abonnement Unibet Coolblue
pi_187756991
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 15:39 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Je bent een volwassen vent. Waarom gedraag je je zo onderdanig? :')
Dat je zo eens per kwartaal eens een rollenspelletje speelt, daar is niets mis mee.
Maar je volwassen leven zo leiden dat je vrouw je naar bed stuurt om 19:30, je telefoon afpakt en je behandeld als een baby betekent gewoon dat er psychisch een paar draadjes los zitten.

Je kan ook niet van een volwassen relatie spreken in die zin, als je elke dag om 19:30 naar je nest wordt gebonjourd is er helemaal geen leven samen.

Maar hey, het zal mij wat. Ik lach me kapot wat ik hier lees. Hoe triest moet je leven eruit zien als je je zo laat behandelen :')
  donderdag 4 juli 2019 @ 22:38:41 #127
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_187758167
Ja weetje....ik vind die Marius opzich niet triest ofzo. Hij doet er verder niemand kwaad mee.
Maar ik kan mij dit zo moeilijk voorstellen allemaal. Als volwassen man dan hoef je dit soort dingen toch niet iedere avond te doen? :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_187759184
Wat ik me dan afvraag..

Hebben jullie ook nog een seksleven? En wanneer gebeurt dat dan?

Wat doet je vrouw als jij eenmaal in bed ligt te slapen om 19.30???

Kunnen jullie uberhaupt de role-play, en liefde wel uit elkaar houden? Daarmee bedoel ik, gaan jullie ook wel eens lekker samen een avondje uit eten, drankje erbij, nog effe lekker op ee terrasje hangen etc..? Of bestaat jullie leven alleen uit werken en het rollenspel?

Hebben jullie ook wel eens normale gesprekken over hoe jullie dag was, het nieuws, het weer, dat de buurman een nieuwe vriendin heeft of weet ik veel wat?

[ Bericht 15% gewijzigd door madco op 04-07-2019 23:47:06 ]
  Moderator vrijdag 5 juli 2019 @ 00:32:45 #129
441859 crew  Lenny77
pi_187759901
Ik denk dat het bij Marius eerder een levenswijze is. Het is net datgene wat hij echt zocht, dus dat is wel leuk voor hem. En ik weet ook zeker dat als hij er genoeg van heeft, dat hij dat gewoon tegen haar kan zeggen. Als er bij Marius al een straf valt, dan is dat meestal omdat hij per ongeluk iets vergeten is ofzo.
De schooljongen role player vind ik al wat moeilijker.. Het lijkt alsof hij express tegendraads is voor straf te krijgen, hij is ook best vulgair erbij qua verbale opstandigheid. Lijkt me een heel andere dimensie te zijn waar zij in zitten?
Hoe dan ook...
Ik vind het knap dat beiden iemand hebben gevonden! Lijkt me echt moeilijk!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_187760340
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:36 schreef madco het volgende:
Wat ik me dan afvraag..

Hebben jullie ook nog een seksleven? En wanneer gebeurt dat dan?

Wat doet je vrouw als jij eenmaal in bed ligt te slapen om 19.30???

Kunnen jullie uberhaupt de role-play, en liefde wel uit elkaar houden? Daarmee bedoel ik, gaan jullie ook wel eens lekker samen een avondje uit eten, drankje erbij, nog effe lekker op ee terrasje hangen etc..? Of bestaat jullie leven alleen uit werken en het rollenspel?

Hebben jullie ook wel eens normale gesprekken over hoe jullie dag was, het nieuws, het weer, dat de buurman een nieuwe vriendin heeft of weet ik veel wat?
Dit vraag ik me ook af idd. Of op verjaardagen enzo. Anders zit er echt iets niet goed volgens mij.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2019 02:50:25 ]
pi_187760931
Al die laatste reacties weer gelezen. Het lijkt er nu op dat het over is gekomen dan dat ik iedere avond ermee bezig ben. Dat is niet zo. Het zwaartepunt ligt op de zaterdagavond, dan is de afspraak dat ik vroeg naar bed ga omdat mijn vriendin dan de avond voor haarzelf wil hebben. Regelmatig komt dan haar vriendin langs en dan zijn die samen die avond, daar mag ik dan niet bij zijn. Ach, die vrouwendingen dan die voorbij komen, dan is een man in de buurt lastig denk. De rest van de weekdagen verlopen als bij iedereen. Het kan voorkomen dat ik straf heb en is het mogelijk dat het afwijkt, maar dat staat los van de vaste afspraken die we hebben.
Mijn vriendin is wel veel strenger dan dat ik het me ooit heb voorgesteld, daar heb ik even doorheen gemoeten. Het strikte van haar en een strakke discipline, maar dat is alleen maar goed voor me toch?
pi_187761050
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 07:51 schreef Marius95 het volgende:
Al die laatste reacties weer gelezen. Het lijkt er nu op dat het over is gekomen dan dat ik iedere avond ermee bezig ben. Dat is niet zo. Het zwaartepunt ligt op de zaterdagavond, dan is de afspraak dat ik vroeg naar bed ga omdat mijn vriendin dan de avond voor haarzelf wil hebben. Regelmatig komt dan haar vriendin langs en dan zijn die samen die avond, daar mag ik dan niet bij zijn. Ach, die vrouwendingen dan die voorbij komen, dan is een man in de buurt lastig denk. De rest van de weekdagen verlopen als bij iedereen. Het kan voorkomen dat ik straf heb en is het mogelijk dat het afwijkt, maar dat staat los van de vaste afspraken die we hebben.
Mijn vriendin is wel veel strenger dan dat ik het me ooit heb voorgesteld, daar heb ik even doorheen gemoeten. Het strikte van haar en een strakke discipline, maar dat is alleen maar goed voor me toch?
Maar, uhm.. jij zit dus “voor straf” boven en zij zit met haar vriendin beneden want “vrouwendingen”. Ik snap dat daar geen man bij past, maar dan ga je toch de stad in ofzo? Of een biertje doen in de kroeg? Het lijkt me een heel ongemakkelijk idee dat een vriendin van haar dus zit daar wetende dat jij boven moet blijven? :?
pi_187761174
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 07:51 schreef Marius95 het volgende:
Het zwaartepunt ligt op de zaterdagavond, dan is de afspraak dat ik vroeg naar bed ga omdat mijn vriendin dan de avond voor haarzelf wil hebben.
Je vriendin lacht zich kapot. Je bent prima om geld binnen te brengen zodat ze haar mooie leventje kan leiden. De zaterdagavond is ze gewoon lekker vrijgezel en doet waar ze zin in heeft, en ze heeft het zo gedraaid dat jij gedwee naar bed gaat. Dat moet lekker zijn, wel de lusten van de relatie maar niet de lasten.

quote:
Mijn vriendin is wel veel strenger dan dat ik het me ooit heb voorgesteld, daar heb ik even doorheen gemoeten. Het strikte van haar en een strakke discipline, maar dat is alleen maar goed voor me toch?
Nee dat is niet goed voor je. Je bent een eigen mens en eigen individu. Je zou je verantwoordelijkheden eens moeten nemen in plaats van ja en amen knikken en je zaterdagavonden laten verkloten door om 19:30 op bed te moeten liggen.

De dag dat mijn partner mij straf denkt te kunnen geven is de dag dat mijn partner uit huis gaat.
pi_187761188
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 08:11 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Maar, uhm.. jij zit dus “voor straf” boven en zij zit met haar vriendin beneden want “vrouwendingen”. Ik snap dat daar geen man bij past, maar dan ga je toch de stad in ofzo? Of een biertje doen in de kroeg? Het lijkt me een heel ongemakkelijk idee dat een vriendin van haar dus zit daar wetende dat jij boven moet blijven? :?
Zoals ik zei, wel de lusten (geld en opdraven wanneer zij wil) maar niet de lasten. De ideale relatie voor haar toch? Misschien werkt ze op zaterdagavond het halve dorp wel af, want he, als hij er wat van zegt pakt ze gewoon zijn telefoon af en moet ie 3 maanden om 19:00 naar bed.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 09:01:05 #135
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_187761331
Ik heb nog nooit van zoiets gehoord in ieder geval. Ik vind het heel apart.
Maar hoe zal dat op zijn werk gaan dan? Speelt dan ook iedereen de baas over hem dan? :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 11:55:16 #136
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_187763363
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 08:33 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Je vriendin lacht zich kapot. Je bent prima om geld binnen te brengen zodat ze haar mooie leventje kan leiden. De zaterdagavond is ze gewoon lekker vrijgezel en doet waar ze zin in heeft, en ze heeft het zo gedraaid dat jij gedwee naar bed gaat. Dat moet lekker zijn, wel de lusten van de relatie maar niet de lasten.
[..]

Nee dat is niet goed voor je. Je bent een eigen mens en eigen individu. Je zou je verantwoordelijkheden eens moeten nemen in plaats van ja en amen knikken en je zaterdagavonden laten verkloten door om 19:30 op bed te moeten liggen.

De dag dat mijn partner mij straf denkt te kunnen geven is de dag dat mijn partner uit huis gaat.
Dus dit is niet jouw ding. Leven en laten leven.
pi_187764001
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 11:55 schreef Flogging het volgende:

[..]

Dus dit is niet jouw ding. Leven en laten leven.
Het niet enkel niet mijn ding, ik durf wel te stellen dat je klaar bent voor het PBC als je je leven zo laat bepalen door iemand anders.
pi_187764480
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 11:55 schreef Flogging het volgende:

[..]

Dus dit is niet jouw ding. Leven en laten leven.
“Niet jouw ding” dekt de lading niet helemaal hoor. Dit is ziekelijk imo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2019 13:44:22 ]
pi_187764595
Dit is toch gewoon mentale huiselijk geweld.. Het houdt niet op.. :7
  vrijdag 5 juli 2019 @ 13:37:16 #140
450878 LanceVanceDance
This is Vice City
pi_187764669
Zaterdag laat het vrouwtje zich uitwonen door 7 negers.
Facts cause been there.
''This is the last dance for Lance Vance!"
― Tommy Vercetti
pi_187767352
Maar mag je haar ook af en toe neuken of blijft het bij tenen likken?
  Moderator vrijdag 5 juli 2019 @ 18:31:20 #142
441859 crew  Lenny77
pi_187768440
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 08:34 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Zoals ik zei, wel de lusten (geld en opdraven wanneer zij wil) maar niet de lasten. De ideale relatie voor haar toch? Misschien werkt ze op zaterdagavond het halve dorp wel af, want he, als hij er wat van zegt pakt ze gewoon zijn telefoon af en moet ie 3 maanden om 19:00 naar bed.
Hé, dit is wel iets wat hij zelf wil he! Daar zijn ze voor samen gekomen! Hij heeft haar daarvoor uitgekozen en andersom. Het gaat hier niet over een arm schaap van een man die tegen zijn wil onderdrukt wordt! (dan had je gewoon gelijk)
Ik weet niet hoelang je hier al rondhangt maar voor diegenen die het begin van deze relatie hebben meegekregen en de periode ervoor, die weten dat Marius super blij is om zijn droom uit te zien komen.
Lekker laten doen dus!
Plus nogmaals, als Marius er genoeg van zou hebben dan is het meteen gedaan daar. Hij is geen sukkel ofzo!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_187768864
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 18:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Hé, dit is wel iets wat hij zelf wil he! Daar zijn ze voor samen gekomen! Hij heeft haar daarvoor uitgekozen en andersom. Het gaat hier niet over een arm schaap van een man die tegen zijn wil onderdrukt wordt! (dan had je gewoon gelijk)
Ik weet niet hoelang je hier al rondhangt maar voor diegenen die het begin van deze relatie hebben meegekregen en de periode ervoor, die weten dat Marius super blij is om zijn droom uit te zien komen.
Lekker laten doen dus!
Plus nogmaals, als Marius er genoeg van zou hebben dan is het meteen gedaan daar. Hij is geen sukkel ofzo!
Ongeveer sinds 1999, jij?

Ik blijf het ongezond vinden, dit zijn de soort types die op een gegeven moment meisjes op de fiets te grazen nemen. Dit is geen onschuldig rollenspelletje, dit is gewoon een psychisch probleem.

Sorry dat ik het moet zeggen.
pi_187769186
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 15:52 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Dat is het nou juist. Lol is niet het goede woord. Het is ook niet goed uit te leggen aan degenen die geen fetisjes hebben en/of geen onderdanig karakter. Meestal wordt het niet begrepen. Het is wel een tic maar ik ben niet gek.
Newsflash: dat ben je wel. Serieus, zoek hulp.
pi_187769300
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 19:01 schreef GereDathan het volgende:

Ik blijf het ongezond vinden. Dit is geen onschuldig rollenspelletje, dit is gewoon een psychisch probleem.
Zo zie ik het ook.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2019 19:25:16 ]
  vrijdag 5 juli 2019 @ 22:17:20 #146
485755 Asb6
Met vriendelijke groeten adult
pi_187771964
quote:
[..]

Ongeveer sinds 1999, jij?
dit zijn de soort types die op een gegeven moment meisjes op de fiets te grazen nemen. Dit is geen onschuldig rollenspelletje, dit is gewoon een psychisch probleem.

Sorry dat ik het moet zeggen.
Heeft u onderbouwende info of heeft u last van ernstige voor oordelen.

Dit soort roleplay wat marius doet en ik met de school roleplay als adult schoolboy valt voor zowel mij als marius
het meest onder de ageplay.

Nou kan ik u gerust stellen als het gaat over meisjes of jongetjes van de fiets trekken.

De grote haat op pedofielen door ageplayers is zelfs nog groter dan onder de rest van de bevolking.





Je kunt nog beter een stadion in Duitsland met neo fascisten en neo DDR communisten bij elkaar zetten dan pedofielen en ageplayers.

Wel dient er groot verschil gemaakt te worden tussen pedofielen die zich aan kinderen vergrijpen en pedofielen die het nooit uitvoeren. Die laatste categorie dient gerespecteerd te worden


........

https://husbandpunishments.weebly.com


Met vriendelijke groet

[ Bericht 6% gewijzigd door Asb6 op 05-07-2019 22:29:29 ]
Met vriendelijke groeten adult schoolboy
  vrijdag 5 juli 2019 @ 22:37:13 #147
485755 Asb6
Met vriendelijke groeten adult
pi_187772225
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 21:22 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Dat je zo eens per kwartaal eens een rollenspelletje speelt, daar is niets mis mee.


Dus u bepaald even hoe vaak. Dus wie wilt ander de vrijheden beperken



Je kan ook niet van een volwassen relatie spreken in die zin, als je elke dag om 19:30 naar je nest wordt gebonjourd is er helemaal geen leven samen.

Dat gebeurt alleen als ik of marius95 ergens straf voor hebben gekregen en als ik dat niet wens moet ik me maar beter gedragen daar heb ik zelf ook meer aan

Maar hey, het zal mij wat. Ik lach me kapot wat ik hier lees. Hoe triest moet je leven eruit zien als je je zo laat behandelen :')

Haar hulp bied meer tijd voor dingen omdat zei dat regelt. Levert meer tijd op dan verlies doordat ik ergens straf voor krijg zoals early bedtime punishments of strafregels in vrije uren die zei mij tijdens school roleplay mee gaf of in de hoek staan of naar mijn kamer of in de hoekstaan en niet te vergeten een pakslaag op m'n blote billen
https://husbandpunishments.weebly.com

[ Bericht 2% gewijzigd door Asb6 op 05-07-2019 22:44:06 ]
Met vriendelijke groeten adult schoolboy
  vrijdag 5 juli 2019 @ 22:43:13 #148
485755 Asb6
Met vriendelijke groeten adult
pi_187772292
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 12:46 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Het niet enkel niet mijn ding, ik durf wel te stellen dat je klaar bent voor het PBC als je je leven zo laat bepalen door iemand anders.
Het PBC heeft zijn handen vol aan echte gestoorden.
Als ik u zo lees is de kans dat u er terecht komt
groter dan bij ons twee.
Met vriendelijke groeten adult schoolboy
  Moderator zaterdag 6 juli 2019 @ 00:08:01 #149
441859 crew  Lenny77
pi_187773595
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 19:01 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ongeveer sinds 1999, jij?

Ik blijf het ongezond vinden, dit zijn de soort types die op een gegeven moment meisjes op de fiets te grazen nemen. Dit is geen onschuldig rollenspelletje, dit is gewoon een psychisch probleem.

Sorry dat ik het moet zeggen.
Oh ok, dan ben je er al lang :@.

Dat dit ergens een psychische oorsprong heeft: dat betwijfel ik niet. Of het echt gezond is? Geen idee, ik ben van het type: doe lekker je ding, zolang beiden er maar achter staan.
Ik zie ze niet meteen als seksueel gevaarlijke jongens. Dan lopen er hier wel een paar andere kalibers rond waar ik me veeeeeel meer zorgen over maak!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_187775316
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 22:43 schreef Asb6 het volgende:

[..]

Het PBC heeft zijn handen vol aan echte gestoorden.
Als ik u zo lees is de kans dat u er terecht komt
groter dan bij ons twee.
Dank je voor het opkomen voor mij. Het is jammer, maar wel begrijpelijk, dat sommigen het echt niet begrijpen wat onze drijfveer is. Dat ik word gezien als een potentieel gevaarlijk figuur daar heb ik dan weer moeite mee, want ik kan nog geen vlieg doodslaan. Boos kan ik er niet van worden want ik breng nogal wat naar buiten blijkbaar en gooi dus zelf de olie op het vuur, maar met die gedachten zitten zij toch echt op het verkeerde spoor. Anderen zuipen zich bijvoorbeeld klem op de zaterdagavond en zijn dan op weg naar huis zelf weer een gevaar voor anderen. Zo heeft iedereen wat, niet gek, je hebt miljoenen volwassen mensen hier in het land en zullen niet hetzelfde zijn. Zou ook een saaie boel worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')