We hebben eigenlijk weinig tot geen grenzen. Kinderlijke straffen trekken wel aan omdat ik volwassen ben (net 18) en me dan zeer vernederd voel. Lijfstraffen mag hij ook uitdelen.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:51 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Vertel wat over je eigen interesses en de do's van je meester. Wat kan er bij jullie en wat beslist niet? Daarin is veel variatie. Ikzelf zit in de (her) opvoeding door mijn vriendin bijvoorbeeld. Dat resulteert in kinderstraffen zonodig, maar ik kan me voorstellen dat dat jou niet aanspreekt. Mag jouw meester lijfstraffen uitdelen bijvoorbeeld? Als ik wat meer van jouw (jullie) richting weet kan ik er misschien wat mee.
Beste tipquote:Op zondag 5 mei 2019 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
Ik adviseer je een mail te sturen naar forum@fok.nl en vragen om toestemming voor 't Keldertje.
Ok, ik ben ook volwassen, bijna 24 en moet soms in de hoek gaan staan voor een uur, wordt naar mijn kamer gestuurd om daar een poosje te overdenken.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:48 schreef MrQmrsJ het volgende:
[..]
We hebben eigenlijk weinig tot geen grenzen. Kinderlijke straffen trekken wel aan omdat ik volwassen ben (net 18) en me dan zeer vernederd voel. Lijfstraffen mag hij ook uitdelen.
Goede voorbeelden, alles bepalen wordt alleen moeilijk denk ik omdat ik nog op de middelbare school zit (ja met mijn achttiende nog in de 4e, word ik ook vaak mee vernederd) en daar kan hij natuurlijk niet altijd alles bepalen. Maar wat mij betreft mag hij wel heel wat bepalen.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:15 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ok, ik ben ook volwassen, bijna 24 en moet soms in de hoek gaan staan voor een uur, wordt naar mijn kamer gestuurd om daar een poosje te overdenken.
Strafregels schrijven, vroeg naar bed worden gestuurd, dat soort dingen. We hebben vaste afspraken sowieso, dus zonder straf. Ik moet op zaterdagavond rond 8 uur naar bed bijvoorbeeld omdat zij de avond dan voor zichzelf wil hebben. Soms komt dan haar beste vriendin langs dus zij ziet me dan in pyjama lopen en dan ook hoe ik naar bed wordt gestuurd, want daar is ze heel erg streng in. Hoe vervelend het eigenlijk is, het is ook wel weer de kick natuurlijk want het valt allemaal onder mijn fetisj. In alles moet ik toestemming vragen, bijvoorbeeld of ik 's-avonds door omstandigheden later thuis mag komen. Het hangt dan helemaal van mijn gedrag de afgelopen tijd af of ik toestemming krijg. We zijn dus op bepaalde gebieden vrijwel gelijk gestemd. Misschien zitten er opties voor jou bij.
Tis maar waar je lol in hebtquote:Op zondag 5 mei 2019 15:15 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ok, ik ben ook volwassen, bijna 24 en moet soms in de hoek gaan staan voor een uur, wordt naar mijn kamer gestuurd om daar een poosje te overdenken.
Strafregels schrijven, vroeg naar bed worden gestuurd, dat soort dingen. We hebben vaste afspraken sowieso, dus zonder straf. Ik moet op zaterdagavond rond 8 uur naar bed bijvoorbeeld omdat zij de avond dan voor zichzelf wil hebben. Soms komt dan haar beste vriendin langs dus zij ziet me dan in pyjama lopen en dan ook hoe ik naar bed wordt gestuurd, want daar is ze heel erg streng in. Hoe vervelend het eigenlijk is, het is ook wel weer de kick natuurlijk want het valt allemaal onder mijn fetisj. In alles moet ik toestemming vragen, bijvoorbeeld of ik 's-avonds door omstandigheden later thuis mag komen. Het hangt dan helemaal van mijn gedrag de afgelopen tijd af of ik toestemming krijg. We zijn dus op bepaalde gebieden vrijwel gelijk gestemd. Misschien zitten er opties voor jou bij.
Ik heb 's-avonds niet veel verplichtingen, dan is alles wat gemakkelijker te doen. Expres iets verkeerds doen is het eigenlijk ook niet, maar omdat je veel bij elkaar bent gebeurt er weleens iets en als het geen overmacht is heb ik snel straf. Ik krijg dan dwingend te horen hoe of wat.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:36 schreef MrQmrsJ het volgende:
[..]
Goede voorbeelden, alles bepalen wordt alleen moeilijk denk ik omdat ik nog op de middelbare school zit (ja met mijn achttiende nog in de 4e, word ik ook vaak mee vernederd) en daar kan hij natuurlijk niet altijd alles bepalen. Maar wat mij betreft mag hij wel heel wat bepalen.
Dat is het nou juist. Lol is niet het goede woord. Het is ook niet goed uit te leggen aan degenen die geen fetisjes hebben en/of geen onderdanig karakter. Meestal wordt het niet begrepen. Het is wel een tic maar ik ben niet gek.quote:
Lol is een prima woord. Ik heb heeeeeel erg veel lol ervan iig, voelt verdomd goed.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:52 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Dat is het nou juist. Lol is niet het goede woord. Het is ook niet goed uit te leggen aan degenen die geen fetisjes hebben en/of geen onderdanig karakter. Meestal wordt het niet begrepen. Het is wel een tic maar ik ben niet gek.
Goede uitleg. Ik ben het helemaal met je eens dat het een soort geaardheid is. Het is vanzelf in mij ontwikkeld. Ik heb als jongste kind een wat beschermde opvoeding bij mijn moeder gehad, dat heeft er wellicht ook mee te maken, want voor zover ik weet hebben mijn broer en zus niet dit soort gevoelens. Ik werd weleens uitgelachen door de buurtkinderen als ik door haar binnen werd geroepen. Dit is niet voor niets bijgebleven.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Lol is een prima woord. Ik heb heeeeeel erg veel lol ervan iig, voelt verdomd goed.
Maar naast dat is het een soort geaardheid. Ik kan niet anders zijn. Hoe en wat varieert door de jaren heen, inhoud veranderd. Maar mijn wezen niet.
Heb je al wat gekozen, TS? Ik kan me voorstellen dat je nu snel iets moet laten weten aan je Meester. Zou ik in deze situatie zitten dan zou ik zo'n keer of 3 om 7 uur naar bed moeten gaan voorstellen. Dat heeft zijn voordelen. Eer ik slaap heb ik dan goed kunnen nadenken en raak lekker ontspannen uiteindelijk.quote:Op zondag 5 mei 2019 11:59 schreef MrQmrsJ het volgende:
Hey,
Ik moet van mijn meester hier vragen naar een goede straf voor mij omdat ik zonder toestemming klaar ben gekomen en domme dingen vergeet. Mag vrij extreem.
Hebben jullie ideeën? Ben een meisje trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |