Jardis het volgende:
Misschien aan je juffrouw eens vragen of ze het verschil wil leren tussen zij en zei.
Een goede les voor Asb6: Zij zei gisteravond tegen mij (dus niet mei), naar bed jij en toen werd het bijzonder dat je in bed ligt terwijl het nog licht is.quote:Op zondag 16 juni 2019 14:39 schreef Jardis het volgende:
Ik snap jullie wel. Hoewel 24/7 best hardcore is, is het gezonder dan echte lijfstraffen lijkt me.
[..]
Misschien aan je juffrouw eens vragen of ze het verschil wil leren tussen zij en zei.
Straf kan ongewenst gebeurenquote:, naar bed jij en toen werd het bijzonder dat je in bed ligt terwijl het nog licht is.
Als ik tikken krijg is het alleen op de blote billen.quote:Op zondag 16 juni 2019 13:26 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ja, al dat geweld komt bij ons niet voor. Ik heb heus weleens een tikkie op mijn kont gehad maar dat stelt dan ook niets voor eigenlijk. Ik heb wel voor onbepaalde tijd een online-verbod ná 6 uur
's-avonds, lever dan mijn telefoon in en krijg hem 's-morgens terug.
Ik ook weer want ik heb van mn straf geleerd.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:49 schreef Lenny77 het volgende:
Marius is toch wel veel liever tegen zijn vriendin dan asb6..
Dank je wel voor het compliment hoor. Ik kan er weer even tegen.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:49 schreef Lenny77 het volgende:
Toch moet ik vanavond, ondanks de hitte, om 8 uur naar bed. Keihard toch? Gelukkig is de kamer op het noorden dus is het een stuk koeler dan in de huiskamer.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:49 schreef Lenny77 het volgende:
Draag jij toevallig ook nog een luier? Baby.quote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 29 juni 2019 16:40 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Toch moet ik vanavond, ondanks de hitte, om 8 uur naar bed. Keihard toch? Gelukkig is de kamer op het noorden dus is het een stuk koeler dan in de huiskamer.
Ja maar jij slaat je vriendin. Dat is weer het andere uiterste.quote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op maandag 3 juni 2019 23:33 schreef Cupasoep het volgende:
Als je iets minder enters gebruikt leest het een stuk fijner. Gewoon de zinnen achter elkaar door typen met hier en daar een alineaquote:Op zondag 16 juni 2019 19:11 schreef Asb6 het volgende:
[..]
Ik ook weer want ik heb van mn straf geleerd.
Verder verschilt de type roleplay
Maar de gradatie is gelijk mbt de aard van de straffen in de roleplay .
Als ik een keer niet vriendelijk ben krijg ik gewoon mij straf en daarna ben ik weer lange tijd een lieve adult schoolboy.
Maar goed voor de beledigende uitspraak heb ik straf gekregen en als die om 20 uur als we gaan eten is uitgediend. is het ook voorbij.
De juffrouw weer lief tegen mij en ik weer lief tegen de juffrouw.
Als ik niet lief zou zijn volgt er weer straf. Dus ik kijk wel uit.
Ik zit vanaf 13:15 als straf op mijn kamer en in mn pyjama en de luier over mijn rode warme billen na een pak slaag op mn blote billen .
Pyjama moet ik aanhouden na 20 uur want 22 uur is mij gewone bedtijd
............
Toevoeging na 20 uur .middels edit knop
Om 20:15
Inmiddels de straf op mn kamer is voorbij. Er is gestraft dus de zonde is vergeven en voorbij.
Het is afgeboet .
Ik hoef niet eerder naar bed als straf maar ga zelf rond 20:30 uur.
Ik ben toch al in mn pyjama .
Want die moest aan toe ik vanaf 13:15 ujr als straf naar me kamer moest tot avond eten en om de straf op te voeren is de juffrouw pad om 20 uur gaan eten
Ik hou het niet vol tot 22 uur mijn verplichte bedtijd is dat ik vd juffrouw naar bed moet
Dus na deze toevoeging kruip ik zelf vrijwillig eerder in bed.
Dus is geen straf.
Met vriendelijke groeten adult schoolboy
Wat doe je dan als je vroeg naar bed moet? Vervelen?quote:Op zondag 30 juni 2019 18:22 schreef Marius95 het volgende:
De volgende maand ook nog steeds een online-verbod. Dat is iedere dag om 6 uur (in het weekend 7 uur) mijn telefoon inleveren. Ik dacht met de nieuwe maand aan nieuwe kansen.
Als ik lang wakker blijf wel wat verveling, maar gelukkig slaap ik meestal vrij snel. Het scheelt dat ik het ondertussen aardig gewend ben om vroeg naar bed te gaan. Zelfs in deze warmere periode lig ik niet al te lang wakker.quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:41 schreef Jardis het volgende:
[..]
Wat doe je dan als je vroeg naar bed moet? Vervelen?
Je bent een volwassen vent. Waarom gedraag je je zo onderdanig?quote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op donderdag 4 juli 2019 13:29 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Als ik lang wakker blijf wel wat verveling, maar gelukkig slaap ik meestal vrij snel. Het scheelt dat ik het ondertussen aardig gewend ben om vroeg naar bed te gaan. Zelfs in deze warmere periode lig ik niet al te lang wakker.
Dat je zo eens per kwartaal eens een rollenspelletje speelt, daar is niets mis mee.quote:Op donderdag 4 juli 2019 15:39 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Je bent een volwassen vent. Waarom gedraag je je zo onderdanig?
Dit vraag ik me ook af idd. Of op verjaardagen enzo. Anders zit er echt iets niet goed volgens mij.quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:36 schreef madco het volgende:
Wat ik me dan afvraag..
Hebben jullie ook nog een seksleven? En wanneer gebeurt dat dan?
Wat doet je vrouw als jij eenmaal in bed ligt te slapen om 19.30???
Kunnen jullie uberhaupt de role-play, en liefde wel uit elkaar houden? Daarmee bedoel ik, gaan jullie ook wel eens lekker samen een avondje uit eten, drankje erbij, nog effe lekker op ee terrasje hangen etc..? Of bestaat jullie leven alleen uit werken en het rollenspel?
Hebben jullie ook wel eens normale gesprekken over hoe jullie dag was, het nieuws, het weer, dat de buurman een nieuwe vriendin heeft of weet ik veel wat?
Maar, uhm.. jij zit dus “voor straf” boven en zij zit met haar vriendin beneden want “vrouwendingen”. Ik snap dat daar geen man bij past, maar dan ga je toch de stad in ofzo? Of een biertje doen in de kroeg? Het lijkt me een heel ongemakkelijk idee dat een vriendin van haar dus zit daar wetende dat jij boven moet blijven?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 07:51 schreef Marius95 het volgende:
Al die laatste reacties weer gelezen. Het lijkt er nu op dat het over is gekomen dan dat ik iedere avond ermee bezig ben. Dat is niet zo. Het zwaartepunt ligt op de zaterdagavond, dan is de afspraak dat ik vroeg naar bed ga omdat mijn vriendin dan de avond voor haarzelf wil hebben. Regelmatig komt dan haar vriendin langs en dan zijn die samen die avond, daar mag ik dan niet bij zijn. Ach, die vrouwendingen dan die voorbij komen, dan is een man in de buurt lastig denk. De rest van de weekdagen verlopen als bij iedereen. Het kan voorkomen dat ik straf heb en is het mogelijk dat het afwijkt, maar dat staat los van de vaste afspraken die we hebben.
Mijn vriendin is wel veel strenger dan dat ik het me ooit heb voorgesteld, daar heb ik even doorheen gemoeten. Het strikte van haar en een strakke discipline, maar dat is alleen maar goed voor me toch?
Je vriendin lacht zich kapot. Je bent prima om geld binnen te brengen zodat ze haar mooie leventje kan leiden. De zaterdagavond is ze gewoon lekker vrijgezel en doet waar ze zin in heeft, en ze heeft het zo gedraaid dat jij gedwee naar bed gaat. Dat moet lekker zijn, wel de lusten van de relatie maar niet de lasten.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 07:51 schreef Marius95 het volgende:
Het zwaartepunt ligt op de zaterdagavond, dan is de afspraak dat ik vroeg naar bed ga omdat mijn vriendin dan de avond voor haarzelf wil hebben.
Nee dat is niet goed voor je. Je bent een eigen mens en eigen individu. Je zou je verantwoordelijkheden eens moeten nemen in plaats van ja en amen knikken en je zaterdagavonden laten verkloten door om 19:30 op bed te moeten liggen.quote:Mijn vriendin is wel veel strenger dan dat ik het me ooit heb voorgesteld, daar heb ik even doorheen gemoeten. Het strikte van haar en een strakke discipline, maar dat is alleen maar goed voor me toch?
Zoals ik zei, wel de lusten (geld en opdraven wanneer zij wil) maar niet de lasten. De ideale relatie voor haar toch? Misschien werkt ze op zaterdagavond het halve dorp wel af, want he, als hij er wat van zegt pakt ze gewoon zijn telefoon af en moet ie 3 maanden om 19:00 naar bed.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:11 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Maar, uhm.. jij zit dus “voor straf” boven en zij zit met haar vriendin beneden want “vrouwendingen”. Ik snap dat daar geen man bij past, maar dan ga je toch de stad in ofzo? Of een biertje doen in de kroeg? Het lijkt me een heel ongemakkelijk idee dat een vriendin van haar dus zit daar wetende dat jij boven moet blijven?
Dus dit is niet jouw ding. Leven en laten leven.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:33 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Je vriendin lacht zich kapot. Je bent prima om geld binnen te brengen zodat ze haar mooie leventje kan leiden. De zaterdagavond is ze gewoon lekker vrijgezel en doet waar ze zin in heeft, en ze heeft het zo gedraaid dat jij gedwee naar bed gaat. Dat moet lekker zijn, wel de lusten van de relatie maar niet de lasten.
[..]
Nee dat is niet goed voor je. Je bent een eigen mens en eigen individu. Je zou je verantwoordelijkheden eens moeten nemen in plaats van ja en amen knikken en je zaterdagavonden laten verkloten door om 19:30 op bed te moeten liggen.
De dag dat mijn partner mij straf denkt te kunnen geven is de dag dat mijn partner uit huis gaat.
Het niet enkel niet mijn ding, ik durf wel te stellen dat je klaar bent voor het PBC als je je leven zo laat bepalen door iemand anders.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:55 schreef Flogging het volgende:
[..]
Dus dit is niet jouw ding. Leven en laten leven.
“Niet jouw ding” dekt de lading niet helemaal hoor. Dit is ziekelijk imo.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:55 schreef Flogging het volgende:
[..]
Dus dit is niet jouw ding. Leven en laten leven.
Hé, dit is wel iets wat hij zelf wil he! Daar zijn ze voor samen gekomen! Hij heeft haar daarvoor uitgekozen en andersom. Het gaat hier niet over een arm schaap van een man die tegen zijn wil onderdrukt wordt! (dan had je gewoon gelijk)quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:34 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Zoals ik zei, wel de lusten (geld en opdraven wanneer zij wil) maar niet de lasten. De ideale relatie voor haar toch? Misschien werkt ze op zaterdagavond het halve dorp wel af, want he, als hij er wat van zegt pakt ze gewoon zijn telefoon af en moet ie 3 maanden om 19:00 naar bed.
Ongeveer sinds 1999, jij?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hé, dit is wel iets wat hij zelf wil he! Daar zijn ze voor samen gekomen! Hij heeft haar daarvoor uitgekozen en andersom. Het gaat hier niet over een arm schaap van een man die tegen zijn wil onderdrukt wordt! (dan had je gewoon gelijk)
Ik weet niet hoelang je hier al rondhangt maar voor diegenen die het begin van deze relatie hebben meegekregen en de periode ervoor, die weten dat Marius super blij is om zijn droom uit te zien komen.
Lekker laten doen dus!
Plus nogmaals, als Marius er genoeg van zou hebben dan is het meteen gedaan daar. Hij is geen sukkel ofzo!
Newsflash: dat ben je wel. Serieus, zoek hulp.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:52 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Dat is het nou juist. Lol is niet het goede woord. Het is ook niet goed uit te leggen aan degenen die geen fetisjes hebben en/of geen onderdanig karakter. Meestal wordt het niet begrepen. Het is wel een tic maar ik ben niet gek.
Zo zie ik het ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:01 schreef GereDathan het volgende:
Ik blijf het ongezond vinden. Dit is geen onschuldig rollenspelletje, dit is gewoon een psychisch probleem.
Heeft u onderbouwende info of heeft u last van ernstige voor oordelen.quote:[..]
Ongeveer sinds 1999, jij?
dit zijn de soort types die op een gegeven moment meisjes op de fiets te grazen nemen. Dit is geen onschuldig rollenspelletje, dit is gewoon een psychisch probleem.
Sorry dat ik het moet zeggen.
https://husbandpunishments.weebly.comquote:Op donderdag 4 juli 2019 21:22 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat je zo eens per kwartaal eens een rollenspelletje speelt, daar is niets mis mee.
Dus u bepaald even hoe vaak. Dus wie wilt ander de vrijheden beperken
Je kan ook niet van een volwassen relatie spreken in die zin, als je elke dag om 19:30 naar je nest wordt gebonjourd is er helemaal geen leven samen.
Dat gebeurt alleen als ik of marius95 ergens straf voor hebben gekregen en als ik dat niet wens moet ik me maar beter gedragen daar heb ik zelf ook meer aan
Maar hey, het zal mij wat. Ik lach me kapot wat ik hier lees. Hoe triest moet je leven eruit zien als je je zo laat behandelen![]()
Haar hulp bied meer tijd voor dingen omdat zei dat regelt. Levert meer tijd op dan verlies doordat ik ergens straf voor krijg zoals early bedtime punishments of strafregels in vrije uren die zei mij tijdens school roleplay mee gaf of in de hoek staan of naar mijn kamer of in de hoekstaan en niet te vergeten een pakslaag op m'n blote billen
Het PBC heeft zijn handen vol aan echte gestoorden.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het niet enkel niet mijn ding, ik durf wel te stellen dat je klaar bent voor het PBC als je je leven zo laat bepalen door iemand anders.
Oh ok, dan ben je er al langquote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:01 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ongeveer sinds 1999, jij?
Ik blijf het ongezond vinden, dit zijn de soort types die op een gegeven moment meisjes op de fiets te grazen nemen. Dit is geen onschuldig rollenspelletje, dit is gewoon een psychisch probleem.
Sorry dat ik het moet zeggen.
Dank je voor het opkomen voor mij. Het is jammer, maar wel begrijpelijk, dat sommigen het echt niet begrijpen wat onze drijfveer is. Dat ik word gezien als een potentieel gevaarlijk figuur daar heb ik dan weer moeite mee, want ik kan nog geen vlieg doodslaan. Boos kan ik er niet van worden want ik breng nogal wat naar buiten blijkbaar en gooi dus zelf de olie op het vuur, maar met die gedachten zitten zij toch echt op het verkeerde spoor. Anderen zuipen zich bijvoorbeeld klem op de zaterdagavond en zijn dan op weg naar huis zelf weer een gevaar voor anderen. Zo heeft iedereen wat, niet gek, je hebt miljoenen volwassen mensen hier in het land en zullen niet hetzelfde zijn. Zou ook een saaie boel worden.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:43 schreef Asb6 het volgende:
[..]
Het PBC heeft zijn handen vol aan echte gestoorden.
Als ik u zo lees is de kans dat u er terecht komt
groter dan bij ons twee.
Dank je voor je steun hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 00:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh ok, dan ben je er al lang.
Dat dit ergens een psychische oorsprong heeft: dat betwijfel ik niet. Of het echt gezond is? Geen idee, ik ben van het type: doe lekker je ding, zolang beiden er maar achter staan.
Ik zie ze niet meteen als seksueel gevaarlijke jongens. Dan lopen er hier wel een paar andere kalibers rond waar ik me veeeeeel meer zorgen over maak!
die word het hardste gestraftquote:Op zaterdag 6 juli 2019 08:25 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Anderen zuipen zich bijvoorbeeld klem op de zaterdagavond en zijn dan op weg naar huis zelf weer een gevaar voor anderen.
Laat lekker elke persoon doen waar ze gelukkige bij zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 16:18 schreef Cupasoep het volgende:
Jij en je juffrouw sporen allebei niet. Kom niet aan met die domme uitvluchten.
Zo dan, Daphne komt even met een heel scala aan tegeltjeswijsheden aanzetten.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:00 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Laat lekker elke persoon doen waar ze gelukkige bij zijn.
Het zijn geen kinderen of kinderen die gebruikt worden.
Persoonlijk geef ik er geen zak om ook al steken ze elkaar lekker als ze willen.
Anders even op google zoeken naar
penis split porn
En klik op plaatjes
Dat zijn pas personen die niet helemaal lekker zijn.
Maar ook dat is hun leven .
Het leven is te kort om na te denken wat anderen doen.
Beter de tijd in je eigen geluk steken.
Wat doe je dan precies als je een uur in de hoek staat? Beetje over het leven nadenken?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:42 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ok, leuk om te horen. Ik ook soms, meestal voor een uur dan en ik verzeker je dat een uur dan lang duurt. Behalve een corrigerende tik krijg ik geen slaag, dat is niet haar ding en heeft ze ook niet nodig.
Gvd, hardop gelachen. Dit moet wel een troll zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:19 schreef Asb6 het volgende:
[ afbeelding ]
Stout op school pak voor de korte broek en daarna op de blote billen
en deze vrije weekend
moet ik 250 strafregels schrijven en maandag morgen als ik 6 uur tot 9 uur weer school is inleveren.
Dit moet in de tijd dat ik normaal vrije uren heb.
Na 9 uur moet werken a 4 dagen per week .a 7.5 u per dag
Ik kan er niets aan doen... Het is ook best hypocriet daar ik Marius zijn levenswijze wel kan begrijpen. Maar bij jou gaan mijn haar altijd rechtstaan.. Door het Engels? Door hoe je het zegt? Ik weet het niet maar.. Brrrr!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:37 schreef Asb6 het volgende:
[..]
die word het hardste gestraft
Want je kunt tegenwoordig geen zaterdag avond door een plaats met veel café s en de alcohol controle door politie staat gereed .
Biertje te veel is al gauw over de 400 euro bekeuring . Terecht ook.
Daarboven rijbewijs kwijt en voor straf bepaalde periode geen auto meer mogen rijden
Dus die krijgen dan straf via het Nederlandse wetboek van strafrecht.
Als ik later dan 22:30 nog auto rij hev ik sowieso toestemming van de juffrouw nodig en moet er goede reden voor zijn. want 22:30 is mijn bedtijd , tenzij er sprake is van early bedtime punishments dan moet ik eerder
Maar met alcohol rijden ik denk dat
de juffrouw dan wel erg hard straft
Ook als de alcohol nog wettelijk binnen de legale marge van o,5 promille bedraagt.
Tot dat betreft zijn de meeste leefstijlen van derden inferieurn aan wat wij hebben. Juist dedegradatie en decadentie verschil in onze leefdtijl t.o.v. het Nederlandse doorsnee kaas volk maakt wat andere er over zeggen ook opwindend.
En dat bedoel ik in het algemeen.
Want dat moet men niet verwarren met de orgasme dat een forum troll krijgt van elke reactie er op .
Ik ga nu in de vrije weekend beginnen aan de 250 strafregels
die ik gekregen van de juffrouw tijdens school roleplay .
Lig je als kerel nou echt bij zon viespeuk over de knie? Veeg me op man....quote:Op zaterdag 6 juli 2019 12:19 schreef Asb6 het volgende:
[ afbeelding ]
Stout op school pak voor de korte broek en daarna op de blote billen
en deze vrije weekend
moet ik 250 strafregels schrijven en maandag morgen als ik 6 uur tot 9 uur weer school is inleveren.
Dit moet in de tijd dat ik normaal vrije uren heb.
Na 9 uur moet werken a 4 dagen per week .a 7.5 u per dag
Ik kan dan niet veel doen natuurlijk en hoop dat ik rustig kan blijven staan want na een poosje merk je dat wel. Proberen aan leuke dingen te denken, je moet niet vergeten dat het ook wel een kick geeft en dat helpt.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:48 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Wat doe je dan precies als je een uur in de hoek staat? Beetje over het leven nadenken?
Ja ,ik mag me best als een kind gedragen maar niet als een stout kindquote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:03 schreef Cupasoep het volgende:
[..]
Lig je als kerel nou echt bij zon viespeuk over de knie? Veeg me op man....
.quote:Op zondag 7 juli 2019 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
Het is niet de bedoeling dat dit een dagboektopic gaat worden.
Dan mag je nu een jaar niet meer klaarkomen.quote:Op zondag 5 mei 2019 11:59 schreef MrQmrsJ het volgende:
Hey,
Ik denk dat je eerst in de hoek moet staan op je handenquote:
Dus iemand verkrachten geeft je respect? Apart...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:56 schreef matigeuser het volgende:
Hahahahahaha die mannen hier die 'straf' krijgen van hun vriendin. En dan lekker vroeg naar bed gaan. Hun leven verneuken door om 19:30 op bed te liggen terwijl je partner gewoon lekker de slet uithangt.
Ik kan jullie 1 ding verzekeren. Je partner heeft totaal geen respect voor je. Je bent een man en je laat je behandelen als een klein kind. En je doet ook nog precies wat je vriendin zegt.
Respect = 0. Daar zal ook wel de 'aantrekking' zitten voor jullie want waarschijnlijk heb je ook geen zelfrespect, maar dit moet je toch wel eens af en toe laten bezinken. Waarom wil je een relatie met iemand die jou niet respecteert?
Dit is een recept voor onvrede, vreemdgaan, kinderloze relaties en lijkt mij op de lange termijn totaal niet haalbaar.
Kom uit je veilige comfortzone. Wordt een man. De volgende keer dat je vriendin zegt 'je moet vandaag om 19:00 naar bed' loop je naar haar toe, sleep je haar mee naar boven, gooi je haar op bed, haal je je pik uit je broek en neuk je haar zo ongelofelijk hard in haar reet dat ze een week geen winden kan laten. Hopelijk krijgt ze dan nog ooit respect voor je.
Wat wil je dat er op je grafsteen komt te staan?
"Marius95. Hij luisterde altijd goed naar zijn vriendin".
Kom op mannen. Hoe het zo gegroeid is doet er niet meer toe. Kom uit die comfortzone.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus iemand verkrachten geeft je respect? Apart...
Niemand heeft het over verkrachten. Je vrouw of vriendin goed neuken heeft niks met verkrachten te maken. Als ze het echt niet wil dan moet je uiteraard stoppen. Dat hoef ik er niet bij te zeggen want dat spreekt voor zich.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:35 schreef Asb6 het volgende:
Geen tijd om er op in te gaan ik moet met school roleplay in de eigen vrije avond uren een hele week 7 avonden 3 uur nablijven.
Omdat ik te vaak in korte tijd ergens straf voor kreeg van de juffrouw Dus nu volgt er een hardere aanpak.
Met school roleplay word wel serieus les geleerd tbv werk dat vereist veel autodidacte vakkennis wat met school roleplay gecombineerd word.
Kijk school roleplay is wettelijk niet strafbaar maar iemand verkrachten kan je 6 jaar gevangenis straf kosten en reken maar dat je bij mede gedetineerden 2e onderaan op de pik orde staat.
Helemaal onderaan staan de zeden deliqenten met minderjarige kinderen.
Hoe haal je het in je holle harses om met zo idee aan te komen
Anders gewoon een paar harde straffen opleggen op die dat wel doen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
Hallo, ik zei dat dit geen dagboektopic moest worden.
Serieus?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:44 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Maar omdat jij dit nooit gedaan hebt behandelt je 'juffrouw' jou nu zo. Hoe 'fijn' je het af en toe ook vindt, dit is geen bestaan voor een volwassen mens, laat staat een man. Je kunt altijd een nieuwe start maken en opnieuw beginnen met een andere aanpak in het leven. Kom uit de comfortzone.
Hahaha.. Jaaa.. Voor een vrouw kan 't nog net blijkbaar, maar het schuurt wel een beetje tegen de grens aanquote:
Serieus. Het is geen bestaan voor een volwassen mens. En inderdaad, want daar doel je op, voor mannen nóg een tikkeltje erger dan voor vrouwen. Ook al is het dan 'uit vrije wil', een man behoort toch nog iets meer dan een vrouw de leiding te nemen in het leven en in de relatie. Al is het maar voor zichzelf. Om op een missie te zijn. Een visie te hebben voor zichzelf en de wereld om hem heen. En daar initiatief in nemen.quote:
Verder is de juffrouw behulpzaam en kind vriendelijk tegen mij als adult Schoolboy zelfs als er een lopende straf bezig is. Omdat namelijk voor hetgeen wat ik fout en stout deed al een straf heb gekregen van de juffrouw. Dus niet alleen pas weer kind vriendelijk als ik de straf gehad heb.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:33 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Serieus. Het is geen bestaan voor een volwassen mens.
Dat vind u
ik en de juffrouw vinden een hoop andere dingen uit het westerse kapitalisme geen bestaan maar dat komt meer omdat ik adult Schoolboy en de juffrouw belde communisten zijn Maar die kunnen ook
Dagelijks
Dicisiplinaire
Roleplay
Der schule doen.
, voor mannen nóg een tikkeltje erger dan voor vrouwen. Ook al is het dan 'uit vrije wil', een man behoort toch nog iets meer dan een vrouw de leiding te nemen in het leven en in de relatie. Al is het maar voor zichzelf.
of je vind dit compleet achterlijk voor zowel man als vrouw of je aanvaard dit van beide
Maar bij de vrouw is dat minder gek dan bij de man is anno 2019 discriminatie van geslacht.
Geslacht speelt geen rol meer anno 2019
Om op een missie te zijn. Een visie te hebben voor zichzelf en de wereld om hem heen. En daar initiatief in nemen.
Dat is nou net waar de school roleplay op doelt
Mannen zonder missie of visie zijn ongeleide projectielen en vervallen vaak in verslavingen, instant gratification, alleen nog maar gamen
geen onderbouwing van feiten en bovendien mag ik van de juffrouw niet gamen en drugs gebruiken en roken want 1 sigaret of sigaar in nm mond en ik heb een week-straf 19 uur naar bed. De computer is voor school roleplay diekeinde en wat overige. Maar computer spellen mag ik niet want adult Schoolboy gaat maar buiten spelen daar geniet de hond ook van op het toegestaande losloop veld en waar andere honden mee doen
Dus liever zulke dingen dan gestraft worden met early bedtime punishments
En straf zorgt er voor dat ik beter me best die omdat ik liever se vrije uren wat leuks die.
Dan zit er iets niet goed in je psyche.
Hier heb je geen 100 % ongelijk
Maar ook afwijkingen in de psyche zal elke persoon mee moeten keren leven
Er zijn zoveel andere psyche en daar is GGZ behandeling echt noodzaak.
Maar bovenal, dat is geen manier om geluk te vinden. Net zoals drugs of andere verslavingen dat ook niet zijn.
ne kunt het niet met drugs vergelijken.
SM achtige roleplay kan je staken
Drugs niet en moet je eerst naar een opvang centrum om geholpen te worden
Dat mannen al lang niet meer weten wat mannelijk zijn inhoudt is al algemeen bekend,
Nou en
maar ik durf makkelijk te stellen dat door je vrouw om 19:30 naar bed gestuurd worden er zo ongeveer het verste er vanaf staat van wat ik me kan voorstellen.
niet het verste ik ben weleens eerder naar bed gestuurd toen ik straf Kreeg . Vroegste tot nu toe is 16:30 uur direct na het eten naar zo extreem komt zelden voor , maar ging ook behoorlijk over de scheef. Maar dan word er voor gestraft door de juffrouw en daarna is het voorbij omdat er voor gestraft is .
En meestal gloeien mij billen dan ook rood na zo flinke pak Slaag op mijn blote billen
Oh dus de man mag dat wel voor zichzelf en zo te horen ook nog wel een beetje ten koste van de vrouw? Voor zijn visie? Zijn missie?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:33 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Serieus. Het is geen bestaan voor een volwassen mens. En inderdaad, want daar doel je op, voor mannen nóg een tikkeltje erger dan voor vrouwen. Ook al is het dan 'uit vrije wil', een man behoort toch nog iets meer dan een vrouw de leiding te nemen in het leven en in de relatie. Al is het maar voor zichzelf. Om op een missie te zijn. Een visie te hebben voor zichzelf en de wereld om hem heen. En daar initiatief in nemen.
Wat een selectieve verontwaardiging weer zeg.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh dus de man mag dat wel voor zichzelf en zo te horen ook nog wel een beetje ten koste van de vrouw? Voor zijn visie? Zijn missie?
Lenny is een feminist.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:57 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Wat een selectieve verontwaardiging weer zeg.
Nee, de man mag niks 'ten koste van' een ander persoon. Man of vrouw. Dan ben je namelijk een lul.
Laat je niet stangen hoor. De meesten begrijpen ons toch niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh dus de man mag dat wel voor zichzelf en zo te horen ook nog wel een beetje ten koste van de vrouw? Voor zijn visie? Zijn missie?
Dat heeft ook niks meer met straffen te maken en is eenquote:Op zondag 5 mei 2019 14:26 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dat is geen straf, dat is een expositie.
Voor in het seksmuseum, op de afdeling sadomasochisme, onder het bordje 'hier kun je dood aan gaan'.
Ik ben helemaal niet de baas.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:42 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een baas ben jij @:asb6
@:samuel24
Is dat u enige antwoordquote:
Het ging mij eigenlijk vooral over dat de man, meer dan de vrouw, de leiding HOORT te nemen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:57 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Wat een selectieve verontwaardiging weer zeg.
Nee, de man mag niks 'ten koste van' een ander persoon. Man of vrouw. Dan ben je namelijk een lul.
Nee hoor. En al helemaal niet van het type feminist wat hier op FOK! rondgaat.quote:
Aangezien toch meer mensen dit soort roleplay leven dan wij weet van hebben is het misschien een ideequote:Op zaterdag 13 juli 2019 17:44 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Laat je niet stangen hoor. De meesten begrijpen ons toch niet.
Ik wil het geen SM noemen hoor. Ik ben niet zo van geweld evenmin mijn vriendin.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:50 schreef Asb6 het volgende:
[..]
Dat heeft ook niks meer met straffen te maken en is een
SM en BDSM variant dat mij te ver gaat en ik denk dat dit Marius95 ook te ver gaat.
Maar wat andere doen moeten mensen ook helemaal zelf weten en ga ik ook niet lopen veroordelen en Marius95 ook niet.
Ieder zij of haar keuze mbt roleplay.
De SM en BDSM kan wel veel zwaarder
aan toe gaan. Maar dat geeft aan dat
zulke SM en BDSM varianten van derden inferieurn aan wat ik als adult schoolboy en Marius hebben.
Ik heb al bijna 2 weken geen straf meer gekregen , zelfs niet eens een waarschuwing want ik ben lief en gehoorzaam dus heeft de juffrouw ook geen reden en dan functioneer ik op zn bestquote:Op donderdag 18 juli 2019 18:05 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik wil het geen SM noemen hoor. Ik ben niet zo van geweld evenmin mijn vriendin.
Natuurlijk krijg ik weleens een paar corrigerende tikken maar dat geldt meer als waarschuwing (daarom corrigerend) om iets niet meer of juist wel te doen. Straf heb ik momenteel in de vorm van niet online mogen zijn 's-avonds. De zaterdagavonden ga ik rond 8 uur naar bed, dat is geen straf maar een vaste afspraak, dat is wel straf als ik iets eerder naar bed moet of een avond extra.
Nog één avond doorbijten. Dan mag ik weer wat later online zijn. Nu nog ff je reactie gezien en sluit ik af, want als ik te laat ben!!! Succes.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:10 schreef Asb6 het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 2 weken geen straf meer gekregen , zelfs niet eens een waarschuwing want ik ben lief en gehoorzaam dus heeft de juffrouw ook geen reden en dan functioneer ik op zn best
Vanavond heb ik dat wel. Een uurtje eerder naar bed. Ik had mijn kamer niet opgeruimd.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:10 schreef Asb6 het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 2 weken geen straf meer gekregen , zelfs niet eens een waarschuwing want ik ben lief en gehoorzaam dus heeft de juffrouw ook geen reden en dan functioneer ik op zn best
Who cares? Begin een dagboek ofzo.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:00 schreef Marius95 het volgende:
Ik had vanmorgen wéér een rommelige kamer volgens haar. "Je krijgt er straf voor", zei ze. Ik ben benieuwd, maar dat hoor ik wel als ik thuis kom straks.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:20 schreef JohnDDD het volgende:
Je neemt een 2-literfles cola en maakt in de zijkant een gat ter grootte van ongeveer een 2-euromunt. Die zijkant houd je omhoog zodat de cola er niet uitloopt. Je gaat op een tafel zitten, haalt de dop van de colafles en je meester schuift hem in je kut, van de onderkant zodat er niet meteen teveel cola uitloopt. Vervolgens gooit hij door het gat in de zijkant van de colafles een hele rol mentos in de fles en houdt hij zijn hand op de zijkant zodat het er daar nou juist níet uitspuit ;-)
Veel succes
Omdat het allemaal bullshit is.quote:Op maandag 21 oktober 2019 10:11 schreef Chandler het volgende:
Leuk een straf op FOK vragen en vervolgens niet meer reageren!lijkt wel een trend hier! (Qua vragen stellen dan)
Maar een gepaste straf bedenken zonder dat je de 'regels/grenzen' kent is en blijft moeilijk.
Maar als jonge 'sub' zou ik je zeker niet vragen om zo'n vraag op FOK te zetten! zoals verder geopperd is FETLife een veel betere plek om dit soort vragen te stellen, daar zitten amper 'post geile' gebruikers! en zijn reacties vaker van hoger niveau op dit gebied.
Iig succes met het krijgen van je straf!
Hallo, ik ben er weer eindelijk. Dit is dus de straf geweest. Tot aan vandaag niet op FOK geweest.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:00 schreef Marius95 het volgende:
Ik had vanmorgen wéér een rommelige kamer volgens haar. "Je krijgt er straf voor", zei ze. Ik ben benieuwd, maar dat hoor ik wel als ik thuis kom straks.
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:00 schreef Marius95 het volgende:
Ditquote:Op zondag 5 mei 2019 12:25 schreef KoningPils het volgende:
Naakt in de trein zitten van Groningen naar Maastricht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |